Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Наркотичні , психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2017-01-30-000281-a b9d2f9ab8ad74f38b7e04cef0938d02e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Зоряна Ігорівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська комунальна міська лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Петрук Зоряна Ігорівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 16 лютого 2017 14:07
Початок аукціону: 16 лютого 2017 14:07
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість 18 шт. слід розуміти як 18 найменувань, згідно до Медико - технічних вимог тендерної документації

Фармацевтична продукція (Наркотичні , психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Фармацевтична продукція (Наркотичні , психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Р. Купчинського 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2017 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 12:30
2017 тенд докумен.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-30-000281-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 31 січня 2017 12:11
Виділити наркотичні препарати в окремий лот
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2017 15:51
На вимогу до закупівлі UA 2017- 01-30-000281-а відповідаємо, що згідно Наказу №2092, від19.12.2016року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України предмет закупівлі визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника . Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника, а не обов'язку. В даному випадку Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів вцілому , відповідно до медико – технічних вимог для потреб Тернопільської комунальної міської лікарн №2. Оскільки наша лікарня є багатопрофільною , і проводить значну кількість планових та ургентних втручань, та керуючись Локальним протоколом лікарських засобів Тернопільської комунальної міської лікарні №2 ,затвердженим медичною радою ТКМЛ №2 від 21.01.2016р для проведення анестезіологічного забезпечення оперативних втручань( згідно протоколів) одномоментно застосовуються наркотичні, психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати. З метою забезпечення безперебійного здійснення операцій та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутністі якогось із перелічених в Медико-технічних вимогах засобів , що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним , щоб закупівля та поставка наркотичних , психотропних отруйних, сильнодіючих препаратів здійснювалась вцілому.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2017 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Аптека №44 658 150,00
UAH з ПДВ
658 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" 658 996,00
UAH з ПДВ
658 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2017 18:16
Документи переможця
15 лютого 2017 13:53
1.Реєстр документів.PDF
14 лютого 2017 17:13
64.Доручення.PDF
14 лютого 2017 17:13
63.Пропозиція.PDF
14 лютого 2017 17:13
62.Проект договору.PDF
14 лютого 2017 17:12
47.Реєстрація севоран.PDF
14 лютого 2017 17:12
46.Реєстрація пропофол.PDF
14 лютого 2017 17:12
45.Реєстрація дипрофол.PDF
14 лютого 2017 17:12
41.Реєстрація ардуан.PDF
14 лютого 2017 17:12
40.Реєстрація клофелін.PDF
14 лютого 2017 17:12
39.Реєстрація дітілін.PDF
14 лютого 2017 17:12
37.Реєстрація кетамін.PDF
14 лютого 2017 17:12
36.Реєстрація сібазон.PDF
14 лютого 2017 17:12
35.Реєстрація омнопон.PDF
14 лютого 2017 17:12
34.Реєстрація промедол.PDF
14 лютого 2017 17:12
33.Реєстрація фентаніл.PDF
14 лютого 2017 17:12
32.Реєстрація морфін.PDF
14 лютого 2017 17:12
28.Штатний розпис.PDF
14 лютого 2017 17:12
27.Паспорт уповн. особи.PDF
14 лютого 2017 17:11
26.Захист довкілля.PDF
14 лютого 2017 17:11
24.Довідка з статистики.PDF
14 лютого 2017 17:11
22.Ліцензія_JPG.PDF
14 лютого 2017 17:11
21.Ліцензія наркот.JPG.PDF
14 лютого 2017 17:11
20.4ОПП_JPG.PDF
14 лютого 2017 17:11
19.ВИТЯГ ПДВ.PDF
14 лютого 2017 17:11
17.Витяг ЄДРПОУ.PDF
14 лютого 2017 17:11
16.Статут.PDF
14 лютого 2017 17:11
10.Відгук 8 лікарня.PDF
14 лютого 2017 17:11
9.Відгук 5 лікарня.PDF
14 лютого 2017 17:10
8.Договір 8лікарня.PDF
14 лютого 2017 17:10
7.Договір 5лікарня.PDF
14 лютого 2017 17:10
6.Аналогічні договори.PDF
14 лютого 2017 17:10
4.Наявність обладнання.PDF
14 лютого 2017 17:10
2.Протокол засновників.PDF
14 лютого 2017 17:10
1.Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Аптека №44

Комунальне підприємство Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Аптека №44
#33667438
Переможець 658 150,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2017 14:55

Документи

20 лютого 2017 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2017 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Аптека №44
#33667438
658 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2017 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 17:09
Додаткова угода 118 PDF.PDF зміни до договору
17 січня 2018 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 15:07
Дод. угод. дог.118 PDF.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 15:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 13:11
Додаткова угода 7PDF.PDF зміни до договору
20 грудня 2017 13:09
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 11:57
Додаткова угода №5 до договору 118 від 06.03.2017 DF.PDF зміни до договору
25 жовтня 2017 11:55
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2017 12:19
Додаткова угода №4 PDF.PDF зміни до договору
07 вересня 2017 12:17
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2017 12:10
Додаткова угода №3 від 21.07.2017.PDF зміни до договору
21 липня 2017 12:09
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2017 11:48
Додаткова угода №2 від 11.07.2017р PDF.PDF зміни до договору
11 липня 2017 11:46
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 09:29
дод угода аптека 44.pdf зміни до договору
25 травня 2017 12:13
Електронний підпис укладений
06 березня 2017 09:24
договір №118.pdf укладений
06 березня 2017 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення ( без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку , за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми , визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VІІI «Про публічні закупівлі», сторони домовились, що загальна вартість товару за даною додатковою угодою, згідно з затвердженими на цю мету видатками становить 28098,00грн. (двадцять вісім тисяч дев’яносто вісім грн.. 00 коп. з ПДВ), що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, в асортименті та кількості зазначеними у Додатку 1 – Специфікація.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 530 966,80
UAH