Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194+000 - км 199+000
Current average repair of motor road Domanove - Kovel - Chernivtsi - Terebleche on section km 194+000 - km 199+000
Current average repair of motor road Domanove - Kovel - Chernivtsi - Terebleche on section km 194+000 - km 199+000
Очікувана вартість
33 467 600,00 UAH
UA-2017-02-03-001351-c ● 8ee88a66a53b4b3480cc663735d122cb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Вебсайт: | http://rv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Контактна особа: |
Величко Оксана Миколаївна 380503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Velychko Oksana 380503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2017 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 22 березня 2017 14:57 |
Початок аукціону: | 22 березня 2017 14:57 |
Очікувана вартість: | 33 467 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 467,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 334676 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2017 16:18 |
Enquiries until: | 24 лютого 2017 09:30 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2017 09:30 |
Planned auction date: | 22 березня 2017 14:57 |
Information
Estimated total value: | 33 467 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 468 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194+000 - км 199+000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 кілометри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194+000 - км 199+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of motor road Domanove - Kovel - Chernivtsi - Terebleche on section km 194+000 - km 199+000
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2017 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2017 17:15 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
24 лютого 2017 16:47 |
Тендерна документація із змінами (Доманове 194).doc | |
03 лютого 2017 16:25 |
Оголошення торгів - англ.doc | |
03 лютого 2017 16:23 |
Проект договору (додаток 5).doc | |
03 лютого 2017 16:22 |
Тендерна документація (Доманове 194).doc |
24 лютого 2017 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 лютого 2017 17:15 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
24 лютого 2017 16:47 |
Тендерна документація із змінами (Доманове 194).doc
|
||||||
03 лютого 2017 16:25 |
Оголошення торгів - англ.doc
|
||||||
03 лютого 2017 16:23 |
Проект договору (додаток 5).doc
|
||||||
03 лютого 2017 16:22 |
Тендерна документація (Доманове 194).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розрахунок
Дата подання: 21 лютого 2017 14:54
Дата відповіді: 21 лютого 2017 16:48
Чи надає Замовник аванс до початку робіт?
Відповідь: За погодженням з Укравтодором може бути наданий аванс у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, що передбачено в п. 4.2 Проекту договору.
Підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії)
Дата подання: 22 лютого 2017 15:00
Дата відповіді: 24 лютого 2017 16:49
Відповідно до вимог п.1.1. додатку №2 до тендерної документації, Замовник поставив вимогу для учасників відкритих торгів надати, в складі тендерної пропозиції, документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому, учасник повинен надати копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року , обов’язковість атестації,та порядок її здійснення, було відмінено, на разі чинним законом передбачено лише акредитація випробувальних та калібрувальних лабораторій.
Відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтями 10 та 11 ЗУ « Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено:
- можливість акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій;
- у разі, якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації та видає атестат про акредитацію.
У нас, як можливих учасників відкритих торгів, укладений договір з юридичною особою, акредитованою в Національному агентстві з акредитації України, та якій виданий атестат про акредитацію з додатком де вказано галузь атестації, в т.ч. галузь, що відповідає виду послуг, передбачених предметом закупівлі.
З огляду на вищевикладене, прошу Вас, відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо можливості підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії) залученої ззовні – АТЕСТАТОМ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, виданим Національним агентством з акредитації України. Та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції, за відсутності свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)?
У випадку, якщо на підтвердження наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), необхідно виключно свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), прошу вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 6 розділу X Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сертифікати відповідності (свідоцтво про атестацію) є чинними протягом визначеного в них строку дії. Тому, в складі тендерної пропозиції учасника може бути поданий сертифікат відповідності (свідоцтво про атестацію) або атестат про акредитацію. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-03-001351-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:01
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 15:12
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-03-001351-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор", Код ЄДРПОУ:22579791
Дата подання: 16 березня 2017 09:53
Дата подання: 16 березня 2017 09:53
Вимога про допуск ТОВ "Стиль-Декор" до аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль – Декор» прийняло участь в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194 + 000 - км 199 + 000 (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» (UA-2017-02-03-001351-c), замовником якої є Служба автомобільних доріг у Рівненській області.
Дата завершення прийому пропозицій – 06.03.2017 р., початок аукціону – 20.03.2017 р.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг №62 від 14.03.2017 р. Замовником, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стиль – Декор» та зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Підставою невідповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «Стиль – Декор» Замовником визначено - не надання доказу наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Оскільки, долучений договір та докази виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгук замовника - не є аналогічними відповідно до умов тендерної документації, так як об’єкт на якому виконувалися роботи, а саме - дорога, не має статусу – дороги загального користування.
З таким висновком замовника не можна погодитися з огляду на наступне:
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час, вказаний закон не містить обмеження в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних ОБ"ЄКТАХ (наприклад на конкретних дорогах: автомобільних дорогах загального користування; вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних доріг; автомобільних дорогах на приватних територіях). Не передбачено законом і розмежування об"єктів на яких проводилися аналогічні роботи /надавалися послуги за належністю об"єктів до державної чи комунальної форми власності .
Фактично, зазначена вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних об’єктах - дорогах загального користування, містить порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію і є дискримінаційною.
Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику вносити до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників:
- Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та забороненою Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
- Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
- Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вважаємо, що ТОВ «Стиль – Декор» правомірно, відповідно до чинного законодавства, надало в якості доказу виконання аналогічного договору – аналогічних видів робіт, копію договору з виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгуку замовника.
Враховуючи вищевикладене, наполягаємо дотриматися норм чинного законодавства та допустити ТОВ «Стиль – Декор» до аукціону, оскільки нашим товариством доведено наявність досвіду виконання аналогічного договору – за ознакою – аналогічні види робіт.
При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель є підставою для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажено як скаргу, на разі ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" звертається з вимогою
Дата: 16 березня 2017 09:54
Рішення від 21.03.2017 №1368.pdf
Дата публікації: 21 березня 2017 20:41
Номер скарги: UA-2017-02-03-001351-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор", Код ЄДРПОУ:22579791
Дата подання: 16 березня 2017 10:00
Дата подання: 16 березня 2017 10:00
Вимога про допуск ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" до аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль – Декор» прийняло участь в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194 + 000 - км 199 + 000 (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» (UA-2017-02-03-001351-c), замовником якої є Служба автомобільних доріг у Рівненській області. Дата завершення прийому пропозицій – 06.03.2017 р., початок аукціону – 20.03.2017 р. Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг №62 від 14.03.2017 р. Замовником, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стиль – Декор» та зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Підставою невідповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «Стиль – Декор» Замовником визначено - не надання доказу наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Оскільки, долучений договір та докази виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгук замовника - не є аналогічними відповідно до умов тендерної документації, так як об’єкт на якому виконувалися роботи, а саме - дорога, не має статусу – дороги загального користування. З таким висновком замовника не можна погодитися з огляду на наступне: ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час, вказаний закон не містить обмеження в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних ОБ"ЄКТАХ (наприклад на конкретних дорогах: автомобільних дорогах загального користування; вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних доріг; автомобільних дорогах на приватних територіях). Не передбачено законом і розмежування об"єктів на яких проводилися аналогічні роботи /надавалися послуги за належністю об"єктів до державної чи комунальної форми власності . Фактично, зазначена вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних об’єктах - дорогах загального користування, містить порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію і є дискримінаційною. Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику вносити до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників: - Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та забороненою Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. - Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. - Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вважаємо, що ТОВ «Стиль – Декор» правомірно, відповідно до чинного законодавства, надало в якості доказу виконання аналогічного договору – аналогічних видів робіт, копію договору з виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгуку замовника. Враховуючи вищевикладене, наполягаємо дотриматися норм чинного законодавства та допустити ТОВ «Стиль – Декор» до аукціону, оскільки нашим товариством доведено наявність досвіду виконання аналогічного договору – за ознакою – аналогічні види робіт. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель є підставою для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" відкликає подану скаргу, за неможливості подати вимогу до Замовника закупівлі
Дата: 16 березня 2017 10:20
Рішення від 21.03.2017 №1369.pdf
Дата публікації: 21 березня 2017 20:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 березня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
БКБ ЄВРОБУД | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2017 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
33 090 000,00
UAH з ПДВ
|
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" |
29 645 582,00
UAH з ПДВ
|
27 639 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 |
30 511 838,40
UAH з ПДВ
|
30 511 838,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:08
|
ДУ №2 до дог №11.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2017 11:15
|
розрахунки.pdf | укладений |
13 квітня 2017 11:13
|
Договір № 11.pdf | укладений |
13 квітня 2017 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп. 5 п. 3.9. Договору, п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою приведення у відповідність розподілу коштів до плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році, Сторони дійшли згоди п.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 24 897 011, 00 грн. (двадцять чотири мільйони вісімсот дев’яносто сім тисяч одинадцять гривень, 00 копійок ) у тому числі ПДВ: 4 149 501, 83 грн. (чотири мільйони сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот одна гривня, 83 копійки)». 2. У зв’язку із завершенням надання послуг Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 11 від 12.04.2017 року укладеного між Замовником та Підрядником за взаємною згодою сторін з 29.12.2017р., та викласти пункти 5.1.,10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 12.04.2017 – 29.12.2017р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 29.12.2017 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 до договору № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |