Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
663 705,40 UAH
UA-2017-01-31-000560-b df0d67dbe4054fb7bc350e97c3120d3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Вол. Великого 55а
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2017 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2017 11:05
Початок аукціону: 20 лютого 2017 11:05
Очікувана вартість: 663 705,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 318,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з харчування учнів 1-4 класів, учнів з числа дітей учасників АТО, учнів постраждалих учасників Революції Гідності, дітей з багатодітних сімей , харчування дітей із малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах.

Послуга з харчування учнів 1-4 класів, учнів з числа дітей учасників АТО, учнів постраждалих учасників Революції Гідності, дітей з багатодітних сімей , харчування дітей із малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2017 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2017 11:09
ТД СЗШ 2.doc
31 січня 2017 11:09
ТД СЗШ 2.doc
31 січня 2017 11:07
ТД СЗШ 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2017 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА 663 093,00
UAH
663 093,00
UAH
Документи
ФОП Невмержицький Микола Миколайович 663 142,20
UAH
663 142,20
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2017 16:17
меню.7z
17 лютого 2017 16:17
7. Копія паспорту (2).jpg
17 лютого 2017 16:17
7. Копія паспорту.jpg
17 лютого 2017 16:17
6. Сканкопія виписки.jpg
17 лютого 2017 16:17
6. Сканкопія виписки (2).jpg
17 лютого 2017 16:17
4.працівники (1).jpg
17 лютого 2017 16:17
3.Лист згода.jpg
17 лютого 2017 16:17
Розрахунок.jpg
17 лютого 2017 16:17
Тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА

ФОП Невмержицький Микола Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
Переможець 663 093,00
UAH
24 лютого 2017 15:06

Документи

24 лютого 2017 15:06
протокол.jpg
24 лютого 2017 15:04
протокол2).jpg
24 лютого 2017 12:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
663 093,00
UAH
Документи

Документи

24 лютого 2017 15:06
протокол.jpg
24 лютого 2017 15:04
протокол2).jpg
24 лютого 2017 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2017 11:59
додаткова угода2.jpeg зміни до договору
04 липня 2017 11:51
додаткова угода2.jpeg зміни до договору
04 липня 2017 11:50
Електронний підпис укладений
30 червня 2017 12:07
додаткова угода.jpeg укладений
13 березня 2017 14:56
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 14:36
договір3.jpeg укладений
13 березня 2017 14:34
договір2.jpeg укладений
13 березня 2017 14:34
договір1.jpeg укладений
13 березня 2017 14:33
договір.jpeg укладений
13 березня 2017 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до 1.3 та п. 3.2 Договору № 13/03 від 13 березня_ 2017р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору №13/03від 13 березня 2017р., на 48323,80 грн. (Сорок вісім тисяч триста двадцять три грн. 80 коп.) 1.2. Ціна договору становить 614769,20 грн. (Шістсот чотирнадцять тисяч сімсот шістдесят девять грн. 20коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13/03
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до 1.3 та п. 3.2 Договору № 13/03 від 13 березня 2017р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору №13/03 від 13 березня 2017р., на 20000,00 грн. (Двадцять тисяч грн. 00 коп.) 1.2. Ціна договору становить 594769,20 грн. (Пятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот шістдесят девять грн. 20коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13/03
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до 1.3 та п. 3.2 Договору № 13/03 від 13 березня 2017р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору №13/03 від 13 березня 2017р., на 20000,00 грн. (Двадцять тисяч грн. 00 коп.) 1.2. Ціна договору становить 594769,20 грн. (Пятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот шістдесят девять грн. 20коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13/03
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до 1.3 та п. 3.2 Договору № 13/03 від 13 березня 2017р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору №13/03 від 13 березня 2017р., на 20000,00 грн. (Двадцять тисяч грн. 00 коп.) 1.2. Ціна договору становить 594769,20 грн. (Пятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот шістдесят девять грн. 20коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 594 769,20
UAH