Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 - км 23+062, Черкаська область
current average repair road of national importance N-16-Zolotonosha-Cherkassy Smela Uman-on section km 12 + 300 - km 23 + 062, Cherkassy region
Очікувана вартість
119 854 202,00 UAH
UA-2017-02-06-001557-b 4226330c93ee47b196cfaa6a655f6ce8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Олена Вікторівна

+380472714538 tenderck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Контактна особа: Кучеренко Олена Вікторівна
+380472714538
tenderck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Service roads in the Cherkassy region
National ID: 05422303
Contact point: Elena Kucherenko
+380472714538
tenderck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 17 травня 2017 15:45
Очікувана вартість: 119 854 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359 562,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 359562 UAH
Publication date: 06 лютого 2017 14:35
Enquiries until: 06 березня 2017 10:00
Complaints submission until: до 12 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 119 854 202 UAH including VAT
Minimal lowering step: 359 563 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 кілометри
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 - км 23+062, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current average repair road of national importance N-16-Zolotonosha-Cherkassy Smela Uman-on section km 12 + 300 - km 23 + 062, Cherkassy region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
гарантійний термін експлуатації обєкта : 15%
10 років: 15%
9 років: 14%
8 років: 12%
7 років: 8%
6 років: 6%
5 років: 4%
3 роки: 2%
до 3 років: 0%
27 лютого 2017 19:09
Перелік змін №2.docx
27 лютого 2017 19:08
ТД Н-16 км 12+300 – км 23+062 зміни2 27.02.2017.doc
06 лютого 2017 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 19:09
Перелік змін №2.docx
17 лютого 2017 17:53
Перелік змін №1.docx
27 лютого 2017 19:08
ТД Н-16 км 12+300 – км 23+062 зміни2 27.02.2017.doc
17 лютого 2017 17:52
ТД Н-16 км 12+300 – км 23+062 зміни 17.02.2017.doc
06 лютого 2017 14:35
ТД Н-16 км 12+300 – км 23+062.doc
06 лютого 2017 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Дата подання: 14 лютого 2017 14:19
Дата відповіді: 17 лютого 2017 17:51
Шановний Замовнику, просимо роз'яснити наступне: 1.Позиція №1 технічного завдання. Для відповідності технічному завданню, просимо вказати яким чином врахувати коригування фрезерування глибиною на 4,5см. Діючими нормами СОУ 45.2-00018112-035:2010 врахована глибина 5см та коригування на 1см глибини. Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ? Яка кількість відфрезерованого матеріалу з навантаженням транспортується у сміття на 25 км? 2.Позиція №2 технічного завдання. Демонтовану бар'єрну огорожу на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км? Який крок демонтованої бар'єрної огорожі? 3.Позиція №3 технічного завдання. Демонтований трос на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км? 4.Позиція №3 технічного завдання. Просимо уточнити крок встановлення тросової огорожі. Відповідно до типового рішення 3.503.1-89 крок встановлення стовпчиків становить 5м і тоді кількість повинна бути 4057 шт, а не 2536 шт. 5.Позиція №5 технічного завдання. Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т. Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км? 6. Позиція № 7 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару. 7. Позиція № 8 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину проїзної частини. 8. Позиція № 52 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару. 9. Позиція № 53 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину зупинкового майданчика. 10. Позиція № 56 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару. 11. Позиція № 57 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину стоянки. 12. Позиція № 56-57 технічного завдання. Просимо уточнити тип асфальтобетонної суміші та модифікацію бітуму полімерами. 13. Позиція № 60 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину посадкового майданчика та тротуарів. 14. Позиція № 46 технічного завдання. Просимо уточнити на скільки км потрібно вивозити сміття на 15 км чи на 25км? 15.Позиція № 34 технічного завдання. Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг. 16. Позиція № 58 Технічного завдання. Просимо уточнити марку бортових каменів, БР.100.30.18? 17. Позиції №64-65 технічного завдання. Просимо уточнити кількість насадження саженців 46 шт чи 36 шт? 18. Позиції №70-71 технічного завдання. Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижів каркасів та сіток? - Труба металева 80х60х4? 19. Позиція №76 технічного завдання. Шаг однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження складає 4м? 20.Пункт 5 примітки до технічного завдання. Просимо уточнити наступне: при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)? Напевно мали на увазі наступне: - улаштування щебеневої основи фр.40-70 Н=16см група 2-9 СОУ 45.2-00018112-035:2010 - улаштування чорнощебеневих основ методом напівпросочування товщиною 4см група 7-23 ДСТУ Б Д.2.2-27-2016 з витратою бітумної емульсії 4 л/м2 (на стоянках 2,5 л/м2 бітуму БНД). 21. У технічному завданні передбачені роботи по розділам. У кожному окремому розділі враховані роботи з різних глав ЗРК. Якщо послідовно проводити розрахунок згідно з технічним завданням буде порушено структуру формування ЗРК відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2012. Поясніть, як сформувати склад кошторисного розрахунку по главам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені уточнення (зміни) до Технічного завдання тендерної документації з більш вичерпною інформацією у вигляді нової редакції тендерної документації
Строк надання послуг
Дата подання: 14 лютого 2017 14:20
Дата відповіді: 17 лютого 2017 17:52
В пункті 4.4 Тендерної документації вказано строк надання послуг - 2017 рік, в той же час в п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору) вказано «Строк надання послуг: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, відповідно до графіку надання послуг (Додаток №__).» Просимо Вас дати уточнення щодо строку надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк надання послуг становить 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Договору і буде визначатись відповідно до графіку надання послуг та після погоджених планів Замовником
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Дата подання: 22 лютого 2017 16:10
Дата відповіді: 24 лютого 2017 17:02
1. Позиція № 1 технічного завдання. Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ? 11 3001 х 0,045 х 1,8 = 9 153,08 т ? 2. Позиція № 56-57 технічного завдання. Просимо уточнити чому вирівнюючий шар з асфальтобетонної суміші типу А на бітумах модифікованих полімерами (БМП), а верхній шар покриття з асфальтобетонної суміші типу Б на бітумах не модифікованих полімерами (БМП)? 3.Позиція № 34 технічного завдання. Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг. Дивись Т П 503-05-11.85 стор.52 креслення «Кріплення елементів фриза і лави». 4. Позиції №64-65 технічного завдання. Просимо уточнити кількість насадження саджанців 46 шт чи 36 шт? п.64 «Насадження саджанців під лопату - 46шт»,п.64 «Саджанці акації шаровидної, 1 група, 1 сорт - 36 шт». 5. Позиції №70-71 технічного завдання. Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижнів каркасів та сіток? - п.70 « Встановлення металевих зварних поручнів на мостах і шляхопроводах (перильне огородження)», п.71 «Анкерні деталі, такі, що поставляються привареними до стрижнів каркасів та сіток» 6.Пункт 5 примітки до технічного завдання. Просимо уточнити наступне: при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вартість та кількість матеріальних ресурсів отриманих після фрезерування буде визначено відповідно фактичного виходу відповідно “Методичним вказівкам з визначення вартості матеріальних ресурсів , отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву” МВ 03450778-736:2014. 2. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт. 3. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт. 4. Технічне завдання уточнено, відповідно внесеним змінам від 17.02.2017. 5. Елементи перильного огородження. 6. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт
Технічне завдання
Дата подання: 27 лютого 2017 17:05
Дата відповіді: 02 березня 2017 12:00
1. Просимо надати уточнення по об'єму та призначенню (повернення, утилізація) будівельного сміття від виконання робіт в п.2-4 та 42-44? Якщо утилізація, то яка вартість утилізації? 2.  Норма групи 4 -39  СОУ 45.2-00018112-035:2010 по монтажу перильного огородження (п.70) передбачає монтаж металоконструкцій до основи шляхопроводу. До чого монтується огородження в даному випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тип сміття отриманого від розбирання конструкцій автопавільйону, тросового огородження та дорожнього одягу не підлягає утилізації. Дане сміття вивозиться на сміттєзвалище. 2. Огородження монтується до закладних деталей конструкції дамби
Технічне завдання
Дата подання: 28 лютого 2017 13:07
Дата відповіді: 02 березня 2017 12:02
1. Надання гарантійних термінів експлуатації: • Згідно ВБН Г.-218-050-2001 Зміна 1 таблиці 2 , для другої категорії дороги, другої дорожнокліматичної зони міжремонтний термін при поточному середньому ремонті складає 5-6 років. Для надання гарантії за більшими термінами просимо Вас надати перспективну інтенсивність до 2027 року, фізико механічні властивості всіх шарів дорожнього одягу, коефіцієнт міцності та перспективне навантаження і за якими критеріями приймалось рішення посилення (ВБН В.2.3—218-186-2004)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розрахункова очікувана інтенсивність руху на даній ділянці дороги у 2036 році складатиме 29345 авт./добу (згідно проекту)
Технічне завдання
Дата подання: 02 березня 2017 14:49
Дата відповіді: 07 березня 2017 12:16
1. Просимо надати уточнення по маркуванню, типу, розмірам панелей ПС-1, ПС-2, ПС-3 та плит ПО-1, ПП-1, що використовуються при будівництві автопавільйону. 2. Просимо надати роз'яснення по можливості використання коефіцієнта 1,2 (роботи на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій) при виконанні робіт на стоянці, так як не зрозуміло відстань даного об'єкта від проїзної частини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. ПС-1, ПС-2, ПС-3 – панелі (плити) перекриттів суцільні пласкі довжина до 3 м, товщина 12 см, маса до 5 т. ПП-1, ПО-1 – панелі (плити) перекриттів суцільні пласкі довжина від 3 м до 12 м, товщина 12 см, маса до 5 т. 2. Коефіцієнт 1,2 (роботи на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій) при виконанні робіт на стоянці не застосовується.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-06-001557-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛАСТЕР-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33794837
Дата подання: 21 лютого 2017 12:31
порушення законодавства
Замовник не відповів на питання тимчасово, та прострочив термін на 5 годин
Також, не було надано відповіді на технічні питання, тільки відписка "потім внесемо зміни до тендерної документації" !!! зміні внесено, та строк подання пропозицій не продовжено!! Що не дає змогу іншим учасникам перерахувати ціни!! Всі ознаки корупції!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 15:48
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником протягом трьох робочих днів надано Учаснику роз'яснення на звернення.
Згідно ч. 2, ст.32 Закону Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Розглянувши запитання Учасника щодо надання роз'яснень до технічного завдання тендерної документації Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та сформувати перелік змін. Тому учаснику було надано роз'яснення щодо посилання на внесення змін до технічного завдання тендерної документації, який зрозумів це як відписка. Отже, тендерна документація закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область в редакції від 17.02.2017 року та перелік змін до вищевказаної тендерної документації було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу у строки згідно ст. 10 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж сім днів. Тому Замовником не продовжено строк для подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вищезазначеної процедури закупівлі 16.03.2017року, а зміни внесено 17.02.2017 року, тобто, до закінчення строку - залишалось 27 днів.
Для додаткового та зручного роз'яснення технічного завдання тендерної документації, викладаються технічні питання учасника:

1.Позиція №1 технічного завдання. Для відповідності технічному завданню, просимо вказати яким чином врахувати коригування фрезерування глибиною на 4,5см. Діючими нормами СОУ 45.2-00018112-035:2010 врахована глибина 5см та коригування на 1см глибини. Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ? Яка кількість відфрезерованого матеріалу з навантаженням транспортується у сміття на 25 км?
Відповідь: Коригування фрезерування глибиною 4,5 см здійснювати шляхом введення коефіцієнта к=0,5 на кожен 1см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за нормами 2-32-10 та 2-32-11 (примітки до технічного завдання)
2. Позиція №2 технічного завдання. Демонтовану бар'єрну огорожу на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км? Який крок демонтованої бар'єрної огорожі?
Відповідь: Вартість зворотнiх матерiалів (Брухт металевий - т 372,5 (примітки до технічного завдання)), складає – 745000 грн. Крок демонтованої бар'єрної огорожі – 4 м (згідно проекту)
3. Позиція №3 технічного завдання. Демонтований трос на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км?
Відповідь: На металобрухт
4. Позиція №3 технічного завдання. Просимо уточнити крок встановлення тросової огорожі. Відповідно до типового рішення 3.503.1-89 крок встановлення стовпчиків становить 5м і тоді кількість повинна бути 4057 шт, а не 2536 шт.
Відповідь: Крок між стовпчиками складає 4 м. (довжина тросового огородження вказана з врахуванням подвійного троса) Крок між стовпчиками складає 4 м. (довжина тросового огородження вказана з врахуванням подвійного троса)
5. Позиція №5 технічного завдання. Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т. Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км? Позиція №5 технічного завдання. Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т. Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км?
Відповідь: Об’єм залізобетонного стовпчика для розрахунку прийнятий 0,035 м3
6. Позиція № 7 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
7.Позиція № 8 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину проїзної частини.
Відповідь: Ширина існуючого асфальтобетонного покриття – 10,5 м (примітки до технічного завдання)
8. Позиція № 52 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
9. Позиція № 53 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину зупинкового майданчика.
Відповідь: Ширина зупинкового майданчика– 10,0 м. (примітки до технічного завдання)
10. Позиція № 56 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
11. Позиція № 57 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину стоянки.
Відповідь: Ширина стоянки – 10,0 м. (примітки до технічного завдання)
12. Позиція № 56-57 технічного завдання. Просимо уточнити тип асфальтобетонної суміші та модифікацію бітуму полімерами.
Відповідь: Скориговано
13. Позиція № 60 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину посадкового майданчика та тротуарів.
Відповідь: Ширина посадкового майданчика – 3,5 м; ширина тротуарів – 1,5 м (примітки до технічного завдання)
14. Позиція № 46 технічного завдання. Просимо уточнити на скільки км потрібно вивозити сміття на 15 км чи на 25км?
Відповідь: Згідно технічного завдання
15. Позиція № 34 технічного завдання. Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг.
Відповідь: Згідно технічного завдання
16. Позиція № 58 Технічного завдання. Просимо уточнити марку бортових каменів, БР.100.30.18?
Відповідь: БР.100.20.8
17. Позиції №64-65 технічного завдання. Просимо уточнити кількість насадження саженців 46 шт чи 36 шт?
Відповідь: Скориговано
18. Позиції №70-71 технічного завдання. Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижів каркасів та сіток? - Труба металева 80х60х4?
Відповідь: Анкернi деталi із прямих або гнутих круглих стрижнів з різьбою (в комплекті з шайбми та гайками або без них), такi, що поставляються привареними до стрижнiв каркасiв та сiток
19. Позиція №76 технічного завдання. Шаг однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження складає 4м?
Відповідь: Відстань між стояками 4 м
20. Пункт 5 примітки до технічного завдання. Просимо уточнити наступне: при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)? Напевно мали на увазі наступне: - улаштування щебеневої основи фр.40-70 Н=16см група 2-9 СОУ 45.2-00018112-035:2010 - улаштування чорнощебеневих основ методом напівпросочування товщиною 4см група 7-23 ДСТУ Б Д.2.2-27-2016 з витратою бітумної емульсії 4 л/м2 (на стоянках 2,5 л/м2 бітуму БНД).
Відповідь: Згідно технічного завдання
21. У технічному завданні передбачені роботи по розділам. У кожному окремому розділі враховані роботи з різних глав ЗРК. Якщо послідовно проводити розрахунок згідно з технічним завданням буде порушено структуру формування ЗРК відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2012. Поясніть, як сформувати склад кошторисного розрахунку по главам.
Відповідь: Скориговано
Номер вимоги: UA-2017-02-06-001557-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:07
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 15:49
З метою забезпечення виконання Учасником торгів взятих на себе зобов’язань, Замовник, відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), має право, при проведенні процедури закупівлі, вимагати від Учасника внесення забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції, в розумінні Закону, є - гарантія. Враховуючи вимоги ст. 24 Закону, в тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до вимог ст. 560 ЦК України, розрізняють такі види гарантій: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансової установи. Тому, в залежності від виду необхідного забезпечення, необхідно звернутись до відповідної фінансової установи.
Враховуючи, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії), прийматися будуть в якості забезпечення цінової пропозиції тільки електронні банківські гарантії, оформлені належним чином.

Номер вимоги: UA-2017-02-06-001557-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 23 лютого 2017 16:41
Дискримінаційні умови тендерної документації
Згідно п.1 Розділу 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник має надати в складі тендерної документації інформацію про фактичне місце розташування атестованого асфальтобетонного заводу, а також надати транспортну схему з вказанням фактичної адреси виробництва асфальтобетонної суміші. Слід зазначити, що в атестаті на виробництво асфальтобетонних сумішей вказано фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Оскільки сучасні асфальтобетонні заводи являються мобільними і їх конструкція дозволяє в короткі терміни провести їх перебазування, учасник тендеру розраховує, в разі перемоги на конкурсних торгах, перебазувати в короткі терміни асфальтобетонний завод в оптимальне для виконання робіт місце, визначене на етапі підготовки тендерної документації. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на конкурсних торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення конкурсних торгів, адже це економічно не обгрунтовано. Вказаний пункт тендерної документації істотно обмежує коло учасників, які можуть надати атестат на асфальтобетонний завод, що вже встановлений в безпосередній близькості до ділянки проведення робіт, а отже і приймати участь в процедурі конкурсних торгів. Якщо учасник конкурсних торгів має атестований мобільний асфальтобетонний завод, що на етапі проведення конкурсних торгів встановлений в іншому місці або ж знаходиться в транспортному положенні на виробничій базі підприємства, очевидно, що його перебазування і встановлення може бути виконане в короткий проміжок часу одразу після визначення переможця конкурсних торгів. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу вказання фактичної адреси розташування атестованого асфальтобетонного заводу, що усуне дискримінацію серед учасників конкурсних торгів.
Проаналізувавши вимоги п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору), а також роз’яснення Замовника отримані 17.02.2017 р. стосовно терміну виконання робіт по поточному середньому ремонту, стає очевидним, що виконання робіт по поточному середньому ремонту у вказані терміни є неможливими з урахуванням необхідності виконання робіт по перебазуванню будівельної техніки та асфальтобетонних заводів, заготовки необхідного обсягу кам’яних матеріалів та в’яжучого. Також виконання повного комплексу робіт, що вказані в технічному завданні, технологічно не можливо за період 30 днів. Дана вимога тендерної документації містить ознаки корупції та дискримінації учасників конкурсних торгів, адже виконати весь комплекс підготовчих робіт та власне основні будівельно-монтажні роботи по поточному середньому ремонту в термін за 30 днів можливо лише за умови завчасної підготовки учасником конкурсних торгів виробничої бази та заготовки матеріалів, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель за державні кошти відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все зазначене вище вимагаємо перегляду термінів виконання робіт та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2017 17:31
Оскільки договірна ціна є твердою, для розрахунку транспортної схеми треба знати фактичну адресу розташування атестованого асфальтобетонного заводу. Перебазування на даних роботах не враховується.
Номер вимоги: UA-2017-02-06-001557-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 27 лютого 2017 17:41
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Службою автомобільних доріг у Черкаській області (надалі - Замовник) 06.02.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область» (надалі – Предмет закупівлі) та документацію тендерних торгів (із послідуючими внесеними змінами до них).
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги укладання договорів виключно із виробниками вищевказаних матеріалів є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з декількох підстав.
По-перше, слід відмітити, що не всі виробники дорожньо-будівельних матеріалів продають свою продукцію через ту саму юридичну особу, що є власником виробництва. Нерідко виробник матеріалів продає свою продукцію через офіційного дилера – іншу юридичну особу, у якої зареєстрований основний вид діяльності це оптова торгівля будівельними матеріалами (на відміну від виробника, у якого основний - виробництво).
По-друге, встановлена вимога Замовника унеможливлює роботу учасника із підприємствами, що існують на ринку України та спеціалізуються на оптових поставках будівельних матеріалів, мають договірні відносини та попередні домовленості із безпосередніми виробниками таких матеріалів, їхніми дилерами тощо.
Таким чином Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість постачати дорожньо-будівельні матеріали для виконання послуг за Предметом закупівлі. Такі дії є явно дискримінаційними та призводять до негативного впливу на економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам, які мають договірні відносини із зазначеними вище підприємствами.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Стаття 5 згаданого Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
За таких підстав просимо Службу автомобільних доріг у Черкаській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область» та вилучити норму, за якою підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям є надання копій договорів, що укладені тільки із безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
В протилежному випадку для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до відкладення проведення процедури закупівлі на більш пізніший строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 12:04
27.02.2017 року внесено зміни до тендерної документації. В підтвердження спроможності поставки потрібно надати копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками та/або постачальниками вищевказаних матеріалів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2017-02-06-001557-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 03 березня 2017 17:23
Технічне завдання
Згідно додатку № 1 до тендерної документації "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази " та приміток до нього, викладені дискримінаційні вимоги до підрядника, які потребують подання копії атестату виробництва на асфальтобетонні заводи. Так, як процедура отримання атестату виробництва потребує стаціонарного розташування заводів та проведення метрологічних повірок, які є неможливо виконати для підрядника, який є нерезидентом або українською компанією, що мають мобільні асфальтобетонні заводи і суперечать п.5 розділу І тендерної документації.
Послання на відповідність ДСТУ Б В.2.7-119:2011 і ДСТУ Б В.2.7-127:2015 , які є вимогами до сумішей асфальтобетонних та ЩМА не носять вичерпної інформації по процедурі атестування виробництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2017 12:24
Вимога надати атестат виробництва на асфальтобетонні заводи не є дискримінаційною, що не суперечить п.5 розділу І тендерної документації. Атестат виробництва асфальтобетонних сумішей містить в собі підтвердження інформації про забезпечення відповідності обов’язковим вимогам, передбачених нормативними документами, про що свідчить п.5.2 та п.5.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Слід звернути увагу, що термін виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації складає 1 місяць. ПКД не передбачено відшкодування витрат з перебазування та встановлення АБЗ. Проте не виключена можливість купівлі готової продукції на атестованих АБЗ.

Документи

23 лютого 2017 15:45
Електронний підпис

Документи

23 лютого 2017 15:49
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2017 17:30
Електронний підпис

Документи

02 березня 2017 12:03
Електронний підпис

Документи

07 березня 2017 12:22
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-06-001557-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 07 березня 2017 15:54
Скарга до АМКУ
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2017 19:43
рішення від 13.03.2017 3 1175.pdf
Дата публікації: 13 березня 2017 19:43
запит Замовнику (оголошення № UA-2017-02-06-001557-b).pdf
Дата публікації: 14 березня 2017 13:13
рішення від 28.03.2017 № 1568.pdf
Дата публікації: 31 березня 2017 20:53
Номер скарги: UA-2017-02-06-001557-b.c7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ СДВ- ГАРДЕН, Код ЄДРПОУ:40064075
Дата подання: 10 березня 2017 17:11
Скарга
1. Ігнорування запитів. 2. Дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.03.2017 № 1228.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 15:18
Номер скарги: UA-2017-02-06-001557-b.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 14 квітня 2017 14:33
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2017 18:05
Рішення від 19.04.2017 № 2198.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2017 18:05
Рішення від 11.05.2017 № 2791.pdf
Дата публікації: 16 травня 2017 15:06

Документи подані скаржником

07 березня 2017 15:53
Скарга до АМКУ

Документи подані скаржником

10 березня 2017 17:11
Скарга

Документи Органу Оскарження

17 березня 2017 15:18
рішення від 15.03.2017 № 1228.pdf

Документи Органу Оскарження

20 квітня 2017 18:05
Рішення від 19.04.2017 № 2198.pdf
16 травня 2017 15:06
Рішення від 11.05.2017 № 2791.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 квітня 2017
UA-2017-02-06-001557-b4226330c93ee47b196cfaa6a655f6ce8
Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Учасник Документи Рішення
ТОВ Трансстроймеханізація Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП ДОРСТРОЙ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 квітня 2017 15:35
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2017 17:37
Електронний підпис
15 березня 2017 17:37
Електронний підпис
15 березня 2017 17:26
Сертифікат огородження.pdf
15 березня 2017 17:26
Акт звірки.pdf
15 березня 2017 17:26
Відгук.pdf
15 березня 2017 17:26
ДУ1-10.pdf
15 березня 2017 17:26
ДОГ САД0.pdf
15 березня 2017 17:26
Про досвід (вид та обсяг).pdf
15 березня 2017 17:26
Копії трудових2.rar
15 березня 2017 17:26
Копії трудових1.rar
15 березня 2017 17:26
Копії дипломів.rar
15 березня 2017 17:26
Наявність працівників.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір Бітунова завір.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір поставки АБС.pdf
15 березня 2017 17:26
Транспортна схема.pdf
15 березня 2017 17:26
Атестат КШБУ 27.jpg
15 березня 2017 17:26
АТВ.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір оренди Дорцентр.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір оренди КШБУ-27.pdf
15 березня 2017 17:26
Механізми на балансі.pdf
15 березня 2017 17:26
Підписаний_G0317-1342-GL_tender.pdf
15 березня 2017 17:26
Повноваження.rar
15 березня 2017 17:26
Захист довкілля.pdf
15 березня 2017 17:26
Відомість обсягів робіт.pdf
15 березня 2017 17:26
Про необхідні технічні.pdf
15 березня 2017 17:26
Розділ 3 пункт 7.pdf
15 березня 2017 17:26
Пропозиція.pdf

Документи

12 квітня 2017 15:36
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2017 18:43
Відомість обсяг. ДКТ.pdf
15 березня 2017 18:43
відомість обс.pdf
15 березня 2017 18:23
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2017 18:23
Техніка.rar
15 березня 2017 18:23
4 Галузь атест. лабор..pdf
15 березня 2017 18:23
Лабораторія.zip
15 березня 2017 18:23
Працівники.rar
15 березня 2017 18:23
Кошторис.zip
15 березня 2017 18:23
Досвід.rar
15 березня 2017 18:23
Документи 2.rar
15 березня 2017 18:23
Документи 1.zip
15 березня 2017 18:23
Гарантія.zip
15 березня 2017 18:23
АКП.rar
15 березня 2017 18:23
6 Сертифікат барєри.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Сертифікат ЕКШМ.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Сертифікат ЕКШ.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Договір емульсія.pdf
15 березня 2017 18:23
3 Дозвіл АБЗ.pdf
15 березня 2017 18:23
3 договір оренди АБЗ.pdf
15 березня 2017 18:23
3 атестат завірений.PDF

Документи

12 квітня 2017 15:39
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2017 00:30
локальний кошт.pdf
16 березня 2017 00:30
звв.pdf
16 березня 2017 00:30
відомість ресурсів.pdf
16 березня 2017 00:30
відомість згідно дод 4.pdf
15 березня 2017 19:41
локальний кошт 2 суб.pdf
15 березня 2017 19:41
локальний кошт 1 суб.pdf
15 березня 2017 19:41
договірна суб.pdf
15 березня 2017 19:41
Договір суб.pdf
15 березня 2017 19:41
відомість ресурсів суб.pdf
15 березня 2017 19:04
копія аналог договору.pdf
15 березня 2017 19:04
наказ на директора.pdf
15 березня 2017 19:04
копія статуту.pdf
15 березня 2017 19:04
копія ріш засновника.pdf
15 березня 2017 19:04
копія наказу на в.о.pdf
15 березня 2017 19:04
копія наказ ВІБЛИЙ.pdf
15 березня 2017 19:04
копія довідки ЄДРПОУ.pdf
15 березня 2017 19:04
копії дипломів.pdf
15 березня 2017 19:04
інф про реквізити.pdf
15 березня 2017 19:04
транспортна схема.pdf
15 березня 2017 19:04
погодж з дод 5 ТД.pdf
15 березня 2017 19:04
лист по дод 6 ТД.pdf
15 березня 2017 19:04
Лист на службу відгук.pdf
15 березня 2017 19:04
інформація щодо підпису.pdf
15 березня 2017 19:04
копії трудових книжок.pdf
15 березня 2017 19:04
інф ст 17.pdf
15 березня 2017 19:04
довідка довкілля.pdf
15 березня 2017 19:04
Відгук на 2002-17-1.pdf
15 березня 2017 19:04
Акт звірки.pdf
15 березня 2017 19:04
G2380.17.rar

Документи

12 квітня 2017 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2017 08:54
БГ.7z
15 березня 2017 19:12
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2017 19:12
Матбаза.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії труд.кніжок2.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії труд.кніжок1.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії дипломів.pdf
15 березня 2017 19:12
Інші довідки.pdf
15 березня 2017 19:12
Довідка про працівників.pdf
15 березня 2017 19:12
Аналогічний договір.pdf

Документи

12 квітня 2017 15:42
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2017 20:22
довідка АБЗ.PDF
15 березня 2017 20:22
довідки-2.PDF
15 березня 2017 20:21
відомість обсягів робіт.PDF
15 березня 2017 20:21
лист ФОП Колибабюк Г.І. 2.PDF
15 березня 2017 20:21
лист ФОП Колибабюк Г.І. 1.PDF
15 березня 2017 20:21
договір ФОП Колибабюк1.PDF
15 березня 2017 20:21
довідки.PDF
15 березня 2017 20:21
Відгук Яблуниця.PDF
15 березня 2017 20:21
скан-копія акта звірки.PDF
15 березня 2017 20:21
транспортна схема.PDF
15 березня 2017 20:21
акт звірки Яблуниця.PDF
15 березня 2017 20:21
довідка.PDF
15 березня 2017 20:21
Аналогічний договір 2.PDF
15 березня 2017 20:21
Аналогічний договір 1.PDF
15 березня 2017 20:21
Гарантія 21 ПБС.PDF
15 березня 2017 20:21
ст.17.PDF
15 березня 2017 20:21
лист-згода.PDF
15 березня 2017 20:21
проект договору.PDF
15 березня 2017 20:21
атестат виробництва.pdf
15 березня 2017 20:21
технічне завдання.PDF
15 березня 2017 20:21
лист-погодження.pdf
15 березня 2017 20:21
Ліцензія ПБС.PDF
15 березня 2017 20:21
договір - лабараторія.PDF
15 березня 2017 20:21
Статут ПБС 1.pdf
15 березня 2017 20:21
Копії дипломів.PDF
15 березня 2017 20:21
Копії трудових книжок.PDF
15 березня 2017 20:21
Атестат ТзОВ ПБС.pdf
15 березня 2017 20:21
Сертифікат 2.PDF
15 березня 2017 20:21
Емульсія бітумна.pdf
15 березня 2017 20:21
Cертифікат.pdf
15 березня 2017 20:21
копія договору поставки.PDF
15 березня 2017 20:21
договір поставки.PDF

Документи

12 квітня 2017 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2017 09:44
Транспортна схема.pdf
16 березня 2017 09:44
Технічне завдання.pdf
16 березня 2017 09:44
СТ.17.pdf
16 березня 2017 09:44
Обсяги робіт.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від Матрікс.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від Ескадор.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від АТЛ.pdf
16 березня 2017 09:44
Копії дипломів.pdf
16 березня 2017 09:44
Договори АТЛ, Ескадор.pdf
16 березня 2017 09:44
Договір Матрікс.pdf
16 березня 2017 09:44
Довкілля.pdf
16 березня 2017 09:44
Гарантія.pdf
16 березня 2017 09:44
Відгук.pdf
16 березня 2017 09:44
Атестація АБЗ.pdf
16 березня 2017 09:44
Акт сверки.pdf
16 березня 2017 09:43
16-15141.pdf.(2).P7S
16 березня 2017 09:43
16-15141.pdf.(1).P7S
16 березня 2017 09:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трансстроймеханізація

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ПП ДОРСТРОЙ

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ПБС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2017 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Трансстроймеханізація 109 000 000,00
UAH з ПДВ
109 000 000,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 92 650 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 117 100 000,00
UAH з ПДВ
117 100 000,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 99 535 000 Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 118 938 310,80
UAH з ПДВ
118 938 310,80
UAH з ПДВ
1.1764705882 101 097 564.18 Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 119 854 200,00
UAH з ПДВ
119 854 200,00
UAH з ПДВ
1.0470588235 114 467 494.39 Документи
ПП ДОРСТРОЙ 119 318 061,80
UAH з ПДВ
119 318 061,80
UAH з ПДВ
1.0235294118 116 575 117.85 Документи

Публічні документи

15 березня 2017 17:37
Електронний підпис
15 березня 2017 17:37
Електронний підпис
15 березня 2017 17:26
Сертифікат огородження.pdf
15 березня 2017 17:26
Акт звірки.pdf
15 березня 2017 17:26
Відгук.pdf
15 березня 2017 17:26
ДУ1-10.pdf
15 березня 2017 17:26
ДОГ САД0.pdf
15 березня 2017 17:26
Про досвід (вид та обсяг).pdf
15 березня 2017 17:26
Копії трудових2.rar
15 березня 2017 17:26
Копії трудових1.rar
15 березня 2017 17:26
Копії дипломів.rar
15 березня 2017 17:26
Наявність працівників.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір Бітунова завір.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір поставки АБС.pdf
15 березня 2017 17:26
Транспортна схема.pdf
15 березня 2017 17:26
Атестат КШБУ 27.jpg
15 березня 2017 17:26
АТВ.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір оренди Дорцентр.pdf
15 березня 2017 17:26
Договір оренди КШБУ-27.pdf
15 березня 2017 17:26
Механізми на балансі.pdf
15 березня 2017 17:26
Підписаний_G0317-1342-GL_tender.pdf
15 березня 2017 17:26
Повноваження.rar
15 березня 2017 17:26
Захист довкілля.pdf
15 березня 2017 17:26
Відомість обсягів робіт.pdf
15 березня 2017 17:26
Про необхідні технічні.pdf
15 березня 2017 17:26
Розділ 3 пункт 7.pdf
15 березня 2017 17:26
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 березня 2017 09:44
Транспортна схема.pdf
16 березня 2017 09:44
Технічне завдання.pdf
16 березня 2017 09:44
СТ.17.pdf
16 березня 2017 09:44
Обсяги робіт.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від Матрікс.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від Ескадор.pdf
16 березня 2017 09:44
Лист від АТЛ.pdf
16 березня 2017 09:44
Копії дипломів.pdf
16 березня 2017 09:44
Договори АТЛ, Ескадор.pdf
16 березня 2017 09:44
Договір Матрікс.pdf
16 березня 2017 09:44
Довкілля.pdf
16 березня 2017 09:44
Гарантія.pdf
16 березня 2017 09:44
Відгук.pdf
16 березня 2017 09:44
Атестація АБЗ.pdf
16 березня 2017 09:44
Акт сверки.pdf
16 березня 2017 09:43
16-15141.pdf.(2).P7S
16 березня 2017 09:43
16-15141.pdf.(1).P7S
16 березня 2017 09:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2017 18:43
Відомість обсяг. ДКТ.pdf
15 березня 2017 18:43
відомість обс.pdf
15 березня 2017 18:23
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2017 18:23
Техніка.rar
15 березня 2017 18:23
4 Галузь атест. лабор..pdf
15 березня 2017 18:23
Лабораторія.zip
15 березня 2017 18:23
Працівники.rar
15 березня 2017 18:23
Кошторис.zip
15 березня 2017 18:23
Досвід.rar
15 березня 2017 18:23
Документи 2.rar
15 березня 2017 18:23
Документи 1.zip
15 березня 2017 18:23
Гарантія.zip
15 березня 2017 18:23
АКП.rar
15 березня 2017 18:23
6 Сертифікат барєри.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Сертифікат ЕКШМ.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Сертифікат ЕКШ.pdf
15 березня 2017 18:23
5 Договір емульсія.pdf
15 березня 2017 18:23
3 Дозвіл АБЗ.pdf
15 березня 2017 18:23
3 договір оренди АБЗ.pdf
15 березня 2017 18:23
3 атестат завірений.PDF

Публічні документи

16 березня 2017 08:54
БГ.7z
15 березня 2017 19:12
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2017 19:12
Матбаза.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії труд.кніжок2.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії труд.кніжок1.pdf
15 березня 2017 19:12
Копії дипломів.pdf
15 березня 2017 19:12
Інші довідки.pdf
15 березня 2017 19:12
Довідка про працівників.pdf
15 березня 2017 19:12
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 березня 2017 00:30
локальний кошт.pdf
16 березня 2017 00:30
звв.pdf
16 березня 2017 00:30
відомість ресурсів.pdf
16 березня 2017 00:30
відомість згідно дод 4.pdf
15 березня 2017 19:41
локальний кошт 2 суб.pdf
15 березня 2017 19:41
локальний кошт 1 суб.pdf
15 березня 2017 19:41
договірна суб.pdf
15 березня 2017 19:41
Договір суб.pdf
15 березня 2017 19:41
відомість ресурсів суб.pdf
15 березня 2017 19:04
копія аналог договору.pdf
15 березня 2017 19:04
наказ на директора.pdf
15 березня 2017 19:04
копія статуту.pdf
15 березня 2017 19:04
копія ріш засновника.pdf
15 березня 2017 19:04
копія наказу на в.о.pdf
15 березня 2017 19:04
копія наказ ВІБЛИЙ.pdf
15 березня 2017 19:04
копія довідки ЄДРПОУ.pdf
15 березня 2017 19:04
копії дипломів.pdf
15 березня 2017 19:04
інф про реквізити.pdf
15 березня 2017 19:04
транспортна схема.pdf
15 березня 2017 19:04
погодж з дод 5 ТД.pdf
15 березня 2017 19:04
лист по дод 6 ТД.pdf
15 березня 2017 19:04
Лист на службу відгук.pdf
15 березня 2017 19:04
інформація щодо підпису.pdf
15 березня 2017 19:04
копії трудових книжок.pdf
15 березня 2017 19:04
інф ст 17.pdf
15 березня 2017 19:04
довідка довкілля.pdf
15 березня 2017 19:04
Відгук на 2002-17-1.pdf
15 березня 2017 19:04
Акт звірки.pdf
15 березня 2017 19:04
G2380.17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трансстроймеханізація

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП ДОРСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Трансстроймеханізація
#32856076
Переможець 109 000 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2017 13:51

Документи

18 травня 2017 13:50
Протокол 9 18.05.17.pdf
18 травня 2017 13:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2017 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Трансстроймеханізація
#32856076
109 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2017 13:50
Протокол 9 18.05.17.pdf
18 травня 2017 13:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду 2 договору 73.pdf зміни до договору
30 серпня 2017 09:44
Договір 73.pdf укладений
30 травня 2017 15:00
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2018 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 73/1-02
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору№73/1-02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 105 115 742,40
UAH з ПДВ