Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму - витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації
Очікувана вартість
3 783 295,00 UAH
UA-2017-02-01-000030-c cedd790d976a464d8da9baeb573536cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Геращенко

0666424544 gcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02007517
Місцезнаходження: Украина , Сумская обл., 41400, м. Глухів, вул. Інститутська, 3
Контактна особа: Анна Геращенко
0666424544
gcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 20 лютого 2017 15:48
Початок аукціону: 20 лютого 2017 15:48
Очікувана вартість: 3 783 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 832,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації - 12 найменувань

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації - 12 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська, м. Глухів, вул. Інститутська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2017 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 08:56
perelk-zmn-do-td.doc
10 лютого 2017 08:56
dkt-vitratn-gemodalz-z-schmnami.doc
10 лютого 2017 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 08:56
perelk-zmn-do-td.doc
10 лютого 2017 08:56
dkt-vitratn-gemodalz-z-schmnami.doc
01 лютого 2017 09:13
dkt-vitratn-gemodalz.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2017 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 3 461 735,26
UAH з ПДВ
3 461 735,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 3 575 235,89
UAH з ПДВ
3 575 235,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2017 14:36
Power of Attorney_guarantee letters.pdf
13 лютого 2017 16:18
проект договору.pdf
13 лютого 2017 16:17
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 3 461 735,26
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 11:56

Документи

21 лютого 2017 11:56
protokol-zastk-7-vd-21022017.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2017 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
3 461 735,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2017 11:56
protokol-zastk-7-vd-21022017.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
img707.pdf укладений
13 березня 2017 11:57
img707.pdf укладений
13 березня 2017 11:55
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 11:49
img707.pdf укладений
10 березня 2017 14:31
Електронний підпис укладений
07 березня 2017 10:29
tsz-11-2017-vd-07032017.pdf укладений
07 березня 2017 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Викласти в наступній редакції: 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується у 2017 році поставити ЗАМОВНИКУ ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму – витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 12 найменувань (далі - Товар), зазначений в Специфікації до Договору (Додаток 1), а ЗАМОВНИК - прийняти і оплатити такий товар на умовах цього Договору.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-11/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ЦЗ-11/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Викласти в наступній редакції: 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується у 2017 році поставити ЗАМОВНИКУ ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму – витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 12 найменувань (далі - Товар), зазначений в Специфікації до Договору (Додаток 1), а ЗАМОВНИК - прийняти і оплатити такий товар на умовах цього Договору.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-11/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ЦЗ-11/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити загальну суму договору на 54326,16 грн. (п'ятдесят чотири тисячі триста двадцять шість гривень 16 копійок) з ПДВ та викласти пункт 3.1.Догвоору в наступній редакції: "Загальна вартість Догвоору складається з вартості поставленого Замовнику товару по накладних на реалізацію товару та складає: 3407409,10 грн. (три мільйони чотириста сім тисяч чотириста дев'ять гривень 10 копійок).
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-11/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ЦЗ-11/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 407 409,10
UAH з ПДВ