Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2017-02-02-001248-b ● f583340cfd7646b8b75758e48a04d475
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Вебсайт: | http://kks.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Яценко Ія Павлівна 380445319677 tender.kks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2017 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2017 11:10 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2017 11:10 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
КЕКВ 3210
Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів». КЕКВ 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київ, Київ, Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2017
—
13 березня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2017 13:02 |
оголошення проектування ост.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-02-001248-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика», Код ЄДРПОУ:39332873
Дата подання: 13 лютого 2017 19:29
Документарне оформлення відмови
документарне оформлення відмови
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2017 14:48
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі у процесі проведення закупівлі: «Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів» (далі – Закупівля) повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі у процесі проведення закупівлі: «Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів» (далі – Закупівля) повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2017 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика» |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інститут Сумипроект" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
249 510,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика» #39332873 |
Відхилено |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2017 14:12
|
ТОВ "Інститут Сумипроект" #33698777 |
Відхилено |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2017 14:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" #33439880 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2017 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2017 16:16
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 березня 2017 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2017 15:47
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
10 березня 2017 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2017 15:46
|
Договор Енерго-Інвест.pdf | укладений |
15 лютого 2017 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.02.2017 №194 затверджений перелік місць дислокації об’єктів встановлення підземних контейнерів для побутових відходів в місті Києві необхідний для розроблення робочого проекту із зазначенням вартості будівництва у кількості 107 об’єктів. Враховуючи вищезазначене, необхідно внести зміни в договір в частині змінення кількості об'єктів. |
Номер договору про закупівлю: | 248 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Додатковий договір №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п.4.3. Договору та на підставі п.1 ст.652 Цивільного кодексу України дійшли згоди про внесення змін до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 248 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |