Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

міський пасажирський зчленований тролейбус з приводом на два мости, який був у використанні в країнах Європейського Союзу
city passenger arthrous trolleybus with an occasion on two bridges, which was in the use in the countries of European Union
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-02-03-000497-c 2bd384a55fa94e1090475d1554f7bf27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркінович Наталія Олексіївна

380994562220 troldepo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Ньютона,5
Контактна особа: Маркінович Наталія Олексіївна
380994562220
troldepo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise Trollebus depot 2
National ID: 37766007
Contact point: Sachko Natalia
380994562220
troldepo2@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2017 12:53
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 лютого 2017 11:43
Enquiries until: 27 лютого 2017 10:00
Complaints submission until: до 05 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 березня 2017 10:00
Planned auction date: 14 квітня 2017 12:53

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
міський пасажирський зчленований тролейбус з приводом на два мости, який був у використанні в країнах Європейського Союзу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ньютона,буд.5
ДК 021:2015: 34622300-6 — Тролейбуси

city passenger arthrous trolleybus with an occasion on two bridges, which was in the use in the countries of European Union
CPV: 34622300-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2017 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 11:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №2.doc
03 лютого 2017 11:44
ТД 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рухлядь
Дата подання: 24 лютого 2017 01:11
Дата відповіді: 01 березня 2017 18:20
Доброго дня. Прошу повідомити чим керувався тендерний комітет вибравши б/у тролейбуси 1987 року з Евросоюзу? В Евросоюзі безкоштовно тролейбуси ці віддадуть аби забрали "рухлядь" та не витрачали гроші на утилізацію. Умова, про капітальний ремонт викликає сміх:) Нові тролейбуси, що виготовляються в Україні коштують по 1-1.3 млн!!!! Ви за "рухлять" готові викласти по 2млн. Тендер корупційного характеру, написаний для виводу грошей з бюджету. Надсилаемо інформацію антикорупційним передачам: гроші, схеми, слідство-інфо. Змініть тендерну документацію, або буде суспільний резонанс. І перестаньте працювати "по-схемам". Чекаю на Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом КП «Тролейбусне депо №2» розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації, в зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Розділом VII Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовано основні вимоги до договору про закупівлю. Так, ч. 1 ст. 36 Закону встановлює, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до вимог ст. 180 ГК України, зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому ГК України, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України.


Пунктом 15 ст. 1 Закону визначено, що переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, остаточна ціна закупівлі товарів за бюджетні кошти буде визначена лише після проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог та принципів Закону, а договір з переможцем буде укладено на найбільш вигідних для замовника умовах, що забезпечить ефективну економію бюджетних коштів з гарантуванням принципів загальнодоступності, недискримінації, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Що стосується очікуваної вартості закупівлі, то Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику від час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
При цьому, тендерним комітетом КП «Тролейбусне депо №2» було проведено моніторинг закупівель на системі Прозорро, за результатом якого було визначено встановлену очікувану вартість, яка відповідає середній ціні на даний товар.
Крім того, хотілося б зазначити, що скарга не містить посилань на конкретні порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, не містить обгрунтування вимоги суб’єкта оскарження.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога з посиланням на «корупційний характер тендера» є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 березня 2017 15:00
Коментар щодо відміни: п.1 абз.2 ст.31 - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
03 березня 2017 15:00
відміна 497.pdf