На сьогодні в системі:
Капітальний ремонт штучних покриттів аеродрому комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-02-02-000459-c d2af3c175ac84863b79714fdacb094e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Анастасія Вадимівна

380443392451 avb@airport.kiev.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт замовника: http://iev.aero
Місцезнаходження замовника: 03036, Україна, Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа замовника: Бондаренко Анастасія Вадимівна
380443392451
avb@airport.kiev.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 08:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 13:02
Початок аукціону: 21 лютого 2017 13:02
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт штучних покриттів аеродрому комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)

Капітальний ремонт штучних покриттів аеродрому
комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт штучних покриттів аеродрому
комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, Київ, Київ, проспект Повітрофлотський,79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2017
ДК 021:2015: 45235000-3 — Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

геосинтетичний матеріал
Дата подання: 08 лютого 2017 12:23
Дата відповіді: 08 лютого 2017 13:20
Відповідно до технічного завдання передбачено улаштування прошарків з геосинтетичних матеріалів типу "НаTelit" на площі 29380 з к=1,1. Технічне завдання містить конкретне посилання на конкретну марку, виробника без відмітки або аналог, що суперечить статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Питання в наступному, чи може Учасник врахувати в пропозиції інший геосинтентичний матеріал, що по своїм фізико - механічним властивостям буде відповідати матеріалу "НаTelit"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.1.4. Проекту договору підряду (Додаток 4 Тендерної документації) «в разі необхідності та за взаємною домовленістю Сторін, Замовник має право забезпечити Підрядника матеріальними ресурсами, що впливають на підсилення конструкцій асфальтобетонного покриття аеродрому. Наявність таких матеріальних ресурсів відображається в Актах складених за формами КБ-2В, КБ-3.» Враховуючи вищезазначене, Замовником планується надання Підряднику геосинтетичного матеріалу типу «НаTelit», тому Учасник повинен враховувати у своїй пропозиції саме цей матеріал.
Відстань перевезення матеріалу від фрезерування
Дата подання: 08 лютого 2017 12:37
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:04
Відповідно до технічного завдання додатку 3 тендерної документації передбачено фрезерування асфальтобетонного покриття та перевезення матеріалу від фрезерування, але не вказано відстань транспортування. Враховуючи, що матеріал який отримується в наслідок фрезерування належить власнику (замовнику), тому перевезення його можливе тільки у штабель на територію Замовника. Просимо вказати в технічному завданні відстань перевезення від об'єкту до місця складування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевезення сміття до 3 км., відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Наявність освітлення і вартість води?
Дата подання: 09 лютого 2017 13:45
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:03
1.Відповідно до тендерної документації передбачено виконання робіт у три зміни, тобто необхідно виконувати роботи і вночі. Просимо повідомити чи місце виконання робіт буде забезпечене штучним освітленням? Чи учаснику необхідно в пропозиції враховувати власні освітлювальні установки? 2. Відповідно до п. 6.4.21 проекту договору передбачено відшкодування коштів підрядником замовнику за спожиту електричну енергію та воду в процесі виконання робіт, так як вода необхідна безпосередньо для виконання технологічних процесів і враховується у вартості робіт, просимо повідомити вартість 1 м3 води з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо виконання робіт у 3 (три) зміни встановлена з метою уникнення затримки виконання робіт у встановлені терміни. Тому учасникам необхідно враховувати власні освітлювальні установки. Компенсація вартості води здійснюється за тарифами ПАТ "АК "Київводоканал".
проект договору
Дата подання: 09 лютого 2017 15:40
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:13
1. п.6.4.1. проекту договору тендерної документації: на підставі наданого Замовником технічного завдання скласти кошторисну документацію, яка є невід'ємною частиною Договору і передати її для перевірки та затвердження Замовнику. Відповідно розділу 13 проекту договору додатком до Договору є Договірна ціна. Враховуючи, що Замовником п. 6.2.1 проектом договору передбачено передати Підряднику документацію на підставі якої виконуються роботи, (я так розумію робочого проекту, що складається з кошторисної документації, яка вже затверджена Замовником і проведена державна експертиза). Враховуючи вищесказане необхідно внести зміни в п.6.4.1. проекту договору, і читати в наступній редакції: на підставі наданого Замовником технічного завдання (затвердженого проекту) надати договірну ціну з розрахунками до неї, яка є невід'ємною частиною Договору для перевірки та погодження Замовником. 2. Відповідно до вимог документації та вимог договору виконання робіт передбачається за короткий строк - сім календарний днів. Керуючись законодавством України дата підписання акту виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість КБ-3 є датою фіксації моменту виконання робіт, складу, обсягу і вартості робіт. Враховуючи, що необхідно певний час на підготовку, перевірку та підписання акту виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість КБ-3, то як наслідок дата підписання буде пізніше за строк завершення виконання робіт. Так як, проектом договору не передбачено фіксацію часу завершення робіт пропоную доповнити договір наступним: дата завершення робіт фіксується актом за підписом Замовника та Підрядника, де фіксується час та дата завершення робіт в цілому по об'єкту без вказання обсягу та вартості робіт, або іншим змістом за бажанням Замовника, але щоб без зміни самої суті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі необхідності фіксації моменту виконання робіт, а саме дату завершення робіт, ми маємо право зафіксувати при підписанні актів КБ-2в та довідки КБ-3. В разі необхідності можемо скласти додаткову угоду до договору.
Відповідь Організатора 08.02.2017 13:20
Дата подання: 09 лютого 2017 16:41
Дата відповіді: 09 лютого 2017 17:21
Відповідь Організатора 08.02.2017 13:20 Відповідно до п. 6.1.4. Проекту договору підряду (Додаток 4 Тендерної документації) «в разі необхідності та за взаємною домовленістю Сторін, Замовник має право забезпечити Підрядника матеріальними ресурсами, що впливають на підсилення конструкцій асфальтобетонного покриття аеродрому. Наявність таких матеріальних ресурсів відображається в Актах складених за формами КБ-2В, КБ-3.» Враховуючи вищезазначене, Замовником планується надання Підряднику геосинтетичного матеріалу типу «НаTelit», тому Учасник повинен враховувати у своїй пропозиції саме цей матеріал. ????? Як врахувати? Дайте повну відповідь. Якщо це матеріал замовника, і цей матеріал є в наявності Замовника чи проводиться закупка даного матеріалу і він в подальшому передається підряднику, а при здачі робіт враховується в актах виконаних робіт? Як? Є чіткий порядок врахування матеріалів замовника в актах виконаних робіт КБ-2в та довідках про вартість КБ-3 згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 де враховується обов'язково вартість самих матеріалів. А яка вартість даного матеріалу? А чи не запропонують Учасники дешевше ніж ціна у Замовника, як це відображиться в наступних взаєморозрахунках? Чи учасник відмовиться від постачання матеріалу Замовника? Крім того, п3.4. та 6.4.9. проекту договору не передбачено відповідальність Замовника за якість матеріалів, надання необхідних сертифікатів, паспортів, саме замовлення, постачання, розвантаження, складування, зберігання матеріалів. Не зрозуміло чому саме сітка "HaTelit" має бути, це ж конкретне посилання на конкретного виробника, існують же аналоги, це суперечить Закону України"Про публічні закупівлі". Чому в технічному завдані не вказати наприклад: геосинтетичний матеріал відповідно до ГБН В.2.3-37641918-544:2014 Автомобільні дороги ЗАСТОСУВАННЯ ГЕОСИНТЕТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У ДОРОЖНІХ КОНСТРУКЦІЯХ Основні вимоги. Область використання - армування, чи розділяння, чи ізолювання, чи захищання... Крім того, сітка по типу "HaTelit" використовується більш не для підсилення асфальтобетонного покриття (збільшення міцності), а для підвищення тріщиностійкості, довговічності покриття. За даними виробника ( розміщені на сайті представників з реалізації) використання даної сітки забезпечує зменшення товщини асфальтобетону (Згідно тех. завдання 18см), а при використанні даної сітки при будівництві і ремонту аеродромів враховуючи мінімізацію часу на ремонти, дана сітка дуже добре себе зарекомендувала при заміні верхнього шару асфальтобетонного покриття товщиною 5 см (Згідно тех. завдання 18см). Вважаю за необхідне Замовнику врахувати діючі законодавчі технічні норми, норми ціноутворення та норми проведення закупівель і внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни. Замовником планується надання підряднику геосинтетичного матеріалу, що на сьогоднішній день закуповується, тому в разі складання актів виконаних робіт, Підряднику буде надана вартість такого матеріалу. Якість матеріалу буде підтверджена всіма необхідними документами. Звертаємо увагу, що в разі підписання договору на виконання робіт, що є предметом закупівлі, як у Підрядника, так і у Замовника є право на внесення змін до договору в частині зміни складу та обсягу робіт (п. 5.4.3. Проекту договору). Тому в разі необхідності є можливість розглянути питання щодо зміни конструктиву рішень по капітальному ремонту та внесення відповідних змін до договору.
ТЗ
Дата подання: 09 лютого 2017 17:24
Дата відповіді: 09 лютого 2017 17:32
В зміненому технічному завданні відсутні кількісні показники за позиціями перевезення сміття від розбирання на відстань до 3 км? Технічне завдання неповне, між учасниками можуть бути розбіжності.
Відповідь: Внесено зміни.
вирівнювання?
Дата подання: 09 лютого 2017 18:00
Дата відповіді: 09 лютого 2017 18:09
Відповідно до наданої схеми конструкції посилення аеродромного одягу при капітальному ремонті штучних покриттів аеродрому КП МА "Київ"(Жуляни) під 4-м номером вказано вирівнювання 4 см (при необхідності), в технічному завданні відсутнє будь-яке вирівнювання, не зрозуміло? Креслення є основою проектного рішення, тобто в технічному завданні має бути вирівнюючий шар. Чи не має помилки при складанні складу та обсягів робіт. В процесі виконання робіт дані питання не можуть вирішуватись, так як перепогодження нових технічних рішень займе багато часу. Дане креслення я вважаю складене на основі рекомендацій виробника, враховуючи що після фрезерування покриття залишаться значні нерівності (борозни), а технологія влаштування сітки передбачає влаштування на рівне існуюче або нове (нижній шар) асфальтобетонне покриття, тому і вказано вирівнювання щоб не пошкодити сітку і забезпечити рівномірне розподілення навантаження, але дані обсяги не враховані в технічному завданні. Прошу пояснити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання прийняте до розгляду. З цього приводу буде проінформовано 10.02.2017 до кінця робочого дня шляхом внесення змін до технічного завдання тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-02-000459-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 08 лютого 2017 12:01
Про необхідність доповнити тендерну документацію
Відповідно ст. 22 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо ..... Враховуючи вищесказане прошу Замовника додатково розмістити на порталі робочі креслення (план, профілі, тощо), відомості обсягів робіт та кошторис (обов'язково, так як він містить посилання на відповідні РЕКН при визначенні розцінки, яких повинен дотримуватись учасник при складанні договірної ціни та склад зведеного кошторисного розрахунку, щоб визначити величину прибутку та наявність інших витрат - це все вимоги ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013), що надасть Учаснику більш повноцінно і якісно підготувати та надати пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2017 16:17
На Вашу Вимогу повідомляємо, що Замовником внені необхідні зміни до тендерної документації, що розміщенні в системі електронних закупівель, з необхідними відомостями обсягів робіт та схемою. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що кошторис по роботам Ви повинні скласти самостійно, адже розрахунок кошторисної вартості є власне ціною цінової пропозиції учасника, за яку він погоджується виконати вимоги Замовника.
Номер вимоги: UA-2017-02-02-000459-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 09 лютого 2017 17:34
до вимоги від 08.02.2017 12.01
Необхідні креслення надані неповністю, необхідно надати план (де позначити зону виконання робіт, під'їзні дороги до об'єкту, в'їзд-виїзд з території аеродрому). Не зрозуміло навіть де виконуються дані роботи, дорога, стоянки ??? Це все необхідно для планування і організації технології виконання робіт, крім того для розрахунку необхідної техніки та іх кількості
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 11:36
На Вашу Вимогу було прийнято рішення доповнити тендерну документацію в частині технічного завдання та долучити схему ремонту ЗПС та РД, а також схему маршруту пересування техніки з вказаним місцем в'їзду-виїзду техніки через КПП-2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 24 876 000,00
UAH з ПДВ
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 24 900 000,00
UAH з ПДВ
24 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2017 09:41
Платіжне доручення.pdf
22 лютого 2017 11:27
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2017 13:59
Реєстр.pdf
19 лютого 2017 13:59
12 ст17.pdf
19 лютого 2017 13:59
5 Відгук.pdf
19 лютого 2017 13:59
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2017 17:58
банківська гарантія.pdf
17 лютого 2017 17:58
16-9185.pdf.(2).P7S
17 лютого 2017 17:58
16-9185.pdf.(1).P7S
17 лютого 2017 17:58
Статут.pdf
17 лютого 2017 17:57
Ст. 17.pdf
17 лютого 2017 17:57
Працівники.pdf
17 лютого 2017 17:57
Копія ліцензії.pdf
17 лютого 2017 17:57
Копія витягу ПДВ.pdf
17 лютого 2017 17:57
Довкілля.pdf
17 лютого 2017 17:57
Довідки КБ Ч.2.pdf
17 лютого 2017 17:57
Довідки КБ Ч.1.pdf
17 лютого 2017 17:57
Графік виконання.pdf
17 лютого 2017 17:57
Відгук.pdf
17 лютого 2017 17:57
Аналогічні договори.pdf
17 лютого 2017 17:57
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 24 750 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 12:52

Документи

24 лютого 2017 12:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24.02.2017 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 12:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 березня 2017 15:17
63-2017.pdf укладений
10 березня 2017 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Перенесення терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись п.2.4.1. Договору на підставі акту виконаних робіт вібдулось зменшення загальної вартості Договору
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода 2
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна обсягів робіт, що призвело до зменшення загальної вартості робіт
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 21 834 240,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку