Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба заморожена, філе риби заморожене, ікра лососевих, оселедець слабо солений
Очікувана вартість
640 534,00 UAH
UA-2017-01-31-001979-b 69760b00295b4fe781e01538650c3ede
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Сидоренко

+380573431132 hdvufk1@vnzkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Код ЄДРПОУ: 04591392
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Контактна особа: Алла Сидоренко
+380573431132
hdvufk1@vnzkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2017 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 15:33
Очікувана вартість: 640 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 202,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
риба заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3, у літній період поставка товарів також здійснюється за адресою: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт. Старий Салтів, вул. Радянська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
1000 кілограми
філе риби заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3, у літній період поставка товарів також здійснюється за адресою: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт. Старий Салтів, вул. Радянська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
90 кілограми
ікра лососевих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3, у літній період поставка товарів також здійснюється за адресою: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт. Старий Салтів, вул. Радянська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
600 кілограми
оселедець слабо солений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3, у літній період поставка товарів також здійснюється за адресою: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт. Старий Салтів, вул. Радянська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 16:27
ТД нова редакція.doc
08 лютого 2017 16:27
Перелік внесених змін.docx
31 січня 2017 15:38
ТД.doc
31 січня 2017 15:38
Проект договору.doc
08 лютого 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 16:27
ТД нова редакція.doc
08 лютого 2017 16:27
Перелік внесених змін.docx
31 січня 2017 15:38
ТД.doc
31 січня 2017 15:38
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

гарантія
Дата подання: 10 лютого 2017 09:28
Дата відповіді: 14 лютого 2017 10:55
в тендерній документації вказано, що "Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання такого договору, яке має бути подане у формі страхової гарантії, у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. " Це завдаток, що вноситься преможцем на Ваш рахунок до моменту виконання договору(термін дії до закінчення дії договору)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку передбаченому ч. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (далі ТД), зокрема, у п. 6.1. ч. 6 Розділу VІ. ТД зазначено, що Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання такого договору, яке має бути подане у формі страхової гарантії, у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п. 6.2. ч. 6 Розділу VІ. ТД зазначено, що оригінал страхової гарантії, що підтверджує забезпечення виконання договору, повинен бути наданий замовнику не пізніше ніж дата укладання договору про закупівлю. Відповідно до п. 6.3. ч. 6 Розділу VІ. ТД зазначено, що Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником договору.
Відповідно до п. 6.4. ч. 6 Розділу VІ. ТД зазначено, що строк дії забезпечення – протягом строку дії договору. Строк дії договору, відповідно до Проекту договору про закупівлю Додаток 4 до тендерної документації , визначено «з моменту підписання і діє до 31.12.2017 р.».
Ґрунтуючись на вищезазначеному, Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання такого договору, у формі страхової гарантії, у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Оригінал страхової гарантії, що підтверджує забезпечення виконання договору, повинен бути наданий замовнику не пізніше ніж дата укладання договору про закупівлю. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору. Строк дії договору - до 31.12.2017 р.
Цим підкреслюємо, що завдаток не вимагається, вид забезпечення виконання договору - страхова гарантія.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Хазар" ЛТД 634 000,00
UAH з ПДВ
634 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКОВСЬКА НІНА ДМИТРІВНА 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фірма "Хазар" ЛТД

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКОВСЬКА НІНА ДМИТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
Переможець 634 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 16:08

Документи

24 лютого 2017 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
634 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 17:16
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2017 14:43
Дод.угода рибні прод..pdf зміни до договору
02 жовтня 2017 14:39
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 15:52
Договір.pdf укладений
10 березня 2017 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму Договору на 3694,3 грн. та п. 3.1 Договору викласти в такій редакціїї: "Ціна цього договору становить 630305,70 грн."
Номер договору про закупівлю: 10/03/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 10/03/17 від 10 березня 2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 630 305,70
UAH з ПДВ