Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2017-02-02-001248-b f583340cfd7646b8b75758e48a04d475
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яценко Ія Павлівна

380445319677 tender.kks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Вебсайт: http://kks.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Яценко Ія Павлівна
380445319677
tender.kks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2017 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2017 14:00
Початок аукціону: 10 лютого 2017 11:10
Початок аукціону: 10 лютого 2017 11:10
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

КЕКВ 3210

Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів». КЕКВ 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-02-001248-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика», Код ЄДРПОУ:39332873
Дата подання: 13 лютого 2017 19:29
Документарне оформлення відмови
документарне оформлення відмови
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2017 14:48
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі у процесі проведення закупівлі: «Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів» (далі – Закупівля) повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі у процесі проведення закупівлі: «Проектно-вишукувальні роботи та експертиза проектної документації «Встановлення підземних контейнерів для побутових відходів» (далі – Закупівля) повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок).
Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю.
Відповідно до п. 9.2. Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
На виконання вищезазначеного, замовником 13.02.2017 було опубліковано рішення, в тому числі, про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Науково - технічний ліцей «Фабрика». Дане рішення містило підпис уповноваженої особи замовника та аргументовані підстави відхилення пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

13 лютого 2017 19:29
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2017 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика» 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інститут Сумипроект" 240 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 249 510,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2017 09:38
сертифікат.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертифікат оцінка.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертифікат геодезиста.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертифікат БТІ.PDF
09 лютого 2017 09:38
Сертифікат архітектор.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертификат.pdf
09 лютого 2017 09:38
Сертификат геодезист.pdf
09 лютого 2017 09:38
Свідоцтво.PDF
09 лютого 2017 09:38
Протокол зборів.pdf
09 лютого 2017 09:38
Приказ директор.pdf
09 лютого 2017 09:38
КС земля Мелашенко.pdf
09 лютого 2017 09:38
КС Грищенко.PDF
09 лютого 2017 09:38
Витяг з ЄДР.PDF
09 лютого 2017 09:38
Витяг Держкомзем.pdf
09 лютого 2017 09:38
Статут стор 11 .PDF
09 лютого 2017 09:38
Статут стор 10.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 9.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 8.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 7.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 6.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 5.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 4.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 3.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 2.pdf
09 лютого 2017 09:37
Статут стор 1.pdf
09 лютого 2017 09:37
Цінова пропозиція.PDF
09 лютого 2017 09:37
Лист-згода.PDF

Публічні документи

09 лютого 2017 11:43
Пропозиція.pdf
09 лютого 2017 11:43
Лист-згода.pdf
09 лютого 2017 11:42
Риб'якова ОМ експерт.pdf
09 лютого 2017 11:42
Любченко МП експерт.pdf
09 лютого 2017 11:41
Відомість працівників.pdf
09 лютого 2017 11:41
Статут 14.pdf
09 лютого 2017 11:41
Статут 13.pdf
09 лютого 2017 11:41
Статут 12.pdf
09 лютого 2017 11:41
Статут 11.pdf
09 лютого 2017 11:40
Статут 10.pdf
09 лютого 2017 11:40
Статут 9.pdf
09 лютого 2017 11:40
Статут 8.pdf
09 лютого 2017 11:40
Статут 7.pdf
09 лютого 2017 11:40
Статут 6.pdf
09 лютого 2017 11:39
Статут 5.pdf
09 лютого 2017 11:39
Статут 4.pdf
09 лютого 2017 11:39
Статут 3.pdf
09 лютого 2017 11:39
Статут 2.pdf
09 лютого 2017 11:39
Статут 1.pdf
09 лютого 2017 11:38
Довідка з ЄДРПОУ 2.pdf
09 лютого 2017 11:38
Довідка з ЄДРПОУ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика»

ТОВ "Інститут Сумипроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Науково-технічний ліцей «Фабрика»
#39332873
Відхилено 120 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 14:12
ТОВ "Інститут Сумипроект"
#33698777
Відхилено 199 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 14:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 14:33

Документи

13 лютого 2017 14:11
ПП НТЛ Фабрика.pdf

Документи

Документи

13 лютого 2017 14:33
Енерго-Інвест.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2017 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2017 14:33
Енерго-Інвест.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2017 16:16
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 березня 2017 16:15
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 15:47
Додаткова угода.pdf укладений
10 березня 2017 15:46
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 15:46
Договор Енерго-Інвест.pdf укладений
15 лютого 2017 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.02.2017 №194 затверджений перелік місць дислокації об’єктів встановлення підземних контейнерів для побутових відходів в місті Києві необхідний для розроблення робочого проекту із зазначенням вартості будівництва у кількості 107 об’єктів. Враховуючи вищезазначене, необхідно внести зміни в договір в частині змінення кількості об'єктів.
Номер договору про закупівлю: 248
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.4.3. Договору та на підставі п.1 ст.652 Цивільного кодексу України дійшли згоди про внесення змін до Договору.
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML