Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
4 135 865,00 UAH
UA-2017-01-30-000290-b fbaf875ed5ec4bd982560fb6132eb0c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гижко Олександр Олексійович

+380564718245 dlg.ispolkom206@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті Кривому Розі ради
Код ЄДРПОУ: 05520744
Місцезнаходження: 50086, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе (Дніпропетровське шосе), буд. 11
Контактна особа: Гижко Олександр Олексійович
+380564718245
dlg.ispolkom206@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2017 09:00
Початок аукціону: 16 лютого 2017 12:48
Очікувана вартість: 4 135 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 358,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6,
Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6,
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2017 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 10:22
Проект договору.doc
30 січня 2017 10:22
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

отримання документації
Дата подання: 03 лютого 2017 12:38
Дата відповіді: 03 лютого 2017 15:31
Просимо надати для ознайомлення проектну документацію
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. З проектною документацією та кресленнями Ви можете ознайомитися за адресою: 50086, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 11, каб. 109, Бондар Людмила Володимирівна, завідувач відділу з земельних питань та будівництва виконкому Довгинцівської районної в місті ради, (0564) 71-12-78. Специфікацію об’ємів робіт і матеріалів надано в Додатку 1 до тендерної документації.
просимо уточнити матеріал
Дата подання: 03 лютого 2017 15:51
Дата відповіді: 06 лютого 2017 11:37
Специфікація об’ємів робіт і матеріалів надана в Додатку 1 до тендерної документації є загальною. З неї не зрозуміло до якої позиції відомості обємів відноситься матеріал. Просимо під позиціями 37, 42, 59, 63, 64, 67 виділити необхідний матеріал..
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Всі відповіді на технічні питання Ви можете знайти в комплекті робочої документації з кресленнями, яка знаходиться за адресою: 50086, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 11, каб. 109, Бондар Людмила Володимирівна, завідувач відділу з земельних питань та будівництва виконкому Довгинцівської районної в місті ради, (0564) 71-12-78.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-30-000290-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БІЛОУС МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3016918963
Дата подання: 24 лютого 2017 14:05
Оскарження результатів закупівлі
В тендерній пропозиції ТОВ «Нікопольська –СТК» відсутнє виконання вимоги розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", а саме:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (спеціфікація) не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про виконання аналогічних договорів не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника.
Всупереч вимогам Замовника та в порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття;
- перелік локальних кошторисів по статтям витрат відповідно до Додатку №1;
2) у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
Всупереч вимогам Замовник та в порушення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
При розрахунках кошторисної частини Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» застосував всупереч вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат та не надав розрахунків фактичних витрат та розрахунків цих коефіцієнтів за попередній період.
Розділ II, III в Підсумковій відомості ресурсів Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» не відповідає специфікації тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2017 16:42
Висновки тендерного комітету надаються у протоколі № 46 від 28.02.2017.
Номер вимоги: UA-2017-01-30-000290-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МОНТАЖПРОМ", Код ЄДРПОУ:39826256
Дата подання: 25 лютого 2017 13:47
Нікопольска - СТК не відповідає кваліфікаційним крітеріям!!!
В тендерній пропозиції ТОВ «Нікопольська –СТК» відсутнє виконання вимоги розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", а саме: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (спеціфікація) не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Довідка про виконання аналогічних договорів не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника. Всупереч вимогам Замовника та в порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано: - розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття; - перелік локальних кошторисів по статтям витрат відповідно до Додатку №1; 2) у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 - розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника; - розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт. Всупереч вимогам Замовник та в порушення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано: - розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника; - розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт. При розрахунках кошторисної частини Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» застосував всупереч вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат та не надав розрахунків фактичних витрат та розрахунків цих коефіцієнтів за попередній період. Розділ II, III в Підсумковій відомості ресурсів Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» не відповідає специфікації тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2017 11:21
Висновки тендерного комітету надаються у протоколі № 47 від 01.03.2017

Документи подані скаржником

24 лютого 2017 14:05
Скарга Замовнику.PDF

Документи

28 лютого 2017 16:42
Протокол.pdf

Документи

01 березня 2017 11:21
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2017 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нікопольська-СТК 3 308 000,00
UAH з ПДВ
3 058 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РУСТСТРОЙ" 3 460 135,12
UAH з ПДВ
3 058 589,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК РЕМБУД" 3 800 000,00
UAH з ПДВ
3 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНТАЖПРОМ" 3 681 275,20
UAH з ПДВ
3 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОУС МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 3 533 379,56
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Корпорація Стар" 4 094 506,80
UAH з ПДВ
3 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК КБЦ" 4 050 000,00
UAH з ПДВ
3 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 4 098 000,00
UAH з ПДВ
3 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАСАД" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
3 676 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Публічне акціонерне товариство "Криворіжіндустрбуд" 4 134 866,40
UAH з ПДВ
3 678 901,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2017 15:10
локальний кошторис
14 лютого 2017 18:45
Кривий ріг.rar

Публічні документи

13 лютого 2017 23:05
7.Устав.PDF
13 лютого 2017 23:05
6.Справка с ЕГРПОУ.PDF
13 лютого 2017 23:05
3.Разрешение №290.13.15.PDF
13 лютого 2017 23:05
2.Разрешение №170.15.15.pdf
13 лютого 2017 23:05
1б.Лицензия стр.2.jpg
13 лютого 2017 23:05
1а.Лицензия стр.1.jpg
13 лютого 2017 23:05
Локальний кошторис.PDF
13 лютого 2017 23:05
Інф-я про договори.PDF
13 лютого 2017 23:05
Заг.вироб.витрати.PDF
13 лютого 2017 23:05
Договірна ціна.PDF
13 лютого 2017 23:05
Довідка про фіз. особу.PDF
13 лютого 2017 23:05
Довідка про ст.50 ЗУ.PDF
13 лютого 2017 23:05
Довідка про МТЗ.PDF
13 лютого 2017 23:05
Довідка про ЄДР.PDF
13 лютого 2017 23:05
Довідка (працівники).PDF
13 лютого 2017 23:05
Відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

14 лютого 2017 15:21
Додаток 7 Працівники.pdf
14 лютого 2017 15:21
Додаток 5 субпідряд.pdf
14 лютого 2017 15:21
Додаток 4 п 9.pdf
14 лютого 2017 15:21
Додаток 4 п 8.pdf
14 лютого 2017 15:20
Додаток 4 п 5.pdf
14 лютого 2017 15:20
Додаток 4 п 3.pdf
14 лютого 2017 15:20
Додаток 4 п 1.pdf
14 лютого 2017 15:20
Статут.pdf
14 лютого 2017 15:20
Статистика.pdf
14 лютого 2017 15:20
Дозвіл.pdf
14 лютого 2017 15:20
Виписка.pdf

Публічні документи

14 лютого 2017 20:13
форма пропоз.jpg
14 лютого 2017 20:13
форма пропоз 2.jpg
14 лютого 2017 20:13
реквізити тов.jpg
14 лютого 2017 20:13
ндс монтажпром 001.jpg
14 лютого 2017 20:13
кошторис дог ціна.jpg
14 лютого 2017 20:13
звед коштор.jpg
14 лютого 2017 19:55
устав монтажпром.rar
14 лютого 2017 19:55
статистика.rar
14 лютого 2017 19:54
договора монтажпром.rar
14 лютого 2017 19:54
протокол 1 от 2015 001.jpg
14 лютого 2017 19:54
наказ монтажпром 001.jpg
14 лютого 2017 19:54
довідки.rar

Публічні документи

15 лютого 2017 00:22
Розрахунок відвалів.PDF
15 лютого 2017 00:22
Розрахунок адм. витрат.PDF
15 лютого 2017 00:22
Розрахунок 2-1-10.PDF
15 лютого 2017 00:22
Розрахунок 2-1-9.PDF
15 лютого 2017 00:22
Розрахунок 2-1-8.PDF
15 лютого 2017 00:22
Розрахунок 2-1-7.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-6.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-5.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-4.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-3.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-2.PDF
15 лютого 2017 00:21
Розрахунок 2-1-1.PDF
15 лютого 2017 00:21
Перелік кошторисів.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис2-1-5.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис2-1-4.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис 2-1-10.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис 2-1-9.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис 2-1-8.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис 2-1-7.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.кошторис 2-1-6.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок.коштори 2-1-3.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок. кошторис 2-1-2.PDF
15 лютого 2017 00:21
Лок. кошторис 2-1-1.PDF
15 лютого 2017 00:21
Договірна ціна.PDF
15 лютого 2017 00:21
Вед. ресурсів 2-1-10.PDF
15 лютого 2017 00:21
Вед. ресурсів 2-1-9.PDF
15 лютого 2017 00:21
Вед. ресурсів 2-1-8.PDF
15 лютого 2017 00:21
Вед. ресурсів 2-1-7.PDF
15 лютого 2017 00:21
Вед. ресурсів 2-1-6.PDF
15 лютого 2017 00:20
Вед. ресурсів 2-1-5.PDF
15 лютого 2017 00:20
Вед. ресурсів 2-1-4.PDF
15 лютого 2017 00:20
Вед. ресурсів 2-1-3.PDF
15 лютого 2017 00:20
Вед. ресурсів 2-1-2.PDF
15 лютого 2017 00:20
Вед. ресурсів 2-1-1.PDF
15 лютого 2017 00:20
Наявність працівників.PDF
15 лютого 2017 00:20
Виписка.PDF

Публічні документи

Публічні документи

14 лютого 2017 17:24
NUM090202190601.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202190449.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202190300.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185531.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185456.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185421.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185345.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185311.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185144.pdf
14 лютого 2017 17:24
NUM090202185108.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184952.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184916.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184834.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184749.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184656.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184608.pdf
14 лютого 2017 17:23
NUM090202184520.pdf

Публічні документи

Публічні документи

14 лютого 2017 22:23
Proekt_dogovoru.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_zlochin_po.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_subpidryad.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_dovkilya.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_korupciya.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_antikorupciya.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_antikonkurentni.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_analog_dogovor.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovdka_podatki.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_materialna_baza.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_robitniki.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovirenist_not_po.pdf
14 лютого 2017 22:23
Dovidka_pravo_pidpisu.pdf
14 лютого 2017 22:23
Vipiska_z_protokolu.pdf
14 лютого 2017 22:23
Rozrahunki_z_v_do_l_k.PDF
14 лютого 2017 22:23
Rozrahunok_smittya.PDF
14 лютого 2017 22:23
Informiciya_z_v.PDF
14 лютого 2017 22:23
Informiciya_admin.PDF
14 лютого 2017 22:23
Vedomost_resursov.PDF
14 лютого 2017 22:23
Lokalni_koshtorisi.PDF
14 лютого 2017 22:23
Dogovirna_cina.PDF
14 лютого 2017 22:23
Propoziciya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нікопольська-СТК

ПП "РУСТСТРОЙ"

ТОВ "БК РЕМБУД"

ТОВ "МОНТАЖПРОМ"

ФОП "БІЛОУС МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ "Корпорація Стар"

ТОВ "СК КБЦ"

ТОВ Сапсан-КР

ТОВ "ФАСАД"

Криворіжіндустрбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нікопольська-СТК
#34610536
Переможець 3 058 588,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2017 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нікопольська-СТК
#34610536
3 058 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:20
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 14:19
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 14:09
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 14:04
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 09:31
Додаткова угода № 6 від 29.03.2019.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:17
Додаткова угода № 5 від 22.12.2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:16
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 11:16
Додаткова угода № 4-1 від 22.06.2018.pdf зміни до договору
25 червня 2018 11:13
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:53
Додаткова угода № 4 від 02.04.2018.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 16:52
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:49
Додаткова угода № 3 від 02.04.2018.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 16:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:12
Додаткова угода № 2 від 28.12.2017 - Кап. ремонт.pdf зміни до договору
02 січня 2018 14:11
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 11:43
Додаткова угода № 1 від 16.03.2017.pdf зміни до договору
16 березня 2017 11:42
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 13:07
Договір від 09.03.2017 № 12-17.pdf укладений
10 березня 2017 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невиконання умов договору
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 901 957,61
UAH (в тому числі ПДВ 483 659,60 UAH)