Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
робочі станції
Очікувана вартість
1 619 280,00 UAH
UA-2017-02-07-000170-b ● 90d916638ade4530bd0fc272d2178f2f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Іванишин Юлія Вікторівна +380342594336 iva@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2017 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2017 10:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2017 10:31 |
Початок аукціону: | 01 березня 2017 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 619 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 192,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 шт
робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2017 10:51 |
2017 ТД електронні торги роб.станції.doc | |
17 лютого 2017 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2017 15:57 |
Тех.задание ост.xlsx | |
09 лютого 2017 12:04 |
Придбання робочих станцій (і-2017)-проект 2.docx | |
09 лютого 2017 12:04 |
Придбання робочих станцій (і-2017)-проект.docx | |
07 лютого 2017 10:26 |
Додаток1 (пропозиція).doc | |
07 лютого 2017 10:26 |
Додаток 2 (відомомсті).doc |
20 лютого 2017 10:51 |
2017 ТД електронні торги роб.станції.doc
|
|||
17 лютого 2017 14:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2017 15:57 |
Тех.задание ост.xlsx
|
|||
09 лютого 2017 12:04 |
Придбання робочих станцій (і-2017)-проект 2.docx
|
|||
09 лютого 2017 12:04 |
Придбання робочих станцій (і-2017)-проект.docx
|
|||
07 лютого 2017 10:26 |
Додаток1 (пропозиція).doc
|
|||
07 лютого 2017 10:26 |
Додаток 2 (відомомсті).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спеціфікація до ПК
Дата подання: 08 лютого 2017 12:11
Дата відповіді: 09 лютого 2017 10:06
Сьогодні на ринку України немає виконання комп'ютерного корпусу до складу якого входив вбудований датчик температури і вологості. Просимо вас дати роз'яснення, або інформацію про виробника дренде комп'ютерний корпусів мають вказаний датчик, а також просимо вас дати інформацію про те як повинен працювати даний встановлений датчик. Чи повинен він працювати в складі ПК, і як і де повинна відображатися інформація роботи датчика температури і вологості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Система повинна контролювати в реальному часі мікрокліматичні показники температури в С і вологість в%. У разі нормального температурного / вологісного режиму система про це (в реальному часі) інформує користувача. У разі перевищення будь-якого параметра система інформує про перевищення порога. Облік норми проводиться незалежно один від одного в тому числі і одночасно. Для температурного датчика задіяна функція попередження температури нижче нульової позначки.
Чи повинен він працювати в складі ПК, і як і де повинна відображатися інформація роботи датчика температури і вологості.
- При підключенні ПК до пром. мережі система повинна пройти самотестування, щоб користувач міг переконатись в працездатності системи моніторингу і контролю.
- Система повинна працювати в режимі монітора і виведення інформації в реальному часі в складі ПК з моменту включення в мережу живлення (Незалежно в якому режимі знаходиться ПК - в режимі BIOS setup, наявність або відсутність програмного забезпечення і версія ОС не повинна впливати на систему моніторингу та оповіщення).
- Інформація повинна виводиться на лицьову панель ПК (базове розташування) або в місце найбільш зручному для інформування користувача (за погодженням із замовником).
- У разі несправності датчика, користувач повинен отримати інформацію про це.
Чи повинен він працювати в складі ПК, і як і де повинна відображатися інформація роботи датчика температури і вологості.
- При підключенні ПК до пром. мережі система повинна пройти самотестування, щоб користувач міг переконатись в працездатності системи моніторингу і контролю.
- Система повинна працювати в режимі монітора і виведення інформації в реальному часі в складі ПК з моменту включення в мережу живлення (Незалежно в якому режимі знаходиться ПК - в режимі BIOS setup, наявність або відсутність програмного забезпечення і версія ОС не повинна впливати на систему моніторингу та оповіщення).
- Інформація повинна виводиться на лицьову панель ПК (базове розташування) або в місце найбільш зручному для інформування користувача (за погодженням із замовником).
- У разі несправності датчика, користувач повинен отримати інформацію про це.
Проект договору
Дата подання: 08 лютого 2017 13:55
Дата відповіді: 09 лютого 2017 09:58
1. В п. 2.3, 2.4 встановлено 14 календарних днів для заміни, доукомлектації Товару. В п. 7.3. ж встановлено зобовязання щодо заміни Товару в термін 5 робочих днів. Питання: В який саме термін повинен здійснити заміну, доукомплектацію Товару? Оскільки в разі порушення строків виникає зобовязання щодо сплати штрафних санкцій. 2. В п. 3.3. йдеться посилання на "зміну обсягів фінансування на 2016 рік..." Питання: Це описка? 3. В Розділі 5 міститься конкретне посилання на електронну пошту Постачальника. Питання: ??? 4. В п. 7.4 встановлена відповідальність в розмірі 100 % від суми ПДВ в разі несвоєчасної реєстрації податкової накладної. Статтею 120-1 ПКУ чітко визначені строки, та відсотки сум ПДВ які мають бути сплачені в разі їх порушення. Враховуючи наведене вище, просимо привести проект Договору до відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення внесено зміни у проект договору.
Проект договору
Дата подання: 09 лютого 2017 11:34
Дата відповіді: 09 лютого 2017 12:04
В п. 7.1. проекту Договору (нової редакції) йдеться посилання на п. 5.10, якого взагалі не має в проекті Договору. Доречніше було б зробити посилання на п. 6.9. проекту Договору (нової редакції). Прохання внести зміни.
Відповідь: Зміни внесено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОК СІТІ" #37817150 |
Рішення скасоване |
1 597 752,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2017 10:35
|
ТОВ "ОК СІТІ" #37817150 |
Відхилено |
1 597 752,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2017 10:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТУНО» #38703660 |
Відхилено |
1 602 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2017 11:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 березня 2017 11:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі