Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія, гаряче водопостачання, теплове навантаження
Очікувана вартість
3 851 086,18 UAH
UA-2017-01-26-001970-b 12088144840a4d4d89c102be4f673ead
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробець Наталія Андріївна

+380322342691 byh_lvpy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
Код ЄДРПОУ: 20835913
Вебсайт: http://www.Lviv-prestige-school.com.ua
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., місто, м. Львів, Пулюя 36
Контактна особа: Воробець Наталія Андріївна
+380322342691
byh_lvpy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 № 630. Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» здійснює централізоване постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів. Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на товар, якій може бути поставлений тільки певним постачальником. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послугу з постачання теплової енергії, гаряче водопостачання, теплове навантаження та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи навчального закладу, та погіршення здоров’я громадян у разі неотримання зазначеної послуги, або отримання її не в повному обсязі прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Відповідно до ст..6 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III до суміжних ринків належить: а) постачання теплової енергії, б) виробництво теплової енергії (крім випадків, коли вона використовується виключно для внутрішньовиробничих потреб) в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності з виробництва теплової енергії (ліцензійними умовами). Згідно ст.. 1 Закону: суміжний ринок - товарний ринок, що не перебуває у стані природної монополії, для суб'єктів якого реалізація вироблених товарів або використання товарів інших суб'єктів господарювання неможливе без безпосереднього використання товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій. Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» займає монопольне становище як суб’єкт природної монополії, на ринку транспортування теплової енергії для споживачів м. Львова та на суміжному ним ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ними експлуатуються, з часткою 100%.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2017 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 Гкал
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.І.Пулюя 34а, 36,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
10000 м.куб
гаряче водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.І.Пулюя 34а, 36,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
9 Гкал
теплове навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.І.Пулюя 34а, 36,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

26 січня 2017 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
Переможець 3 851 086,18
UAH з ПДВ
26 січня 2017 16:38

Документи

26 січня 2017 16:38
Електронний підпис
26 січня 2017 16:34
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2017 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
3 851 086,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2017 16:38
Електронний підпис
26 січня 2017 16:34
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 12:22
Додаткова угода.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 12:20
Додаткова угода.jpg зміни до договору
26 грудня 2017 12:14
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 11:25
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 10:57
додаток до тепла.pdf зміни до договору
01 лютого 2017 10:45
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 10:05
тепло тендер 2017.doc укладений
01 лютого 2017 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 5103/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5103/3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5103/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5103/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередні зміни від 26.12.2017 року вважати такими, що опубліковані помилково та не брати до уваги.
Номер договору про закупівлю: 5103/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5103/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 121 419,78
UAH з ПДВ