Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівельні роботи» (Реконструкція ПЛ-110 кВ "ХПФ-ААЗ-ТМЗ" в м. Полтава)
Очікувана вартість
97 508 012,50 UAH
UA-2017-01-30-001829-b ad5bc63a251e494f832b44b223d9290a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Валеріївна Овсеп'ян

+380532516147 io08@pl.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131819
Вебсайт: http://www.poe.pl.ua
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Контактна особа: Ярослава Валеріївна Овсеп'ян
+380532516147
io08@pl.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 13:50
Очікувана вартість: 97 508 012,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975 080,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Часткове виконання передбачено Інвестиційною програмою ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на 2017 рік (п. 1.1.2.1.1)

без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівельні роботи» (Реконструкція ПЛ-110 кВ "ХПФ-ААЗ-ТМЗ" в м. Полтава)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, ХПФ-ААЗ-ТМЗ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2017 13:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 13:04
1_ЗТД_Роботи_ХПФ_ИП_ПОЕ.doc
22 лютого 2017 13:04
Технічна частина_1.rar
22 лютого 2017 13:04
Зміни_ТД.doc
22 лютого 2017 13:03
Технічна_частина_2.rar
22 лютого 2017 13:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 13:04
1_ЗТД_Роботи_ХПФ_ИП_ПОЕ.doc
30 січня 2017 16:27
1_ТД_Роботи_ХПФ_ИП_ПОЕ.doc
22 лютого 2017 13:04
Технічна частина_1.rar
30 січня 2017 16:47
Технічна частина.rar
30 січня 2017 16:27
Технічна частина.rar
22 лютого 2017 13:04
Зміни_ТД.doc
22 лютого 2017 13:03
Технічна_частина_2.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відносно металевих багатогранних опор.
Дата подання: 14 лютого 2017 09:54
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:22
Для реалізації проекту «РеконструкцІя ПВ 110 кВ «ХПФ-ААЗ-ТМЗ» передбачені металеві багатогранні опори типу EWND M2L2, 4, 9 +0.5; 5,5 і т. д. Просимо пояснити, чи є вони пріоритетними, або можлива пропозиція аналогів?
Відповідь: Доброго дня. Всі вимоги щодо використання матеріалів і обладнання вказані в тендерній документації. Дякуємо.
відносно Тендерної пропозиції
Дата подання: 14 лютого 2017 09:55
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:24
У проекті передбачені перебудови і виноси ( існуючих комунікацій). Наприклад: ГРП, водопровід, газопровід, склад ПММ, також перенесення будівель типу спортивних майданчиків та інше. При цьому, у проекті відсутні проектні рішення і витрати. Просимо деталізувати, необхідно включати в Тендерну пропозицію вартість вищевказаних робіт і, якщо так, то просимо конкретизувати, в якому документі можна знайти і проектні рішення і витрати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної пропозиції не включати витрати по перебудові і виносу ГРП, водопроводу, газопроводу, складу ППМ, перенесення будівель типу спортивних майданчиків. Дякуємо.
Щодо оформлення Тендерної пропозиції.
Дата подання: 14 лютого 2017 10:01
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:28
Просимо деталізувати термін «УСІ СТОРІНКИ» ( стор .10 п.1.2 ТД), враховуючи те, що термін «СТОРІНКА» в паперовому варіанті ТП та в електронному ВАРІАНТІ має ЗОВСІМ РІЗНЕ ТРАКТУВАННЯ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна докуметація містить вимоги щодо підготовки тендерної пропозиції.
Дякую.
щодо до Технічних, якісних та кількісних характеристик
Дата подання: 14 лютого 2017 10:04
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:38
Просимо підтвердити, що Учасник торгів має заповнити Таблицю 4 Додаток ЛИШЕ В ТОМУ ВИПАДКУ , коли він ( Учасник) в межах ТП пропонує АНАЛОГІЧНЕ обладнання, матеріали або комплектуючі. Якщо запропоноване обладнання , матеріали та комплектуючі ті ж самі, що запроектовані, то в такому випадку таблицю 4 (Додатку 4) заповнювати НЕ ТРЕБА.
Відповідь: Доброго дня. Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі:Обладнання, матеріали та комплектуючі, які передбачається до закупівлі для реалізації предмета закупівлі, повинні повністю відповідати технічним та габаритним характеристикам обладнанню, які зазначені в проектній документації. При використанні аналогічного обладнання, матеріалів та комплектуючих обов’язково зазначити в тендерній пропозиції підприємство виробник, контактну особу, сертифікати відповідності, та повні технічні і габаритні характеристики у відповідності до Таблиці 4. Дякую.
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Дата подання: 14 лютого 2017 10:05
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:13
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів.
Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є виконання:
реконструкції ПС 110 кВ та вище з аналогічним обсягом робіт в енергопостачальних та генеруючих підприємствах (у тому числі встановлення компактних модулів відкритої установки 110 кВ) протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)"
Дякую.
щодо Тенденої документації
Дата подання: 14 лютого 2017 11:23
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:37
У ТД відсутня інформація про наявність постійного і тимчасового відведення землі. Просимо конкретизувати, чи буде відведенням землі займатися Замовник? Крім того, просимо пояснити, чи буде Замовник займатися оформленням «порубочных билетов»?
Відповідь: Доброго дня. Відводом землі займається замовник. Оформленням порубочних квитків повинен займатися підрядник. Дякуємо.
щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 14 лютого 2017 14:16
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:20
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори на виконання -
реконструкція ПЛ 110 кВ з застосуванням сталевих опор 110 кВ виготовлених з багатогранного гнутого профілю протягом 2012-2016 рр.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)" Дякую.
щодо ваги металевих багатогранних опор
Дата подання: 16 лютого 2017 12:04
Дата відповіді: 20 лютого 2017 10:18
Згідно Специфікації № 08/227-0513-АБ1.С Робочого проекту металеві багатогранні опори марки EWND M2L 4+0.5 використовуються на лінії ТМЗ (№ 7,9) і на лінії ХПФ (№4,6,7,10). В той же час в зазначеній Специфікації вказана різна вага на одне й теж обладнання, а саме на лінії ТМЗ (№ 7,9) вага опори дорівнює 20000 кг, а на лінії ХПФ (№4,6,7,10) - 50000кг. Просимо роз`яснити різну вагу на одне й теж обладнання , може це помилка і де саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вага опор № 4,6,7,10 на лінії ХПФ-ААЗ по 20000 кг кожна. Дякуємо.
щодо отримання дозволу на виконання будівельних робіт
Дата подання: 17 лютого 2017 09:00
Дата відповіді: 20 лютого 2017 15:20
Згідно п.5.5. проекту Договору у ТД передбачається «Підрядник самостійно за власні кошти отримує всі дозвільні та погоджувальні документи, необхідні для виконання Робіт, отримання яких, відповідно до чинного законодавства України, належить до обов’язків Підрядника.» Чи вірно ми розуміємо, що в даному пункті мова йде про отримання ( чи наявність ) у Підрядника ліцензії на виконання будівельних робіт та Дозволів на виконання небезпечних робіт. Просимо підтвердити, що отримання дозволу на виконання будівельних робіт у ДАБІ ( Державна архітектурна будівельна інспекція ) вирішується Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Підрядник самостійно за власні кошти отримує всі дозвільні та погоджувальні документи, необхідні для виконання Робіт, отримання яких, відповідно до чинного законодавства України.Дякую.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" 96 666 666,67
UAH
77 000 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" 87 478 747,44
UAH
84 000 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж" 96 288 432,38
UAH
84 600 000,00
UAH
Документи
ТДВ СПМК-90 93 935 070,85
UAH
92 900 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Південна Промислова Компанія" 97 287 170,50
UAH
93 600 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 березня 2017 17:03
КП ООО МСК Синергия_2.pdf
27 березня 2017 17:03
Смета_ВЛ Полтава 150.rar
24 лютого 2017 11:03
1.КП ООО МСК Синергия.pdf
24 лютого 2017 11:03
ТД_2.RAR
24 лютого 2017 11:03
ТД_1.RAR

Публічні документи

03 березня 2017 09:30
Пропозиція ЧЕСМ Частина3.7z
03 березня 2017 09:30
Пропозиція ЧЕСМ Частина2.7z
03 березня 2017 09:30
Пропозиція ЧЕСМ Частина1.7z

Публічні документи

02 березня 2017 16:57
ІІ очередь.rar
02 березня 2017 16:57
Додаток 4.pdf
02 березня 2017 16:57
Додаток 3.pdf
02 березня 2017 16:57
Додаток 2 ч.3.pdf
02 березня 2017 16:57
Додаток 2 ч.2.pdf
02 березня 2017 16:57
Додаток 2 ч.1.pdf
02 березня 2017 16:57
I очередь.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"

Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"

ТДВ СПМК-90

ТОВ "Південна Промислова Компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"
#38897076
Переможець 77 000 000,00
UAH
23 березня 2017 17:07

Документи

23 березня 2017 17:07
Електронний підпис
23 березня 2017 17:05
Протокол_розгляду.pdf
09 березня 2017 16:26
Електронний підпис
09 березня 2017 15:28
Протокол ТК 09.03.17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"
#38897076
77 000 000,00
UAH
Документи

Документи

23 березня 2017 17:07
Електронний підпис
23 березня 2017 17:05
Протокол_розгляду.pdf
09 березня 2017 16:26
Електронний підпис
09 березня 2017 15:28
Протокол ТК 09.03.17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 17:12
ДУ_до 1442.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:23
Повідомлення_зміни.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:22
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 16:15
Повідомлення_зміни_3_1442.PDF зміни до договору
02 лютого 2018 16:09
ДУ_3_1442.PDF зміни до договору
02 лютого 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2017 14:18
Д_У_2_ХПФ.pdf зміни до договору
28 квітня 2017 13:20
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2017 16:32
Протокол_д_у_14.04..pdf зміни до договору
14 квітня 2017 16:32
Електронний підпис укладений
14 квітня 2017 16:26
Договор_ХПФ_1442.pdf укладений
14 квітня 2017 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1442
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1442
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу робіт та суми договору до 76 265 075,99 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1442
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг до 31.03.2019 року
Номер договору про закупівлю: 1442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1442
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1442
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 75 480 529,94
UAH