ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти)
DK 021:2015 code 55520000-1 "Catering services" (services in organization of school meals in educational institutions)
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2017-02-03-000485-c 70c1812f8f0549bb9bf8f7a7822fb0dc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт замовника: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа замовника: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Official name: Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
National ID: 37448113
Contact point: Trojko Ljubov
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2017 12:44
Початок аукціону: 13 березня 2017 12:44
Очікувана вартість: 26 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 841,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 03 лютого 2017 11:39
Enquiries until: 24 лютого 2017 18:00
Complaints submission until: до 02 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2017 18:00
Planned auction date: 13 березня 2017 12:44

Information

Estimated total value: 26 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 129 841 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

DK 021:2015 code 55520000-1 "Catering services" (services in organization of school meals in educational institutions)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-03-000485-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:19027846
Дата подання: 22 лютого 2017 15:37
вимога
додано в окремо доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 12:11
Оскільки з 17.01.2017 року вважається основним національним класифікатором «Єдиний закупівельний словник» та визначається за кодом ДК 021:2015, за четвертим знаком класифікатора, за четвертою цифрою, то предмет закупівлі було визначено за даним кодом, а саме: ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти).
Надані Учасниками пропозиції на вищезазначену закупівлю не буде відхилено, щодо надання копій виконання аналогічних договорів на «Послуги їдалень» (послуги з організації гарячого харчування у закладах освіти).
Розгорнути Згорнути
Оскільки з 17.01.2017 року вважається основним національним класифікатором «Єдиний закупівельний словник» та визначається за кодом ДК 021:2015, за четвертим знаком класифікатора, за четвертою цифрою, то предмет закупівлі було визначено за даним кодом, а саме: ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти).
Надані Учасниками пропозиції на вищезазначену закупівлю не буде відхилено, щодо надання копій виконання аналогічних договорів на «Послуги їдалень» (послуги з організації гарячого харчування у закладах освіти).
Номер вимоги: UA-2017-02-03-000485-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:19027846
Дата подання: 23 лютого 2017 14:47
вимога щодо приведення у відповідність до закону тендерної документації
В Додатку № 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) зазначено про наявність в школах Дарницького району міста Києва в числі інших наступних пільгових категорій учнів:

Учнів 5-11 класів для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції – 1425 учнів;

Учнів 5-11 класів для дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я одержаних під час участі у Революції Гідності – 1302 учнів.

Вказані дані викликають сумнів, виходячи з офіційної статистики щодо загиблих під час подій Революції Гідності (близько 100 чоловік з усієї України) та під час проведення Антитерористичної операції на Сході України (близько 2 500 військовослужбовців з усієї України).

Вимагаємо внести уточнені дані в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2017 10:27
В Тендерну Документацію внесено зміни та викладено в Новій редакції
Додатку №2 до тендерної документації внести зміни та викласти в наступній редакції:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах освіти).
Організація харчування в школах:
1. Організація надає через шкільні їдальні учням шкіл району збалансоване харчування. Набір продуктів харчування для приготування страв у школах обов’язково мають відповідати нормам, визначеною постановою КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004р. №1591, та постановою КМУ «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість» від 02.02.2011р. №116.
2. Забезпечує приготування страв високої якості. Проводить щоденно бракераж їжі.
3. Забезпечує шкільні їдальні продуктами харчування згідно меню.
4. Забезпечує суворе дотримання правил приймання продуктів, що отримує їдальня, а також умов і строків зберігання і реалізації продуктів, що швидко псуються. Забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання та інвентарю.
5. Забезпечення харчуванням дітей буде здійснюватися за позиціями:

Безкоштовне гаряче харчування:
Учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів;

Учнів 5-11 класів для дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей позбавлених батьківського піклування у загальноосвітніх навчальних закладах;

Учнів 5-11 класів для дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

Учнів 5-11 класів для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх закладів;

Учнів 5-11 класів для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції;
Учнів 5-11 класів для дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я одержаних під час участі у Революції Гідності.

6. Забезпечує спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами згідно діючих норм.
7. Забезпечує шкільні їдальні кваліфікованими кадрами.
8. Забезпечує своєчасне і обов’язкове проходження працівниками їдалень медогляду.
9. Виконавець повинен мати інженера-технолога громадського харчування з дозволом роботи по організації харчування.
10. Для оцінки по позиції «організація харчування у школах» учасники повинні надати вартість одного гарячого обіду за позиціями:

Безкоштовне гаряче харчування:
Учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів – 18183 учнів;

Учнів 5-11 класів для дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей позбавлених батьківського піклування у загальноосвітніх навчальних закладах – 106 учнів;

Учнів 5-11 класів для дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 138 учнів;

Учнів 5-11 класів для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх закладів – 38 учнів;

Учнів 5-11 класів для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції – 187 учнів;
Учнів 5-11 класів для дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я одержаних під час участі у Революції Гідності – 11 учнів.
Таблицю Форма Тендерної Пропозиції Додаток №3 до тендерної документації та Специфікація Додаток №1 до Проекту Договору Додаток №4 до тендерної документації внести зміни та викласти в наступній редакції:
№ п/п Категорія учнів Кількість дітоднів Ціна однієї порції, грн. без ПДВ Сума, грн. без ПДВ
1 Учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів 1923481
2
Учнів 5-11 класів для дітей сиріт, дітей інвалідів, дітей позбавлених батьківського піклування у загальноосвітніх навчальних закладах 11220
3 Учнів 5-11 класів для дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» 14630
4 Учнів 5-11 класів для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх закладів 3998
5 Учнів 5-11 класів для дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції 19740
6 Учнів 5-11 класів для дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я одержаних під час участі у Революції Гідності 1100
Загальна вартість пропозиції без ПДВ (цифрами2 і прописом)
Номер вимоги: UA-2017-02-03-000485-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:19027846
Дата подання: 23 лютого 2017 15:29
вимога щодо приведення у відповідність до закону тендерної документації
викладено в окремому файлі (додається)
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2017 10:25
В Тендерну Документацію внесено зміни та викладено в Новій редакції.
п. 2 Додатку №3 до тендерної документації внести зміни та викласти в наступній редакції: «Вартість харчування не повинна бути нижчою ніж встановлено Розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в закладах освіти Дарницького району у 2016 році.»

Документи подані скаржником

22 лютого 2017 15:36
ВИМОГА.doc

Документи

Документи подані скаржником

23 лютого 2017 15:28
вимога1.doc

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 07 березня 2017
UA-2017-02-03-000485-c70c1812f8f0549bb9bf8f7a7822fb0dc
Найменування замовника: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Школяр Дарницького району міста Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Понтем.уа Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 березня 2017 14:28
sign.p7s

Публічні документи

03 березня 2017 14:16
лист-згода.pdf
03 березня 2017 14:16
Дислокація.pdf
03 березня 2017 14:15
Лист-гарантія.pdf
03 березня 2017 14:14
Довідка про юр.особу.pdf
03 березня 2017 14:14
Довідка про несудимість.pdf
03 березня 2017 14:12
Статут.pdf
03 березня 2017 14:11
Наявність обладнання.pdf
03 березня 2017 14:11
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2017 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 березня 2017 14:32
sign.p7s

Публічні документи

06 березня 2017 17:14
відгуки.pdf
06 березня 2017 17:07
аналогічні договори.pdf
06 березня 2017 16:18
медичні книжки.pdf
06 березня 2017 16:18
М.Т.Б..pdf
06 березня 2017 16:09
Розпорядження (2).pdf
06 березня 2017 16:08
Проект договір.pdf
06 березня 2017 16:07
меню (7).pdf
06 березня 2017 16:07
Інформація.pdf
06 березня 2017 16:05
лист-гарантія (3).pdf
06 березня 2017 16:04
Тендерна пропозиція (7).pdf

Документи

07 березня 2017 14:30
sign.p7s

Публічні документи

06 березня 2017 17:59
Пропозиція.pdf
06 березня 2017 17:58
Статут.pdf
06 березня 2017 17:58
Техн якісни хар.pdf
06 березня 2017 17:57
Проект договору.pdf
06 березня 2017 17:57
Паспорт директор.pdf
06 березня 2017 17:57
Мед книжки 2.pdf
06 березня 2017 17:57
Мед книжки 1.pdf
06 березня 2017 17:57
Лист гарантія.pdf
06 березня 2017 17:56
Лист відгук (копія).pdf
06 березня 2017 17:56
Довідки ст. 17.pdf
06 березня 2017 17:56
Аналог договір.pdf
06 березня 2017 17:56
Довідка працівники.pdf
06 березня 2017 17:56
Довідка обладнання.pdf
06 березня 2017 17:55
Довідка обладнання.pdf
06 березня 2017 17:55
Дислокація.pdf
06 березня 2017 17:55
Аналог договір.pdf
06 березня 2017 17:54
Витяг.pdf
06 березня 2017 17:53
Аналог дог.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2017 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Понтем.уа 18 433 269,30
UAH
18 433 269,30
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 22 272 894,40
UAH
22 272 894,40
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Школяр Дарницького району міста Києва" 25 816 261,00
UAH
23 842 092,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 17:59
Пропозиція.pdf
06 березня 2017 17:58
Статут.pdf
06 березня 2017 17:58
Техн якісни хар.pdf
06 березня 2017 17:57
Проект договору.pdf
06 березня 2017 17:57
Паспорт директор.pdf
06 березня 2017 17:57
Мед книжки 2.pdf
06 березня 2017 17:57
Мед книжки 1.pdf
06 березня 2017 17:57
Лист гарантія.pdf
06 березня 2017 17:56
Лист відгук (копія).pdf
06 березня 2017 17:56
Довідки ст. 17.pdf
06 березня 2017 17:56
Аналог договір.pdf
06 березня 2017 17:56
Довідка працівники.pdf
06 березня 2017 17:56
Довідка обладнання.pdf
06 березня 2017 17:55
Довідка обладнання.pdf
06 березня 2017 17:55
Дислокація.pdf
06 березня 2017 17:55
Аналог договір.pdf
06 березня 2017 17:54
Витяг.pdf
06 березня 2017 17:53
Аналог дог.pdf

Публічні документи

06 березня 2017 17:14
відгуки.pdf
06 березня 2017 17:07
аналогічні договори.pdf
06 березня 2017 16:18
медичні книжки.pdf
06 березня 2017 16:18
М.Т.Б..pdf
06 березня 2017 16:09
Розпорядження (2).pdf
06 березня 2017 16:08
Проект договір.pdf
06 березня 2017 16:07
меню (7).pdf
06 березня 2017 16:07
Інформація.pdf
06 березня 2017 16:05
лист-гарантія (3).pdf
06 березня 2017 16:04
Тендерна пропозиція (7).pdf

Конфіденційні документи

06 березня 2017 17:07
паспорт директора.pdf

Обгрунтування конфіденційності

персональні дані викладені в паспорті

Публічні документи

03 березня 2017 14:16
лист-згода.pdf
03 березня 2017 14:16
Дислокація.pdf
03 березня 2017 14:15
Лист-гарантія.pdf
03 березня 2017 14:14
Довідка про юр.особу.pdf
03 березня 2017 14:14
Довідка про несудимість.pdf
03 березня 2017 14:12
Статут.pdf
03 березня 2017 14:11
Наявність обладнання.pdf
03 березня 2017 14:11
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2017 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Понтем.уа
#40665499
Переможець 18 433 269,30
UAH
14 березня 2017 15:16

Документи

14 березня 2017 15:12
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2017 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Понтем.уа
#40665499
18 433 269,30
UAH
Документи

Документи

14 березня 2017 15:12
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 березня 2017 10:05
Договір №154.pdf укладений
30 березня 2017 10:02
sign.p7s укладений
31 травня 2018 17:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 20 021 329,80
UAH

Актуальні тендери

До пошуку