Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

робочі станції
Очікувана вартість
1 619 280,00 UAH
UA-2017-02-07-000170-b 90d916638ade4530bd0fc272d2178f2f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванишин Юлія Вікторівна

+380342594336 iva@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Іванишин Юлія Вікторівна
+380342594336
iva@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2017 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2017 10:31
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2017 10:31
Початок аукціону: 01 березня 2017 13:48
Очікувана вартість: 1 619 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 шт
робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спеціфікація до ПК
Дата подання: 08 лютого 2017 12:11
Дата відповіді: 09 лютого 2017 10:06
Сьогодні на ринку України немає виконання комп'ютерного корпусу до складу якого входив вбудований датчик температури і вологості. Просимо вас дати роз'яснення, або інформацію про виробника дренде комп'ютерний корпусів мають вказаний датчик, а також просимо вас дати інформацію про те як повинен працювати даний встановлений датчик. Чи повинен він працювати в складі ПК, і як і де повинна відображатися інформація роботи датчика температури і вологості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Система повинна контролювати в реальному часі мікрокліматичні показники температури в С і вологість в%. У разі нормального температурного / вологісного режиму система про це (в реальному часі) інформує користувача. У разі перевищення будь-якого параметра система інформує про перевищення порога. Облік норми проводиться незалежно один від одного в тому числі і одночасно. Для температурного датчика задіяна функція попередження температури нижче нульової позначки.
Чи повинен він працювати в складі ПК, і як і де повинна відображатися інформація роботи датчика температури і вологості.


- При підключенні ПК до пром. мережі система повинна пройти самотестування, щоб користувач міг переконатись в працездатності системи моніторингу і контролю.
- Система повинна працювати в режимі монітора і виведення інформації в реальному часі в складі ПК з моменту включення в мережу живлення (Незалежно в якому режимі знаходиться ПК - в режимі BIOS setup, наявність або відсутність програмного забезпечення і версія ОС не повинна впливати на систему моніторингу та оповіщення).
- Інформація повинна виводиться на лицьову панель ПК (базове розташування) або в місце найбільш зручному для інформування користувача (за погодженням із замовником).
- У разі несправності датчика, користувач повинен отримати інформацію про це.
Проект договору
Дата подання: 08 лютого 2017 13:55
Дата відповіді: 09 лютого 2017 09:58
1. В п. 2.3, 2.4 встановлено 14 календарних днів для заміни, доукомлектації Товару. В п. 7.3. ж встановлено зобовязання щодо заміни Товару в термін 5 робочих днів. Питання: В який саме термін повинен здійснити заміну, доукомплектацію Товару? Оскільки в разі порушення строків виникає зобовязання щодо сплати штрафних санкцій. 2. В п. 3.3. йдеться посилання на "зміну обсягів фінансування на 2016 рік..." Питання: Це описка? 3. В Розділі 5 міститься конкретне посилання на електронну пошту Постачальника. Питання: ??? 4. В п. 7.4 встановлена відповідальність в розмірі 100 % від суми ПДВ в разі несвоєчасної реєстрації податкової накладної. Статтею 120-1 ПКУ чітко визначені строки, та відсотки сум ПДВ які мають бути сплачені в разі їх порушення. Враховуючи наведене вище, просимо привести проект Договору до відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення внесено зміни у проект договору.
Проект договору
Дата подання: 09 лютого 2017 11:34
Дата відповіді: 09 лютого 2017 12:04
В п. 7.1. проекту Договору (нової редакції) йдеться посилання на п. 5.10, якого взагалі не має в проекті Договору. Доречніше було б зробити посилання на п. 6.9. проекту Договору (нової редакції). Прохання внести зміни.
Відповідь: Зміни внесено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2017 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОК СІТІ" 1 616 200,56
UAH з ПДВ
1 597 752,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТУНО» 1 619 280,00
UAH з ПДВ
1 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2017 09:22
паспорт_ПК.pdf
28 лютого 2017 09:22
цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2017 09:21
сертифікат.pdf
28 лютого 2017 09:21
Протокол_ОКСІТІ.pdf
28 лютого 2017 09:21
Наказ_ОКСІТІ.pdf
28 лютого 2017 09:21
документи банка.pdf
28 лютого 2017 09:21
Довідка аналог_відгук.pdf
28 лютого 2017 09:21
висновок сан.pdf
28 лютого 2017 09:21
Випіска_ОКСІТІ.pdf
28 лютого 2017 09:21
авторизація.pdf
28 лютого 2017 09:21
Cтатут_ОКСІТІ.pdf
28 лютого 2017 09:21
CDE29430-3028-41B9-B9B2-0E2B00992FEA.CRF

Публічні документи

28 лютого 2017 09:49
Статут Итуно.pdf
28 лютого 2017 09:48
тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2017 09:48
санєпидем.pdf
28 лютого 2017 09:47
паспорт итуно_раб.стан.pdf
28 лютого 2017 09:46
інформаційний лист.pdf
28 лютого 2017 09:46
документи банка.pdf
28 лютого 2017 09:45
декларация.pdf
28 лютого 2017 09:44
авторизація виробника.pdf
28 лютого 2017 09:44
B4014DBC-AC86-4231-A6D5-35870C618B12.rar
28 лютого 2017 09:44
3.1.Протокол_2ст.jpg
28 лютого 2017 09:44
3.1.Протокол_1ст..jpg
28 лютого 2017 09:44
3.1.Наказ.jpg
28 лютого 2017 09:42
1.1.Відгук_2.jpg
28 лютого 2017 09:41
1.1.Відгук_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОК СІТІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТУНО»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОК СІТІ"
#37817150
Рішення скасоване 1 597 752,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 10:35
ТОВ "ОК СІТІ"
#37817150
Відхилено 1 597 752,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 10:58
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТУНО»
#38703660
Відхилено 1 602 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 11:15

Документи

17 березня 2017 10:58
Електронний підпис

Документи

17 березня 2017 11:15
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
17 березня 2017 11:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі