Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво (влаштування) двох футбольних полів та спортивного комплексу Хмельницької ДЮСШ №1 на вул. Зарічанській,11/5 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
957 623,00 UAH
UA-2017-02-06-000091-c ed9d5637f88640c7bc2c1fc86adc73ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поділ на лоти не передбачено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Зарічанська, 11/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  01 липня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
ДК 018-2000: 2411 — Стадіони, спортивні поля та майданчики

Тендерна документація

06 лютого 2017 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Буд-Контур"
#31679129
Переможець 957 623,00
UAH
06 лютого 2017 10:25

Документи

06 лютого 2017 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:56
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 15:08
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 14:57
File.PDF зміни до договору
23 листопада 2017 11:26
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 11:23
dodatkova ygoda_2.PDF зміни до договору
10 серпня 2017 15:45
dodatkova ugoda 1.PDF зміни до договору
02 серпня 2017 12:55
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 10:30
Договір пкд №03-2-17 від 06.12.2017 футбол поля.PDF укладений
06 лютого 2017 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили в пункті 4.4. Договору цифри “01.07.2017” замінити на цифри “01.11.2017”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили загальну вартість Договору, що становить 957 623 (дев'ятсот п'ятдесят сім тисяч шістсот двадцять три) грн. 00 коп. збільшити на 541 071 (п'ятсот сорок одну тисячу сімдесят одну) грн. 00 коп. 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна вартість робіт, зазначених у п.1.1., складає 1 498 694 (один мільйон чотириста дев'яносто вісім тисяч шістсот дев'яносто чотири) грн. 00 коп., без ПДВ, згідно із зведеним кошторисом, що є невід’ємним додатком до даного Договору /Додаток №1/.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили в пункті 4.4. Договору цифри “01.11.2017” замінити на цифри “29.12.2017”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили кошторисні призначення у 2017 році, що становлять 1 498 694 грн. 00 коп. зменшити на 1 002 715 грн. 00 коп. 2. Пункт 2.1 Договору доповнити підпунктом 2.1.1. такого змісту: “Кошторисні призначення у 2017 році становлять 495 979 (чотириста дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять) грн. 00 коп. без ПДВ.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з істотною зміною обставин, згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили додаткову угоду №4 від 22.11.2017 до Договору визнати такою, що втратила чинність. 2. Кошторисні призначення у 2017 році, що становлять 1 037 050 грн. 00 коп. зменшити на 541 071 грн. 00 коп. 3. Пункт 2.1 Договору доповнити підпунктом 2.1.1. такого змісту: “Кошторисні призначення у 2017 році становлять 495 979 (чотириста дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять) грн. 00 коп. без ПДВ.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили в п. 4.4. Договору цифри “29.12.2017” замінити на цифри “02.04.2018”. 2. В п. 6.1. Договору цифри “31.12.2017” замінити на цифри “31.12.2018”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.3. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили підп. 2.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2017 році становить 495 979 (чотириста дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять) грн. 00 коп. без ПДВ”. 2. Згідно рішення дев'ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2018 рік” від 27.12.2017 №8, п. 2.1. Договору доповнити підп. 2.1.2. такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 1 002 715 (один мільйон дві тисячі сімсот п'ятнадцять) грн. 00 коп., без ПДВ.”. 3. П. 2.2. Договору доповнити підп. 2.2.3. такого змісту: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує Виконавцю попередню оплату (аванс) на виконання робіт у 2018 році в розмірі 300 810 (триста тисяч вісімсот десять) грн. 00 коп, без ПДВ.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-2-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML