Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
1 376 262,00 UAH
UA-2017-01-27-001661-b cebc66b848a54b1db0027d9346aeaafd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»,станом на 12.01.2017 р. , ТОВ "Інфокс" Управління з контролю та промислового водокористування філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ” входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Тому , за відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) , на відповідному ринку , замовник може придбати послуги з централізованого водовідведення лише в одного постачальника , а саме у ТОВ "Інфокс" Управління з контролю та промислового водокористування філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ”

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2017 13:48
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з відведення стічних вод
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243500 м.куб
послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інфокс" Управління з контролю та промислового водокористування філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ”
#26472133
Переможець 1 376 262,00
UAH з ПДВ
27 січня 2017 13:48

Документи

27 січня 2017 13:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2017 13:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інфокс" Управління з контролю та промислового водокористування філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ”
#26472133
1 376 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2017 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 16:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:04
Додаткова 5.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:03
Додаткова 4.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 14:55
Електронний підпис укладений
28 вересня 2017 10:33
Додаткова 3.PDF зміни до договору
28 вересня 2017 10:32
Електронний підпис укладений
24 лютого 2017 16:06
Додаткова 1 стоки.PDF укладений
24 лютого 2017 16:02
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 09:19
підписаний контракт укладений
15 лютого 2017 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови Національної комісії, що здійснює жеожавне регулювання у чферах енергетики та комунальних послуг від 11.07.2017 прку №907
Номер договору про закупівлю: 47/17c
Договір:
Номер додаткової угоди: 47/17c
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови Національної комісії, що здійснює жеожавне регулювання у чферах енергетики та комунальних послуг від 11.07.2017 прку №907
Номер договору про закупівлю: 47/17c
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 47/17c
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 47/17c
Договір:
Номер додаткової угоди: 47/17c
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 47/17c
Договір:
Номер додаткової угоди: 47/17c
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 839 321,82
UAH з ПДВ