Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2017-02-06-001086-b ce718d6e4c3147a1867262a2fd947bb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Комунальний заклад "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 28 лютого 2017 14:00
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 штуки
Санітаб 1кг/300 табл або еквівалент, банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Кіївська 78 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
30 штуки
Неостерил блакитний 5 л або еквівалент, каністра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
100 штуки
Дезекон ОМ, 1л або еквівалент, флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
30 штуки
Соліокс, 1кг або еквівалент, банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
30 штуки
Неостерил безбарвний 1л з розпилювачем або еквівалент, флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
10 штуки
Неостерил безбарвний 5 л або еквівалент, каністра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
100 штуки
Неостерил блакитний 0,5л помпа або еквівален,т флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Київська 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2017 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 09:26
Відповідь на звернення деззасоби.pdf
06 лютого 2017 13:05
ТД антисептичні та дезінфекційні засоби 2017.doc
10 лютого 2017 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 09:26
Відповідь на звернення деззасоби.pdf
06 лютого 2017 13:05
ТД антисептичні та дезінфекційні засоби 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання скан-копій з документів документів
Дата подання: 17 лютого 2017 09:58
Дата відповіді: 17 лютого 2017 15:05
Просимо надати роз`яснення щодо надання документів у складі пропозиції, а саме: Щодо пункту 1 Додатку 4.: "1.На підтвердження технічних характеристик, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копії офіційних документів, які мають підтвердити таку відповідність (зокрема висновки державної санітарно-епідеміологічої експертизи, свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, сертифікати якості виробника, методичні вказівки)." Щодо розділу 3, пункт 1: 4) Документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (у разі якщо документи тендерної пропозиції буде підписувати не керівник), засвідчення підписом копій документів тендерної пропозиції (у разі якщо засвідчувати копії документів буде не керівник); Скан-копії мають бути з оригіналів документів, чи з копій офіційних документів, які завірені підписом та печаткою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник на всій розсуд надає скан-копії з оригіналів документів або з копій офіційних документів, які завірені підписом та печаткою. Разом з тим учасник закупівлі несе повну відповідальність за достовірність інформації та документів, які надані ним в процесі закупівлі у відповідності з законодавством України (пункт 2 розділу 5 тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-06-001086-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Полиця Андрій Олександрович", Код ЄДРПОУ:2252822056
Дата подання: 08 лютого 2017 11:54
Вимога
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, а саме: виписані обмеження щодо складових(діючих речовин), виписані неправомірно обмеження, які складові не повинні бути у запропонованих засобах. Таким вимогам відповідають лише засоби, торгова марка яких вказана в документації. Це засоби певного, Вам відомого виробника і постачальника на території України. Інших зареєстрованих в Україні еквівалентів, які б відповідали цим усім вимогам, не існує. Це порушує положення про недискримінаційний підхід до учасників Закону про публічні закупівлі. Також Вами неправомірно сформована вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції. Це рішення неодноразово визнавалося АМКУ НЕПРАВОМІРНИМ (рішення від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск , від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск). У учасника можуть бути складські запаси продукції, які вже не належать виробнику, тому надання такого листа- абсурдне. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо сформувати технічне завдання до продукції згідно норм чинного законодавства, прибрати з документації вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з заявою до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2017 09:36
Шановний Скаржнику! Відповідь на Вашу скаргу читайте в прикріпленому файлі

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2017 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 166 110,00
UAH з ПДВ
166 110,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особапідприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна 209 660,00
UAH з ПДВ
209 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савицька Алла Григорівна 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2017 09:45
Медико Технічні.pdf
27 лютого 2017 09:44
Довідки частина 2.pdf
27 лютого 2017 09:43
Довідки частина 2.pdf
27 лютого 2017 09:42
Довідки частина 1.pdf
27 лютого 2017 09:36
Сертифікати.pdf
27 лютого 2017 09:34
Договір.pdf
27 лютого 2017 09:33
Витяг, виписка.pdf
27 лютого 2017 09:33
Паспорт, код.pdf
27 лютого 2017 09:30
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

Фізична особапідприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна

ФОП Савицька Алла Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Відхилено 166 110,00
UAH з ПДВ
03 березня 2017 13:39
Фізична особапідприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна
#3065013000
Відхилено 209 660,00
UAH з ПДВ
06 березня 2017 12:12
ФОП Савицька Алла Григорівна
#2606621685
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2017 10:16

Документи

03 березня 2017 13:39
Електронний підпис
03 березня 2017 13:37
ПРОТОКОЛ №36.pdf

Документи

06 березня 2017 12:12
Електронний підпис
06 березня 2017 12:10
ПРОТОКОЛ №39.pdf

Документи

10 березня 2017 10:16
Електронний підпис
10 березня 2017 10:16
ПРОТОКОЛ №42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Савицька Алла Григорівна
#2606621685
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2017 10:16
Електронний підпис
10 березня 2017 10:16
ПРОТОКОЛ №42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 08:35
ФОП Савицька.pdf укладений
23 березня 2017 08:33