Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (послуги з вивезення та розміщення рідких нечистот з вигрібних ям) (кількість - 744.8 м куб)
Очікувана вартість
40 100,00 UAH
UA-2017-01-24-000353-a df92771d4fb14197b31d62124f589242
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Ірина Вікторівна

+380614541347 gplinternat@zp.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Чайка Ірина Вікторівна
+380614541347
gplinternat@zp.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2017 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2017 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2017 12:12
Очікувана вартість: 40 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
744 м.куб
Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (послуги з вивезення та розміщення рідких нечистот з вигрібних ям) (кількість - 744.8 м куб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 березня 2017
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2017 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 12:09
оголошення (вивіз рідких нечистот).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-24-000353-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ"ДХ ОЛЕКСАНДРІЯ", Код ЄДРПОУ:38948134
Дата подання: 30 січня 2017 16:00
РПВ
яким чином ця послуга в закупівлі ,якщо вона виконується тільки на конкурсних засадах органом місцевого самоврядування і тільки юридичною особою (цеш відходи) Закон про відходи ст.35-1,іще добавлю цеш небезпечні відходи 3-категорії є підстави для скасування
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2017 11:45
На Вашу Вимогу, у встановлені чинним законодавством строки, повідомляємо: в звязку з тим, що наш заклад фінансується за рахунок обласного бюджету, всі закупівлі, сума яких перевищує 30 тис.грн., повинні проводиться через електрону систему "ProZorro" (підстава: Рішення Запорізької обласної ради від 20.04.2016 № 2). Ми, як юридична особа, являємося Замовниками закупівель та діємо згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затв. Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, відповідно до якого дотримуємося принципів ПРОЗОРОСТІ, ВІДКРИТОСТІ, ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ серед Учасників (в тому числі визначених органами місцевого самоврядування, за наявністю). Розглядатимемо будь-які пропозиції, які відповідатимуть законодавству та вимогам Оголошення. Як встановлено Порядком здійснення допорогових закупівель, розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2017 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Гуляйпільської міської ради Запорізької області 40 100,00
UAH з ПДВ
40 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2017 08:54
про учасника10.PDF
27 січня 2017 08:54
На ДАНІ11.PDF
27 січня 2017 08:54
10.PDF
27 січня 2017 08:54
9.PDF
27 січня 2017 08:54
3.PDF
27 січня 2017 08:54
2.PDF
27 січня 2017 08:54
1.PDF
27 січня 2017 08:54
про передачу.PDF
27 січня 2017 08:53
-інформація.PDF
27 січня 2017 08:53
504769.PDF
27 січня 2017 08:53
410446.PDF
27 січня 2017 08:53
094453.PDF
27 січня 2017 08:53
504769.PDF
27 січня 2017 08:53
410446.PDF
27 січня 2017 08:53
094953.PDF
27 січня 2017 08:53
.PDF
27 січня 2017 08:53
2.PDF
27 січня 2017 08:53
.PDF
27 січня 2017 08:53
з реєстру.PDF
27 січня 2017 08:53
№80.PDF
27 січня 2017 08:53
№53к.PDF
27 січня 2017 08:53
ДОВІДКА3.PDF
27 січня 2017 08:53
7.PDF
27 січня 2017 08:53
6.PDF
27 січня 2017 08:53
5.PDF
27 січня 2017 08:53
4.PDF
27 січня 2017 08:53
3.PDF
27 січня 2017 08:53
2.PDF
27 січня 2017 08:53
1.PDF
27 січня 2017 08:53
1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Комунсервіс" Гуляйпільської міської ради Запорізької області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Гуляйпільської міської ради Запорізької області
#35235989
Переможець 40 100,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 10:02

Документи

01 лютого 2017 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Гуляйпільської міської ради Запорізької області
#35235989
40 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2017 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2017 13:00
Дод.угода 01 .PDF зміни до договору
02 листопада 2017 12:58
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 09:53
Договір укладений
06 лютого 2017 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII щодо зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 73/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML