Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України.
Complex cleaning services for the NBU premises
Complex cleaning services for the NBU premises
Очікувана вартість
18 032 500,00 UAH
UA-2017-01-27-003194-b ● 3d7b30036ef446c08f68e418f2bede57
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Горленко Ігор Володимирович +380442534428 Ihor.Horlenko@bank.gov.ua. Суходубовський Ігор Олегович +380442534428 Ihor.Sukhodubovskyi@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Skichko Olga +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Горленко Ігор Володимирович +380442534428 Ihor.Horlenko@bank.gov.ua. Суходубовський Ігор Олегович +380442534428 Ihor.Sukhodubovskyi@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2017 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2017 15:54 |
Очікувана вартість: | 18 032 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 27 січня 2017 17:31 |
Enquiries until: | 17 лютого 2017 11:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2017 11:00 |
Information
Estimated total value: | 18 032 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,11 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, будинок 9, корпус 1, 1 (ЛОК), 2, вул. Інститутська, 11-б, 12, проспект Науки, 7, корпус 1, 2, вул. Андріївська, 1, Контрактова площа, 2-А, 2-Б, вул. Борисоглібська, 5-в, вул. Драйзера, 2, вул. І. Франко, 5, вул. Ямська, 60. Строк надання послуг з комплексного прибирання будівель і споруд Національного банку України: 12 календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Розгорнути
Згорнути
Place for delivery of goods, performance of works or provision of services: Kyiv: 9, Instytutska St., buildings 1, 1 (Healthcare Center), 2; 11Б, Instytutska St.; 12, Instytutska St.; 7, Nauky Ave., buildings 1, 2; 1, Andriivska St.; 2А, Kontraktova Sq.; 2Б, Kontraktova Sq. 5В, Borysohlibska St.; 2, Draizera St.; 5, Ivana Franka St.; 60, Yamska St.; term for provision of complex cleaning services for the NBU premises: 12 calendar months.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська, будинок 9, корпус 1, 1 (ЛОК), 2, вул. Інститутська, 11-б, 12, проспект Науки, 7, корпус 1, 2, вул. Андріївська, 1, Контрактова площа, 2-А, 2-Б, вул. Борисоглібська, 5-в, вул. Драйзера, 2, вул. І. Франко, 5, вул. Ямська, 60
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Complex cleaning services for the NBU premises
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 02 квітня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2017 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2017 17:31 |
Додаток 3 до ТД.xls | |
27 січня 2017 17:31 |
Додаток 1 до ТД.xls | |
27 січня 2017 17:31 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
27 січня 2017 17:31 |
ТД для публікації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документації
Дата подання: 08 лютого 2017 16:17
Дата відповіді: 08 лютого 2017 16:39
Прошу надати розяснення стосовно пункту 8 ст.6 документації торгів а саме : прошу конкретизувати який тип документу вимагається на підтвердження від установи банку (підписане та скріплене печаткою (за наявності) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.);
Договір , довідка або інший документ .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Від установи банку Вам потрібно отимати довідку, лист, служовий документ та підвантажити в Систему, стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Щодо документації
Дата подання: 08 лютого 2017 20:22
Дата відповіді: 09 лютого 2017 09:37
Згідно пунктів 1, 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно статті 23 Закону замовник повинен надати роз’яснення на звернення.
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Підприємство звертається до Замовника щодо зазначення виду документа, який вимагає замовник, а саме письмове підтвердження від установи банку (підписане та скріплене печаткою (за наявності) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Слід зазначити, попередньо Ви написали довідку, лист, службовий документ.
Зазначте яку саме довідку (чітко вид та зміст довідки), який лист (чітко вид та зміст листа), який службовий документ (чітко вид та зміст документа).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначив про письмове підтвердження від установи банку (підписане та скріплене печаткою (за наявності) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.), у вигляді документу, а саме: або лист, або довідка, або службовий документ в довільній формі щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, в змісті якого, обов’язково буде зазначена назва закупівлі «Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України» та розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 100 тис. грн. Встановлюючи конкретну форму документу, ми встановлюємо рамки для банківських установ, які можуть бути не дотримані останнім, тому документу ми не встановлюємо чіткого виду.
Щодо документації
Дата подання: 09 лютого 2017 11:00
Дата відповіді: 09 лютого 2017 14:10
Замовник зобов’язаний чітко зазначити який саме документ надати учасником, який надає тендерну пропозицію на закупівлю «КОМПЛЕКСНІ ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ», аби уникнути зловживань зі сторони замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника.
Не зрозуміло, який саме документ учасник зобов’язаний надати, що може призвести до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Прошу замовника чітко зазначити вид документу або внести зміни в тендерну документацію із зазначенням яким чином учасник має забезпечити вимогу замовника, а саме безпосередньо «щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, в змісті якого, обов’язково буде зазначена назва закупівлі «Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України» та розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 100 тис. грн.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник зазначив про надання письмового підтвердження від установи банку, а саме, документу у довільні формі, який підтверджує певну дію, тобто надання банківською установою Учаснику (назва Учасника, адреса, реквізити, код за ЄДРПОУ та ін.) банківської гарантії на участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України» із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції, яке становить 100 тис. грн.
расчет персонала
Дата подання: 16 лютого 2017 14:09
Дата відповіді: 17 лютого 2017 10:32
Добрый день! Прошу уточнить как правильно делать расчет персонала. Округлять в какую сторону? Если, например, по ул. Институтская 9 служебных помещений 15801 м2. Из расчета 450 м2 на 1 уборщицу получается 35,113 человека и т.д. Прошу определить минимально верное количество персонала для всех участников по всем адресам, заявленным в тендере.
Спасибо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Об'єкт №1
площа службових приміщень - 15801 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 35,
площа коридорів та сходових клітин - 6953 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 7
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 2585 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 1254 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території - 3
Об'єкт №2
площа службових приміщень - 7105 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 16,
площа коридорів та сходових клітин - 2938 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 3
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 5020 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 3005 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території – 3
Об'єкт №3
площа службових приміщень - 10298 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 23,
площа коридорів та сходових клітин - 4826 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 5
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 2340 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 486 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території – 2
площа службових приміщень - 15801 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 35,
площа коридорів та сходових клітин - 6953 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 7
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 2585 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 1254 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території - 3
Об'єкт №2
площа службових приміщень - 7105 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 16,
площа коридорів та сходових клітин - 2938 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 3
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 5020 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 3005 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території – 3
Об'єкт №3
площа службових приміщень - 10298 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 23,
площа коридорів та сходових клітин - 4826 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників приміщень - 5
площа прилеглої території з твердим покриттям) - 2340 (кв.м)
площа газонів та зелених насаджень - 486 (кв.м)
мінімально необхідна кількість прибиральників території – 2
вывоз мусора
Дата подання: 16 лютого 2017 14:12
Дата відповіді: 17 лютого 2017 10:42
в связи с ограниченностью рынка по вывозу и утилизации мусора и твердых отходов, прошу предоставить перечень действующих подрядчиков.
Відповідь: Перелік компаній, які займаються вивезенням побутового та негабаритного сміття, снігу не надається, оскільки Учасник самостійно визначає перелік компаній, які будуть здійснювати дані послуги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 березня 2017
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МУРАВЕЙ - УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ПОЛЬЗА 52" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП ДЕН | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ " І Н В А Й Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Чистий світ фасіліком" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УКР-А-ТЕК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2017 16:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" |
16 770 224,23
UAH з ПДВ
|
14 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
17 447 058,80
UAH з ПДВ
|
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УКР-А-ТЕК" |
17 499 726,51
UAH з ПДВ
|
14 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " І Н В А Й Т" |
17 491 122,45
UAH з ПДВ
|
14 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" |
17 899 214,81
UAH з ПДВ
|
14 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий світ фасіліком" |
17 950 235,90
UAH з ПДВ
|
15 868 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" #35634872 |
Переможець |
14 799 999,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2017 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2018 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2018 17:41
|
100155 03.04.2018.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2018 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2018 17:36
|
100153 02.04.2018.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2018 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2018 16:51
|
Дод дог №К-8585 18.01.18 ІГГ.pdf | зміни до договору |
19 січня 2018 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2017 13:43
|
[Договір К-7683].pdf | укладений |
05 квітня 2017 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1 Договору №К-7683 від 04.04.2017 року та викласти Додаток 1,2,3,5 до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | К-7683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К-8585 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1 Договору №К-7683 у новій редакції; Викласти у новій редакції Додатки 1,2,3,5. |
Номер договору про закупівлю: | К-7683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100153 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції. Пункт 13.1. Розділу 13. Доповнити Додаток 2 до Договору Таблицями 1.3, 2.1, 3.1. Викласти у новій редакції Додатки 1 та 5. |
Номер договору про закупівлю: | К-7683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100155 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |