Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуг необхідна для забезпечення безперебійного та якісного друку на принтерах та копіювально-розмножувальних апаратах
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2017-02-03-000188-c cc47038104da4f16927d5127030078b2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 08:00
Початок аукціону: 13 лютого 2017 13:29
Початок аукціону: 13 лютого 2017 13:29
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ Закупівля послуг необхідна для забезпечення безперебійного та якісного друку на принтерах та копіювально-розмножувальних апаратах. Комплексне обслуговування повинно включати: профілактичні та ремонтні роботи копіювальних апаратів за технологією фірми виробника , а також постачання та встановлення запасних частин і витратних матеріалів, які можуть бути використані під час експлуатації апаратів, заправка картриджів, заправка та відновлення картриджів. Обов’язкове використання сертифікованих запасних частин, комплектуючих,витратних матеріалів.На вимогу замовника послуг, учасник (переможець) повинен надати документальні дані про виробника використаних запасних частин і витратних матеріалів (сертифікат відповідності, сертифікат походження і т.п.). Наявність працівників відповідної кваліфікації (з відповідними сертифікатами), які мають необхідні знання та досвід з обслуговування копіювально-розмножувальних апаратів. Учасник повинен мати досвід та стаж діяльності на ринку послуг не менше 15 років. Tехнічне обслуговування копіювальних апаратів повинно виконуватися винятково сертифікованим працівником відповідної кваліфікації. Учасник повинен надати документальні дані (інформаційне письмо) від представництва для замовника, по даній закупівлі, стосовно його (учасника) - підтвердження на даний час кваліфікації сервісного центру та підтверження кваліфікаційних сертифікатів виданих даним представництвом. Послуги з комплексного обслуговування апаратів повинні надаватись протягом 24 годин, з моменту замовленням (виклику) по телефону з виїздом технічного спеціаліста за місцем знаходження апаратів. Заправка та відновлення картриджів має здійснюватись з використанням високоякісних витратних матеріалів фірм-виробників, які спеціалізується на виробництві компонентів для відновлення картриджів, а заправка копіювальних аппаратів - виключно оригінальним витратним матеріалом. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Заправка та відновлення картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу) та заміна фотоциліндру, леза очищення фотоциліндра, вала заряду, дозуючого леза, магнітного вала, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання окремо в нові темні герметичні пакети з тестовими сторінками. Заправлений (заправлений та відновлений картридж) має відпрацьовувати ресурс мотивовано заявлений виконавцем.Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Виконавець гарантує працездатність техніки після надання послуг. У разі виходу з ладу техніки Виконавець зобов’язується відновити її працездатність або замінити на нову за власний рахунок.Транспортування картриджів та техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок. Термін надання послуги не повинен перевищувати 1 добу з моменту подачі заявки. Можливість виконання робіт у вихідні дні. У разі виявлення недоліків у виконаних послугах Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1 робочого дня з моменту подачі заявки. Учасник-переможець зобов’язаний надати Замовнику безоплатно, до моменту підписання договору , 5 (п'ять) тестових картриджів для перевірки якості надання послуг. Найменування техніки Кількість Приблизна кількість заправок на 11 місяців Приблизна кількість відновлень на 11 місяців Копіювальний апарат Canon IR 1022A 1 3 0 Копіювальний апарат Konica Minolta 185 1 6 0 Принтер Canon LBP-6020 A4 4 8 4 Принтер Canon LBP-6030 A4 2 8 4 Принтер HP LJ 1018 4 8 4 Принтер Xerox Phaser 3140 1 8 4 Принтер HP LJ P2015 1 8 4 Принтер HP LJ 1160 1 8 4 Принтер Konica Minolta 1300 1 8 4 Принтер Canon LBP-6030B A4 7 8 4 Принтер Samsung ML-1210 1 8 4 Загальна кількість 24 185 88 Копіювальний апарат HP LJ CM 6040f ( с финишером) - 2 Копіювальний апарат Xerox WC 7232 - 1

ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ
Закупівля послуг необхідна для забезпечення безперебійного та якісного друку на принтерах та копіювально-розмножувальних апаратах.
Комплексне обслуговування повинно включати: профілактичні та ремонтні роботи копіювальних апаратів за технологією фірми виробника , а також постачання та встановлення запасних частин і витратних матеріалів, які можуть бути використані під час експлуатації апаратів, заправка картриджів, заправка та відновлення картриджів.
Обов’язкове використання сертифікованих запасних частин, комплектуючих,витратних матеріалів.На вимогу замовника послуг, учасник (переможець) повинен надати документальні дані про виробника використаних запасних частин і витратних матеріалів (сертифікат відповідності, сертифікат походження і т.п.). Наявність працівників відповідної кваліфікації (з відповідними сертифікатами), які мають необхідні знання та досвід з обслуговування копіювально-розмножувальних апаратів.
Учасник повинен мати досвід та стаж діяльності на ринку послуг не менше 15 років.
Tехнічне обслуговування копіювальних апаратів повинно виконуватися винятково сертифікованим працівником відповідної кваліфікації.
Учасник повинен надати документальні дані (інформаційне письмо) від представництва
для замовника, по даній закупівлі, стосовно його (учасника) - підтвердження на даний час кваліфікації сервісного центру та підтверження кваліфікаційних сертифікатів виданих даним представництвом.
Послуги з комплексного обслуговування апаратів повинні надаватись протягом 24 годин, з моменту замовленням (виклику) по телефону з виїздом технічного спеціаліста за місцем знаходження апаратів.
Заправка та відновлення картриджів має здійснюватись з використанням високоякісних витратних матеріалів фірм-виробників, які спеціалізується на виробництві компонентів для відновлення картриджів, а заправка копіювальних аппаратів - виключно оригінальним витратним матеріалом.
Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування.
Заправка та відновлення картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу) та заміна фотоциліндру, леза очищення фотоциліндра, вала заряду, дозуючого леза, магнітного вала, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання окремо в нові темні герметичні пакети з тестовими сторінками.
Заправлений (заправлений та відновлений картридж) має відпрацьовувати ресурс мотивовано заявлений виконавцем.Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
Виконавець гарантує працездатність техніки після надання послуг. У разі виходу з ладу техніки Виконавець зобов’язується відновити її працездатність або замінити на нову за власний рахунок.Транспортування картриджів та техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок.
Термін надання послуги не повинен перевищувати 1 добу з моменту подачі заявки.
Можливість виконання робіт у вихідні дні.
У разі виявлення недоліків у виконаних послугах Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1 робочого дня з моменту подачі заявки.
Учасник-переможець зобов’язаний надати Замовнику безоплатно, до моменту підписання договору , 5 (п'ять) тестових картриджів для перевірки якості надання послуг.
Найменування техніки Кількість



Приблизна кількість
заправок на 11 місяців Приблизна кількість
відновлень на 11 місяців




Копіювальний апарат Canon IR 1022A 1



3



0
Копіювальний апарат Konica Minolta 185 1
6
0
Принтер Canon LBP-6020 A4 4
8
4
Принтер Canon LBP-6030 A4 2
8
4
Принтер HP LJ 1018 4
8
4
Принтер Xerox Phaser 3140 1
8
4
Принтер HP LJ P2015 1
8
4
Принтер HP LJ 1160 1
8
4
Принтер Konica Minolta 1300 1
8
4
Принтер Canon LBP-6030B A4 7
8
4
Принтер Samsung ML-1210 1
8
4

Загальна кількість
24 185
88


Копіювальний апарат HP LJ CM 6040f ( с финишером) - 2
Копіювальний апарат Xerox WC 7232 - 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Закупівля послуг необхідна для забезпечення безперебійного та якісного друку на принтерах та копіювально-розмножувальних апаратах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2017 10:10
вимоги до учасника (1).doc
03 лютого 2017 10:09
Істотні умови договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація, Технічні вимоги
Дата подання: 03 лютого 2017 10:54
1. Вимога:копія Свідоцтва про внесення відомостей до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення з Додатком (переліком програмного забезпечення, яке розробляється та розповсюджується) -- не відповідає предмету закупівлі. 2. Викладіть в нормальній формі технічні вимоги, а саме перелік робіт, яких потребуєте.
Відповідь відсутня
Технічна документація
Дата подання: 03 лютого 2017 16:15
Надайте,будь ласка,точну технічну документацію,в якій чітко вказані об"єми робіт.Дякуємо!
Відповідь відсутня

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-03-000188-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ, Код ЄДРПОУ:40895862
Дата подання: 17 лютого 2017 14:01
Відхилення пропозиції не правомірне.
ТОВ "УКРМАЙСТЕР-ІТ" не відмовлялося виконувати послуги! Відхилення нашої пропозиції не правомірне.
Рішення Комісії:
РІШЕННЯ_545_UA-2017-02-03-000188-c.a1.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2017 22:43

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В. 28 620,00
UAH з ПДВ
28 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ 38 500,00
UAH з ПДВ
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компания Глория Лтд" 42 000,00
UAH з ПДВ
41 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2017 14:59
Довідка Приват
13 лютого 2017 14:59
Договір ЖД
08 лютого 2017 17:05
Радіотехнікі.pdf
08 лютого 2017 17:05
Сертіфікат НР.pdf
08 лютого 2017 17:04
Сертіфікат Konica.pdf
08 лютого 2017 17:04
Сертіфікат Canon-Selex.pdf
08 лютого 2017 17:04
Договір2009р услугі.pdf
08 лютого 2017 17:04
Договора.pdf
08 лютого 2017 17:04
відгукШевченк.РДА.jpg
08 лютого 2017 17:04
Відгук Фонд инвалидов.JPG
08 лютого 2017 17:04
Податкі2017-2.pdf
08 лютого 2017 17:04
Податкі2017-1.pdf
08 лютого 2017 17:04
ДовідкаМВС.pdf
08 лютого 2017 17:04
Довідка ст.17.pdf
08 лютого 2017 17:04
ДОКУМ СКАН 21.pdf
08 лютого 2017 17:04
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
08 лютого 2017 17:04
Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2017 17:04
Пропозиція28620.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 16:35
Довідка.pdf
09 лютого 2017 16:35
Наказ про призначення.pdf
09 лютого 2017 16:35
Протокол.pdf
09 лютого 2017 16:35
4ОПП.pdf
09 лютого 2017 16:35
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 лютого 2017 16:35
Витяг 25.01.17.pdf
09 лютого 2017 16:35
Статут.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 15:43
Авторизовані листи.pdf
09 лютого 2017 15:43
Лист-згода до договору.pdf
09 лютого 2017 15:43
Статут, Витяг, Довідка.pdf

Публічні документи

09 лютого 2017 13:39
Пропозиція.pdf
09 лютого 2017 13:39
інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Талалаєв А. В.

ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ

ТОВ "Компания Глория Лтд"

ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
Відхилено 28 620,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 11:21
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
#40895862
Відхилено 38 500,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 11:44
ТОВ "Компания Глория Лтд"
#30675914
Переможець 41 580,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 11:55

Документи

14 лютого 2017 11:02
Протокол № 23.docx

Документи

14 лютого 2017 11:26
Протокол № 24.docx

Документи

14 лютого 2017 11:51
протокол № 25.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2017 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компания Глория Лтд"
#30675914
41 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2017 11:51
протокол № 25.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170228_0004.pdf укладений
28 лютого 2017 11:20
IMG_20170228_0003.pdf укладений
28 лютого 2017 11:20
IMG_20170228_0002.pdf укладений
28 лютого 2017 11:19
IMG_20170228_0001.pdf укладений
28 лютого 2017 11:19