Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
165 060,36 UAH
UA-2017-02-01-000001-a 2900276fb7084b92a18a60d0548888d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Зайцева

0512415537 giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: Украина , Николаевская обл., м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Олена Зайцева
0512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 00:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 14:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 14:43
Початок аукціону: 21 лютого 2017 14:43
Очікувана вартість: 165 060,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1650.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально в тендерній документації

Більш детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5392 упаковка
Більш детально в тендерній документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Украина, Миколаївська, м. Миколаїв, Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Миколаївської обласної ради, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська,1, 1-й поверх, каб. №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2017 18:28
td-medikamenti-spirt.doc
01 лютого 2017 18:28
ogolosh-pro-proved-vdkr-tor-spirt-2017r.doc
01 лютого 2017 00:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-01-000001-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 07 лютого 2017 12:01
Оригінали довідок
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 15:52
Дякуємо за Ваше звернення.
Уважно вивчивши питання, висвітлене у Вашому зверненні надаємо відповідь.
Стосовно Вашого твердження що Переможець має право завантажити документи видані відповідними органами, то відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України, на яке Ви посилаєтесь (від 27.10.2016 № 3302-06_34323/06), то в пункті даного роз’яснення стосовно способу подання документів, йде мова про подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під поняттям учасники йде мова про всіх учасників, які мають намір прийняти участь у процедурі закупівель, а не про учасника-переможця.
В свою чергу п.5 розділу ІІІ нашої тендерної документації зазначено, що учасниками в складі своїх пропозицій надаються довідки в довільній формі у сканованому вигляді та відсутнє жодне посилання на надання учасниками довідок в паперовому вигляді,
Щодо надання учасниками-переможцями документів, то нами в тому ж розділі тендерної документації зазначено спосіб надання документів у відповідності до частини 3 ст. 17 Закону.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що в Законі чітко прописано, що документи учасником-переможцем саме надаються, а не завантажуються в електронну систему,
З огляду на вищезазначене, вважаємо Ваше трактування вимог Закону та роз’яснення Мінекономрозвитку невірним, нами при розробленні тендерної документації неухильно дотримано всі вимоги Закону та наказу Мінекономрозвитку № 680, тому зміни не будуть внесені.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 78 459,89
UAH з ПДВ
75 002,27
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 86 543,85
UAH з ПДВ
75 002,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2017 13:23
Документи_ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
20 лютого 2017 13:45
Гарантия 35.16-GT-43.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"

Приватне підприємство "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
Переможець 75 002,27
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 16:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2017 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"
#36852896
75 002,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
допугодаФармпл.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 08:57
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 10:09
dogovor--157-tov-farmplaneta-spirt.pdf укладений
21 березня 2017 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 3.3. ціна цього Договору зменшується на 65 237,90 грн. Викласти абзац 1 пункт 3.1 Договору в новій редакції: «Ціна цього договору становить 9 764,37 грн. (Дев`ять тисяч сімсот шістдесят чотири грн. 37 коп.) (з ПДВ).» Решта умов договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 157
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 9 764,37
UAH з ПДВ