Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко
Очікувана вартість
461 100,00 UAH
UA-2017-01-25-000760-c 8d1ece05e2624867abcb2f87f23f661d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванченко Олександр Іванович

+380536524107 osvita.gromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Іванченко Олександр Іванович
+380536524107
osvita.gromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2017 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2017 20:28
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 20:28
Початок аукціону: 13 лютого 2017 15:17
Очікувана вартість: 461 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 305,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43500 л
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2017 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2017 20:23
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 454 140,00
UAH з ПДВ
454 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 460 230,00
UAH з ПДВ
460 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2017 11:10
повідомлення
10 лютого 2017 19:35
ціна.part2.rar
10 лютого 2017 19:35
ціна.part1.rar

Публічні документи

24 лютого 2017 10:18
переможець.rar
10 лютого 2017 19:24
пропозиція молоко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Рішення скасоване 454 140,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 454 140,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 15:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 460 230,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 16:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 лютого 2017 16:25
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 лютого 2017 16:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2017 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
460 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2017 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:23
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
21 березня 2018 11:22
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:21
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
21 березня 2018 11:19
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 20:24
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
18 січня 2018 20:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 19:44
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 19:43
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2017 17:35
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
17 жовтня 2017 17:33
Електронний підпис укладений
11 вересня 2017 10:35
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
11 вересня 2017 10:34
Електронний підпис укладений
17 серпня 2017 19:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 19:10
Електронний підпис укладений
18 липня 2017 10:14
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 липня 2017 10:12
Електронний підпис укладений
12 липня 2017 13:18
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 липня 2017 13:17
Електронний підпис укладений
12 липня 2017 13:15
Додаткова угода-молоко.pdf зміни до договору
16 березня 2017 08:10
Електронний підпис укладений
07 березня 2017 15:58
Договір.pdf укладений
07 березня 2017 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна одиниці виміру
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з підвищенням цін на закупівлю товарів, на підставі листа Постачальника та довідок статистики, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару та встановити її на рівні: Молоко 11,58 грн. за 1 л. Зменшити суму договору на 5,58 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 460224,42 грн,, в тому числі ПДВ – 76704,07 грн.. 2. Викласти специфікацію до Договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.4.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів Сторони вирішили змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% ( згідно пункту 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»), що встановлена в Договорі № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів. Встановити ціну за одиницю товару згідно найменування: молоко - 11,58 грн. за 1 л., з ПДВ. 2. Зменшити суму договору № 83 від 07.03.2017 року на 28,74 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 460201,26 грн., в тому числі ПДВ – 76700,21 грн.., внаслідок цього викласти специфікацію до Договору (Додаток № 3) в наступній редакції. 3. Сторони домовились внести зміни до п. 3.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року та викласти його в наступній редакції: «Сума цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, без погіршення якісних характеристик товару, що постачається, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». 4. За іншими умовами Договору № 83 від 07.03.2017 року сторони підтверджують свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода являється невід’ємною частиною Договору № 83 від 07.03.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.4.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів Сторони вирішили змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% ( згідно пункту 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»), що встановлена в Договорі № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів. Встановити ціну за одиницю товару згідно найменування: молоко – 12,73 грн. за 1 л., з ПДВ. 2. Зменшити суму договору № 83 від 07.03.2017 року на 4,90 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 460196,36 грн., в тому числі ПДВ – 76699,39 грн.., внаслідок цього викласти специфікацію до Договору (Додаток № 3) в наступній редакції. 3. Сторони домовились внести зміни до п. 3.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року та викласти його в наступній редакції: «Сума цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, без погіршення якісних характеристик товару, що постачається, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.4.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів Сторони вирішили змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% ( згідно пункту 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»), що встановлена в Договорі № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів. Встановити ціну за одиницю товару згідно найменування: молоко – 14,00 грн. за 1 л., з ПДВ. 2. Зменшити суму договору № 83 від 07.03.2017 року на 8,15 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 460188,21 грн., в тому числі ПДВ – 76698,04 грн.., внаслідок цього викласти специфікацію до Договору (Додаток № 3) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 6.4.4. Договору № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів Сторони вирішили змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% ( згідно пункту 4 п.п. 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»), що встановлена в Договорі № 83 від 07.03.2017 року про закупівлю товарів. Встановити ціну за одиницю товару згідно найменування: молоко – 15,40,00 грн. за 1 л., з ПДВ. 2. Зменшити суму договору № 83 від 07.03.2017 року на 1,40 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 460186,81 грн., в тому числі ПДВ – 76697,80 грн.., внаслідок цього викласти специфікацію до Договору (Додаток № 3) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни та доповнення до п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 01.03.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним ».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів з урахуванням продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору керуючись ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, дійшли згоди внести зміни та доповнення до укладеного договору № 83 від 07.03.2017 року, а саме: 1. Внести зміни та доповнення до п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 01.04.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним ».
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 333628,40 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 171526,41 грн. (сто сімдесят одна тисяча п’ятсот двадцять шість грн. 41 коп.), в тому числі ПДВ – 28587,74 грн. 2. Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток № 1.1) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2017 — 01 квітня 2018
Сума оплати за договором: 171 526,41
UAH з ПДВ