Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2017-01-30-000211-a 024b1409751c4badafe6cc786dc933cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Закорчемна Надія Григорівна

+380972242968 hpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ЛОР "Ходорівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188984
Місцезнаходження: 81726, Україна , Львівська обл., село Жирова, вулиця Стрийська будинок68
Контактна особа: Закорчемна Надія Григорівна
+380972242968
hpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2017 11:50
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2017 11:50
Початок аукціону: 16 лютого 2017 13:36
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кг
Хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, село Жирова, вулиця Стрийська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15811000-6 — Хлібопродукти
11000 кг
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, село Жирова, вулиця Стрийська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15811000-6 — Хлібопродукти
70 кг
Пасха
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, село Жирова, вулиця Стрийська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15811000-6 — Хлібопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2017 11:45
td-virobi-hlbobulochn.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-30-000211-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Галицька здоба", Код ЄДРПОУ:32409127
Дата подання: 21 лютого 2017 12:08
Оскарження повідомлення про кваліфікацію переможця
1.Учасником не підтверджено інформацію про відповідність запропонованого товару про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
• в якісному посвідченні не зазначено один з предметів закупівлі – паска;
• на хліб «урожайний» в якісному посвідченні не вірно вказано ДСТУ для хліба вищого ґатунку.

2. Відповідно до Додатку №2 учасник повинен був надати:
• «2.2.1 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Проте на даній довідці дата відсутня.
• 2.2.3 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Проте на даній довідці дата відсутня.
• 2.2.4 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), яка підтверджує, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Довідка відсутня. Лист-гарантія також без дати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2017 14:37
прошу ознайомитись з змістом протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2017р. №2002/1
Номер вимоги: UA-2017-01-30-000211-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Галицька здоба", Код ЄДРПОУ:32409127
Дата подання: 21 лютого 2017 15:00
Оскарження кваліфікації переможця
Відповідно до тендерної документації:

2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,ЧЕРЕЗ ВІДСУТНІСТЬ ЯКИХ ЗАМОВНИК ПРИЙМАЄ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ УЧАСНИКУ(ВІДПОВІДНО ДО СТ.17 ЗАКОНУ):
2.2 Документи, які повинен подати Учасник-юридична (фізична) особа для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), платоспроможності:
2.2.1 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
2.2.2 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) з підтвердженням того, що учасника не визнано в установленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
2.2.3 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
2.2.4 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), яка підтверджує, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.

Учасник ПАТ «Концерн Хлібпром» надав довідки в яких дата відсутня, а саме:
• «2.2.1 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Проте на даній довідці дата відсутня.
• 2.2.3 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Проте на даній довідці дата відсутня.
• 2.2.4 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), яка підтверджує, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Довідка відсутня. Лист-гарантія також без дати.
Інформацію про відповідність запропонованого товару про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
• в якісному посвідченні не зазначено один з предметів закупівлі – паска;
• на хліб «урожайний» в якісному посвідченні не вірно вказано ДСТУ для хліба вищого ґатунку.

У зв’язку з цим Замовник повинен відхилити таку пропозицію через відсутність документів. Розгляд таких документів, долучених після кваліфікації переможця є грубим порушенням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2017 15:38
рішення прийнято колективнго, прошу ознайомитись з текстом протоколу

Документи

21 лютого 2017 14:35
протокол

Документи

21 лютого 2017 15:37
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-30-000211-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Галицька здоба", Код ЄДРПОУ:32409127
Дата подання: 20 лютого 2017 18:03
Оскарження повідомлення про кваліфікацію переможця
1.Учасником ПАТ "Концерн Хлібпром" не підтверджено інформацію про відповідність запропонованого товару про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме: • в якісному посвідченні не зазначено один з предметів закупівлі – паска; • на хліб «урожайний» в якісному посвідченні не вірно вказано ДСТУ для хліба вищого ґатунку. 2. Відповідно до Додатку №2 учасник повинен був надати: • «2.2.1 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Проте на даній довідці дата відсутня. • 2.2.3 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Проте на даній довідці дата відсутня. • 2.2.4 Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), яка підтверджує, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Довідка відсутня. Лист-гарантія також без дати.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.02.2017 № 795.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 18:06

Документи подані замовником

22 лютого 2017 13:04
протокол

Документи Органу Оскарження

23 лютого 2017 18:06
рішення від 22.02.2017 № 795.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2017 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" 237 913,60
UAH з ПДВ
237 913,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Галицька здоба" 275 340,00
UAH з ПДВ
275 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 15:45
якісне посвідчення.pdf
20 лютого 2017 15:45
довідка конкуренція.pdf
15 лютого 2017 10:13
51.Детальний опис Пасха.pdf
15 лютого 2017 10:13
50.Технічні вимоги.pdf
15 лютого 2017 10:13
48.Статут.pdf
15 лютого 2017 10:13
47.Свідоцтво_Hlibprom.pdf
15 лютого 2017 10:13
45.Розширений витяг.pdf
15 лютого 2017 10:13
42.Медичні книжки.pdf
15 лютого 2017 10:13
40.Лист санстанція.pdf
15 лютого 2017 10:13
33.Довіреність Адарма.pdf
15 лютого 2017 10:13
29.Довідка про довкілля.pdf
15 лютого 2017 10:12
25.довідка конкуренція.pdf
15 лютого 2017 10:12
15.Акт дизенфекція.pdf
15 лютого 2017 10:12
14.dovidka_kved (ЄДРПОУ).pdf
15 лютого 2017 10:12
13.сертифікат (НАССР).pdf
15 лютого 2017 10:12
2.Проект договору.pdf
15 лютого 2017 10:12
1.Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2017 17:48
Технічні вимоги.pdf
14 лютого 2017 17:48
Статут.pdf
14 лютого 2017 17:47
Пропозиція.pdf
14 лютого 2017 17:47
Проект договору.pdf
14 лютого 2017 17:47
Лист-гарнтія.pdf
14 лютого 2017 17:47
Контактні дані.pdf
14 лютого 2017 17:47
Довіреність.pdf
14 лютого 2017 17:46
Довідка з ЄДР.pdf
14 лютого 2017 17:46
Детальний опис паски.pdf
14 лютого 2017 17:46
Декларація виробника.pdf
14 лютого 2017 17:46
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"

ТОВ "Галицька здоба"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"
#05511001
Переможець 237 913,60
UAH з ПДВ
20 лютого 2017 16:26

Документи

20 лютого 2017 16:26
Електронний підпис
20 лютого 2017 16:24
повідомлення хліб.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2017 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"
#05511001
237 913,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2017 16:26
Електронний підпис
20 лютого 2017 16:24
повідомлення хліб.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 14:17
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 10:37
дод угода.pdf зміни до договору
06 березня 2018 10:35
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 11:55
дод уг хліб.pdf зміни до договору
26 січня 2018 11:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 10:45
хлiб.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 16:06
хлiб_продовження.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 16:00
Електронний підпис укладений
21 вересня 2017 10:01
dog hlib.pdf зміни до договору
21 вересня 2017 09:59
Електронний підпис укладений
04 березня 2017 17:52
договір хліб.pdf укладений
04 березня 2017 17:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено ціну договору на суму 25000,90 грн та зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору до 31.12.2018р
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію договору на строк,достатній для проведення процедури закупівлі в 2018 році , сума додаткової угоди складає 20% суми визначеної в договорі та становить 42320,62 грн
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 42 292,56
UAH з ПДВ