Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наркотичні, наркозні та психотропні засоби
Очікувана вартість
313 852,98 UAH
UA-2017-01-24-000043-c ● 5d8bb616231f46eb9130692ba2b27595
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ КЗ Міська лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138 |
Контактна особа: |
Дунаєва Ірина Дмитрівна +380639848151 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2017 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2017 09:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2017 09:23 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2017 14:09 |
Очікувана вартість: | 313 852,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 707,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
393 уп
Пропофол 10 мг/мл 20 мл №5 - 25 уп., Тракріум 10 мг/мл по 5 мл №5 - 99 уп., Сибазон 5 мг/мл по 2 мл №10 - 50 уп., Дитилін 20 мг/мл 5 мл №10 - 69 уп., Натрію оксибутират 20% по 10 мл №10 - 20 уп., Кетамін 50 мг/мл 2 мл №10 - 105 уп., Фенобарбітал 0,005 таб. №50 - 1 уп., Ардуан №25 - 24 уп.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
3728 шт
Омнопон 2% 1 мл - 1010 амп., Фентаніл 0,005% 2 мл - 1670 амп., Тіопентал 1,0 г - 538 фл., Промедол 20 мг/мл 1 мл - 510 амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2017 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2017 14:46 |
ТД наркотики.docx |
27 січня 2017 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2017 14:46 |
ТД наркотики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-24-000043-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: МКП "Вінницька міська аптека", Код ЄДРПОУ:31473118
Дата подання: 14 лютого 2017 12:13
Вимога
У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.4 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», міститься вимога про те, що: «ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист)».
Такі гарантійні листи були надані усіма учасниками, що подали тендерні пропозиції стосовно даної закупівлі, однак пропозиція переможця предмету закупівлі ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28а, місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Маяковського, 138, м. Вінниця.
Крім того, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця, що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години.
Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати), який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою 21019, м. Вінниця, вул. Маяковського, буд. 138, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).»
Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Вінниця протягом години з моменту замовлення товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Вінниця складає: відстань напряму – 130 км; відстань автошляхами – 146 км.
Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, а тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником.
А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним.
Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету КЗ Центр Матері та дитини від «14» лютого 2017р. є незаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК «Ліки України» не відповідають умовам закупівлі, в частині «…Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг».
Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК«Ліки України», як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі.
Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Розгорнути
Згорнути
Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.4 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», міститься вимога про те, що: «ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист)».
Такі гарантійні листи були надані усіма учасниками, що подали тендерні пропозиції стосовно даної закупівлі, однак пропозиція переможця предмету закупівлі ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28а, місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Маяковського, 138, м. Вінниця.
Крім того, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця, що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години.
Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати), який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою 21019, м. Вінниця, вул. Маяковського, буд. 138, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).»
Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Вінниця протягом години з моменту замовлення товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Вінниця складає: відстань напряму – 130 км; відстань автошляхами – 146 км.
Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, а тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником.
А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним.
Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету КЗ Центр Матері та дитини від «14» лютого 2017р. є незаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК «Ліки України» не відповідають умовам закупівлі, в частині «…Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг».
Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК«Ліки України», як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі.
Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Скасована
Дата: 14 лютого 2017 13:31
Причина: Відмова від вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2017 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МКП "Вінницька міська аптека" |
212 953,14
UAH з ПДВ
|
189 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." |
230 791,65
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державна акціонерна компанія "Ліки України" |
313 074,64
UAH з ПДВ
|
313 074,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МКП "Вінницька міська аптека" #31473118 |
Відхилено |
189 999,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2017 11:28
|
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." #38303459 |
Переможець |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2017 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2018 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 13:04
|
ДУ 1 ФАРМХОЛДІНГ.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2017 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2017 09:57
|
Додаткова угода наркотичні.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2017 10:29
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2017 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2017 13:51
|
ДОГОВІР | укладений |
01 березня 2017 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти п.3.3 Розділу 3 Договору №25 від 28.02.2017 року в наступній редакції: Ціна цього договору становить 143 084, 00 грн., з них: загальний фонд – 143 084, 00 грн., тобто зменшується на 23 456, 00 грн.; спеціальний фонд зменшується на 23 460, 00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися викласти п.3.3 Розділу 3 Договору №25 від 28.02.2017 року в наступній редакції: Ціна цього договору становить 142 148, 00 грн., тобто зменшується на 936,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю про державні кошти №25 від 28.02.2017 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |