Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги" - (поточний ремонт та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточний ремонт світлофорних об`єктів)
Очікувана вартість
904 000,00 UAH
UA-2017-02-01-000194-b a93b08f009c440c18df37c07a1b79853
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Ворожко

+380509324743 z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул.Петровського,56
Контактна особа: Яна Ворожко
+380509324743
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 20 лютого 2017 12:28
Очікувана вартість: 904 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Дніпропетровська область, територія міста Жовті Води
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточний ремонт світлофорних об`єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, Петровського буд. 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
авансовий платіж: 10%
0: 10%
15: 5%
30: 0%
01 лютого 2017 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 09:32
Договір - зовн. освітлення.doc
01 лютого 2017 09:32
Тендерна документація - зовн. освітлення 2017.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2017 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 810 000 Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 903 120,00
UAH з ПДВ
903 120,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 812 808 Документи

Публічні документи

02 березня 2017 13:21
повідомлення юстиція
02 березня 2017 13:20
довідка юстиція
02 березня 2017 13:20
Довідка МВС
17 лютого 2017 08:23
Електронний підпис
16 лютого 2017 17:32
витяг.pdf
16 лютого 2017 17:32
довідку з банку.pdf
16 лютого 2017 17:32
лист згода.pdf
16 лютого 2017 17:32
наявність працівників.pdf
16 лютого 2017 17:32
реквізити банку.pdf
16 лютого 2017 17:32
статут.pdf
16 лютого 2017 17:32
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 лютого 2017 14:45
Цінова пропозиція.pdf
16 лютого 2017 14:45
Статут.pdf
16 лютого 2017 14:45
ІПН директора.pdf
16 лютого 2017 14:45
Реєстр документів.pdf
16 лютого 2017 14:45
Паспорт директора.pdf
16 лютого 2017 14:45
Загальний розрахунок.pdf
16 лютого 2017 14:44
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"

КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"
#20202467
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 08:27

Документи

27 лютого 2017 08:27
Електронний підпис
27 лютого 2017 08:24
Сканировать10001.PDF
27 лютого 2017 08:24
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2017 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"
#20202467
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2017 08:27
Електронний підпис
27 лютого 2017 08:24
Сканировать10001.PDF
27 лютого 2017 08:24
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2018 15:43
дод. угода.jpg укладений
21 червня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2018 14:22
дод. угода.jpg зміни до договору
21 червня 2018 14:14
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2018 15:04
додаткова угода - зовн. освітлення 2.jpg зміни до договору
05 березня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 13:32
додаткова угода освітлення.jpg зміни до договору
03 січня 2018 13:30
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 13:46
Договір - зовн. освітлення.PDF укладений
13 березня 2017 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у відповідності до п. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено дію договору про закупівлю послуг №17 від 13.03.2017 року, на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року та збільшує вартість послуги на суму 180 000,00 грн., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Загальна вартість послуг складає 1 080 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради продовжує дію Договору про закупівлю послуг № 17 від 13.03.2017р., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим п. 8.1. розділу 8 «Строк дії договору» Договору про закупівлю послуг № 17 від 13.03.2017р. викласти в наступній редакції: 8.1. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2018 року і діє до 06.03.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з закінченням строку дії договору та виконанням поточного ремонту та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточного ремонту світлофорних об’єктів в повному обсязі, сума договору зменшується на 2,43 грн. та складає 1 079 997,57 грн., в т.ч. ПДВ 179 999,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 079 997,57
UAH з ПДВ