Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання правової інформаційно-консультативної допомоги
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2017-02-06-002717-b 67a3d6dd8517420692042b8f5c996d22
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765945 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Дорога Кільцева 4а
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765945
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2017 18:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення публічних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та допорогових закупівель відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення публічних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та допорогових закупівель відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київ, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2017 16:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 лютого 2017 16:34
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 10:59

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2017 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
10 жовтня 2017 12:52
Договір про закупвлю.pdf укладений
16 лютого 2017 19:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із збільшенням обсягів надання послуг за Договором, відповідно до пункту 6.2 Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме змінити обсяг послуг, що надаються Виконавцем відповідно до умов Договору та їх загальну вартість і викласти Протокол узгодження договірної ціни послуг при наданні правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (Додаток №1) до Договору у новій редакції, що додається. У зв’язку із змінами обсягу послуг, що надаються Виконавцем відповідно до умов Договору та їх загальної вартості, Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 5590,88 грн (п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто гривень, 88 копійок) без ПДВ та внести зміни до пункту 3.1 Договору і викласти його у такій редакції: “3.1. Вартість Послуг, визначених у п.п. 1.1. цього Договору, становить 23590,88 грн (двадцять три тисячі п’ятсот дев’яносто гривень, 88 копійок) без ПДВ. Ціна Договору використовується для обмеження максимально можливої загальної ціни Послуг та не зобов‘язує Замовника здійснити закупівлю Послуг на таку суму протягом дії Договору”.
Номер договору про закупівлю: 15/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML