Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
237 559 920,83 UAH
UA-2017-01-31-002574-b 45460b5a7c094cf892722bd7b8672f47
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2017 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 15:48
Очікувана вартість: 237 559 920,83 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 126 797,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375 599,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 31 січня 2017 17:05
Enquiries until: 01 березня 2017 00:00
Complaints submission until: до 02 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 237 559 921 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 375 599 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 7 126 797,62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Харківська, Луганська обл.


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин та військових навчальних закладів Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
ДК 021:2015: 15894200-3 — Харчування

Prepared meals (services in meals provision for the personnel of military units and military educational establishments of the Armed Forces of Ukraine, other persons, who in accordance with the legislation, have the right for meals provision in fixed and field conditions )
CPV: 15894200-3
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 лютого 2017 16:51
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 16:50
додаток 9.docx
28 лютого 2017 16:50
Зміни.doc
28 лютого 2017 16:50
Договір (1).docx
28 лютого 2017 16:50
Оголошення (зі змінами).doc
28 лютого 2017 16:50
додаток 8.docx
03 лютого 2017 16:36
Технічні вимоги (зі змінами).xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.3.doc
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.2.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.1.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 7.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 6.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 5.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 4.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 2.doc
31 січня 2017 17:05
Додаток 1.doc
28 лютого 2017 16:51
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2017 16:37
Електронний цифровий підпис
31 січня 2017 17:07
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 16:50
додаток 9.docx
28 лютого 2017 16:50
Зміни.doc
03 лютого 2017 16:35
Зміни.doc
28 лютого 2017 16:50
Договір (1).docx
03 лютого 2017 16:36
Проект договору (зі змінами).docx
31 січня 2017 17:05
Проект договору.docx
28 лютого 2017 16:50
Оголошення (зі змінами).doc
03 лютого 2017 16:36
Оголошення_Харків (зі змінами).doc
31 січня 2017 17:05
Оголошення_Хар_Луг.doc
28 лютого 2017 16:50
додаток 8.docx
03 лютого 2017 16:36
Технічні вимоги (зі змінами).xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 3.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.3.doc
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.2.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 13.1.1.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 7.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 6.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 5.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 4.xls
31 січня 2017 17:05
Додаток 2.doc
31 січня 2017 17:05
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на переговори
Дата подання: 03 лютого 2017 15:58
Дата відповіді: 06 лютого 2017 16:01
П. 12.4. оголошення передбачений перелік документів, які потрібно надати після аукціону. Які документи, окрім банківської гарантії та документів до неї, необхідно надати до електронного аукціону?
Відповідь: У складі цінової пропозиції для участі у переговорній процедурі закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах)) учасник повинен подати усі документи відповідно до пункту 12.3 розділу 12 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах))
Вимоги щодо наявності санітарних паспортів на транспорт
Дата подання: 06 лютого 2017 14:12
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:56
Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене. На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що повноважень щодо видачі ані Санепідслужбою, ані іншими державними органами санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено. Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 року №94-р «Про визнання такими, що не застосовуються на території України деяких актів санітарного законодавства, з 01.01.2017 року втратили чинність Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 та Санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи й підприємства, що виробляють м’яке морозиво (СанПин 42-123-5777-91). Враховуючи викладене, просимо роз’яснити: · на підставі яких нормативних актів й яким державним органом мають видаватися санітарні паспорти на транспортні засоби, що будуть задіяні для надання послуг забезпечення харчуванням особового складу Збройних Сил України?; · Про які саме санітарні норми та правила йдеться мова у п.8.2.2 Основних умов Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність санітарних паспортів на транспорт для підвозу продуктів харчування регламентують п. 8.7 наказу Міністерства оборони України від 10.03.2016 №126 ”Комплексний план заходів щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя особового складу у Збройних Силах України на 2016-2020 роки” та п. 5.17 наказу Міністерства оборони України від 09.12.2002 № 402 ”Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 року № 992/7280.
Санітарні паспорти на транспортні засоби для підвозу продуктів для харчування військовослужбовців Збройних Сил України видаються Міністерством оборони України.
Перелік регіональних санітарно-епідеміологічних управлінь Міністерства оборони України, на базі яких можуть бути отримані санітарні паспорти на транспорт для підвозу продуктів харчування:

№з/п Найменування закладу санітарно-епідеміологічної служби Адміністративна територія відповідальності
1 Військова частина А0972, м. Київ Місто Київ, Київська, Чернігівська, Сумська області
2 Військова частина А4502, м. Одеса Одеська, Херсонська, Миколаївська, Кіровоградська, Запорізька області
3 Військова частина А4510, м. Харків Харківська, Полтавська, Дніпропетровська, Донецька, Луганська області
4 Військова частина А4516, м. Вінниця Вінницька, Житомирська, Черкаська, Хмельницька області
5 Військова частина А4520, м. Львів Волинська, Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська, Чернівецька, Тернопільська, Рівненська області
штрафи
Дата подання: 06 лютого 2017 14:13
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:57
Договір, що буде укладений з переможцем за результатами цієї процедури, за своєю природою буде господарським. Господарськими також буть й правовідносини, між Виконавцем та Замовником (Міністерством оборони України). Отже умови цього Договору мають відповідати Господарському та Цивільному кодексам України. Стала практика застосування господарськими судами України норм Господарського та Цивільного кодексу України виходить з того, що Господарський кодекс України не містить визначень неустойки, штрафу та пені, які сплачуються у разі невиконання або неналежного виконання господарського зобов’язання. А отже слід виходити із визначень, наведених у Цивільному кодексі України. Відповідно до ст. 549 ЦК України неустойкою штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. У зв’язку з викладеним, просимо роз’яснити на підставі чого, у Основних умовах договору штрафи обраховуються в мінімальних заробітних платах та неоподатковуваних мінімумах доходів громадян?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок нарахування неустойки (штраф, пеня) передбачено нормами Цивільного та Господарського законодавства України.
Статтею 546 Цивільного кодексу України передбачено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання.
Відповідно до статті 549 Цивільного кодексу України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання, штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання, пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Разом з тим, статтею 64 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” передбачено відповідальність у вигляді накладення штрафу, що обраховуються в мінімальних заробітних платах та неоподаткованих мінімумах доходів громадян.
Порядок нарахування штрафних санкцій у вигляді штрафу, що обраховуються в мінімальних заробітних платах та неоподаткованих мінімумах доходів громадян не суперечить вимогам законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-31-002574-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 06 лютого 2017 17:01
Усунення дискримінаційних умов
Зобов'язати Замовника внести зміни у оголошення про проведення відбору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2017 19:20
Номер скарги: UA-2017-01-31-002574-b.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ", Код ЄДРПОУ:34292150
Дата подання: 22 березня 2017 15:43
Скарга
Безпідставно дискваліфіковано.
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 28 березня 2017 12:21
Дата рішення: 31 березня 2017 20:42
рішення від 27.03.2017 № 1549.pdf
Дата публікації: 28 березня 2017 12:20
Інформація про резулютивну частину рішення 1564.pdf
Дата публікації: 30 березня 2017 18:29
Рішення від 28.03.2017 1564 до публікації.pdf
Дата публікації: 31 березня 2017 20:42

Документи подані скаржником

06 лютого 2017 17:01
Жалоба 2574.pdf
06 лютого 2017 17:01
платежка 2574.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

22 березня 2017 15:43
Скарга Харків Луган.pdf
22 березня 2017 15:43
платіжка.pdf
23 березня 2017 13:18
Уточ Харьков.pdf

Документи Органу Оскарження

28 березня 2017 12:20
рішення від 27.03.2017 № 1549.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРО ГРУПА" 235 967 809,00
UAH з ПДВ
233 592 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ" 236 759 558,75
UAH з ПДВ
234 383 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ 237 559 920,83
UAH з ПДВ
235 184 321,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ 237 559 920,83
UAH з ПДВ
237 559 920,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 21:40
Штатний розпис УАГ.pdf
03 березня 2017 19:06
Dogovor_UAG_harchyv.pdf
03 березня 2017 18:49
витяг з наказу.pdf.(2).P7S
03 березня 2017 18:49
витяг з наказу.pdf.(1).P7S
03 березня 2017 18:49
витяг з наказу.pdf
03 березня 2017 18:49
Письмо.pdf
03 березня 2017 18:49
Презентация KENDALA SERVICES.pdf
03 березня 2017 18:48
штатний розпис УАГ.pdf
03 березня 2017 18:48
Статуту УАГ 07.02.17.pdf
03 березня 2017 18:48
Vidomosti_UAG.pdf
03 березня 2017 18:48
Protol_UAG.pdf
03 березня 2017 18:48
Dovirenist_UAG.pdf
03 березня 2017 18:48
IMG_Сергий коруп.pdf
03 березня 2017 18:48
Довідка МВС Сарсембаєва.pdf
03 березня 2017 18:48
Dovidka_nesud_Sergiychuk.pdf
03 березня 2017 18:48
Dov-UAG_2574 mayno.pdf
03 березня 2017 18:48
Dov-UAG_2574 Anal dog.pdf
03 березня 2017 18:48
Dov_UAG_2574-yzag.pdf
03 березня 2017 18:48
Dov_UAG_2574_prac.pdf
03 березня 2017 18:48
Dov_UAG_2574_kor.pdf
03 березня 2017 18:48
Сертифікат 22000 УАГ.pdf
03 березня 2017 18:48
Сертифікат 9001 УАГ.pdf
03 березня 2017 18:48
dod1_UAG_Khark,Lugan obl.pdf

Публічні документи

16 березня 2017 14:30
харьков.rar
16 березня 2017 12:29
2865 ривер гриль (medoc).zip
16 березня 2017 12:29
2865 ривер (P7S).zip
15 березня 2017 22:05
ant korup program.pdf
03 березня 2017 18:07
Dogovor postavki harchuv RIVER.pdf
03 березня 2017 18:07
Vidomosti_River.pdf
03 березня 2017 18:07
Protokol_River.pdf
03 березня 2017 18:07
Dovirenist_River.pdf
03 березня 2017 18:07
Shtatn_rozpis_River.pdf
03 березня 2017 18:07
устав (цвет).pdf
03 березня 2017 18:07
Протокол на директора.PDF
03 березня 2017 18:07
Приказ на директора.PDF
03 березня 2017 18:07
транс забезп.pdf
03 березня 2017 18:07
договір аренди оборуд.pdf
03 березня 2017 18:07
Договор аренды с актом.pdf
03 березня 2017 18:07
Довідка МВС Лічман.pdf
03 березня 2017 18:07
Довідка МВС Аш.pdf
03 березня 2017 18:07
Довідка МВС Аш (Ясько).pdf
03 березня 2017 18:07
справка DFS.pdf
03 березня 2017 18:06
Dovid_River_yzag_2574.pdf
03 березня 2017 18:06
Dovid_River_2574 kor.pdf
03 березня 2017 18:06
Dov_River_oblad_2574.pdf
03 березня 2017 18:06
Dov_River_anal dog_2574.pdf
03 березня 2017 18:06
Dov_River_2574_prac.pdf
03 березня 2017 18:06
витяг з наказу.pdf.(2).P7S
03 березня 2017 18:06
витяг з наказу.pdf.(1).P7S
03 березня 2017 18:06
витяг з наказу.pdf
03 березня 2017 18:06
dod1_River_Khark,Lugan obl.pdf

Публічні документи

17 березня 2017 15:20
довідка мат. база
17 березня 2017 15:20
Цінова 1
17 березня 2017 15:20
ст.17
03 березня 2017 17:20
копія Статуту.pdf
03 березня 2017 17:20
копії сертифікатів.pdf
03 березня 2017 17:19
відомості про учасника.pdf
03 березня 2017 17:19
Відгук догов.Рокитне.pdf
03 березня 2017 17:19
Відгук догов Зарічне.pdf
03 березня 2017 17:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2017 10:53
sign.p7s
09 лютого 2017 15:41
sign.p7s
09 лютого 2017 15:39
Харьков.pdf
09 лютого 2017 15:39
Тест2.pdf
09 лютого 2017 15:39
Тест1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРО ГРУПА"
#39262733
Відхилено 233 592 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 19:22
ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ"
#34292150
Відхилено 234 383 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 20:51
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
Переможець 235 184 321,62
UAH з ПДВ
17 березня 2017 18:51

Документи

14 березня 2017 19:22
sign.p7s
10 березня 2017 13:03
sign.p7s

Документи

16 березня 2017 20:51
sign.p7s
14 березня 2017 19:23
sign.p7s
14 березня 2017 19:23
витяг протокол розгляду.doc

Документи

17 березня 2017 18:51
sign.p7s
16 березня 2017 20:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17.03.2017 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
235 184 321,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2017 18:51
sign.p7s
16 березня 2017 20:52
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2017 12:17
ДОГ_286_2_17_14.pdf укладений
01 квітня 2017 12:16
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2018 14:20
ду 25 до дог 14.pdf зміни до договору
15 травня 2018 14:19
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:37
ДУ 24 до дог.№14.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:36
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:13
ДУ 23 ДО ДОГОВОРУ 14.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:13
sign.p7s зміни до договору
16 березня 2018 15:31
ДУ 22 до дог.№14.pdf зміни до договору
16 березня 2018 15:27
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2018 12:27
ДУ21 до догвору 14.pdf зміни до договору
06 березня 2018 12:26
sign.p7s зміни до договору
23 лютого 2018 17:32
ду 20 до дог 14.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 17:31
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2018 13:54
ДУ19 до дог.№14.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 13:51
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2018 14:43
ДУ 18 до договору 14 оплати 2017 .pdf зміни до договору
23 січня 2018 14:41
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 15:27
Ду 17 до договору 14 про.pdf зміни до договору
19 січня 2018 15:26
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2017 17:43
ДУ16 до договору 14.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 17:40
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 16:59
ДУ 15 до дог.№14.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 16:58
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 10:03
ДУ №14 до дог.№14.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 10:00
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2017 12:55
ДУ 10 до дог.№14.pdf зміни до договору
01 листопада 2017 12:53
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2017 10:42
ДУ 8 до дог№14.pdf зміни до договору
25 вересня 2017 10:40
sign.p7s зміни до договору
01 вересня 2017 16:55
ДУ №7.Договір 14.ВІЙСЬКТОРГ.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 16:53
sign.p7s зміни до договору
18 серпня 2017 16:33
ДУ 6 Договір 14.pdf зміни до договору
18 серпня 2017 16:32
sign.p7s зміни до договору
20 липня 2017 09:36
ДУ4_286_2_17_14.pdf зміни до договору
20 липня 2017 09:33
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2017 12:30
ДУ 2 286_2_17_14.pdf зміни до договору
13 травня 2017 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшена кількість особового складу, що харчується. Сума договору становить 230 984 325,37
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення вартості одиниці товару, сума договору – 227 978 789,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 222 978 754,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміни встановлено згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, сума договору – 222 974 679, 38 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 222 974 679,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна ціни за одиницю товару, сума договору – 222 974 679,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сума договору – 214 333 675,11 грн., продовження дії договору до 31.03.2018р
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару, сума договору – 214 333 675,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 209 333 675,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» надання послуг здійснюється з 01.04.2017 року до 31.12.2018 року, ціна Договору становить 434 832 586 грн. строк дії договору до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» підлягають оплаті у 2018 році послуги надані у 2017 році, ціна Договору становить 435 160 772,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення ціни договору у 2017 році відповідно наданих послуг. Сума договору – 429 642 026,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 1,5%.ціна договору 429 642 026.11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі. Ціна договору – 429 642 026,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесено зміни до розшифровок специфікації щодо норм харчування.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесено зміни до підпункту 7.1.8
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 0,9%. Ціна договору – 429 642 026,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 1,1%.Ціна договору 429 642 026,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку