Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»; 2 лоти.
Очікувана вартість
3 300 540,00 UAH
UA-2017-01-26-002014-b ● 913c0ab924344553a951d1fcbbf0b9ea
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка" |
Код ЄДРПОУ: | 02224531 |
Вебсайт: | http://www.opera.com.ua |
Місцезнаходження: | Украина , Киевская обл., м. Київ, вул. Володимирська, буд.50, 01030 |
Контактна особа: |
Валерий Баранов 0442340421 operaukr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2017 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 300 540,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детально викладено в тендерної документації.
Тендерна документація
26 січня 2017 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2017 16:07 |
003-tenderna-dokumentatsya-ohorona-2017.doc | |
26 січня 2017 16:06 |
005-dodatok--5-vdomost-pro-uchasnika-ohorona-2017.PDF | |
26 січня 2017 16:06 |
004-dodatok-4-stotn-umovi-yak-obovyazkovo-vklyuchayutsya-do-dogovoru-pro-zakupvlyu-ohorona-2017.pdf | |
26 січня 2017 16:05 |
003-dodatok-3-tehnchn-vimogi-do-predmeta-zakupvl-ohorona-2017.pdf | |
26 січня 2017 16:05 |
002-dodatok-2-perelk-kriterv-yak-visuvayutsya-z-metoyu-viznachennya-vdpovdnost-uchasnikv-kvalfkatsjnim-ta-nshim-vimogam-vstanovlenih-v-tenderno-dokumentats-ohorona-2017.pdf | |
26 січня 2017 16:04 |
001-dodatok-1-forma-tenderno-propozits-ohorona-2017.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо системи охоронного відео моніторингу
Дата подання: 03 лютого 2017 17:20
Дата відповіді: 07 лютого 2017 10:30
1. Чи входить в обов’язки персоналу Учасника здійснення технічного обслуговування та забезпечення працездатності системи охоронного відео моніторингу та пульта централізованої системи сигналізації?
2.Чи входить в обов’язки персоналу Учасника надання Замовнику (за його вимогою) результатів роботи системи охоронного відео моніторингу (надання Замовнику відеозаписів у разі необхідності)?
3. Чи потрібно Учаснику надати підтвердження, що його персонал має необхідні знання та навики роботи зі встановленою у Замовника системою охоронного відео моніторингу, і в який спосіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання №1:
Згідно ст.23 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), на перераховані вище питання даємо наступну відповідь:
- в обов’язки персоналу Учасника не входить здійснення технічного обслуговування та забезпечення працездатності системи охоронного відео моніторингу та пульта централізованої системи сигналізації;
- в обов’язки персоналу Учасника не входить надання Замовнику (за його вимогою) результатів роботи системи охоронного відео моніторингу (надання Замовнику відеозаписів у разі необхідності);
- учаснику не потрібно надати підтвердження, що його персонал має необхідні знання та навики роботи зі встановленою у Замовника системою охоронного відео моніторингу.
Згідно ст.23 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), на перераховані вище питання даємо наступну відповідь:
- в обов’язки персоналу Учасника не входить здійснення технічного обслуговування та забезпечення працездатності системи охоронного відео моніторингу та пульта централізованої системи сигналізації;
- в обов’язки персоналу Учасника не входить надання Замовнику (за його вимогою) результатів роботи системи охоронного відео моніторингу (надання Замовнику відеозаписів у разі необхідності);
- учаснику не потрібно надати підтвердження, що його персонал має необхідні знання та навики роботи зі встановленою у Замовника системою охоронного відео моніторингу.
Щодо захисту персональних даних
Дата подання: 03 лютого 2017 17:33
Дата відповіді: 07 лютого 2017 10:31
Просимо дати пояснення яким документом регламентується вимога: «1.6.Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту (в електронному (кольоровому сканованому) вигляді) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)…..»
Згідно п. 2 статті 10 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що “...використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб'єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з такими даними...”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На питання № 2 надається наступне роз’яснення:
Згідно з пунктами 1,2,3,5 частини 1 статті 11 закону № 2297, підставами для обробки персональних даних є: згода суб'єкта персональних даних на оброблення його персональних даних; дозвіл на оброблення персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних; необхідність виконання обов'язку володільця персональних даних, який передбачений законом.
Через те , що дії замовника, які він виконує під час здійснення організації та проведення процедури публічної закупівлі для дотримання вимог Закону України " Про публічні закупівлі", включаючи розроблення та оприлюднення тендерної документації,зокрема встановлення в тендерної документації вимог до учасників торгів щодо надання відповідної інформації, не спрямовані на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення чи знищення персональних даних за допомогою автоматизованих систем та/або картотеки,положення Закону № 2297 ніяким чином не можуть бути застосовані до проведення процедури закупівлі.
Отже, відповідно до Закону №2297 збирання та оброблення інформації персональних даних здійснює учасник торгів, а замовник є одержувачем інформації, наданої володільцем персональних даних, що унеможливлює порушення замовником цього Закону.
У випадку встановлення замовником у тендерної документації вимог щодо надання конфіденційної інформації учасник повинен звернутись до власника даної інформації по відповідну згоду в письмовому вигляді. Лише при отриманні зазначеної згоди учасник має право подати у складі тендерної пропозиції конфіденційну інформацію, власником якої є фізична особа. У випадку ненадання згоди фізичною особою на використання конфіденційної інформації для участі в процедурах закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції відповідний документ, яким засвідчується відмова особи на використання даної інформації, якщо така умова передбачена тендерною документацією.
Згідно з пунктами 1,2,3,5 частини 1 статті 11 закону № 2297, підставами для обробки персональних даних є: згода суб'єкта персональних даних на оброблення його персональних даних; дозвіл на оброблення персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних; необхідність виконання обов'язку володільця персональних даних, який передбачений законом.
Через те , що дії замовника, які він виконує під час здійснення організації та проведення процедури публічної закупівлі для дотримання вимог Закону України " Про публічні закупівлі", включаючи розроблення та оприлюднення тендерної документації,зокрема встановлення в тендерної документації вимог до учасників торгів щодо надання відповідної інформації, не спрямовані на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення, знеособлення чи знищення персональних даних за допомогою автоматизованих систем та/або картотеки,положення Закону № 2297 ніяким чином не можуть бути застосовані до проведення процедури закупівлі.
Отже, відповідно до Закону №2297 збирання та оброблення інформації персональних даних здійснює учасник торгів, а замовник є одержувачем інформації, наданої володільцем персональних даних, що унеможливлює порушення замовником цього Закону.
У випадку встановлення замовником у тендерної документації вимог щодо надання конфіденційної інформації учасник повинен звернутись до власника даної інформації по відповідну згоду в письмовому вигляді. Лише при отриманні зазначеної згоди учасник має право подати у складі тендерної пропозиції конфіденційну інформацію, власником якої є фізична особа. У випадку ненадання згоди фізичною особою на використання конфіденційної інформації для участі в процедурах закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції відповідний документ, яким засвідчується відмова особи на використання даної інформації, якщо така умова передбачена тендерною документацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 16:56
Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 13 березня 2017 10:40
Дата подання: 13 березня 2017 10:40
Незаконні дії Замовника
Просимо розглянгути скаргу на незаконні діїї Замовника при проведенні процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 16.03.2017 № 1264.pdf
Дата публікації: 16 березня 2017 21:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» |
Опис предмету закупівлі: |
За Лотом № 1: Послуги з охорони головної будівлі ДП «Національна опера України» та прилеглої до неї території з елементами благоустрою: Три цілодобових пости (п'ять охоронників) та один денний пост (один охоронник)
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 906 244,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території; Код за ДК016 -2010: 80.10.1 – «Послуги, пов’язані з особистою безпекою»; код CPV згідно ДК 021-2015: 79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
ДК 016:2010: 80.10.1 — Послуги, пов’язані з особистою безпекою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Украина, Київська, м.Київ, вул. Володимирська, буд. 50
Дата доставки:
06 березня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-01-26-002014-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Дата подання: 10 березня 2017 17:53
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 15.03.2017 № 1232.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 16:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2017 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
130 320,60
UAH з ПДВ
|
130 320,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-001" |
1 191 960,00
UAH з ПДВ
|
1 072 366,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
1 901 176,20
UAH з ПДВ
|
1 072 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "КЛ ПАРТНЕР" |
1 393 453,80
UAH з ПДВ
|
1 146 123,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гюрза-2007" |
1 588 537,30
UAH з ПДВ
|
1 309 855,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Відхилено |
130 320,60
UAH з ПДВ
|
03 березня 2017 10:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ОХОРОНА-001" #39415179 |
Відхилено |
1 072 366,68
UAH з ПДВ
|
03 березня 2017 10:56
|
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Відхилено |
1 072 764,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2017 10:57
|
|
ООО "КЛ ПАРТНЕР" #38085101 |
Рішення скасоване |
1 146 123,72
UAH з ПДВ
|
10 березня 2017 11:25
|
|
ООО "КЛ ПАРТНЕР" #38085101 |
Відхилено |
1 146 123,72
UAH з ПДВ
|
10 березня 2017 11:27
|
|
ТОВ "Гюрза-2007" #35388978 |
Рішення скасоване |
1 309 855,68
UAH з ПДВ
|
14 березня 2017 11:26
|
|
ТОВ "Гюрза-2007" #35388978 |
Відхилено |
1 309 855,68
UAH з ПДВ
|
14 березня 2017 11:27
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 березня 2017 11:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі