Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»; 2 лоти.
Очікувана вартість
3 300 540,00 UAH
UA-2017-01-26-002014-b 913c0ab924344553a951d1fcbbf0b9ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерий Баранов

0442340421 operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Вебсайт: http://www.opera.com.ua
Місцезнаходження: Украина , Киевская обл., м. Київ, вул. Володимирська, буд.50, 01030
Контактна особа: Валерий Баранов
0442340421
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2017 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2017 11:00
Очікувана вартість: 3 300 540,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально викладено в тендерної документації.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо системи охоронного відео моніторингу
Дата подання: 03 лютого 2017 17:20
Дата відповіді: 07 лютого 2017 10:30
1. Чи входить в обов’язки персоналу Учасника здійснення технічного обслуговування та забезпечення працездатності системи охоронного відео моніторингу та пульта централізованої системи сигналізації? 2.Чи входить в обов’язки персоналу Учасника надання Замовнику (за його вимогою) результатів роботи системи охоронного відео моніторингу (надання Замовнику відеозаписів у разі необхідності)? 3. Чи потрібно Учаснику надати підтвердження, що його персонал має необхідні знання та навики роботи зі встановленою у Замовника системою охоронного відео моніторингу, і в який спосіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання №1:
Згідно ст.23 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), на перераховані вище питання даємо наступну відповідь:
- в обов’язки персоналу Учасника не входить здійснення технічного обслуговування та забезпечення працездатності системи охоронного відео моніторингу та пульта централізованої системи сигналізації;
- в обов’язки персоналу Учасника не входить надання Замовнику (за його вимогою) результатів роботи системи охоронного відео моніторингу (надання Замовнику відеозаписів у разі необхідності);
- учаснику не потрібно надати підтвердження, що його персонал має необхідні знання та навики роботи зі встановленою у Замовника системою охоронного відео моніторингу.
Щодо захисту персональних даних
Дата подання: 03 лютого 2017 17:33
Дата відповіді: 07 лютого 2017 10:31
Просимо дати пояснення яким документом регламентується вимога: «1.6.Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту (в електронному (кольоровому сканованому) вигляді) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)…..» Згідно п. 2 статті 10 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що “...використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб'єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з такими даними...”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання № 2 надається наступне роз’яснення:

Згідно з пунктами 1,2,3,5 частини 1 статті 11 закону № 2297, підставами для обробки персональних даних є: згода суб'єкта персональних даних на оброблення його персональних даних; дозвіл на оброблення персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних; необхідність виконання обов'язку володільця персональних даних, який передбачений законом.
Через те , що дії замовника, які він виконує під час здійснення організації та проведення процедури публічної закупівлі для дотримання вимог Закону України " Про публічні закупівлі", включаючи розроблення та оприлюднення тендерної документації,зокрема встановлення в тендерної документації вимог до учасників торгів щодо надання відповідної інформації, не спрямовані на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення чи знищення персональних даних за допомогою автоматизованих систем та/або картотеки,положення Закону № 2297 ніяким чином не можуть бути застосовані до проведення процедури закупівлі.
Отже, відповідно до Закону №2297 збирання та оброблення інформації персональних даних здійснює учасник торгів, а замовник є одержувачем інформації, наданої володільцем персональних даних, що унеможливлює порушення замовником цього Закону.
У випадку встановлення замовником у тендерної документації вимог щодо надання конфіденційної інформації учасник повинен звернутись до власника даної інформації по відповідну згоду в письмовому вигляді. Лише при отриманні зазначеної згоди учасник має право подати у складі тендерної пропозиції конфіденційну інформацію, власником якої є фізична особа. У випадку ненадання згоди фізичною особою на використання конфіденційної інформації для участі в процедурах закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції відповідний документ, яким засвідчується відмова особи на використання даної інформації, якщо така умова передбачена тендерною документацією.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Додаток до скарги
Додаток до скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 16:56
Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 13 березня 2017 10:40
Незаконні дії Замовника
Просимо розглянгути скаргу на незаконні діїї Замовника при проведенні процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 16.03.2017 № 1264.pdf
Дата публікації: 16 березня 2017 21:29

Документи подані скаржником

10 березня 2017 17:51
Скарга
10 березня 2017 17:51
Платіжне доручення
10 березня 2017 17:51
Оголошення
10 березня 2017 17:51
Протокол
10 березня 2017 17:51
Розрахунок ціни
10 березня 2017 17:52
Договір №28/11
10 березня 2017 17:52
Лист №368/1
10 березня 2017 17:52
Договір №278-В/МИФ-16
10 березня 2017 17:53
Договір №31/10
10 березня 2017 17:53
Лист №06/02/2017р.

Документи Органу Оскарження

17 березня 2017 16:56
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2017 10:40
Оголошення
13 березня 2017 10:40
Протокол
13 березня 2017 10:40
Розрахунок ціни
13 березня 2017 10:40
Договір №28/11
13 березня 2017 10:40
Лист №368/1
13 березня 2017 10:40
Договір №278-В/МИФ-16
13 березня 2017 10:40
Договір №31/10
13 березня 2017 10:40
Лист №06/02/2017р.
13 березня 2017 10:40
Скарга
13 березня 2017 10:40
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

16 березня 2017 21:29
рішення від 16.03.2017 № 1264.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»
Опис предмету закупівлі:
За Лотом № 1: Послуги з охорони головної будівлі ДП «Національна опера України» та прилеглої до неї території з елементами благоустрою: Три цілодобових пости (п'ять охоронників) та один денний пост (один охоронник)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 906 244,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 лютого 2017 13:47
Закінчення: 15 лютого 2017 14:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
ДК 016:2010: 80.10.1 — Послуги, пов’язані з особистою безпекою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Украина, Київська, м.Київ, вул. Володимирська, буд. 50
Дата доставки: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Додаток до скарги
Додаток до скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 16:56

Документи подані скаржником

10 березня 2017 17:51
Скарга
10 березня 2017 17:51
Платіжне доручення
10 березня 2017 17:51
Оголошення
10 березня 2017 17:51
Протокол
10 березня 2017 17:51
Розрахунок ціни
10 березня 2017 17:52
Договір №28/11
10 березня 2017 17:52
Лист №368/1
10 березня 2017 17:52
Договір №278-В/МИФ-16
10 березня 2017 17:53
Договір №31/10
10 березня 2017 17:53
Лист №06/02/2017р.

Документи Органу Оскарження

17 березня 2017 16:56
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2017 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 130 320,60
UAH з ПДВ
130 320,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-001" 1 191 960,00
UAH з ПДВ
1 072 366,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 1 901 176,20
UAH з ПДВ
1 072 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "КЛ ПАРТНЕР" 1 393 453,80
UAH з ПДВ
1 146 123,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гюрза-2007" 1 588 537,30
UAH з ПДВ
1 309 855,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2017 10:56
технічні вимоги.PDF
14 лютого 2017 10:56
Розрахунок ціни лот 2.pdf
14 лютого 2017 10:56
Розрахунок ціни лот 1.pdf
14 лютого 2017 10:56
Працівники.pdf
14 лютого 2017 10:56
копія паспорту.PDF
14 лютого 2017 10:56
копія наказ.PDF
14 лютого 2017 10:56
копія ліцензія.PDF
14 лютого 2017 10:56
копія Витяг.PDF
14 лютого 2017 10:55
втяг єдиного податку.PDF
14 лютого 2017 10:55
ВІДГУК.pdf
14 лютого 2017 10:55
Банк.PDF
14 лютого 2017 10:55
Аналогічний договір.PDF
14 лютого 2017 10:55
4опп.PDF
14 лютого 2017 10:55
3. Оригінал Статуту.pdf
14 лютого 2017 10:55
технічні вимоги.PDF
14 лютого 2017 10:55
Розрахунок ціни лот 2.pdf
14 лютого 2017 10:55
Розрахунок ціни лот 1.pdf
14 лютого 2017 10:55
Працівники.pdf
14 лютого 2017 10:55
копія паспорту.PDF
14 лютого 2017 10:55
копія наказ.PDF
14 лютого 2017 10:55
копія ліцензія.PDF
14 лютого 2017 10:55
копія Витяг.PDF
14 лютого 2017 10:55
втяг єдиного податку.PDF
14 лютого 2017 10:55
ВІДГУК.pdf
14 лютого 2017 10:55
Банк.PDF
14 лютого 2017 10:55
Аналогічний договір.PDF
14 лютого 2017 10:55
4опп.PDF
14 лютого 2017 10:55
3. Оригінал Статуту.pdf

Публічні документи

14 лютого 2017 10:30
Статут.pdf
14 лютого 2017 10:30
Розрахунок.pdf
14 лютого 2017 10:30
Пропозиція.pdf
14 лютого 2017 10:30
Паспорт Директора.pdf
14 лютого 2017 10:30
наказ та рішення.pdf
14 лютого 2017 10:30
Копія паспорту.pdf
14 лютого 2017 10:30
Документи.pdf
14 лютого 2017 10:30
Відгуки 001.pdf

Публічні документи

13 лютого 2017 18:05
19-Ліцензія.pdf
13 лютого 2017 18:04
15.6-Відгук Київ.pdf
13 лютого 2017 18:03
7-Копія паспорта.pdf
13 лютого 2017 18:03
5-Довідка з банку.jpg
13 лютого 2017 18:03
2.1-Статут.pdf
13 лютого 2017 18:02
0-Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2017 15:03
23. Про субпідрядників.pdf
13 лютого 2017 15:03
22. Ліцензія.pdf
13 лютого 2017 15:02
20. Технічні умови.pdf
13 лютого 2017 15:01
19. Істотні умови.pdf
13 лютого 2017 15:01
18. Відгук Замовника.pdf
13 лютого 2017 15:00
17. Аналогічний Договір.pdf
13 лютого 2017 14:59
16. Аналогічні послуги.pdf
13 лютого 2017 14:59
15. Свідоцтва (Лот 1).pdf
13 лютого 2017 14:57
14. Працівники (Лот 1).pdf
13 лютого 2017 14:57
13. Наявність МТБ.pdf
13 лютого 2017 14:56
11. Персональні данні.pdf
13 лютого 2017 14:55
10. Захист довкілля.pdf
13 лютого 2017 14:54
9. Про печатку.pdf
13 лютого 2017 14:53
8. Протокол.pdf
13 лютого 2017 14:53
7. Паспорт.pdf
13 лютого 2017 14:52
6. Довідка Приватбанк.pdf
13 лютого 2017 14:51
4. Довідка ф. 4-ОПП.pdf
13 лютого 2017 14:50
3. Витяг з ЄДР.pdf
13 лютого 2017 14:21
2. Статут.pdf

Публічні документи

13 лютого 2017 16:43
Істотні умови.PDF
13 лютого 2017 16:43
Оригінал Відгуку.PDF
13 лютого 2017 16:31
Копія діючого Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ПП "ОХОРОНА-001"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

ООО "КЛ ПАРТНЕР"

ТОВ "Гюрза-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Відхилено 130 320,60
UAH з ПДВ
03 березня 2017 10:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОНА-001"
#39415179
Відхилено 1 072 366,68
UAH з ПДВ
03 березня 2017 10:56
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
Відхилено 1 072 764,00
UAH з ПДВ
03 березня 2017 10:57
ООО "КЛ ПАРТНЕР"
#38085101
Рішення скасоване 1 146 123,72
UAH з ПДВ
10 березня 2017 11:25
ООО "КЛ ПАРТНЕР"
#38085101
Відхилено 1 146 123,72
UAH з ПДВ
10 березня 2017 11:27
ТОВ "Гюрза-2007"
#35388978
Рішення скасоване 1 309 855,68
UAH з ПДВ
14 березня 2017 11:26
ТОВ "Гюрза-2007"
#35388978
Відхилено 1 309 855,68
UAH з ПДВ
14 березня 2017 11:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Інформація про відміну

Дата відміни
14 березня 2017 11:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі