Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фасадів нежитлової будівлі по вул. Чернишевській, 55
Очікувана вартість
6 425 272,00 UAH
UA-2017-02-02-002596-b 3c60ac8eb6434597a2225378d8eb56b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Пшенічних

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Марина Пшенічних
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2017 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 11:20
Очікувана вартість: 6 425 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 126,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція фасадів нежитлової будівлі по вул. Чернишевській, 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 30%
3. Розрахунки за виконані роботи в розмірі повної вартості річного обсягу робіт : 30%
1.Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт): б) в розмірі до 20% від вартості річного обсягу робіт: 10%
1.Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт): а) в розмірі до 10% від вартості річного обсягу робіт: 7%
4. Розрахунки за виконані роботи, визначені в актах виконаних робіт за звітний період: 5%
2.Сплата Замовником учаснику авансу: 0%
06 лютого 2017 12:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 12:56
перелік змін до тендерної документації.docx
06 лютого 2017 12:56
відповідь щодо розміру банківської гарантії 06.02.2017р..docx
06 лютого 2017 12:56
тендерна документація зі змінами.docx
02 лютого 2017 16:56
тендерна документація.docx
02 лютого 2017 16:56
технічне завдання щодо предмету закупівлі.docx
02 лютого 2017 16:56
проект договору.docx
02 лютого 2017 16:56
Додатки до ТД.docx
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №7.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №6.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №5.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №4.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист № 3.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №2.pdf
02 лютого 2017 16:56
креслення лист №1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність суми банківської гарантії
Дата подання: 06 лютого 2017 08:42
Дата відповіді: 06 лютого 2017 10:58
в розділі банківська гарантія зазначено суму 32 000 грн. та 41 000 грн. яка сума є правильною ?
Відповідь: Умовами тендерної документації щодо закупівлі робіт з реконструкції фасадів нежитлової будівлі по вул. Чернишевській, 55 передбачається подання у складі тендерної пропозиції тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення складає 32000,00 грн. (тридцять дві тисячі гривень 00 коп.). Дякуємо за запитання. Відповідне виправлення буде здійснено відповідно до умов Закону України "Про публічні закупівлі",
кваліфікаційний критерій
Дата подання: 06 лютого 2017 08:46
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:30
надайте будь - ласка наступне роз'яснення - чи допускається для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів - виконання аналогічних видів робіт з утеплення зовнішніх стін з наступним облицюванням в складі договорів з капітального ремонту будівель та споруд ?
Відповідь: Відповідно до ДБН А.2.2.3 – 2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»:
капітальний ремонт – сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території;
реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко – економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає більш повну номенклатуру робіт, їх складність та умови виконання.
У зв’язку з наведеним, підтвердженням кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» є подання учасником, у складі своєї пропозиції, заповненої довідки про досвід виконання аналогічних договорів щодо об’єктів реконструкції. Дякуємо за запитання.
запит щодо розрахунку кошторисів
Дата подання: 06 лютого 2017 16:23
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:33
чи необхідно надавати в складі тендерної пропозиції кошториси - договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, тощо ? в якому програмному комплексі робити ці кошторисні розрахунки ?
Відповідь: Тендерною документацією на виконання робіт з реконструкції фасадів нежитлової будівлі по вул. Чернишевській, 55 ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до вимог технічного завдання щодо видів та технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та з дотриманням діючих Державних стандартів України з цього приводу.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість, керуючись нормами відповідних ДСТУ, усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями (у разі їх залучення).
Умовами тендерної документації щодо закупівлі робіт з реконструкції фасадів нежитлової будівлі по вул. Чернишевській, 55 подання розрахункових документів стосовно ціни, яку отримано за результатами аукціону, передбачено лише для учасника – переможця в одному з програмних комплексів, які рекомендовано Мінрегіоном України до використання та дозволяє достовірно визначити вартість робіт.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 6 424 000,00
UAH з ПДВ
6 359 747,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 5 564 778.62 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 6 425 000,00
UAH з ПДВ
6 360 746,00
UAH з ПДВ
1 6 360 746 Документи

Публічні документи

17 лютого 2017 15:51
Електронний підпис
17 лютого 2017 15:50
2. Форма «Пропозиція».pdf
17 лютого 2017 15:50
1.реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Переможець 6 359 747,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 16:05

Документи

24 лютого 2017 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
6 359 747,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 11:56
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 11:27
Додаток 2.jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:26
Додаток 1.jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:26
Додаткова угода № 7 сторінка 2.jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:26
Додаткова угода № 7 сторінка 1.jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 11:23
Додаткова угода № 6.jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2017 16:42
Даткова угода № 1 сторінка 2.jpg зміни до договору
30 березня 2017 16:41
Даткова угода № 1 сторінка 1.jpg зміни до договору
30 березня 2017 16:41
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 17:07
Додаток 2.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Додаток 1.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 8.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 7.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 6.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 5.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 4.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 3.jpg укладений
16 березня 2017 17:05
Договір сторінка 2.jpg укладений
16 березня 2017 17:04
Договір сторінка 1.jpg укладений
16 березня 2017 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 03/1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 03/1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 03/1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 341 283,77
UAH з ПДВ