Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень Департаменту
Очікувана вартість
348 800,00 UAH
UA-2017-01-27-001803-b ef0296615cc241b8bb3137f32985a5af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 dkvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
dkvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2017 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 23 лютого 2017 15:17
Початок аукціону: 23 лютого 2017 15:17
Очікувана вартість: 348 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 744,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з охорони приміщень Департаменту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень Департаменту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2017 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 18:13
Нова редакція 14.02.17 ТД.docx
14 лютого 2017 18:12
зміни перекреслення 14.02.17 ТД.docx
14 лютого 2017 18:12
Перелік змін 14.02.2017.docx
14 лютого 2017 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 18:13
Нова редакція 14.02.17 ТД.docx
10 лютого 2017 16:04
зміни нова редакція 10.02.17 проект тд Хрещатик,10 (1) - копия.docx
14 лютого 2017 18:12
зміни перекреслення 14.02.17 ТД.docx
10 лютого 2017 16:03
зміни перекреслення 10.02.17 проект тд Хрещатик,10 (1) - копия - копия.docx
27 січня 2017 14:03
тендерна документація.docx
14 лютого 2017 18:12
Перелік змін 14.02.2017.docx
10 лютого 2017 16:05
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запиатння щодо розділу 3 пункту 5 до тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2017 19:40
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:03
Замовником вимагається від учасника (підпункту 2 пункту 5 розділ ІІІ тендерної документації): наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності*, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником не менше трьох років та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної відповідно за формою додатку 3 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного законодавства з праці України). Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» до охоронників встановлюються наступні вимоги: 1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; Згідно п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Враховуючи вимоги чинного законодавства до персоналу охорони , чи необхідно учаснику надавати вищевказані документи на кожного працівника охорони, з метою додержання вимог законодавства ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпний перелік необхідних документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції зазначено в тендерній документації.
Додаткові документи не вимагаються.
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2017 20:46
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:04
«Технічним завданням» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено: «до несення служби залучати досвідчених працівників, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов впровадження охоронної діяльності (відповідно до класифікації об’єктів охорони за категоріями А, Б, В за ГСТУ 78.11.001-98)». Відповідно до пункту 17 зазначених Вами Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. З метою подання достовірної інформації та подальшою можливістю перевірки замовником поданої інформації, просимо дати роз’яснення чи потрібно подавати документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані в установленому порядку (який максимальний термін їх видачі?); документи, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник» («охоронець») не нижче 3 розряду (враховуючи кваліфікацію об’єктів Замовника) з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника. «Технічним завданням» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено: «в разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єктів, наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронниками, наділеними правами та обов’язками передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»». Відповідно до вимог Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» у тому числі громадяни України мають право створювати громадські об’єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону. Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань. Правовою основою діяльності громадських формувань у тому числі є положення (статути) цих формувань. З метою подання достовірної інформації та подальшою можливістю перевірки замовником поданої інформації, просимо дати роз’яснення якими документами (копіями яких документів) необхідно підтвердити наявність в учасника охоронників (охоронців), які можуть забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єктів з урахуванням вимог, передбачених Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», а саме: копіями посвідчень (посвідок); копіями положень спеціалізованих загонів (груп); копіями відзнак по охороні громадянського порядку, виданих державними установами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпний перелік необхідних документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції зазначено в тендерній документації. Додаткові документи не вимагаються та не подаються.
Запитання щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 02 лютого 2017 21:18
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:15
В підпункті 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання копії аналогічного договору. Просимо роз’яснити, за які роки можна подавати копії договорів – як довго повинна охоронна фірма працювати на ринку України? Просимо роз’яснити, що мається на увазі «аналогічний договір»? Це повинна бути охорона адміністративних будівель комунальної та державної власності чи достатньо охорони магазинів, ресторанів, ринків та ін. Просимо роз’яснити, чи потрібно підтверджувати актами наданих послуг (виконаних робіт) виконання цього договору на протязі всього строку дії, оскільки, можна укласти договір на рік, а через тиждень його розірвати і, відповідно, реального досвіду виконання аналогічного договору не буде.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під виконанням аналогічного договору слід розуміти надання послуг з охорони (відповідно до предмету закупівлі) не менше 1 цілодобового поста протягом не менше 6 місяців (підпункті 3.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Документи, які не передбачені тендерної документацією не подаються
Запитання щодо документації
Дата подання: 03 лютого 2017 09:35
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:21
В підпункті 1.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вказано: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати наступні документи : «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеної відповідно за формою додатку 2, за підписом учасника. Обов’язковою є наявність спеціальних технічних засобів, які дозволяють здійснювати термінове реагування (прибуття на об’єкт охорони групи оперативного реагування або поліції, на виклик чергового охоронця )» Прошу надати роз'яснення до даної вимоги, а саме: Яких саме спеціальних технічних засобів має бути в наявності у учасника (вказати вид спеціальних технічних засобів)? Якими документами учасник має підтвердити їх наявність : видаткова накладна, договір оренди, та інше? Якими документами учасник має підтвердити забезпечення прибуття на об’єкт охорони групи оперативного реагування . Чи повинен учасник мати власний транспорт реагування, орендований , чи мати договір реагування. Яких документів достатньо для цього (технічних паспортів транспорту реагування , копії договору оренди (реагування), та інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В довідці зазначається обладнання, що забезпечить належне виконання договору за предметом закупівлі.
запитання до технічного завдання
Дата подання: 03 лютого 2017 09:41
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:24
В «Технічному завданні» (зазначеному в Додатку 5 до тендерної документації) визначено: Відповідальність – ВИКОНАВЕЦЬ несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. Просимо уточнити: - наданням яких документів (копій документів) потрібно підтверджувати фінансову спроможність; - якої величини (кількість відсотків) повинен бути сформований уставний фонд підприємства від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпний перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції зазначено в тендерній документації. Додаткові документи не вимагаються.
роз*яснення тех. завдання
Дата подання: 03 лютого 2017 09:45
Дата відповіді: 06 лютого 2017 17:27
«Технічним завданням» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено: «У разі виникнення загрози майну Замовника, Виконавець повинен забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 15 хвилин». У зв’язку з тим, що для виконання цієї вимоги – необхідно мати власний (або орендований) спеціальний (спеціалізований) автотранспорт або мати договір реагування з іншим підприємством. Просимо дати роз’яснення чи потрібно у такому випадку надавати документальне підтвердження наявності в учасника транспорту реагування (яка мінімальна кількість?), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (Наказ N 379 11.08.2010), шляхом надання наступних документів: копій технічних паспортів транспорту реагування; фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з який укладено договір реагування); копій довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 405). «Технічним завданням» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено: «Персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов’язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами». Просимо дати роз’яснення чи потрібно у такому випадку надавати фото форменого одягу з видимими ознаками
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вичерпний перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції зазначено в тендерній документації. Додаткові документи не вимагаються.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2017 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Скорпіон 348 653,76
UAH з ПДВ
348 653,76
UAH з ПДВ
Документи
ПП Консалт СВ 348 727,44
UAH з ПДВ
348 727,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2017 10:32
Документи переможця
21 лютого 2017 18:40
Електронний підпис
21 лютого 2017 18:38
технічне завдання.pdf
21 лютого 2017 18:37
мат-тех база довідка.pdf
21 лютого 2017 18:37
аналогічний договір.pdf
21 лютого 2017 18:36
тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2017 18:36
калькуляція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2017 14:40
Електронний підпис
21 лютого 2017 17:27
Електронний підпис
21 лютого 2017 17:24
цінова пропозиція.PDF
21 лютого 2017 17:24
калькуляція.PDF
21 лютого 2017 17:24
технічне завдання0001.PDF
21 лютого 2017 17:24
проект договору.PDF
21 лютого 2017 17:24
медичний працівник.PDF
21 лютого 2017 17:23
копія наказ.PDF
21 лютого 2017 17:23
копія ліцензія.PDF
21 лютого 2017 17:23
копия витяг консалт.pdf
21 лютого 2017 17:22
витяг єдиного податку.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Скорпіон

ПП Консалт СВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Скорпіон
#30223497
Переможець 348 653,76
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 16:39

Документи

24 лютого 2017 16:36
Електронний підпис
24 лютого 2017 16:32
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Скорпіон
#30223497
348 653,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 16:36
Електронний підпис
24 лютого 2017 16:32
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 09:47
Scan.pdf зміни до договору
03 січня 2018 09:34
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 11:21
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 11:19
охорона договір.pdf укладений
17 березня 2017 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2017 — 03 березня 2018
Сума оплати за договором: 418 384,51
UAH