Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фасадів нежитлової будівлі по просп. Науки, 17 а
Очікувана вартість
8 270 500,00 UAH
UA-2017-02-02-002705-b cde6c768d83d4c518eddf607c3fd2fe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Пшенічних

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Марина Пшенічних
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2017 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 13:28
Очікувана вартість: 8 270 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 352,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція фасадів нежитлової будівлі по просп. Науки, 17 а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Науки, 17 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 30%
3. Розрахунки за виконані роботи в розмірі повної вартості річного обсягу робіт: 30%
1.Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт): б) в розмірі до 20% від вартості річного обсягу робіт : 10%
1.Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт): а) в розмірі до 10% від вартості річного обсягу робіт : 7%
4. Розрахунки за виконані роботи, визначені в актах виконаних робіт за звітний період : 5%
2.Сплата Замовником учаснику авансу: 0%
02 лютого 2017 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 17:26
креслення лист №5.pdf
02 лютого 2017 17:26
креслення лист №4.pdf
02 лютого 2017 17:26
креслення лист №3.pdf
02 лютого 2017 17:26
креслення лист №2.pdf
02 лютого 2017 17:26
креслення лист №1.pdf
02 лютого 2017 17:26
технічне завдання.docx
02 лютого 2017 17:26
проект договору.docx
02 лютого 2017 17:26
Додатки до ТД.docx
02 лютого 2017 17:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит на роз'яснення
Дата подання: 06 лютого 2017 16:20
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:35
надайте будь - ласка наступне роз'яснення - чи допускається для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів - виконання аналогічних видів робіт : - з утеплення зовнішніх стін з наступним облицюванням - з заміни вікон - в складі договорів з капітального ремонту будівель та споруд ?
Відповідь: Відповідно до ДБН А.2.2.3 – 2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»:
капітальний ремонт – сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території;
реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко – економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає більш повну номенклатуру робіт, їх складність та умови виконання.
У зв’язку з наведеним, підтвердженням кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» є подання учасником, у складі своєї пропозиції, заповненої довідки про досвід виконання аналогічних договорів щодо об’єктів реконструкції. Дякуємо за запитання.
запит щодо розрахунку кошторисів
Дата подання: 06 лютого 2017 16:22
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:36
чи необхідно надавати в складі тендерної пропозиції кошториси - договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, тощо ? в якому програмному комплексі робити ці кошторисні розрахунки ?
Відповідь: Тендерною документацією на виконання робіт з реконструкції фасадів нежитлової будівлі по просп. Науки, 17а ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до вимог технічного завдання щодо видів та технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та з дотриманням діючих Державних стандартів України з цього приводу.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість, керуючись нормами відповідних ДСТУ, усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями (у разі їх залучення).
Умовами тендерної документації щодо закупівлі робіт з реконструкції фасадів нежитлової будівлі по просп. Науки, 17а подання розрахункових документів стосовно ціни, яку отримано за результатами аукціону, передбачено лише для учасника – переможця в одному з програмних комплексів, які рекомендовано Мінрегіоном України до використання та дозволяє достовірно визначити вартість робіт. Дякуємо за запитання.

використання будівельних матеріалів
Дата подання: 10 лютого 2017 08:37
Дата відповіді: 10 лютого 2017 15:29
чи обов"язково використання будівельних сумішей торгової марки "Ceresit". Якщо так, то чому?
Відповідь: Технічне завдання щодо закупівлі робіт по об'єкту складено на підставі затвердженої проектної документації, яка поєднує матеріальні ресурси з визначеними конкретними їх характеристиками (фізико-хімічний склад, якість, сумісність, естетичність тощо), технологію виконання робіт, експлуатаційну надійність та архітектурну виразність завершених конструктивів, а тому Замовник не передбачає заміну Учасниками позицій технічного завдання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 8 269 000,00
UAH з ПДВ
8 179 589,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 7 157 140.37 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 8 270 000,00
UAH з ПДВ
8 187 294,00
UAH з ПДВ
1 8 187 294 Документи

Публічні документи

17 лютого 2017 15:46
Електронний підпис
17 лютого 2017 15:41
2.форма Пропозиція.pdf
17 лютого 2017 15:41
1.реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Переможець 8 179 589,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 16:11

Документи

24 лютого 2017 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
8 179 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2017 16:37
Даткова угода № 1 сторінка 2.jpg зміни до договору
30 березня 2017 16:36
Даткова угода № 1 сторінка 1.jpg зміни до договору
30 березня 2017 16:36
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 17:21
Додаток 2.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Додаток 1.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 8.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 7.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 6.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 5.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 4.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 3.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 2.jpg укладений
16 березня 2017 17:19
Договір сторінка 1.jpg укладений
16 березня 2017 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 03/2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML