Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи» (Реконструкція ПЛ-110 кВ "ХПФ-ААЗ-ТМЗ" в м. Полтава)
Очікувана вартість
97 508 012,50 UAH
UA-2017-01-30-001829-b ● ad5bc63a251e494f832b44b223d9290a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Ярослава Валеріївна Овсеп'ян +380532516147 io08@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2017 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2017 13:50 |
Очікувана вартість: | 97 508 012,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975 080,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Часткове виконання передбачено Інвестиційною програмою ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на 2017 рік (п. 1.1.2.1.1)
без ПДВ
без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівельні роботи» (Реконструкція ПЛ-110 кВ "ХПФ-ААЗ-ТМЗ" в м. Полтава)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, ХПФ-ААЗ-ТМЗ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2017 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2017 13:04 |
1_ЗТД_Роботи_ХПФ_ИП_ПОЕ.doc | |
22 лютого 2017 13:04 |
Технічна частина_1.rar | |
22 лютого 2017 13:04 |
Зміни_ТД.doc | |
22 лютого 2017 13:03 |
Технічна_частина_2.rar |
22 лютого 2017 13:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 лютого 2017 13:04 |
1_ЗТД_Роботи_ХПФ_ИП_ПОЕ.doc
|
||||
22 лютого 2017 13:04 |
Технічна частина_1.rar
|
||||
22 лютого 2017 13:04 |
Зміни_ТД.doc
|
||||
22 лютого 2017 13:03 |
Технічна_частина_2.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відносно металевих багатогранних опор.
Дата подання: 14 лютого 2017 09:54
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:22
Для реалізації проекту «РеконструкцІя ПВ 110 кВ «ХПФ-ААЗ-ТМЗ» передбачені металеві багатогранні опори типу EWND M2L2, 4, 9 +0.5; 5,5 і т. д. Просимо пояснити, чи є вони пріоритетними, або можлива пропозиція аналогів?
Відповідь: Доброго дня. Всі вимоги щодо використання матеріалів і обладнання вказані в тендерній документації. Дякуємо.
відносно Тендерної пропозиції
Дата подання: 14 лютого 2017 09:55
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:24
У проекті передбачені перебудови і виноси ( існуючих комунікацій). Наприклад: ГРП, водопровід, газопровід, склад ПММ, також перенесення будівель типу спортивних майданчиків та інше. При цьому, у проекті відсутні проектні рішення і витрати. Просимо деталізувати, необхідно включати в Тендерну пропозицію вартість вищевказаних робіт і, якщо так, то просимо конкретизувати, в якому документі можна знайти і проектні рішення і витрати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної пропозиції не включати витрати по перебудові і виносу ГРП, водопроводу, газопроводу, складу ППМ, перенесення будівель типу спортивних майданчиків. Дякуємо.
Щодо оформлення Тендерної пропозиції.
Дата подання: 14 лютого 2017 10:01
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:28
Просимо деталізувати термін «УСІ СТОРІНКИ» ( стор .10 п.1.2 ТД), враховуючи те, що термін «СТОРІНКА» в паперовому варіанті ТП та в електронному ВАРІАНТІ має ЗОВСІМ РІЗНЕ ТРАКТУВАННЯ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна докуметація містить вимоги щодо підготовки тендерної пропозиції.
Дякую.
Дякую.
щодо до Технічних, якісних та кількісних характеристик
Дата подання: 14 лютого 2017 10:04
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:38
Просимо підтвердити, що Учасник торгів має заповнити Таблицю 4 Додаток ЛИШЕ В ТОМУ ВИПАДКУ , коли він ( Учасник) в межах ТП пропонує АНАЛОГІЧНЕ обладнання, матеріали або комплектуючі. Якщо запропоноване обладнання , матеріали та комплектуючі ті ж самі, що запроектовані, то в такому випадку таблицю 4 (Додатку 4) заповнювати НЕ ТРЕБА.
Відповідь: Доброго дня. Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі:Обладнання, матеріали та комплектуючі, які передбачається до закупівлі для реалізації предмета закупівлі, повинні повністю відповідати технічним та габаритним характеристикам обладнанню, які зазначені в проектній документації. При використанні аналогічного обладнання, матеріалів та комплектуючих обов’язково зазначити в тендерній пропозиції підприємство виробник, контактну особу, сертифікати відповідності, та повні технічні і габаритні характеристики у відповідності до Таблиці 4. Дякую.
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Дата подання: 14 лютого 2017 10:05
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:13
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів.
Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є виконання:
реконструкції ПС 110 кВ та вище з аналогічним обсягом робіт в енергопостачальних та генеруючих підприємствах (у тому числі встановлення компактних модулів відкритої установки 110 кВ) протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)"
Дякую.
Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є виконання:
реконструкції ПС 110 кВ та вище з аналогічним обсягом робіт в енергопостачальних та генеруючих підприємствах (у тому числі встановлення компактних модулів відкритої установки 110 кВ) протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)"
Дякую.
щодо Тенденої документації
Дата подання: 14 лютого 2017 11:23
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:37
У ТД відсутня інформація про наявність постійного і тимчасового відведення землі. Просимо конкретизувати, чи буде відведенням землі займатися Замовник? Крім того, просимо пояснити, чи буде Замовник займатися оформленням «порубочных билетов»?
Відповідь: Доброго дня. Відводом землі займається замовник. Оформленням порубочних квитків повинен займатися підрядник. Дякуємо.
щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 14 лютого 2017 14:16
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:20
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори на виконання -
реконструкція ПЛ 110 кВ з застосуванням сталевих опор 110 кВ виготовлених з багатогранного гнутого профілю протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)" Дякую.
реконструкція ПЛ 110 кВ з застосуванням сталевих опор 110 кВ виготовлених з багатогранного гнутого профілю протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)" Дякую.
щодо ваги металевих багатогранних опор
Дата подання: 16 лютого 2017 12:04
Дата відповіді: 20 лютого 2017 10:18
Згідно Специфікації № 08/227-0513-АБ1.С Робочого проекту металеві багатогранні опори марки EWND M2L 4+0.5 використовуються на лінії ТМЗ (№ 7,9) і на лінії ХПФ (№4,6,7,10). В той же час в зазначеній Специфікації вказана різна вага на одне й теж обладнання, а саме на лінії ТМЗ (№ 7,9) вага опори дорівнює 20000 кг, а на лінії ХПФ (№4,6,7,10) - 50000кг.
Просимо роз`яснити різну вагу на одне й теж обладнання , може це помилка і де саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вага опор № 4,6,7,10 на лінії ХПФ-ААЗ по 20000 кг кожна. Дякуємо.
щодо отримання дозволу на виконання будівельних робіт
Дата подання: 17 лютого 2017 09:00
Дата відповіді: 20 лютого 2017 15:20
Згідно п.5.5. проекту Договору у ТД передбачається «Підрядник самостійно за власні кошти отримує всі дозвільні та погоджувальні документи, необхідні для виконання Робіт, отримання яких, відповідно до чинного законодавства України, належить до обов’язків Підрядника.» Чи вірно ми розуміємо, що в даному пункті мова йде про отримання ( чи наявність ) у Підрядника ліцензії на виконання будівельних робіт та Дозволів на виконання небезпечних робіт.
Просимо підтвердити, що отримання дозволу на виконання будівельних робіт у ДАБІ ( Державна архітектурна будівельна інспекція ) вирішується Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Підрядник самостійно за власні кошти отримує всі дозвільні та погоджувальні документи, необхідні для виконання Робіт, отримання яких, відповідно до чинного законодавства України.Дякую.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2017 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" |
96 666 666,67
UAH
|
77 000 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" |
87 478 747,44
UAH
|
84 000 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж" |
96 288 432,38
UAH
|
84 600 000,00
UAH
|
Документи |
ТДВ СПМК-90 |
93 935 070,85
UAH
|
92 900 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Південна Промислова Компанія" |
97 287 170,50
UAH
|
93 600 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" #38897076 |
Переможець |
77 000 000,00
UAH
|
23 березня 2017 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2019 17:12
|
ДУ_до 1442.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:23
|
Повідомлення_зміни.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 16:15
|
Повідомлення_зміни_3_1442.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2018 16:09
|
ДУ_3_1442.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2018 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2017 14:18
|
Д_У_2_ХПФ.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2017 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2017 16:32
|
Протокол_д_у_14.04..pdf | зміни до договору |
14 квітня 2017 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2017 16:26
|
Договор_ХПФ_1442.pdf | укладений |
14 квітня 2017 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1442 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1442 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу робіт та суми договору до 76 265 075,99 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1442 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг до 31.03.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 1442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1442 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1442 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |