Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, хліб житній з борошна першого ґатунку
Очікувана вартість
387 763,20 UAH
UA-2017-01-31-001339-b ● 59965cd04c8749a4966e1b770dd2ba3f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188091 |
Місцезнаходження: | 22870, Україна , Вінницька обл., Брацлав, Блюхера,6 |
Контактна особа: |
Деревянко Олена Броніславівна 380964880737 alena100277@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2017 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2017 15:51 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2017 15:51 |
Очікувана вартість: | 387 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 877,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18360 кілограми
хліб пшеничний з борошна першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт.Брацлав, вул. Блюхера (Максима Кривоноса), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2017
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
18360 кілограми
хліб житній з борошна першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт.Брацлав, вул. Блюхера (Максима Кривоноса), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2017 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2017 14:22 |
проект договору.docx | |
31 січня 2017 14:21 |
ТД (хліб).docx |
31 січня 2017 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2017 14:22 |
проект договору.docx
|
|||
31 січня 2017 14:21 |
ТД (хліб).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-31-001339-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", Код ЄДРПОУ:05511001
Дата подання: 20 лютого 2017 17:06
Невідповідність документації умовам тендерної пропозиції
1. У довідці про наявність обладнання та мат.-техн. бази (згідно п.5.1.1 документації) відсутня інформація про обладнання яке буде використовуватися для виготовлення х/б виробів. (печі, тістомісильні машини, розтійні шафи тощо). Дана інформація, також, відсутня в паспорті підприємства.
2 Відсутній акт санепідобстеження автомобіля виданий Управлінням Держпродспоживслужби (згідно п. 5.1.4.)
3. Відсутня інформаційна довідка про особу, яка буде підписувати договір про закупівлю (згідно абз. 3п.2 роз.V)
4. відсутні протоколи медико-біологічних випробувань на відсутність ГМО (згідно п.2 Додатку №1 до тендерної документації
5.В інформаційній довідці про транспорт ФОП Мензул вказав неправдиву інформацію про експлуатацію автомобіля (дер.номер АВ 7697 ВХ) 7 років, але у св-ві про реєстрацію ТЗ вказано 2004 рік випуску автомобіля держ. номер АВ 7697 ВХ (тобто 13 років).
6. В інформ. довідці ФОП Мензул посилається на відсутність підстав визначених ст.17 ЗУ "Про здійснення державних закупівель", але даний закон втратив чинність з 01.04.2016р.
7. Якісне посвідчення не відповідає нормативним документам (відсутні показники вологості та кислотності.
8. Проект договору, наданий ФОП Мензул, не відповідає проекту договору наданому Замовником ( Додаток №2 до тенд. документації).
9. Відсутній підпис та печатка на кожній сторінці проекту договору.
10. Копії документів не повірені належним чином. (відсутня позначка "з оригіналом вірно", ПІБ особи що повіряє документи
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 16; ч.4 п.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ПРОСИМО:
відхилити тендерну пропозицію ФОП Мензул так як вона не відповідає умовам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
2 Відсутній акт санепідобстеження автомобіля виданий Управлінням Держпродспоживслужби (згідно п. 5.1.4.)
3. Відсутня інформаційна довідка про особу, яка буде підписувати договір про закупівлю (згідно абз. 3п.2 роз.V)
4. відсутні протоколи медико-біологічних випробувань на відсутність ГМО (згідно п.2 Додатку №1 до тендерної документації
5.В інформаційній довідці про транспорт ФОП Мензул вказав неправдиву інформацію про експлуатацію автомобіля (дер.номер АВ 7697 ВХ) 7 років, але у св-ві про реєстрацію ТЗ вказано 2004 рік випуску автомобіля держ. номер АВ 7697 ВХ (тобто 13 років).
6. В інформ. довідці ФОП Мензул посилається на відсутність підстав визначених ст.17 ЗУ "Про здійснення державних закупівель", але даний закон втратив чинність з 01.04.2016р.
7. Якісне посвідчення не відповідає нормативним документам (відсутні показники вологості та кислотності.
8. Проект договору, наданий ФОП Мензул, не відповідає проекту договору наданому Замовником ( Додаток №2 до тенд. документації).
9. Відсутній підпис та печатка на кожній сторінці проекту договору.
10. Копії документів не повірені належним чином. (відсутня позначка "з оригіналом вірно", ПІБ особи що повіряє документи
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 16; ч.4 п.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ПРОСИМО:
відхилити тендерну пропозицію ФОП Мензул так як вона не відповідає умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2017 13:31
Доброго дня! Звертаємо вашу увагу, що керуючись до ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет, на який в тому числі покладені функції щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно ч.4 ст. 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Отож, просимо не чинити тиску та не виконувати роботу комітету. Про усі прийняті рішення ви будете проінформовані згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відхилити вимогу користувача
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2017 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мензул Олександр Анатолійович |
330 480,00
UAH з ПДВ
|
324 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
378 216,00
UAH з ПДВ
|
325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Агробізнес" |
375 645,60
UAH з ПДВ
|
364 012,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство "Немирівський комбінат кооперативної промисловості" Немирівської РСС |
379 868,00
UAH з ПДВ
|
367 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мензул Олександр Анатолійович #2554512353 |
Відхилено |
324 900,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2017 17:44
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" #05511001 |
Переможець |
325 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2017 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 09:14
|
дод угода хліб.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2017 10:56
|
Додоткова угода 35-112-1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2017 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2017 15:56
|
Договір хліб.pdf | укладений |
07 березня 2017 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 35-112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35-112/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку договору на наступний рік з 20% від ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 35-112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |