Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» код 34120000-4 за ДК 021:2015 (міжміський (туристичний) автобус підвищеної комфортності місткістю 49 – 51 місце)
"Mototransportni hauling 10 or more persons" for the code 34120000-4 DK 021: 2015 (long distance (travel) Superior bus with a capacity of 49 - 51 seats)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2017-02-04-000005-a 0a016785ba99441a8983ef99b4590da8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2017 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2017 11:50
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2017 11:50
Початок аукціону: 20 березня 2017 14:08
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH
Publication date: 04 лютого 2017 11:45
Enquiries until: 25 лютого 2017 11:50
Complaints submission until: до 03 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 березня 2017 11:50

Information

Estimated total value: 12 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» код 34120000-4 за ДК 021:2015 (міжміський (туристичний) автобус підвищеної комфортності місткістю 49 – 51 місце)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, , м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність до відвантаження
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

"Mototransportni hauling 10 or more persons" for the code 34120000-4 DK 021: 2015 (long distance (travel) Superior bus with a capacity of 49 - 51 seats)
CPV: 34120000-4
Період постачання: з 04 квітня 2017 по 20 квітня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2017 18:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 18:44
Перелік змін 1.docx
27 лютого 2017 18:44
ЗТД туристичний автобус.docx
27 лютого 2017 18:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 10:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 18:44
Перелік змін 1.docx
27 лютого 2017 18:44
ЗТД туристичний автобус.docx
04 лютого 2017 11:48
ТД туристичний автобус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки
Дата подання: 23 лютого 2017 11:44
Дата відповіді: 24 лютого 2017 13:51
Доброго дня! Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо строків поставки, а саме прописати строк поставки товарів до 30.12.2017 року, оскільки, щоб поставити товар у строки вказані у тендерній документації потенційний постачальник повинен вже мати готовий товар на складі. Звертаючи увагу на те, що товар є винятковим, специфічним, матеріалоємним, таким, що виробляється тільки під конкретного замовника (з огляду на перелік опцій, які вимагаються замовником) та, що колір кузова товару погоджується при підписанні договору ми можемо прийти до висновку, що тендерна документація підготовлена під конкретного постачальника, тобто технічні характеристики прописані під товар, який вже знаходиться на складі постачальника. Все вищевказане може трактуватись як домовленість замовника з певним виробником/представником виробника автобуса, що свідчить про порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі в частині встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації та вимог, що обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Додатково просимо звернути увагу на те, що якщо процедура пройде по максимальним термінам по причинам, які не підпорядковані замовнику, а саме розгляд тендерних пропозицій буде відбуватися в максимально довгі терміни, будуть наявні скарги до АМКУ, підписання договору буде відбуватися в максимально довгі терміни то дата підписання договору буде стовідсотково пізніше граничного терміну поставки, а саме 20.04.2017 року. Внесення даних змін до тендерної документації надасть змогу прийняти участь більшій кількості потенційних постачальників, що призведе до економії та більш ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Жякуємо за запитання. Закупівля міжміського (туристичного) автобуса підвищеної комфортності місткістю 49 – 51 місце здійснюється на виконання планів заходів з підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу “Євробачення” затверджених розпорядженнями КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 740-р та КМДА від 09.12.2016 р. N 1261. Оскільки пісенний конкурс буде проводитись у травні 2017 до початку травня необхідно придбаний автобус зареєструвати у нормативний десятиденний строк та виконати його орендування. Перенесення строків поставки неможливе (пункт 5.1. Договору: Строк поставки Товару: по 20.04.2017. Невиконання поставки Товару у визначений термін – є підставою для розірвання договору).
Цим же стислим терміном поставки обумовлена відсутність вимоги, щодо конкретизації кольору автобуса, можуть бути погоджені усі запропоновані кольори Ця вимога не є дискримінаційною, бо розширює кількість можливих учасників.
Порядок здійснення оплати
Дата подання: 23 лютого 2017 12:02
Дата відповіді: 24 лютого 2017 13:52
Доброго дня! Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації в частині порядку здійснення оплати (згідно проекту договору, який наведено в додатку 3), а саме передбачити передплату згідно Постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014р., оскільки товар, що є предметом закупівлі має тривалий цикл виробництва (більше трьох місяців). З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Закупівля міжміського (туристичного) автобуса підвищеної комфортності місткістю 49 – 51 місце здійснюється на виконання планів заходів з підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу “Євробачення” затверджених розпорядженнями КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 740-р та КМДА від 09.12.2016 р. N 1261. Оскільки пісенний конкурс буде проводитись у травні 2017 до початку травня необхідно придбаний автобус зареєструвати у нормативний десятиденний строк та виконати його орендування. Перенесення строків поставки неможливе (пункт 5.1. Договору: Строк поставки Товару: по 20.04.2017. Невиконання поставки Товару у визначений термін – є підставою для розірвання договору). Надання передньої оплати для виготовлення на строк більше як три місяці недоцільне.
Представництво для обслуговування
Дата подання: 23 лютого 2017 15:51
Дата відповіді: 24 лютого 2017 13:53
Доброго дня! Повідомляємо, що дана тендерна документація суперечить меті «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.» та пункту 3 статті 5 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. оскільки вимога пункту 6.3.6. Проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації): «6.3.6. Забезпечити створення у Києві представництва Постачальника для гарантійного і післягарантійного обслуговування Товару.» має дискримінаційний характер. Вважаємо, що дана вимога є саме дискримінаційною, оскільки відсутність у учасника представництва для гарантійного і післягарантійного обслуговування Товару у м. Києві не є перешкодою для надання вчасного та кваліфікованого технічного обслуговування, так як на даний час у нашого підприємства існує досвід здійснення технічного обслуговування шляхом виїзду до споживача (експлуатанта) спеціалізованої мобільної ремонтно-діагностичні майстерні, яка в змозі здійснити кваліфіковане обслуговування без зайвих витрат споживача (експлуатанта) щодо доставки дорожнього транспортного засобу (далі – ДТЗ) до СТО (витрати на паливо, відрядження та ін.). Також дана вимога суперечить пункту 8 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів (затверджений Наказом МІНІСТЕРСТВА ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ №721 від 29.12.2004р.), а саме: «У разі відсутності сервісних пунктів, які провадять технічне обслуговування і гарантійний ремонт реалізованих Продавцем ДТЗ, Продавець зобов'язаний самостійно забезпечити технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ відповідно до вимог Виробника ДТЗ, що обумовлюється відповідним договором зі Споживачем.» Виходячи з наведеного, у разі відсутності представництва для гарантійного і післягарантійного обслуговування Товару у м. Києві, учасник процедури закупівлі зобов’язаний буде самостійно забезпечити технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ відповідно до вимог виробника ДТЗ, що обумовлюється відповідним договором зі споживачем (експлуатантом). Тобто, наявність представництва для гарантійного і післягарантійного обслуговування Товару у м. Києві не є єдиним та обов’язковим способом здійснення технічного обслуговування автомобілів, які є предметом закупівлі. В зв’язку з вищевказаним пропонуємо Вам викласти дану вимогу наступним чином: «6.3.6. Забезпечити створення у Києві представництва Постачальника для гарантійного і післягарантійного обслуговування Товару або забезпечити надання технічного та/або гарантійного обслуговування шляхом виїзду спеціалізованої мобільної ремонтно-діагностичні майстерні учасника на територію замовника». У відповідності до вищевказаного просимо внести відповідні зміни в пункт 74.: «Сервісне обслуговування (регламентоване виробником технічне обслуговування): перший рік (але не більше 160 000 км пробігу) на спеціалізованій сервісній станції в Києві за рахунок Постачальника» (Додаток 5 до тендерної документації) та в пункт 6.3.8. Проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації): «6.3.8. Здійснювати технічне обслуговування Товару, регламентоване виробником автобуса упродовж першого року експлуатації але не більше як за 160 000 км пробігу, на спеціалізованій сервісній станції в Києві за рахунок Постачальника». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! За результатами розгляду Вашого звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до проекту договору
Дата подання: 24 лютого 2017 15:00
Дата відповіді: 27 лютого 2017 18:05
Доброго дня! Просимо доповнити проект Договору п. 3.4. в наступній редакції: 3.4. Ціна за одиницю Товару, що містить імпортну складову, та загальна сума Договору може бути пропорційно змінена у разі зміни курсу іноземної валюти (ЄВРО) по відношенню до національної валюти згідно з курсом Національного банку України більше ніж на 1%, з дати підписання цього Договору, в сторону збільшення або зменшення. Зміна ціни оформлюється додатковою угодою до цього Договору. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Пропозиції будуть враховані та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Звертаємо увагу!
У відповідях від 24.02.2017 року (в 13:51 та 13:52) через помилки набору словосполучення «…виконати його орендування» слід читати «…виконати його брендування».
Технічні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2017 15:37
Дата відповіді: 27 лютого 2017 18:06
Доброго дня! просимо Вас внести зміни щодо: - можливої довжини автобуса (збільшити межі до 12,5 метрів), без зміни радіуса розвороту для надання конкурентної можливості приймати участь в тендері; - можливої висоти автобуса 3,8м Зміни при збереженні технічних характеристик забезпечать можливість пропозиції більш комфортабельних автобусів
Відповідь: Доброго дня!
Пропозиції будуть враховані та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2017 15:46
Дата відповіді: 27 лютого 2017 18:06
1. Просимо внести зміни щодо потужності охолодження салону та місця водія: встановити загальну потужність системи (наприклад 38 кВт) 2. Просимо внести зміни щодо потужності обігріву салону та місця водія: встановити загальну потужність системи (наприклад 30 кВт)
Відповідь: Доброго дня!
Пропозиції будуть враховані та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
технічні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2017 15:47
Дата відповіді: 27 лютого 2017 18:10
прошу надати роз'яснення щодо пункту 54, технічних вимог "Контроль світла фар / функція контролю денного світла" - на автобусі повинна бути встановлено денні ходові вогні чи інше тлумачення?
Відповідь: Доброго дня!
Денні ходові вогні, функція «авто» на підрульовому перемикачі світла або на перемикачі приладовій панелі, датчик освітлення. Вмикання, як варіант: зранку – габарити +ДХВ (автоматичне або примусове) , автоматичне вмикання: вдень – ДХВ, вночі – ближнє світло фар.
Технічні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2017 15:44
Дата відповіді: 27 лютого 2017 18:10
Доброго дня! Просимо Вас узгодити можливість пропозиції (згідно пунктів технічних вимог): 10. Декоративні ковпаки коліс - з нержавіючої сталі , поліровані / в тому числі можливість запропонувати декоративні ковпаки в колір кузова 19. Ємність баку для AdBlue, не менше - 40 / зменшити до 35 літрів 25, Гальмо-уповільнювач- гідродинамічний ретардер / добавити формулювання "або інтардер" 33. Захист лобового скла - захисна анти гравійна сітка на нижній частині лобового скла / видалити 39. Освітлення салону - світлодіодне / добавити "або галогенне" 41. Сидіння водія - ...з тканинною оббивкою... / добавити "або шкіряної" 42. Сидіння гіда - ...з тканинною оббивкою... / добавити "або шкіряною"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Пропозиції будуть враховані та внесені відповідні зміни до тендерної документації, крім п.10.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 березня 2017
UA-2017-02-04-000005-a0a016785ba99441a8983ef99b4590da8
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 березня 2017 18:25
Протокол розгляду ТП
14 березня 2017 18:48
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2017 15:30
Dovidka_pro_podatky
12 квітня 2017 15:30
Dovidka_pro_rejetr
07 березня 2017 08:41
Cinova propozytsija.pdf
07 березня 2017 08:41
Garantija.pdf
07 березня 2017 08:41
Technichna_specyfikatsija.pdf
07 березня 2017 08:41
Vidpovidnist_tendernym_dokumentam.pdf
07 березня 2017 08:41
Kvalificatsija.pdf

Документи

14 березня 2017 18:25
Протокол розгляду ТП
14 березня 2017 18:48
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2017 12:18
27 Документи переможець.pdf
07 березня 2017 11:30
Електронний підпис
07 березня 2017 11:30
26 Відсутність підстав.pdf
07 березня 2017 11:30
25 Згода Істотні умови.pdf
07 березня 2017 11:30
24 Банківська гарантія.7z
07 березня 2017 11:30
22 Стаття 17.pdf
07 березня 2017 11:30
21 Лист Статут.pdf
07 березня 2017 11:30
20 Статут.pdf
07 березня 2017 11:30
19 Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2017 11:30
18 Свідоцтво.pdf
07 березня 2017 11:30
17 Довіреність Ващенко.pdf
07 березня 2017 11:30
16 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
15 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
14 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
13 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
12 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
11 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
10 Протокол.pdf
07 березня 2017 11:30
09 Посадові особи.pdf
07 березня 2017 11:30
07 Відгук.pdf
07 березня 2017 11:30
06 Податкова накладна.pdf
07 березня 2017 11:30
05 Видаткова накладна.pdf
07 березня 2017 11:30
04 Договір 11412.pdf
07 березня 2017 11:30
03 Персонал.pdf
07 березня 2017 11:29
02 Матеріальна база.pdf
07 березня 2017 11:29
01 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2017 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" 11 550 000,00
UAH з ПДВ
9 949 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн 11 919 018,59
UAH з ПДВ
9 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2017 12:18
27 Документи переможець.pdf
07 березня 2017 11:30
Електронний підпис
07 березня 2017 11:30
26 Відсутність підстав.pdf
07 березня 2017 11:30
25 Згода Істотні умови.pdf
07 березня 2017 11:30
24 Банківська гарантія.7z
07 березня 2017 11:30
22 Стаття 17.pdf
07 березня 2017 11:30
21 Лист Статут.pdf
07 березня 2017 11:30
20 Статут.pdf
07 березня 2017 11:30
19 Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2017 11:30
18 Свідоцтво.pdf
07 березня 2017 11:30
17 Довіреність Ващенко.pdf
07 березня 2017 11:30
16 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
15 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
14 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
13 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
12 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
11 Наказ.pdf
07 березня 2017 11:30
10 Протокол.pdf
07 березня 2017 11:30
09 Посадові особи.pdf
07 березня 2017 11:30
07 Відгук.pdf
07 березня 2017 11:30
06 Податкова накладна.pdf
07 березня 2017 11:30
05 Видаткова накладна.pdf
07 березня 2017 11:30
04 Договір 11412.pdf
07 березня 2017 11:30
03 Персонал.pdf
07 березня 2017 11:29
02 Матеріальна база.pdf
07 березня 2017 11:29
01 Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2017 15:30
Dovidka_pro_podatky
12 квітня 2017 15:30
Dovidka_pro_rejetr
07 березня 2017 08:41
Cinova propozytsija.pdf
07 березня 2017 08:41
Garantija.pdf
07 березня 2017 08:41
Technichna_specyfikatsija.pdf
07 березня 2017 08:41
Vidpovidnist_tendernym_dokumentam.pdf
07 березня 2017 08:41
Kvalificatsija.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"
#21665011
Рішення скасоване 9 949 500,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2017 17:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"
#21665011
Відхилено 9 949 500,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2017 17:49
ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн
#34240521
Переможець 9 950 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2017 17:50

Документи

20 березня 2017 17:34
Електронний підпис

Документи

07 квітня 2017 17:49
Електронний підпис

Документи

07 квітня 2017 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2017 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАН Трак енд Бас Юкрейн
#34240521
9 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2017 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2017 13:11
Звіт про виконання договору укладений
28 травня 2017 13:09
Електронний підпис укладений
19 квітня 2017 14:28
Контракт укладений
19 квітня 2017 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 9 950 000,00
UAH з ПДВ