Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колотий горох, томатна паста, капуста квашена, консервований зелений горошок (банка скло 0,5 кг), повидло фруктове, сухофрукти
Очікувана вартість
1 338 430,00 UAH
UA-2017-01-26-001415-b c03da4de2c0f434b9eaf14d856da0ed0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шабрацька Марина Леонідівна

+380342522877 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери, 10-Г
Контактна особа: Шабрацька Марина Леонідівна
+380342522877
ekonomichnyl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2017 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2017 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2017 14:46
Початок аукціону: 13 лютого 2017 14:24
Очікувана вартість: 1 338 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 692,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється для закладів освіти м. Івано-Франківська на 2017 рік на очікувану вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 кг
Колотий горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2300 кг
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
25900 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
5550 шт
Консервований зелений горошок (банка скло 0,5 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кг
Повидло фруктове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
5000 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи-садки, навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2017 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2017 14:43
ТД -Оброблені фрукти та овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Заготпромторг" 793 870,00
UAH з ПДВ
549 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОРІЯ-ІМПЕКС" 905 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2017 16:44
якісне горох.jpg
10 лютого 2017 16:18
Статут ст.11.jpg
10 лютого 2017 16:18
Статут ст.10.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.9.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.8.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.7.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.6.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.5.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.4.jpg
10 лютого 2017 16:17
Статут ст.3.jpg
10 лютого 2017 16:16
Статут ст.2.jpg
10 лютого 2017 16:16
Статут ст.1.jpg
10 лютого 2017 16:16
Виписка ст.2.jpg
10 лютого 2017 16:16
Виписка ст.1.jpg
10 лютого 2017 16:13
Довідка не платник ПДВ.jpg
10 лютого 2017 16:13
Довідка переможця.jpg
10 лютого 2017 16:11
Довідка транспорт.jpg
10 лютого 2017 16:11
Договір найму авто.jpg
10 лютого 2017 16:03
Проект договору ст.1.jpg
10 лютого 2017 16:03
Проект договору ст.2.jpg
10 лютого 2017 16:03
Проект договору ст.3.jpg
10 лютого 2017 16:03
Проект договору ст.4.jpg
10 лютого 2017 16:02
технічні вимоги.jpg
10 лютого 2017 16:01
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

12 лютого 2017 13:54
Електронний підпис
12 лютого 2017 13:50
сертифікат сушка.TIF
12 лютого 2017 13:50
сертифікат сушка (2).TIF
12 лютого 2017 13:50
сертифікат горох.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут5.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут4.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут3.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут2.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут1.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут 7.TIF
12 лютого 2017 13:50
Статут 6.TIF
12 лютого 2017 13:50
Спецодяг і рукавиці.TIF
12 лютого 2017 13:50
Наказ на директора.TIF
12 лютого 2017 13:50
витяг глория.TIF
12 лютого 2017 13:50
виписка глорыя 2.TIF
12 лютого 2017 13:50
виписка глорыя 1.TIF
12 лютого 2017 13:50
виписка глория 4.TIF
12 лютого 2017 13:50
виписка глория 3.TIF
12 лютого 2017 13:50
копія медичної книжки.TIF
12 лютого 2017 13:50
сертифікат повидло.TIF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Заготпромторг"

ТОВ "ГЛОРІЯ-ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Заготпромторг"
#32941484
Переможець 549 990,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2017 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2017 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Заготпромторг"
#32941484
549 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 18:18
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
03 січня 2018 18:18
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 18:13
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 січня 2018 18:12
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 09:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 вересня 2017 09:43
Електронний підпис укладений
12 липня 2017 16:40
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 липня 2017 16:37
Електронний підпис укладений
28 лютого 2017 16:23
договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти зміни до договору
28 лютого 2017 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із значним подорожчанням цін на ринку та відповідно до пункту другого частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 26/17/102
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/17/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із значним подорожчанням ціни на ринку та відповідно до пункту другого частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 26/17/102
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/17/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням кошторисних призначень та фінансування видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: № 26/17/102
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/17/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" термін дії договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2017 році - на 109623.43 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 26/17/102
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/17/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML