Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
239 562 170,80 UAH
UA-2017-01-30-001766-b c20b61d4666f4417a62a9e12b9eb1a5b
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2017 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 11:56
Очікувана вартість: 239 562 170,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 186 865,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 395 621,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 30 січня 2017 16:14
Enquiries until: 28 лютого 2017 18:00
Complaints submission until: до 01 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 239 562 171 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 395 622 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 7 186 865,12 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Миколаївська, Херсонська обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
ДК 021:2015: 15894200-3 — Харчування

Prepared meals (services in meals provision for the personnel of military units of the Armed Forces of Ukraine, other persons, who in accordance with the legislation, have the right for meals provision in fixed and field conditions and feeding staff animals)
CPV: 15894200-3
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 лютого 2017 19:33
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2017 19:23
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
27 лютого 2017 19:21
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
27 лютого 2017 19:21
оголошення Херсон.doc
27 лютого 2017 19:21
додаток 8.docx
27 лютого 2017 19:21
додаток 9.docx
27 лютого 2017 19:21
догов_р.docx
03 лютого 2017 14:59
Додаток 3.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.3.doc
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.2.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.1.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 7.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 6.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 5.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 4.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 2.doc
30 січня 2017 16:14
Додаток 1.doc
27 лютого 2017 19:33
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2017 15:01
Електронний цифровий підпис
01 лютого 2017 15:46
Електронний цифровий підпис
30 січня 2017 16:18
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2017 19:23
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
03 лютого 2017 14:59
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
01 лютого 2017 15:44
Перелік змін до оголошення про проведення відбору учасників.doc
27 лютого 2017 19:21
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
27 лютого 2017 19:21
оголошення Херсон.doc
03 лютого 2017 14:59
оголошення Херсон.doc
01 лютого 2017 15:44
оголошення Херсон.doc
30 січня 2017 16:14
оголошення Херсон.doc
27 лютого 2017 19:21
додаток 8.docx
27 лютого 2017 19:21
додаток 9.docx
27 лютого 2017 19:21
догов_р.docx
03 лютого 2017 14:59
Договір.docx
30 січня 2017 16:14
Догов_р.docx
03 лютого 2017 14:59
Додаток 3.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 3.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.3.doc
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.2.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток до договору 13.1.1.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 7.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 6.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 5.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 4.xls
30 січня 2017 16:14
Додаток 2.doc
30 січня 2017 16:14
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо роз'снення вимог документації конкурсних торгів
Дата подання: 31 січня 2017 17:13
Дата відповіді: 02 лютого 2017 15:51
Доброго дня! 1. У п. 3.1. Оголошення та у п.6.10 Основних умов Договору зазначено наступне: «Транспортування харчових продуктів повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом та супроводжуватися наступними документами: санітарним паспортом на транспортний засіб, яким здійснюється перевезення; заявки Представника Замовника; копіями документів, які підтверджують безпечність та якість харчових продуктів, товарно-транспортною накладною.» Питання: якщо транспортуються продукти харчування для забезпечення додаткового харчування (яке Замовником не оплачується), то чи потрібна наявність у даному випадку заявки Представника Замовника? 2. У підпункті 2) пункту 12.3. Оголошення зазначено: «2). Сканована довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власного та/або орендованого обладнання (крім рухомого та нерухомого майна, яке передано військовою частиною за договором позички), матеріально-технічної бази та транспортних засобів, які використовуються та/або будуть використовуватися при наданні послуг щодо забезпечення харчуванням, та/або такого, що знаходиться у користуванні. В довідці зазначається обладнання в кількості не більше 25 найменувань основних засобів…» Питання: Яка мінімальна кількість обладнання (основних засобів) повинна бути зазначена у цій довідці? 3. В найменуванні предмету закупівлі вказано код відповідно до ДК 021:2015: 1589 – продукти харчування та сушені продукти різні (харчування код за ДК 021:2015: 15894200-3). Питання: поясніть, будь-ласка, якщо учасник здійснює свою діяльність за ДК 009:2010 – 56.2 «Постачання інших готових страв», як це вплине на результати при розгляданні пропозицій конкурсних торгів? Чи потрібно учаснику вносити зміни в реєстраційні документи щодо переходу на ДК 021:2015: 1589? 4. В підпункті 4) пункту 12.3 Оголошення є вимога щодо надання сканованої довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про надання послуг щодо забезпечення харчуванням за контрактом (ДК-016:2010) за 2015 рік або харчування (ДК 021:2015) за 2016 рік. Питання: Чи повинні бути вказані найменування та коди (про надання послуг щодо забезпечення харчуванням за контрактом (ДК-016:2010) за 2015 рік або харчування (ДК 021:2015) за 2016 рік) в аналогічному договорі, або яка назва предмету договору повинна бути прописана в вищезазначеному документі? 5. Згідно Додатку 6 «Перелік нерухомого майна, необхідного для організації харчування особового складу Збройних Сил України, яке планується передати за договором (договорами) позички переможцю процедур закупівель послуг з організації харчування особового складу Збройних Сил України у 2017 році по Миколаївській та Херсонській областях» зазначені певні площі приміщень. У разі, якщо у Виконавця не буде потреби у використанні для надання послуг з харчування усіх запропонованих приміщень (площ), чи можлива передача у позичку лише необхідна частина нерухомого майна. 6. При здійсненні контрольних заходів на підставі яких документів Виконавець повинен ідентифікувати Представника Замовника? Який перелік документів має бути у Представника Замовника при здійсненні контролю за станом надання послуг? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Заявка Представника Замовника на додаткове харчування не потрібна.
2. Кількість обладнання (основних засобів), які використовуються та/або будуть використовуватися при наданні послуг щодо забезпечення харчуванням, та/або такого, що знаходиться у користуванні зазначається від 1 до 25 найменувань.
3. Вносити зміни в реєстраційні документи не потрібно.
4. Назва предмету закупівлі повинна відповідати (ДК-016:2010) за 2015 рік, або (ДК 021:2015) за 2016 рік.
5. Внесення змін до Переліку нерухомого майна необхідного для організації харчування особового складу Збройних Сил України у 2017 році здійснюється відповідно до вимог п.6.13 Договору про закупівлю харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин та військових навчальних закладів Збройних Сил України, інших осіб, які згідно законодавства мають право на забезпечення у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин).
6. До перевірки допускаються особи, що мають припис, документ який засвідчує особу зазначену в приписі та медичні книжки установленого зразку.
щодо сертифікатів
Дата подання: 31 січня 2017 18:37
Дата відповіді: 02 лютого 2017 15:52
Доброго дня! У підпунктах 2), 3) пункту 3.2. Оголошення зазначено наступне: Для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі цінової пропозицій повинен надати: 2) Сканований сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) щодо можливості забезпечення харчуванням, виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі сертифікації; 3) Сканований сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі сертифікації. Питання: який термін дії повинен бути у вищезазначених сертифікатів? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ІSО ( ІSО 9001:2008, IDT) щодо можливості забезпечення харчуванням, виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі сертифікації та систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ІSО 22000:2007 ( ІSО 22000:2005, IDT), виданого учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління в державній системі сертифікації повинні бути діючими до кінцевого терміну надання послуг. У разі якщо строк їх дії менше терміну надання послуг з харчування, учасник надає гарантійний лист щодо надання нових сертифікатів з терміном їх дії до кінцевого терміну надання послуг.
Відповідні зміни будуть внесенні в оголошення.
Документи на переговори
Дата подання: 03 лютого 2017 16:01
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:45
П. 12.4. оголошення передбачений перелік документів, які потрібно надати після аукціону. Які документи, окрім банківської гарантії та документів до неї, необхідно надати до електронного аукціону?
Відповідь: У складі цінової пропозиції для участі у переговорній процедурі закупівлі продуктів харчування та сушених продуктів різних харчування (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)) учасник повинен подати усі документи відповідно до пункту 12.3 розділу 12 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних харчування (харчування (послуги щодо забезпечення харчуванням, харчовими продуктами особового складу військових частин Збройних Сил України, інших осіб, які згідно з законодавством мають право на забезпечення харчуванням у стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-30-001766-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 03 лютого 2017 18:09
Усунення дискримінаційних умов
Зобов'язати Замовника внести зміни у оголошення про проведення відбору учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2017 19:36
Рішення від 08.02.2017 518 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2017 19:36
Щодо перенесення дати розгляду Скарги (001766).pdf
Дата публікації: 13 лютого 2017 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення 658.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2017 14:50
Рішення від 15.02.2017 658 до публікації.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2017 19:36
Рішення від 15.02.2017 658 до публікації.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2017 19:37
Номер скарги: UA-2017-01-30-001766-b.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ", Код ЄДРПОУ:34292150
Дата подання: 22 березня 2017 15:47
Скарга
Безпідставно дискваліфіковано
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 27 березня 2017 12:01
Дата рішення: 31 березня 2017 20:47
рішення від 24.03.2017 № 1516.pdf
Дата публікації: 27 березня 2017 12:01
рішення від 28.03.2017 № 1563.pdf
Дата публікації: 31 березня 2017 20:46

Документи подані скаржником

03 лютого 2017 18:09
Жалоба 1766.pdf
03 лютого 2017 18:09
платежка 1766.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

22 березня 2017 15:47
Скарга Херсон Микол.pdf
22 березня 2017 15:47
платіжка.pdf
23 березня 2017 13:20
Уточ Херсон.pdf

Документи Органу Оскарження

27 березня 2017 12:01
рішення від 24.03.2017 № 1516.pdf
31 березня 2017 20:46
рішення від 28.03.2017 № 1563.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРО ГРУПА" 237 954 398,00
UAH з ПДВ
215 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ" 239 334 526,49
UAH з ПДВ
216 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ" 238 758 242,25
UAH з ПДВ
232 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Артек-Союз" 239 258 371,98
UAH з ПДВ
239 258 371,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАЛЕТА С 239 562 170,80
UAH з ПДВ
239 562 170,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ 239 562 170,80
UAH з ПДВ
239 562 170,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2017 15:14
ЦП Миколаїв.pdf
10 березня 2017 15:14
Dogovor_UAG.pdf
10 березня 2017 15:14
Справка о несуд.pdf
03 березня 2017 17:07
Письмо.pdf
03 березня 2017 17:07
Кендала(1).pdf
03 березня 2017 17:07
Презентация KENDALA SERVICES.pdf
03 березня 2017 17:07
Dovidka_UAG_pro vikonan analog dog_1766.pdf
03 березня 2017 17:07
Dovidka_UAG_pracivn_1766.pdf
03 березня 2017 17:07
Vidomosti_UAG.pdf
03 березня 2017 17:07
Protol_UAG.pdf
03 березня 2017 17:07
Dovirenist_UAG.pdf
03 березня 2017 17:07
dod1_UAG_Nikol,Kherson obl.pdf
03 березня 2017 17:06
штатний розпис УАГ.pdf
03 березня 2017 17:06
Статуту УАГ 07.02.17.pdf
03 березня 2017 17:06
Довідка МВС Сарсембаєва.pdf
03 березня 2017 17:06
IMG_Сергий коруп.pdf
03 березня 2017 17:06
Сертифікат 22000 УАГ.pdf
03 березня 2017 17:06
Сертифікат 9001 УАГ.pdf
03 березня 2017 17:05
витяг з наказу.pdf.(2).P7S
03 березня 2017 17:05
витяг з наказу.pdf.(1).P7S
03 березня 2017 17:05
витяг з наказу.pdf

Публічні документи

14 березня 2017 17:06
ЦІНОВА Миколаїв.pdf
14 березня 2017 17:06
ст. 17 Миколаїв.zip
03 березня 2017 15:12
Документація.rar
03 березня 2017 15:12
ГАРАНТІЯ МАЯК 2697 ЮГ-17 (P7S).7z

Публічні документи

16 березня 2017 14:36
херсон.rar
16 березня 2017 12:33
2856 РИВЕР ГРИЛЬ (medoc).zip
16 березня 2017 12:32
2856 ривер гриль (p7s).zip
15 березня 2017 22:42
ant korup program.pdf
03 березня 2017 17:04
устав (цвет).pdf
03 березня 2017 17:04
Протокол на директора.PDF
03 березня 2017 17:04
Приказ на директора.PDF
03 березня 2017 17:04
транс забезп.pdf
03 березня 2017 17:04
договір аренди оборуд.pdf
03 березня 2017 17:04
Договор аренды с актом.pdf
03 березня 2017 17:04
Довідка МВС Лічман.pdf
03 березня 2017 17:04
Довідка МВС Аш.pdf
03 березня 2017 17:04
Довідка МВС Аш (Ясько).pdf
03 березня 2017 17:04
справка DFS.pdf
03 березня 2017 17:04
Protokol_River.pdf
03 березня 2017 17:04
Vidomosti_River.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovirenist_River.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovidka_River_prac.pdf
03 березня 2017 17:04
Dogovor postavki harchuv RIVER.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovidka_River_mater tech baza_1766.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovidka_River_pro koryp_1766.pdf
03 березня 2017 17:04
Shtatn_rozpis_River.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovidka_River_anal dog.pdf
03 березня 2017 17:04
Dovidka_River_yzagal_1766.pdf
03 березня 2017 17:03
Гар. 2856 Рівер Гриль.pdf.(2).P7S
03 березня 2017 17:03
Гар. 2856 Рівер Гриль.pdf.(1).P7S
03 березня 2017 17:03
Гар. 2856 Рівер Гриль.pdf
03 березня 2017 17:03
витяг з наказу.pdf.(2).P7S
03 березня 2017 17:03
витяг з наказу.pdf.(1).P7S
03 березня 2017 17:03
витяг з наказу.pdf
03 березня 2017 17:03
dod1_River_Mikol,Khers obl.pdf

Публічні документи

17 березня 2017 12:14
Додаток 1 (Миколаїв).pdf
03 березня 2017 14:21
Тех.rar
03 березня 2017 14:21
Квал. 3.rar
03 березня 2017 14:21
Квал. 2.rar
03 березня 2017 14:21
Квал. 1.rar
03 березня 2017 14:21
2699-2 АРТЕК (p7s).zip
03 березня 2017 14:21
2699-2 АРТЕК (medoc).zip

Публічні документи

03 березня 2017 13:58
ГАРАНТІЯ 2696 ВАЛЕТА (P7S).7z
03 березня 2017 13:58
Миколаївська обл.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АГРО ГРУПА"
#39262733
Відхилено 215 950 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2017 18:52
ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ"
#40677881
Відхилено 216 000 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 19:31
ТОВ "РІВЕР ГРІЛЬ"
#34292150
Відхилено 232 850 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 20:31
ПП "Артек-Союз"
#30741489
Переможець 239 258 371,98
UAH з ПДВ
17 березня 2017 19:51

Документи

10 березня 2017 18:52
sign.p7s
07 березня 2017 15:41
sign.p7s

Документи

14 березня 2017 19:31
sign.p7s
10 березня 2017 18:54
sign.p7s

Документи

16 березня 2017 20:31
sign.p7s
14 березня 2017 19:32
sign.p7s
14 березня 2017 19:32
витяг протокол розгляду.doc

Документи

17 березня 2017 19:51
sign.p7s
16 березня 2017 20:34
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17.03.2017 19:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Артек-Союз"
#30741489
239 258 371,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2017 19:51
sign.p7s
16 березня 2017 20:34
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2017 12:29
ДОГ_286_2_17_13.pdf укладений
01 квітня 2017 12:28
sign.p7s зміни до договору
14 вересня 2018 15:28
ДУ 26 до договору 13.pdf зміни до договору
14 вересня 2018 15:26
sign.p7s зміни до договору
11 вересня 2018 14:16
ДУ 25 ДО ДОГОВОРУ 13.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 14:15
sign.p7s зміни до договору
31 серпня 2018 10:45
Дог 286_2_17_13 ду 24.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 10:31
sign.p7s зміни до договору
30 липня 2018 16:57
ду 23 до дог 13.pdf зміни до договору
30 липня 2018 16:50
sign.p7s зміни до договору
25 червня 2018 15:20
ДУ22 до договору 13.pdf зміни до договору
25 червня 2018 15:19
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2018 11:45
ДУ 21 до договору 13.pdf зміни до договору
12 червня 2018 11:44
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2018 14:36
ду 20 до дог 13.pdf зміни до договору
01 червня 2018 14:35
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2018 14:38
ду 19 до дог 13.pdf зміни до договору
15 травня 2018 14:37
sign.p7s зміни до договору
11 травня 2018 10:55
ДУ 18 ДО ДОГОВОРУ 13.pdf зміни до договору
11 травня 2018 10:53
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2018 12:10
ДУ 17 до договору 13.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 11:47
Копия Повідомлення 14 ДУ дог 13 .doc зміни до договору
03 квітня 2018 11:45
sign.p7s зміни до договору
22 березня 2018 11:04
ду 16 до дог 13.pdf зміни до договору
22 березня 2018 11:02
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 17:08
ду 16 до дог 13.pdf зміни до договору
21 березня 2018 17:07
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2018 16:46
ду 15 до дог 13.pdf зміни до договору
21 березня 2018 16:45
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2018 12:13
ДУ 14 до договору 13.pdf зміни до договору
20 березня 2018 12:12
sign.p7s зміни до договору
23 лютого 2018 17:18
ДУ 13 ДО ДОГОВОРУ 13.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 17:17
sign.p7s зміни до договору
19 січня 2018 16:11
ду 12 до дог 13.pdf зміни до договору
19 січня 2018 16:09
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2017 15:31
ДУ 11 до дог 13.pdf зміни до договору
13 грудня 2017 15:29
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 11:29
ду 10 до дог 13.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 11:27
sign.p7s зміни до договору
02 листопада 2017 17:42
ДУ 9 договір 13.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 17:40
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2017 16:22
ДУ8 до дог.№13.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 16:20
sign.p7s зміни до договору
15 вересня 2017 16:48
ду 7-13.pdf зміни до договору
15 вересня 2017 16:47
sign.p7s зміни до договору
01 вересня 2017 15:26
ДУ №5 Договір 13 Артек-Союз.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 15:21
sign.p7s зміни до договору
19 серпня 2017 14:26
ДУ 4 Договір 13.pdf зміни до договору
19 серпня 2017 14:24
sign.p7s зміни до договору
14 липня 2017 18:30
ДУ 3 дог 13.pdf зміни до договору
14 липня 2017 18:29
sign.p7s зміни до договору
02 червня 2017 18:01
ДУ 2 Дог 13.pdf зміни до договору
02 червня 2017 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі на суму 5 537 762,46
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення вартості одиниці товару, сума договору – 233 720 609,51 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 231 675 210,58 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни встановлено згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, сума договору – 231 673 013,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 227 878 698,54 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, сума договору – 222 865 103,41 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару, сума договору – 222 865 102,82 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сума договору – 212 861 915,61 грн., продовження дії договору до 31.03.2017р
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору – 212 570 583,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» надання послуг здійснюється з 01.04.2017 року до 31.12.2018 року, ціна Договору становить 559 671 589,78 грн. строк дії договору до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 1,5%.ціна договоору 559 671 587, 43
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі сума договору – 559 671 587,43 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесено зміни до підпункту 7.1.8.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 0,9%. Ціна договору – 269 390 153,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Збільшення ціни договору на 0,9%. Ціна договору - 559 671 587,43 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі сума договору – 559 671 587, 43 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі.Ціна договору - 535 671 587,38грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 1,1%.Ціна договору 535 671 587.38 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення ціни договору на 0,8%. Ціна договору – 535 671 587,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Сума договору - 535 671 587,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі сума 535 671 565,51 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 535 671 565.51грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 535 671 565,51 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 535 671 565.51
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/13
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку