Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 214+000 - км 216+500
Current average repair of motor road Domanove - Kovel - Chernivtsi - Terebleche on section km 214+000 - km 216+500
Очікувана вартість
15 604 600,00 UAH
UA-2017-02-03-001416-c bc52d375eb2d4d7bb194f0a9a8d7174b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 09:30
Початок аукціону: 22 березня 2017 12:14
Початок аукціону: 22 березня 2017 12:14
Очікувана вартість: 15 604 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 604,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156046 UAH
Publication date: 03 лютого 2017 16:42
Enquiries until: 24 лютого 2017 09:30
Complaints submission until: до 02 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2017 09:30
Planned auction date: 22 березня 2017 12:14

Information

Estimated total value: 15 604 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 605 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 214+000 - км 216+500
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 214+000 - км 216+500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of motor road Domanove - Kovel - Chernivtsi - Terebleche on section km 214+000 - km 216+500
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)
Дата подання: 23 лютого 2017 13:00
Дата відповіді: 24 лютого 2017 17:36
Відповідно до вимог п.1.1. додатку №2 до тендерної документації, Замовник поставив вимогу для учасників відкритих торгів надати, в складі тендерної пропозиції, документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому, учасник повинен надати копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року , обов’язковість атестації та порядок її здійснення було відмінено, на разі чинним законом передбачено лише акредитація випробувальних та калібрувальних лабораторій. Відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Статтями 10 та 11 ЗУ « Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено: - можливість акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій; - у разі, якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації та видає атестат про акредитацію. У нас, як можливих учасників відкритих торгів, укладений договір з юридичною особою, акредитованою в Національному агентстві з акредитації України, та якій виданий атестат про акредитацію з додатком де вказано галузь атестації, в т.ч. галузь, що відповідає виду послуг, передбачених предметом закупівлі. З огляду на вищевикладене, прошу Вас, відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо можливості підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії) залученої ззовні – АТЕСТАТОМ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, виданим Національним агентством з акредитації України. Та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції, за відсутності свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)? У випадку, якщо на підтвердження наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), необхідно виключно свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), прошу вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 6 розділу X Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сертифікати відповідності (свідоцтво про атестацію) є чинними протягом визначеного в них строку дії. Тому, в складі пропозиції учасника може бути поданий сертифікат відповідності (свідоцтво про атестацію) або атестат про акредитацію. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-03-001416-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:04
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 15:16
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2017
UA-2017-02-03-001416-cbc52d375eb2d4d7bb194f0a9a8d7174b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 березня 2017 10:04
протокол розгляду.pdf
16 березня 2017 10:09
Електронний підпис

Публічні документи

30 березня 2017 15:26
Договірна ціна ДКЧ 214-216.pdf
28 березня 2017 14:57
Довідка з податкової.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з міліції.jpg
28 березня 2017 14:57
Інформаційна довідка.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з податкової.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з міліції.jpg
28 березня 2017 14:57
Інформаційна довідка.jpg
03 березня 2017 14:52
Обьеми робіт+.jpg
03 березня 2017 14:52
Обьеми робіт+.jpg
03 березня 2017 10:56
ЕГ 17.1204.rar
03 березня 2017 10:48
ЕГ 17.1204.rar
01 березня 2017 18:54
Трудові книжки.pdf
01 березня 2017 18:54
Технічне завдання.pdf
01 березня 2017 18:54
Протокол+накази.pdf
01 березня 2017 18:54
Проект договору.pdf
01 березня 2017 18:54
Інформація.pdf
01 березня 2017 18:54
Трудові книжки.pdf
01 березня 2017 18:54
Технічне завдання.pdf
01 березня 2017 18:54
Протокол+накази.pdf
01 березня 2017 18:54
Проект договору.pdf
01 березня 2017 18:54
Інформація.pdf

Документи

16 березня 2017 10:06
протокол розгляду.pdf
16 березня 2017 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

03 березня 2017 15:56
Електронний підпис
03 березня 2017 15:56
Електронний підпис
03 березня 2017 15:51
Лiцензiя_НБУ.rar
03 березня 2017 15:51
Довiренiст__№225.rar
03 березня 2017 15:51
Гарантiя_Г-2017_1218.rar
03 березня 2017 15:50
технічна частина.pdf
03 березня 2017 15:50
відповідність.pdf
03 березня 2017 15:50
кваліфікація досвід.pdf
03 березня 2017 15:50
кваліфікація досвід 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 березня 2017 10:06
протокол розгляду.pdf
16 березня 2017 10:12
Електронний підпис

Документи

16 березня 2017 10:03
протокол розгляду.pdf
16 березня 2017 10:07
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2017 08:05
Електронний підпис
06 березня 2017 08:05
Електронний підпис
04 березня 2017 13:29
ЕГ 17.1205, 3.rar
04 березня 2017 13:29
Договірна ціна 3.PDF
04 березня 2017 13:29
Технічне завдання 3.PDF
04 березня 2017 13:29
Довідка про субпідряд.PDF
04 березня 2017 13:29
Лабораторія.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №83.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №70.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №69.PDF
04 березня 2017 13:28
Довідка до договору.PDF
04 березня 2017 13:28
Проект договору.PDF
04 березня 2017 13:28
Волосінчук.PDF
04 березня 2017 13:28
Відповідність (довідки).PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 березня 2017 10:05
протокол розгляду.pdf
16 березня 2017 10:11
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2017 16:48
214-216 комерційна.pdf
04 березня 2017 15:02
214 технічна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Техно-Буд-Центр

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

ПАТ Хмельницьке ШБУ-56

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2017 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 15 350 000,00
UAH з ПДВ
13 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 13 885 853,00
UAH з ПДВ
13 885 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 15 566 799,60
UAH з ПДВ
15 566 799,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2017 15:26
Договірна ціна ДКЧ 214-216.pdf
28 березня 2017 14:57
Довідка з податкової.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з міліції.jpg
28 березня 2017 14:57
Інформаційна довідка.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з податкової.jpg
28 березня 2017 14:57
Довідка з міліції.jpg
28 березня 2017 14:57
Інформаційна довідка.jpg
03 березня 2017 14:52
Обьеми робіт+.jpg
03 березня 2017 14:52
Обьеми робіт+.jpg
03 березня 2017 10:56
ЕГ 17.1204.rar
03 березня 2017 10:48
ЕГ 17.1204.rar
01 березня 2017 18:54
Трудові книжки.pdf
01 березня 2017 18:54
Технічне завдання.pdf
01 березня 2017 18:54
Протокол+накази.pdf
01 березня 2017 18:54
Проект договору.pdf
01 березня 2017 18:54
Інформація.pdf
01 березня 2017 18:54
Трудові книжки.pdf
01 березня 2017 18:54
Технічне завдання.pdf
01 березня 2017 18:54
Протокол+накази.pdf
01 березня 2017 18:54
Проект договору.pdf
01 березня 2017 18:54
Інформація.pdf

Публічні документи

03 березня 2017 15:56
Електронний підпис
03 березня 2017 15:56
Електронний підпис
03 березня 2017 15:51
Лiцензiя_НБУ.rar
03 березня 2017 15:51
Довiренiст__№225.rar
03 березня 2017 15:51
Гарантiя_Г-2017_1218.rar
03 березня 2017 15:50
технічна частина.pdf
03 березня 2017 15:50
відповідність.pdf
03 березня 2017 15:50
кваліфікація досвід.pdf
03 березня 2017 15:50
кваліфікація досвід 1.pdf

Публічні документи

06 березня 2017 08:05
Електронний підпис
06 березня 2017 08:05
Електронний підпис
04 березня 2017 13:29
ЕГ 17.1205, 3.rar
04 березня 2017 13:29
Договірна ціна 3.PDF
04 березня 2017 13:29
Технічне завдання 3.PDF
04 березня 2017 13:29
Довідка про субпідряд.PDF
04 березня 2017 13:29
Лабораторія.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №83.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №70.PDF
04 березня 2017 13:28
Договір №69.PDF
04 березня 2017 13:28
Довідка до договору.PDF
04 березня 2017 13:28
Проект договору.PDF
04 березня 2017 13:28
Волосінчук.PDF
04 березня 2017 13:28
Відповідність (довідки).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПАТ Хмельницьке ШБУ-56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Переможець 13 270 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2017 17:04

Документи

27 березня 2017 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2017 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
13 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2017 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 14:17
ДУ №2 до дог №12.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 14:17
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 13:42
розрахунки.pdf укладений
13 квітня 2017 13:37
Договір № 12.pdf укладений
13 квітня 2017 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 5 п. 3.9. Договору, п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою приведення у відповідність розподілу коштів до плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році, Сторони дійшли згоди п.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 13 251 571, 00 грн. (тринадцять мільйонів двісті п’ятдесят одна тисяча п’ятсот сімдесят одна гривня, 00 копійок ) у тому числі ПДВ: 2 208 595, 17 грн. (два мільйони двісті вісім тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять гривень, 17 копійок)». 2. У зв’язку із завершенням надання послуг Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 12 від 12.04.2017 року укладеного між Замовником та Підрядником за взаємною згодою сторін з 29.12.2017р., та викласти пункти 5.1.,10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 12.04.2017 – 29.12.2017р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 29.12. 2017 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2 до договору № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 13 251 571,00
UAH