Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засувки чавунні, засувки поворотні дискові «Батерфляй» та крани кульові
Очікувана вартість
2 485 441,67 UAH
UA-2017-02-07-000005-b 732ca0f4c819485b98925c7b755d5678
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бершов Дмитро Юрійович

+380487719110 dzdede@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКС "Фонтанський"
Код ЄДРПОУ: 35302819
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 12А
Контактна особа: Бершов Дмитро Юрійович
+380487719110
dzdede@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2017 08:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2017 08:08
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2017 08:08
Початок аукціону: 24 лютого 2017 12:21
Очікувана вартість: 2 485 441,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
кран кул. ДУ 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
700 шт
кран кул. ДУ 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
600 шт
кран кул. ДУ 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
500 шт
кран кул. ДУ 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
250 шт
кран кул. ДУ 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
100 шт
кран кул. ДУ 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
100 шт
кран кул. американка ДУ 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
кран кул. американка ДУ 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
кран кул. американка ДУ 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
кран кул. американка ДУ 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
кран кул. американка ДУ 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
кран кул. американка ДУ 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
300 шт
засувка чавунна ДУ 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
200 шт
засувка чавунна ДУ 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 шт
засувка чавунна ДУ 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
200 шт
Засувка поворот. дискова «Батерфляй» ДУ 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
150 шт
Засувка поворот. дискова «Батерфляй» ДУ 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
100 шт
Засувка поворот. дискова «Батерфляй» ДУ 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
10 шт
Засувка поворот. дискова «Батерфляй» ДУ 150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2017 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2017 08:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 12:30
Перелік змін до Тендерної документації від 13.02.2017.docx
13 лютого 2017 12:30
ТД.docx
08 лютого 2017 15:18
ТД.docx
07 лютого 2017 08:07
ТД.docx
08 лютого 2017 15:18
САНТЕХКОМПЛЕКТ счет № 13343 от 08 февраля 2017 г..pdf
08 лютого 2017 15:18
Перелік змін до Тендерної документації від 08.02.2017.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення позицій
Дата подання: 07 лютого 2017 18:57
Дата відповіді: 08 лютого 2017 12:34
Добрий день! Будь ласка, уточніть деякі позиції: 1) По всіх лотах – чи є пріоритетні виробники, чи хоча б країни виробників. Чи це немає значення?; 2) Крани кульові – яка повинна бути різьба для приєднання (вн.-вн. чи вн.-зовн..)?; 3) Крани кульові – тип керування (метелик або ручка)?; 4) Кран кульовий з американкою Ду40 та Ду50 – чи підійде варіант: кран кульовий вн.-зовн. + американка окремо? Данні діаметри не виготовлюються. 5) Засувка чавунна – можливо є конкретне маркування, креслення, малюнок? 6) Засувка поворот. дискова «Батерфляй» - у технічній документації стоїть робоча температура 130*С, чи можливо запропонувати з робочою температурою 120*С(як в багатьох виробників).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
1. Не має пріоритету до виробників чи країни виробників. Значення має якісні характеристики предмету закупівлі.
2. різьба для приєднання кранів кульових «вн.-вн.» - відповідні зміни будуть зазначені у Тендерній документації та оприлюднені.
3. Тип керування кранів кульових «ручка» - відповідні зміни будуть зазначені у Тендерній документації та оприлюднені.
4. Не можемо погодитись, оскільки зазначені позиції наявні у постачальників, наприклад у ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" (код ЄДРПОУ 20038832), ТОВ Українська торгова компанія «АА» - http://utcaa.com.ua/p75045115-kran-sharovyj-amerikanka.html). Запропонований Вами варіант не може бути прийнято як відповідний умовам документації.
5. Маркування не визначали, оскільки вони різні у різних виробників. Значення має якісні характеристики предмету закупівлі. Креслення та малюнок будуть зазначені у тендерній документації.
6. Так, є можливість запропонувати з робочою температурою 120*С - відповідні зміни будуть зазначені у Тендерній документації та оприлюднені.
Уточнення пропозиції
Дата подання: 08 лютого 2017 10:38
Дата відповіді: 08 лютого 2017 12:37
Добрий день! Чи можливо ділити лот і пропонувати лише засувки та батерфляй?
Відповідь: п. 4.2. розділу І Тендерної документації:"Окремі частини предмета закупівлі (лоти) не визначаються."
Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Уточнення позицій
Дата подання: 08 лютого 2017 13:53
Дата відповіді: 08 лютого 2017 15:15
Фірми, які Ви навели як приклад з наявністю кранів з американками у заводському виконанні Ду40 та Ду50, також таких позицій не мають! (4. Не можемо погодитись, оскільки зазначені позиції наявні у постачальників, наприклад у ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" (код ЄДРПОУ 20038832), ТОВ Українська торгова компанія «АА» - http://utcaa.com.ua/p75045115-kran-sharovyj-amerikanka.html). Прошу розглянути можливість заміни діаметрів Ду40 та Ду50 на кран вн.-зовн. + американка. П.С.: Працюючи в цій сфері багато років не зустрічав у жодного виробника заводського виконання шарових кранів з американками діаметрів Ду40 та Ду50.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою уникнення питання щодо наявності зазначених позицій у виробництві, нами додатково було здійснено уточнення про наявність такого товару та отримано рахунок (від 08.02.2017)від постачальника на кран з американ. Ду40 та Ду50. Зазначений рахунок буде завантажено до переліку документів у оголошені.
Шаровий кран з американкою
Дата подання: 09 лютого 2017 11:32
Дата відповіді: 09 лютого 2017 12:21
Добрий день! Крани з американками Ду40 і Ду50, які Ви навели як приклад у рахунку, мають сталевій шар! Вами у технічній документації запитується латунний шар. Тож крани не відповідають технічним умовам.
Відповідь: Вітаємо!
Погоджуємось із зазначеним. До технічної характеристики буде внесено відповідні зміни «Шар – Хромована латунь або Сталевий ».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-07-000005-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАЙППЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40710626
Дата подання: 08 лютого 2017 12:12
Надання роз’яснень з приводу кваліфікаційних критеріїв
Добрий день!
Прошу надати роз’яснення з приводу пункту 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», в якому зазначено:
5.2. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в м. Одесі складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). Відстань від складу Учасника до виробничої бази Замовника, що розташована за адресою: Французький бульвар 12А, у м. Одесі повинна не перевищувати 10 км. В довідці необхідно зазначити право користування складським приміщенням (власне чи орендоване) та його адресу.
Цей пункт несе дискримінаційні ознаки можливого Постачальника за місцем його реєстрації і розташування складу.
Також дати роз’яснення необхідності надання документів, наведених в пунктах: 5.1; 5.3; 5.4; 5.5; розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ». Який сенс цих документів, якщо Покупець за умовами договору має відстрочку платежу на протязі 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки товару можливим Постачальником. Тобто Покупець не несе фінансові й матеріальні ризики, пов’язані із можливими неправомірними діями можливого Постачальника.
Також пунктом 5.5. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» зазначена вимога виконання аналогічних договорів, цим пунктом спостерігається утискання нещодавно зареєстрованих фірм, в подальшому можливих Постачальників.
На нашу думку критерієм оцінювання пропозицій має бути ціна, виконання строків поставки, якість поставленої продукції згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2017 15:04
Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності:
По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року.

При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі.

Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки.
Всі зазначені кваліфікаційні критерії відповідають положенням Закону «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2017-02-07-000005-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Концерн "СоюзЭнерго", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 08 лютого 2017 14:40
Дискриминація до учасників
5.2. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в м. Одесі складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). Відстань від складу Учасника до виробничої бази Замовника, що розташована за адресою: Французький бульвар 12А, у м. Одесі повинна не перевищувати 10 км. В довідці необхідно зазначити право користування складським приміщенням (власне чи орендоване) та його адресу.
Ввжаємо що згідно
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Якщо не буде змін до данного пункту наша компанія буде подавати скаргу до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2017 15:07
Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності:
По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року.

При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі.

Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки.
Всі зазначені кваліфікаційні критерії відповідають положенням Закону «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2017-02-07-000005-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАЙППЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40710626
Дата подання: 09 лютого 2017 11:56
Дискримінація за місцем розташування Постачальника
Згідно статті 16 п. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник має право встановити один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Виходячи з вищенаведеного, передбачається неправомірність вимог і дискримінаційні ознаки за місцем розташування Постачальника у вимозі пункту 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ».
Пропонуємо вилучити (переглянути) пункт 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ».
Запросити обґрунтовані строки поставки товару, виходячи з аварійності систем і можливих форс-мажорних ситуацій для можливості вільній участі всіх бажаючих Постачальників і надання ними найбільш привабливих для Замовника цін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2017 13:40
Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності:
По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року.

При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі.

Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки.
Строки поставки також є цілком обґрунтованим, враховуючи зазначене вище. Подовження строків поставки, відповідно збільшить строк ліквідації аварійної ситуації, тобто мешканці житлових будинків не будуть отримувати воду та/або тепло. Нажаль, не маємо можливості погодитись із Вашою вимогою, стосовно збільшення строків поставки.
Пропонуємо Вам враховувати, кваліфікаційні вимоги і строк поставки, при визначені ціни Вашої пропозиції.
Розуміємо, що наявність складу на зазначеній відстані та встановлений строк поставки, є умовами які потребують більших зусиль та витрат для виконання умов закупівлі, але такі умови є об’єктивними для нашого підприємства.

Документи

08 лютого 2017 15:04
відповідь на скаргу

Документи

08 лютого 2017 15:07
відповідь на скаргу

Документи

09 лютого 2017 13:40
відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2017 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІМАТ-УКРАЇНА" 1 479 858,26
UAH
1 479 858,26
UAH
Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 1 644 286,95
UAH
1 644 286,95
UAH
Документи
ТОВ "ФІТОФЛЕКС" 2 380 282,00
UAH
2 380 282,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2017 14:48
цінова пропозиція.PDF
22 лютого 2017 14:48
Трубоэлемент_краны.pdf
22 лютого 2017 14:48
Статут - 18.07.13.,.PDF
22 лютого 2017 14:48
Статистика - 18.07.13.,.PDF
22 лютого 2017 14:48
Протокол - 1 - 15.07.13..PDF
22 лютого 2017 14:48
лист гарантія.PDF
22 лютого 2017 14:48
лист гарантія 3.PDF
22 лютого 2017 14:48
лист гарантія 2.PDF
22 лютого 2017 14:48
додаток 1.PDF
22 лютого 2017 14:48
договір оренди складу.PDF
22 лютого 2017 14:48
довіренність.PDF
22 лютого 2017 14:48
довідка рух коштів.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка оффшорні зони.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка корупція.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка істотні умови.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка закон 9.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка довкілля.PDF
22 лютого 2017 14:47
довідка банкрутство.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІМАТ-УКРАЇНА"

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

ТОВ "ФІТОФЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІМАТ-УКРАЇНА"
#39884873
Відхилено 1 479 858,26
UAH
01 березня 2017 15:42
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Відхилено 1 644 286,95
UAH
03 березня 2017 13:18
ТОВ "ФІТОФЛЕКС"
#38786836
Відхилено 2 380 282,00
UAH
03 березня 2017 13:24

Документи

01 березня 2017 15:42
Електронний підпис

Документи

03 березня 2017 13:18
Електронний підпис

Документи

03 березня 2017 13:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
03 березня 2017 13:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі