Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
111 921 932,75 UAH
UA-2017-02-01-002986-b 41647b4ee43942d99e9d8bdc3e370474
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2017 15:22
Очікувана вартість: 111 921 932,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 357 657,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 119 219,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 01 лютого 2017 17:30
Enquiries until: 01 березня 2017 18:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 111 921 933 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 119 219 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 357 657,98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Закарпатська, Івано-Франківська, Чернівецька обл.


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
ДК 021:2015: 15894200-3 — Харчування

Prepared meals (services in meals provision for the personnel of military units of the Armed Forces of Ukraine, other persons, who in accordance with the legislation, have the right for meals provision in fixed and field conditions )
CPV: 15894200-3
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 лютого 2017 18:07
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 18:07
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
28 лютого 2017 18:07
додаток 8 (1).docx
28 лютого 2017 18:07
оголошення Чернівці.doc
28 лютого 2017 18:06
додаток 9.docx
28 лютого 2017 18:06
Договір.docx
03 лютого 2017 15:34
Додаток 3.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.3.doc
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.2.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.1.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 7.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 6.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 5.xls
01 лютого 2017 17:30
Додаток 4.xls
01 лютого 2017 17:30
Додаток 2.doc
01 лютого 2017 17:30
Додаток 1.doc
28 лютого 2017 18:07
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2017 15:35
Електронний цифровий підпис
01 лютого 2017 17:31
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 18:07
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
03 лютого 2017 15:34
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
28 лютого 2017 18:07
додаток 8 (1).docx
28 лютого 2017 18:07
оголошення Чернівці.doc
03 лютого 2017 15:34
оголошення Чернівці.doc
01 лютого 2017 17:30
оголошення Чернівці.doc
28 лютого 2017 18:06
додаток 9.docx
28 лютого 2017 18:06
Договір.docx
03 лютого 2017 15:34
Договір.docx
01 лютого 2017 17:31
Догов_р.docx
03 лютого 2017 15:34
Додаток 3.xls
01 лютого 2017 17:30
Додаток 3.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.3.doc
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.2.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток до договору 13.1.1.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 7.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 6.xls
01 лютого 2017 17:31
Додаток 5.xls
01 лютого 2017 17:30
Додаток 4.xls
01 лютого 2017 17:30
Додаток 2.doc
01 лютого 2017 17:30
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на переговори
Дата подання: 03 лютого 2017 15:57
Дата відповіді: 07 лютого 2017 17:37
П. 12.4. оголошення передбачений перелік документів, які потрібно надати після аукціону. Які документи, окрім банківської гарантії та документів до неї, необхідно надати до електронного аукціону?
Відповідь: У складі цінової пропозиції для участі у переговорній процедурі закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах)) учасник повинен подати усі документи відповідно до пункту 12.3 розділу 12 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах)).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-01-002986-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КТБ "ЄВРОБІЗНЕССТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:36531032
Дата подання: 02 лютого 2017 14:21
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
ТОВ «ЄВРОБІЗНЕССТАНДАРТ» має намір взяти участь у переговорній процедурідля потреб оборони на закупівлю: код за ДК 021:2015: 1589 – продукти харчування та сушені продукти різні (харчування код за ДК 021:2015: 15894200-3), оголошення у ЦБД: UA-2017-02-01-002986-b
Уважно вивчивши оголошення про проведення відбору учасників наше підприємство звернуло увагу на порушення законодавства у сфері закупівель при визначенні вимог щодо надання окремих документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2017 18:01
Стосовно штатного розпису повідомляється, що законодавством не передбачено заборони стосовно надання штатного розпису підприємства під час проведення процедури закупівлі.
У зв’язку із зазначеним, замовником не порушено законодавства у сфері публічних закупівель.
Стосовно документів відповідно до підпунктів 11-15 пункту 12.3 оголошення повідомляється, що відповідно до вимог статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” на переговорах перевіряється відповідність учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому зазначені документи обов’язково подаються учасником на переговори. На етапі проведення відбору учасників зазначені документи подаються за бажанням.

Документи подані скаржником

02 лютого 2017 14:20
Вимога_2986.PDF
02 лютого 2017 14:20
Вимога_2986.PDF.(1).P7S
02 лютого 2017 14:20
Вимога_2986.PDF.(2).P7S

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-01-002986-b.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:39410652
Дата подання: 06 лютого 2017 16:41
Скарга на дискримінаційні вимоги
У вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2017 19:36
рішення від 09.02.2017 № 541 + запит до публікації.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2017 19:36
Рішення від 20.02.2017 №724.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 19:13
Рішення від 20.02.2017 №724.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 19:14
Номер скарги: UA-2017-02-01-002986-b.c3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 07 лютого 2017 14:04
Усунення дискримінаційних умов
Зобов'язати Замовника внести зміни у оголошення про проведення відбору учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2017 10:29
рішення від 10.02.2017 №556 + запит до публікації.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2017 17:44
Рішення від 17.02.2017 №707.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 21:34

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

16 лютого 2017 17:10
Пояснення АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

07 лютого 2017 14:04
Жалоба 2986.pdf
07 лютого 2017 14:04
платежка 2986.pdf

Документи подані замовником

14 лютого 2017 15:50
Пояснення скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ 111 921 927,09
UAH з ПДВ
111 921 927,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕУС-ГРУП" 111 921 931,71
UAH з ПДВ
111 921 931,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 16:44
Цінова 1
13 березня 2017 16:44
ст.17
06 березня 2017 17:27
копія Статуту.pdf
06 березня 2017 17:27
копії сертифікатів.pdf
06 березня 2017 17:27
довідка про працівн.pdf
06 березня 2017 17:26
довідка про обл.pdf
06 березня 2017 17:26
довідка про аналог.дог.pdf
06 березня 2017 17:26
відомості про учасника.pdf
06 березня 2017 17:26
Відгук догов.Рокитне.pdf
06 березня 2017 17:26
Відгук догов Зарічне.pdf
06 березня 2017 17:26
Цінова пропозиція.PDF
06 березня 2017 17:26
БГ Чернівці.rar

Публічні документи

06 березня 2017 15:55
лицензия.rar
06 березня 2017 15:55
доверенность.rar
06 березня 2017 15:55
ГарантияЧерновци.rar
06 березня 2017 15:55
ЦиноваПропЧерновци.pdf
06 березня 2017 15:54
Статут.pdf
06 березня 2017 15:54
СертифВедомУчДовОбладн.pdf
06 березня 2017 15:54
ПротокНаказДовер.pdf
06 березня 2017 15:54
ДоговорТранспорт.pdf
06 березня 2017 15:54
ДоговораОренди.pdf
06 березня 2017 15:54
ДовидкаШтат.pdf
06 березня 2017 15:54
ГарантЛистЧернов.pdf
06 березня 2017 15:54
ВидгукиЧ.pdf
06 березня 2017 15:54
ВидаткОбладн2.pdf
06 березня 2017 15:53
ВидаткОбладн1.pdf
06 березня 2017 15:53
ВидаткОбладн.pdf
06 березня 2017 15:53
Антикор.pdf
06 березня 2017 15:53
АналогДоговор1.pdf
06 березня 2017 15:53
АналогДоговор.pdf
06 березня 2017 15:53
АктСверки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
Переможець 111 921 927,09
UAH з ПДВ
20 березня 2017 16:10

Документи

20 березня 2017 16:10
sign.p7s
10 березня 2017 14:34
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2017 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
111 921 927,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2017 16:10
sign.p7s
10 березня 2017 14:34
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 березня 2017 18:24
286_2_17_7.pdf укладений
29 березня 2017 18:24
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2019 15:36
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:46
ДУ 37 до договору 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:45
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:44
ДУ 36 до договору 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:43
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2018 14:59
ДУ 35 до договору 7.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 14:58
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2018 15:00
ДУ 34 до договору 7.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 14:58
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2018 16:45
ДУ 33 до договору 7.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 16:44
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2018 13:08
ДУ 32 до договору 7.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 13:08
sign.p7s зміни до договору
08 жовтня 2018 14:48
ДУ 31 до договору 7.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 14:46
sign.p7s зміни до договору
19 вересня 2018 15:00
ДУ 30 до договору 7.pdf зміни до договору
19 вересня 2018 14:59
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2018 15:30
ДУ 29 до договору 7.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 15:30
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2018 10:01
ду 28 до договору 7.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 10:01
sign.p7s зміни до договору
06 серпня 2018 17:29
ду 27 до дог 7.pdf зміни до договору
06 серпня 2018 17:27
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2018 12:02
ДУ 26 до договору 7.pdf зміни до договору
19 липня 2018 12:01
sign.p7s зміни до договору
27 червня 2018 12:26
ДУ 25 до договору 7.pdf зміни до договору
27 червня 2018 12:25
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2018 15:29
ДУ 24 до договору 7.pdf зміни до договору
18 червня 2018 15:28
sign.p7s зміни до договору
08 червня 2018 11:48
ДУ 23 до договору 7.pdf зміни до договору
08 червня 2018 11:47
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 14:50
ду 22 до дог 7.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:48
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 14:47
ду 21 до дог 7.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:47
sign.p7s зміни до договору
30 травня 2018 14:05
ДУ 20 до дог.7.pdf зміни до договору
30 травня 2018 14:04
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2018 14:08
ду 19 до дог 7.pdf зміни до договору
15 травня 2018 14:08
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2018 14:06
ду 18 до дог 7.pdf зміни до договору
15 травня 2018 14:06
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:26
ДУ 17 ДО ДОГОВОРУ 7.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:25
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:07
ДУ 16 ДО ДОГОВОРУ 7.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:06
sign.p7s зміни до договору
23 лютого 2018 17:26
ду 15 до дог 7.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 17:23
sign.p7s зміни до договору
21 лютого 2018 15:55
ДУ 14 до дог.№7.pdf зміни до договору
21 лютого 2018 15:53
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 11:28
ДУ 13 до договору 7.pdf зміни до договору
19 січня 2018 11:07
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 10:46
ДУ 12 до договору 7.pdf зміни до договору
19 січня 2018 10:44
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 10:30
ДУ 11 до дог.№7.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 10:27
sign.p7s зміни до договору
02 листопада 2017 11:08
ДУ 8 до дог.№7.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 11:07
sign.p7s зміни до договору
01 вересня 2017 16:20
ДУ №6.Договір 7.ВІЙСЬКТОРГ.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 16:18
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2017 17:45
ДУ7.pdf зміни до договору
19 липня 2017 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення вартості одиниці товару, сума договору – 108 922 494, 04 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни встановлено згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, сума договору – 108 913 596, 94 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, сума договору – 108 913 596,94 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Сума договору – 108 913 596,92 грн. Продовження дії договору до 31.03.2018р
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» надання постачання здійснюється з 01.04.2017 року. до 31.12.2018 року, ціна Договору становить 269 660 250,99 грн. строк дії договору до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» підлягають оплаті у 2018 році послуги надані у 2017 році, ціна Договору становить 269 766 448,34 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору у 2017 році відповідно до наданих послуг. Сума договору – 269 390 153,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 1,5%.ціна договору 269 390 153,95 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до підпункту 7.1.8.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 0,9%. Ціна договору – 269 390 153,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 1,1%.Ціна договору 269 390 153.70 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до розшифровок специфікації щодо норм харчування
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі.Ціна договору становить - 269 390 153,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 0,8%. Ціна договору – 269 390 153,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі. Ціна договору – 264 390 153,65 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.Ціна договору становить - 264 390 153, 65грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу Збройних Сил України продовжити до 31 грудня 2018 року у межах відповідних бюджетних асигнувань Міністерства оборони України строк дії договорів про закупівлю послуг з харчування, які діяли у 2017 році. Ціна договору – 222 059 666,64 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 222 059 666,64грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 222 059 666.64 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу Збройних Сил України продовжити до 31 грудня 2018 року у межах відповідних бюджетних асигнувань Міністерства оборони України строк дії договорів про закупівлю послуг з харчування, які діяли у 2017 році. Ціна договору – 218 759 666,64 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено перелік ТУ
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено перелік ТУ
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі .Ціна договору 218 759 666,64 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Відповідно до статті 18 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік".МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу ЗСУ продовжити до 31 грудня 2018 року ,у межах відповідних бюджетних асигнувань МОУ строк дії договорів про закупівлю харчування, які діяли у 2017 році.Ціна договору становить 225 462 199,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника,зокрема урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Ціна договору 219 007 429.81 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Сума договору становить 238 163 131.29
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 239 183 351,67
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку