Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
118 500,00 UAH
UA-2017-02-01-000705-a ec0941391711490bbadc9f9d2c8f0438
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротіна Ольга Олександрівна

+380679173194 torgi2016@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Запорізька центральна районна лікарня" Запорізької районної ради
Код ЄДРПОУ: 02006722
Вебсайт: http://zcrl.in.ua
Місцезнаходження: 70413, Україна , Запорізька обл., Запорізький район село Широке, вул. Центральна (вул. Радянська), буд. 1
Контактна особа: Коротіна Ольга Олександрівна
+380679173194
torgi2016@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 15:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 15:57
Початок аукціону: 13 лютого 2017 15:19
Очікувана вартість: 118 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 592,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 шт
дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Лікарняна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 15:52
TD_dez.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовнику
Дата подання: 07 лютого 2017 15:23
Шановний Замовник! В порушення Наказу Міністра охорони здоровя від 04.04.2012 №236, Ви відповідно до технічної спеціфікації замовляєте Манорм для обробки рук хірургів, які беруть участь в операційних втручаннях, а також для дезінфекції шкіри рук персоналу повязаної з небезпекою зараження тощо. Відповідно до згаданого наказу МОЗ розділ ΙХ п.п.9.10, 9.11, 9.12, та з метою попередження захисту персоналу від інфекцій, що передають в організм пацієнтів, зазначено, що хірургічна обробка рук проводиться деззасобом у якому кількість спирту повинна бути понад 65%, а у Манорма-60%. Отже використання Вами зазначенного засобу буде не законне, та с порушенням вищезгаданного Наказу МОЗ .
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-01-000705-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕЛЕНЦОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:1708920340
Дата подання: 16 лютого 2017 15:09
Вимога
По торгам № у ЦБД UA-2017-02-01-000705-a, вимагаємо переглянути рішення, та повернути нашу пропозицію до розгляду у зв’язку з повною невідповідністю Переможця, по кожній з наданих позицій , згідно технічним вимогам заявленим у документації самим Замовником. Не надані методичні вказівки до запропонованих препаратів, що унеможливлює справедливе порівняння, у тому числі кількості робочих розчинів з 1 л/кг дезінфікуючих засобів. Це може призвести до, не достатньої кількості дезінфікуючих засобів для забезпечення річної потреби лікарні.
Також, у пропозиції Переможця вказано термін поставки 3 дні, що цілком суперечить документації торгів, де вказано термін поставки 1 день з дати заявки.
В іншому випадку будемо змушені звернутися з відповідною заявою до контролюючих органів.
Навіщо формувати технічні вимоги, якщо при розгляді не берети їх до уваги?




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2017 13:53
Лист-відповідь, у вигляді прикріпленого файлу, додається.

Документи

17 лютого 2017 13:53
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 80 600,00
UAH з ПДВ
80 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕЛЕНЦОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 106 430,00
UAH з ПДВ
106 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2017 15:39
Документи.rar
10 лютого 2017 15:39
Свідотство,Висновок.rar
10 лютого 2017 15:39
Лист-згода.pdf
10 лютого 2017 15:39
Пропозиція.pdf
10 лютого 2017 15:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2017 12:01
Лист згода.PDF
10 лютого 2017 12:01
Лист гарант.PDF
10 лютого 2017 12:01
Гарантійний лист МДМ.pdf
10 лютого 2017 12:01
Витяг Зеленцова зав. .PDF
10 лютого 2017 12:01
випискаЗеленцова зав. .PDF
10 лютого 2017 12:01
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕЛЕНЦОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2828302417
Переможець 80 600,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2017 13:03

Документи

16 лютого 2017 13:03
Електронний підпис
16 лютого 2017 12:56
вибір переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2017 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2828302417
80 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2017 13:03
Електронний підпис
16 лютого 2017 12:56
вибір переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2017 09:43
Договір укладений
27 лютого 2017 09:38