Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського ,4-Л в Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування)
Очікувана вартість
14 400 000,00 UAH
UA-2017-01-26-000845-a ● f686be9c46f74872b66867a7e09e60d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гочара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380444846707 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2017 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2017 15:54 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2017 15:54 |
Очікувана вартість: | 14 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 144 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського ,4-Л в Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Гончара Олеся, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2017 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2017 14:13 |
Перелік змін до ТД від 31.01.2017.pdf | |
31 січня 2017 14:10 |
ТД зі змінами .doc | |
26 січня 2017 14:04 |
Відомість основних матеріалів.pdf | |
26 січня 2017 14:01 |
Відомість обсягів робіт Сік 4Л.doc | |
26 січня 2017 13:59 |
Том 2 Сікорського =20170123.pdf | |
26 січня 2017 13:59 |
Том 1=АБ Сикорского 20161219.pdf | |
26 січня 2017 13:56 |
Проект договору - Додаток №4.doc |
31 січня 2017 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 січня 2017 14:13 |
Перелік змін до ТД від 31.01.2017.pdf
|
||||||
31 січня 2017 14:10 |
ТД зі змінами .doc
|
||||||
26 січня 2017 14:04 |
Відомість основних матеріалів.pdf
|
||||||
26 січня 2017 14:01 |
Відомість обсягів робіт Сік 4Л.doc
|
||||||
26 січня 2017 13:59 |
Том 2 Сікорського =20170123.pdf
|
||||||
26 січня 2017 13:59 |
Том 1=АБ Сикорского 20161219.pdf
|
||||||
26 січня 2017 13:56 |
Проект договору - Додаток №4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 січня 2017 16:00
Дата відповіді: 31 січня 2017 14:16
Ознайомившись з тендерною документацією, щодо предмету закупівлі: Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л у Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування), вважаємо, що деякі вимоги Замовника суперечать чинному законодавству у сфері здійснення державних закупівель. В п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» Додатку№1 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надати інформаційну довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних робіт на об’єктах дипломатичних представництв з переліком об’єктів. Згідно зі ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, та недискримінації учасників, а замовник в свою чергу не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимогу щодо виконання аналогічних робіт вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, адже аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і аж ніяк не може бути пов’язана з типовістю по профілю організацій, на яких роботи були виконані. Таким чином вищезазначена вимога унеможливлює участь у процедурі державної закупівлі підприємств, які мають величезний досвід у виконанні аналогічних договорів за характером робіт та рівнем складності але не мають досвіду робіт в типових по профілю організаціях.
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни та викласти в новій редакції п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» додатку №1 до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вимогу задоволено та внесено зміни до тендерної документації
запитання по процедурі закупівлі
Дата подання: 01 лютого 2017 11:50
Дата відповіді: 01 лютого 2017 13:39
З метою оптимізації робочого часу на прорахунок кошторисів, просимо викласти інформаційну модель договірної ціни (кошторисної вартості) в програмному комплексу АВК або в інших розрахункових комплексах з нульовими цінами ресурсів.
Відповідь: Тендерна документація містить достатньо інформації та матеріалів для прорахунку учасниками попереднього кошторису, підготовка якого займе не більше 5-х днів.
Враховуючи те, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій майже два тиждні, що є більш чим достатнім, дана вимага є безпідставною.
Враховуючи те, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій майже два тиждні, що є більш чим достатнім, дана вимага є безпідставною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-26-000845-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД", Код ЄДРПОУ:31092950
Дата подання: 30 січня 2017 16:07
внесення змін до тендерної документації
Ознайомившись з тендерною документацією, щодо предмету закупівлі: Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л у Шевченківському районі м. Києва (Перебудовування), вважаємо, що деякі вимоги Замовника суперечать чинному законодавству у сфері здійснення державних закупівель. В п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» Додатку№1 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надати інформаційну довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних робіт на об’єктах дипломатичних представництв з переліком об’єктів. Згідно зі ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, та недискримінації учасників, а замовник в свою чергу не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимогу щодо виконання аналогічних робіт вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, адже аналогічність договору визначається характером робіт та рівнем складності схожими з предметом закупівлі і аж ніяк не може бути пов’язана з типовістю по профілю організацій, на яких роботи були виконані. Таким чином вищезазначена вимога унеможливлює участь у процедурі державної закупівлі підприємств, які мають величезний досвід у виконанні аналогічних договорів за характером робіт та рівнем складності але не мають досвіду робіт в типових по профілю організаціях.
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни та викласти в новій редакції п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» додатку №1 до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни та викласти в новій редакції п. 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону» додатку №1 до тендерної документації, з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері здійснення державних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2017 14:06
вимогу задоволено та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2017-01-26-000845-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:35962266
Дата подання: 23 лютого 2017 11:48
ВИМОГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 2/2017 від 21.02.2017 р.)
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Встановити факт порушення законних прав та інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація», (оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №2/2017 від 21.02.2017 р.) під час проведення процедури закупівлі – «Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л в Шевченківському районі м. Києва (перебудовування), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-01-26-000845-а.
Розгорнути
Згорнути
2. Встановити факт порушення законних прав та інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація», (оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №2/2017 від 21.02.2017 р.) під час проведення процедури закупівлі – «Роботи з реконструкції приміщень в адміністративній будівлі ГДІП на вул. Сікорського, 4-Л в Шевченківському районі м. Києва (перебудовування), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-01-26-000845-а.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2017 16:45
Вимогу ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна – Реставрація» (надалі – Скаржник) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій №2/2017 від 21.07.2017р.) від 23.02.2017р. №23/17 незадоволено виходячи з наступного:
1) Рішення Замовника щодо відхилення Скаржника через відсутність додатків до сканкопій аналогічних договорів є цілком правомірним. Таку ж правову позицію поділяє й орган оскарження (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України), який неодноразово в своїх рішеннях посилався на те, що додаток до договору є невід’ємною частиною договору. У випадку надання учасником аналогічного договору без додатків, такий договір не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, тому тендерна пропозиція учасника повинна бути відхилена на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (як приклад рішення органу оскарження №1413-р/пк-ск від 18.08.2015).
Також, неодноразово роз’яснення з приводу повноти надання учасниками підтверджувальних документів та правомірності відхилення Замовниками учасників через ненадання останніми додатків до аналогічних договорів надавалися в журналах «Радник в сфері державних закупівель» №8 (59) серпень 2016 та №11 (62) листопад 2016р, в системі Прозоро, тощо.
Враховуючи вищевикладене, твердження Скаржника щодо незаконного відхилення його тендерної пропозиції є безпідставним.
Крім того, в тендерній документації Замовником встановлено вимогу ст. 16 Закону щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданням учасниками сканкопій оригіналів аналогічних договорів або актів виконаних робіт. Тобто кожен учасник мав вибір і на власний розсуд надавав ті документи, які підтверджують його відповідність даному критерію. Скаржником було надано сканкопії оригіналів договорів без їх додатків, що й стало причиною його відхилення.
Слід зазначити, що у випадку рішення тендерного комітету про прийняття до розгляду аналогічних договорів Скаржника без додатків могло б спровокувати й інших учасників, які добросовісно віднеслись до підготовки своїх тендерних пропозицій й подали всю необхідну інформацію й документи відповідно до вимог Замовника, на оскарження такого рішення.
2) Щодо відхилення Скаржника через виявлення факту зазначення в тендерній пропозиції недостовірної інформації, а саме довідки з податкової про відсутність заборгованості.
Дійсно, в тендерній документації Замовником не було встановлено вимоги щодо надання оригіналу довідки з податкової, але Скаржником було надано сканкопію оригіналу даної довідки. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом розглядаються усі надані учасником документи, які підтверджують його відповідність вимогам Закону та Замовника, тому знати помилково чи ні дана довідка була надана Скаржником тендерний комітет заздалегідь не міг.
В своїй вимозі Скаржник посилається на те, що Замовник не звертався до ДПІ і припустився вільного судження змісту даної довідки.
Тендерним комітетом Замовника було здійснено перевірку Скаржника на предмет відсутності чи наявності заборгованості по сплаті податків та зборів на податковому сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес партнера» на головній сторінці веб - порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/businesspartner ), заборгованості не виявлено.
Проте зміст даної довідки свідчить про її фальсифікацію з огляду на те, що:
- довідку видано 13.02.2016р.;
- в назві підприємства Скаржника помилка;
- дата відсутності заборгованості станом на 13.02.2017р.;
- довідка видана відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який не чинний;
- сканкопія даної довідки містить відбиток оригінальної печатки на підписах начальника ДПІ та начальника відділу, які зараз не працюють в ДПІ.
Слід також зазначити, що тендерна документація Замовника містить застереження, що за підроблення бланків, документів, печаток, штампів, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
1) Рішення Замовника щодо відхилення Скаржника через відсутність додатків до сканкопій аналогічних договорів є цілком правомірним. Таку ж правову позицію поділяє й орган оскарження (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України), який неодноразово в своїх рішеннях посилався на те, що додаток до договору є невід’ємною частиною договору. У випадку надання учасником аналогічного договору без додатків, такий договір не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, тому тендерна пропозиція учасника повинна бути відхилена на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (як приклад рішення органу оскарження №1413-р/пк-ск від 18.08.2015).
Також, неодноразово роз’яснення з приводу повноти надання учасниками підтверджувальних документів та правомірності відхилення Замовниками учасників через ненадання останніми додатків до аналогічних договорів надавалися в журналах «Радник в сфері державних закупівель» №8 (59) серпень 2016 та №11 (62) листопад 2016р, в системі Прозоро, тощо.
Враховуючи вищевикладене, твердження Скаржника щодо незаконного відхилення його тендерної пропозиції є безпідставним.
Крім того, в тендерній документації Замовником встановлено вимогу ст. 16 Закону щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданням учасниками сканкопій оригіналів аналогічних договорів або актів виконаних робіт. Тобто кожен учасник мав вибір і на власний розсуд надавав ті документи, які підтверджують його відповідність даному критерію. Скаржником було надано сканкопії оригіналів договорів без їх додатків, що й стало причиною його відхилення.
Слід зазначити, що у випадку рішення тендерного комітету про прийняття до розгляду аналогічних договорів Скаржника без додатків могло б спровокувати й інших учасників, які добросовісно віднеслись до підготовки своїх тендерних пропозицій й подали всю необхідну інформацію й документи відповідно до вимог Замовника, на оскарження такого рішення.
2) Щодо відхилення Скаржника через виявлення факту зазначення в тендерній пропозиції недостовірної інформації, а саме довідки з податкової про відсутність заборгованості.
Дійсно, в тендерній документації Замовником не було встановлено вимоги щодо надання оригіналу довідки з податкової, але Скаржником було надано сканкопію оригіналу даної довідки. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом розглядаються усі надані учасником документи, які підтверджують його відповідність вимогам Закону та Замовника, тому знати помилково чи ні дана довідка була надана Скаржником тендерний комітет заздалегідь не міг.
В своїй вимозі Скаржник посилається на те, що Замовник не звертався до ДПІ і припустився вільного судження змісту даної довідки.
Тендерним комітетом Замовника було здійснено перевірку Скаржника на предмет відсутності чи наявності заборгованості по сплаті податків та зборів на податковому сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес партнера» на головній сторінці веб - порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/businesspartner ), заборгованості не виявлено.
Проте зміст даної довідки свідчить про її фальсифікацію з огляду на те, що:
- довідку видано 13.02.2016р.;
- в назві підприємства Скаржника помилка;
- дата відсутності заборгованості станом на 13.02.2017р.;
- довідка видана відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який не чинний;
- сканкопія даної довідки містить відбиток оригінальної печатки на підписах начальника ДПІ та начальника відділу, які зараз не працюють в ДПІ.
Слід також зазначити, що тендерна документація Замовника містить застереження, що за підроблення бланків, документів, печаток, штампів, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2017 16:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
10 272 857,00
UAH з ПДВ
|
10 128 857,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" |
13 998 393,77
UAH з ПДВ
|
10 270 393,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" |
13 101 805,26
UAH з ПДВ
|
12 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС" |
14 068 530,85
UAH з ПДВ
|
12 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" |
14 168 895,96
UAH з ПДВ
|
12 812 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фундамент |
14 255 994,37
UAH з ПДВ
|
13 967 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
10 128 857,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2017 14:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
Відхилено |
10 270 393,77
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2017 16:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" #31092950 |
Переможець |
12 669 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2017 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 13:50
|
ДУ 114-17-2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2017 14:54
|
ДУ 114-17-1-1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2017 14:53
|
ДУ 114-17-1-2.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2017 14:53
|
ДУ 114-17-1-3.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2017 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2017 09:41
|
114-17.rar | укладений |
07 березня 2017 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 114/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 114/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |