Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6,
Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
4 135 865,00 UAH
UA-2017-01-30-000290-b ● fbaf875ed5ec4bd982560fb6132eb0c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті Кривому Розі ради |
Код ЄДРПОУ: | 05520744 |
Місцезнаходження: | 50086, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе (Дніпропетровське шосе), буд. 11 |
Контактна особа: |
Гижко Олександр Олексійович +380564718245 dlg.ispolkom206@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2017 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2017 12:48 |
Очікувана вартість: | 4 135 865,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 358,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6,
Інші завершальні будівельні роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16 в м. Кривий Ріг». CPV ДК 021:2015 – 45450000-6,
Інші завершальні будівельні роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2017 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2017 10:22 |
Проект договору.doc | |
30 січня 2017 10:22 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
отримання документації
Дата подання: 03 лютого 2017 12:38
Дата відповіді: 03 лютого 2017 15:31
Просимо надати для ознайомлення проектну документацію
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. З проектною документацією та кресленнями Ви можете ознайомитися за адресою: 50086, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 11, каб. 109, Бондар Людмила Володимирівна, завідувач відділу з земельних питань та будівництва виконкому Довгинцівської районної в місті ради, (0564) 71-12-78. Специфікацію об’ємів робіт і матеріалів надано в Додатку 1 до тендерної документації.
просимо уточнити матеріал
Дата подання: 03 лютого 2017 15:51
Дата відповіді: 06 лютого 2017 11:37
Специфікація об’ємів робіт і матеріалів надана в Додатку 1 до тендерної документації є загальною. З неї не зрозуміло до якої позиції відомості обємів відноситься матеріал. Просимо під позиціями 37, 42, 59, 63, 64, 67 виділити необхідний матеріал..
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Всі відповіді на технічні питання Ви можете знайти в комплекті робочої документації з кресленнями, яка знаходиться за адресою: 50086, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське (Дніпропетровське) шосе, 11, каб. 109, Бондар Людмила Володимирівна, завідувач відділу з земельних питань та будівництва виконкому Довгинцівської районної в місті ради, (0564) 71-12-78.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-30-000290-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БІЛОУС МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3016918963
Дата подання: 24 лютого 2017 14:05
Оскарження результатів закупівлі
В тендерній пропозиції ТОВ «Нікопольська –СТК» відсутнє виконання вимоги розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", а саме:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (спеціфікація) не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про виконання аналогічних договорів не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника.
Всупереч вимогам Замовника та в порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття;
- перелік локальних кошторисів по статтям витрат відповідно до Додатку №1;
2) у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
Всупереч вимогам Замовник та в порушення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
При розрахунках кошторисної частини Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» застосував всупереч вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат та не надав розрахунків фактичних витрат та розрахунків цих коефіцієнтів за попередній період.
Розділ II, III в Підсумковій відомості ресурсів Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» не відповідає специфікації тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (спеціфікація) не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника;
- Довідка про виконання аналогічних договорів не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника.
Всупереч вимогам Замовника та в порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття;
- перелік локальних кошторисів по статтям витрат відповідно до Додатку №1;
2) у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
Всупереч вимогам Замовник та в порушення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано:
- розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника;
- розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт.
При розрахунках кошторисної частини Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» застосував всупереч вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат та не надав розрахунків фактичних витрат та розрахунків цих коефіцієнтів за попередній період.
Розділ II, III в Підсумковій відомості ресурсів Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» не відповідає специфікації тендерної документації .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2017 16:42
Висновки тендерного комітету надаються у протоколі № 46 від 28.02.2017.
Номер вимоги: UA-2017-01-30-000290-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МОНТАЖПРОМ", Код ЄДРПОУ:39826256
Дата подання: 25 лютого 2017 13:47
Нікопольска - СТК не відповідає кваліфікаційним крітеріям!!!
В тендерній пропозиції ТОВ «Нікопольська –СТК» відсутнє виконання вимоги розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", а саме: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (спеціфікація) не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника; - Довідка про виконання аналогічних договорів не містить підпис Уповноваженої особи Учасника та відтиск печатки Учасника. Всупереч вимогам Замовника та в порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано: - розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття; - перелік локальних кошторисів по статтям витрат відповідно до Додатку №1; 2) у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 - розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника; - розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт. Всупереч вимогам Замовник та в порушення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ТОВ «Нікопольська –СТК» не надано: - розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника; - розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника та календарний план виконання робіт. При розрахунках кошторисної частини Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» застосував всупереч вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат та не надав розрахунків фактичних витрат та розрахунків цих коефіцієнтів за попередній період. Розділ II, III в Підсумковій відомості ресурсів Учасник ТОВ «Нікопольська –СТК» не відповідає специфікації тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2017 11:21
Висновки тендерного комітету надаються у протоколі № 47 від 01.03.2017
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2017 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Нікопольська-СТК |
3 308 000,00
UAH з ПДВ
|
3 058 588,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РУСТСТРОЙ" |
3 460 135,12
UAH з ПДВ
|
3 058 589,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК РЕМБУД" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОНТАЖПРОМ" |
3 681 275,20
UAH з ПДВ
|
3 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛОУС МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
3 533 379,56
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Корпорація Стар" |
4 094 506,80
UAH з ПДВ
|
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СК КБЦ" |
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
3 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сапсан-КР |
4 098 000,00
UAH з ПДВ
|
3 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАСАД" |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 676 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Публічне акціонерне товариство "Криворіжіндустрбуд" |
4 134 866,40
UAH з ПДВ
|
3 678 901,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Нікопольська-СТК #34610536 |
Переможець |
3 058 588,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2017 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 14:20
|
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 14:19
|
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 14:09
|
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 14:04
|
Додаткова угода № 7 від 19.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 09:31
|
Додаткова угода № 6 від 29.03.2019.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 11:17
|
Додаткова угода № 5 від 22.12.2018.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2018 11:16
|
Додаткова угода № 4-1 від 22.06.2018.pdf | зміни до договору |
25 червня 2018 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 16:53
|
Додаткова угода № 4 від 02.04.2018.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2018 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 16:49
|
Додаткова угода № 3 від 02.04.2018.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2018 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 14:12
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2017 - Кап. ремонт.pdf | зміни до договору |
02 січня 2018 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2017 11:43
|
Додаткова угода № 1 від 16.03.2017.pdf | зміни до договору |
16 березня 2017 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2017 13:07
|
Договір від 09.03.2017 № 12-17.pdf | укладений |
10 березня 2017 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Невиконання умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2017 — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
2 901 957,61
UAH (в тому числі ПДВ 483 659,60 UAH)
|