Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
99 277 583,22 UAH
UA-2017-01-31-002449-b 7dc7b75046354605a3f3f92d1de20980
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лук'яненко

+380444547377 ezakupivliddz@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 січня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2017 12:02
Очікувана вартість: 99 277 583,22 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 978 327,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992 775,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 31 січня 2017 16:46
Enquiries until: 01 березня 2017 18:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 99 277 583 UAH including VAT
Minimal lowering step: 992 776 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 978 327,49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Вінницька обл., Кіровоградська обл.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
ДК 021:2015: 15894200-3 — Харчування

Prepared meals (services in meals provision for the personnel of military units of the Armed Forces of Ukraine, other persons, who in accordance with the legislation, have the right for meals provision in fixed and field conditions and feeding staff animals)
CPV: 15894200-3
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 лютого 2017 16:41
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 16:39
договір.docx
28 лютого 2017 16:39
оголошення Кіровоград.doc
28 лютого 2017 16:39
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
28 лютого 2017 16:39
додаток 9.docx
28 лютого 2017 16:39
додаток 8.docx
03 лютого 2017 15:43
Додаток 3.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.3.doc
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.2.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.1.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 7.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 6.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 5.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 4.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 2.doc
31 січня 2017 16:46
Додаток 1.doc
28 лютого 2017 16:41
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2017 15:49
Електронний цифровий підпис
31 січня 2017 16:51
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 16:39
договір.docx
03 лютого 2017 15:43
Договір.docx
31 січня 2017 16:46
Договір.docx
28 лютого 2017 16:39
оголошення Кіровоград.doc
03 лютого 2017 15:43
оголошення Кіровоград.doc
31 січня 2017 16:46
оголошення Кіровоград (1).doc
28 лютого 2017 16:39
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
03 лютого 2017 15:43
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
28 лютого 2017 16:39
додаток 9.docx
28 лютого 2017 16:39
додаток 8.docx
03 лютого 2017 15:43
Додаток 3.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 3.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.3.doc
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.2.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток до договору 13.1.1.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 7.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 6.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 5.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 4.xls
31 січня 2017 16:46
Додаток 2.doc
31 січня 2017 16:46
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на переговори
Дата подання: 03 лютого 2017 15:58
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:56
П. 12.4. оголошення передбачений перелік документів, які потрібно надати після аукціону. Які документи, окрім банківської гарантії та документів до неї, необхідно надати до електронного аукціону?
Відповідь: У складі цінової пропозиції для участі у переговорній процедурі закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних харчування (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)) учасник повинен подати усі документи відповідно до пункту 12.3 розділу 12 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних харчування (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-31-002449-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КТБ "ЄВРОБІЗНЕССТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:36531032
Дата подання: 02 лютого 2017 14:06
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
ТОВ «ЄВРОБІЗНЕССТАНДАРТ» має намір взяти участь у переговорній процедурідля потреб оборони на закупівлю: код за ДК 021:2015: 1589 – продукти харчування та сушені продукти різні (харчування код за ДК 021:2015: 15894200-3), оголошення у ЦБД: UA-2017-01-31-002449-b
Уважно вивчивши оголошення про проведення відбору учасників наше підприємство звернуло увагу на порушення законодавства у сфері закупівель при визначенні вимог щодо надання окремих документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2017 17:54
Стосовно штатного розпису повідомляється, що законодавством не передбачено заборони стосовно надання штатного розпису підприємства під час проведення процедури закупівлі.
У зв’язку із зазначеним, замовником не порушено законодавства у сфері публічних закупівель.
Стосовно документів відповідно до підпунктів 11-15 пункту 12.3 оголошення повідомляється, що відповідно до вимог статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” на переговорах перевіряється відповідність учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому зазначені документи обов’язково подаються учасником на переговори. На етапі проведення відбору учасників зазначені документи подаються за бажанням.

Документи подані скаржником

02 лютого 2017 14:05
Вимога_2449.PDF
02 лютого 2017 14:05
Вимога_2449.PDF.(1).P7S
02 лютого 2017 14:05
Вимога_2449.PDF.(2).P7S
02 лютого 2017 14:05
Вимога_2449.PDF.(2).P7S

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-31-002449-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:39410652
Дата подання: 06 лютого 2017 16:36
Скарга на дискримінаційні вимоги
У вкладеному файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2017 19:21
рішення від 09.02.2017 № 547+лист Замовника.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2017 19:21
рішення від 20.02.2017 № 721.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 19:20
рішення від 20.02.2017 № 721.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відповідно до частини дванадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору щодо закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)) особового складу військових частин, дислокованих у Кіровоградській та Вінницькій областях. 2. Продовжити період подання цінових пропозицій до 06.03.2017.
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2017 17:13
Номер скарги: UA-2017-01-31-002449-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 06 лютого 2017 17:03
Усунення дискримінаційних умов
Зобов'язати Замовника внести зміни у оголошення про проведення відбору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2017 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відповідно до частини дванадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору щодо закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)) особового складу військових частин, дислокованих у Кіровоградській та Вінницькій областях. 2. Продовжити період подання цінових пропозицій до 06.03.2017.
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2017 17:12

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

16 лютого 2017 17:08
Пояснення АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

06 лютого 2017 17:03
Жалоба 2449.pdf
06 лютого 2017 17:03
платежка 2449.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ 99 277 582,30
UAH з ПДВ
99 277 582,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕУС-ГРУП" 99 277 582,90
UAH з ПДВ
99 277 582,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 16:34
Цінова 1
13 березня 2017 16:34
ст.17
06 березня 2017 17:32
копія Статуту.pdf
06 березня 2017 17:32
копії сертифікатів.pdf
06 березня 2017 17:31
довідка про працівн.pdf
06 березня 2017 17:31
довідка про обл.pdf
06 березня 2017 17:31
довідка про аналог.дог.pdf
06 березня 2017 17:31
відомості про учасника.pdf
06 березня 2017 17:31
Відгук догов.Рокитне.pdf
06 березня 2017 17:31
Відгук догов Зарічне.pdf
06 березня 2017 17:31
Цінова 2 частина.pdf
06 березня 2017 17:30
Цінова 1 частина.pdf
06 березня 2017 17:30
БГ Кіровоград.rar

Публічні документи

06 березня 2017 15:39
лицензия.rar
06 березня 2017 15:39
доверенность.rar
06 березня 2017 15:39
ГарантияКиров.rar
06 березня 2017 15:39
ЦиноваПропКировоград.pdf
06 березня 2017 15:39
Статут.pdf
06 березня 2017 15:39
СертифВедомУчДовОбладн.pdf
06 березня 2017 15:39
ПротокНаказДовер.pdf
06 березня 2017 15:39
ДоговорТранспорт.pdf
06 березня 2017 15:38
ДоговораОренди.pdf
06 березня 2017 15:38
ДовидкаШтат.pdf
06 березня 2017 15:38
ГарантЛистКиров.pdf
06 березня 2017 15:38
ВидгукиК.pdf
06 березня 2017 15:38
ВидаткОбладн2.pdf
06 березня 2017 15:38
ВидаткОбладн1.pdf
06 березня 2017 15:38
ВидаткОбладн.pdf
06 березня 2017 15:38
Антикор.pdf
06 березня 2017 15:38
АналогДоговор1.pdf
06 березня 2017 15:37
АналогДоговор.pdf
06 березня 2017 15:37
АктСверки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
Переможець 99 277 582,30
UAH з ПДВ
20 березня 2017 16:01

Документи

20 березня 2017 16:01
sign.p7s
10 березня 2017 14:28
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2017 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
99 277 582,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2017 16:01
sign.p7s
10 березня 2017 14:28
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 березня 2017 18:18
286_2_17_5.pdf укладений
29 березня 2017 18:17
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2019 15:29
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 11:50
ДУ 37 до договору 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:49
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:36
ДУ 36 до договору 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:35
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 14:34
ДУ 35 до договору 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:33
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2018 14:53
ДУ 34 до договору 5.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 14:52
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2018 14:54
ДУ 33 до договору 5.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 14:52
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2018 16:41
ДУ 32 до договору 5.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 16:40
sign.p7s зміни до договору
08 жовтня 2018 14:55
ДУ 31 до договору 5.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 14:54
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2018 15:38
ДУ 30 ДО ДОГОВОРУ 5.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 15:37
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2018 15:25
ДУ 29 до договору 5.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 15:24
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2018 09:57
ду 28 до договору 5.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 09:55
sign.p7s зміни до договору
06 серпня 2018 17:21
ду 27 до дог 5.pdf зміни до договору
06 серпня 2018 17:19
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2018 15:57
ДУ 26до договору 5.pdf зміни до договору
26 червня 2018 15:57
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2018 15:33
ДУ 25 до договору 5.pdf зміни до договору
18 червня 2018 15:32
sign.p7s зміни до договору
08 червня 2018 11:44
ДУ 24 до договору 5.pdf зміни до договору
08 червня 2018 11:44
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 14:43
ду 23 до дог 5.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:42
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 14:41
ду 22 до дог 5.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:40
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2018 14:00
ду 21 до дог 5.pdf зміни до договору
15 травня 2018 13:59
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:18
ДУ 20 ДО ДОГОВОРУ 5.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:17
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:03
ДУ 19 ДО ДОГОВОРУ 5.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:02
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2018 12:14
ДУ 18 до дог.5.pdf зміни до договору
06 березня 2018 12:14
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2018 12:10
Повідомлення ДУ№18 до дог.№ 5.doc зміни до договору
06 березня 2018 12:04
sign.p7s зміни до договору
23 лютого 2018 17:07
ду 17 до дог 5.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 17:06
sign.p7s зміни до договору
21 лютого 2018 15:46
ДУ16 до дог.№5.pdf зміни до договору
21 лютого 2018 15:45
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 11:28
ДУ 15 до договору 5.pdf зміни до договору
19 січня 2018 11:05
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 10:37
ДУ 14 до договору 5.pdf зміни до договору
19 січня 2018 10:32
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 10:12
ДУ13 до договору №5.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 10:05
sign.p7s зміни до договору
29 вересня 2017 13:52
Ду7 до дог.5.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 13:51
sign.p7s зміни до договору
01 вересня 2017 15:56
ДУ №6.Договір 5.ВІЙСЬКТОРГ.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 15:54
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2017 17:19
ДУ4_286_2_17_5.pdf зміни до договору
19 липня 2017 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення вартості одиниці товару, сума договору – 99 277 582, 30 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни встановлено згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, сума договору – 99 268 987, 93 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 99 268 987,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Сума договору – 99 268 987,93 грн. Продовження дії договору до 31.03.2018р.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» надання послуг здійснюється з 01.04.2017 року до 31.12.2018 року, ціна Договору становить 236 245 872,31 грн. строк дії договору до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» підлягають оплаті у 2018 році послуги надані у 2017 році, ціна Договору становить 239 838 236,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору у 2017 році відповідно до наданих послуг. Сума договору – 239 328 569,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 1,5%.ціна договоору 239 328 569,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно підпункту 3 частини 4 статті 36 розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі”.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно підпункту 3 частини 4 статті 36 розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до підпункту 7.1.8
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 0,9%. Ціна договору – 239 328 569,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 1,1%.Ціна договору 239 328 569,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 0,8%. Ціна договору – 239 328 569,24 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі. Ціна договору – 236 328 565,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.Ціна договору становить - 236 328 565,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу Збройних Сил України продовжити до 31 грудня 2018 року у межах відповідних бюджетних асигнувань Міністерства оборони України строк дії договорів про закупівлю послуг з харчування, які діяли у 2017 році. Ціна договору – 201 413 220,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 102 653 899. 69 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу Збройних Сил України продовжити до 31 грудня 2018 року у межах відповідних бюджетних асигнувань Міністерства оборони України строк дії договорів про закупівлю послуг з харчування, які діяли у 2017 році. Ціна договору – 204 713 220,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено перелік ТУ
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено перелік ТУ
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 204 713 220.76
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Відповідно до статті 18 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік".МОУ дозволено у 2018 році для забезпечення безперервності процесу харчування особового складу ЗСУ продовжити до 31 грудня 2018 року ,у межах відповідних бюджетних асигнувань МОУ строк дії договорів про закупівлю харчування, які діяли у 2017 році.Ціна договору становить 208 654 741,28грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Сума договору становить 218 520 386,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 225 810 350,14
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку