Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні, наркозні та психотропні засоби
Очікувана вартість
313 852,98 UAH
UA-2017-01-24-000043-c 5d8bb616231f46eb9130692ba2b27595
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380639848151 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ КЗ Міська лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380639848151
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2017 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2017 09:23
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2017 09:23
Початок аукціону: 10 лютого 2017 14:09
Очікувана вартість: 313 852,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 707,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
393 уп
Пропофол 10 мг/мл 20 мл №5 - 25 уп., Тракріум 10 мг/мл по 5 мл №5 - 99 уп., Сибазон 5 мг/мл по 2 мл №10 - 50 уп., Дитилін 20 мг/мл 5 мл №10 - 69 уп., Натрію оксибутират 20% по 10 мл №10 - 20 уп., Кетамін 50 мг/мл 2 мл №10 - 105 уп., Фенобарбітал 0,005 таб. №50 - 1 уп., Ардуан №25 - 24 уп.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
3728 шт
Омнопон 2% 1 мл - 1010 амп., Фентаніл 0,005% 2 мл - 1670 амп., Тіопентал 1,0 г - 538 фл., Промедол 20 мг/мл 1 мл - 510 амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2017 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:46
ТД наркотики.docx
27 січня 2017 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:46
ТД наркотики.docx
24 січня 2017 09:18
ТД наркотики.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-24-000043-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: МКП "Вінницька міська аптека", Код ЄДРПОУ:31473118
Дата подання: 14 лютого 2017 12:13
Вимога
У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.4 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», міститься вимога про те, що: «ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист)».
Такі гарантійні листи були надані усіма учасниками, що подали тендерні пропозиції стосовно даної закупівлі, однак пропозиція переможця предмету закупівлі ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28а, місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Маяковського, 138, м. Вінниця.
Крім того, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця, що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години.
Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати), який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою 21019, м. Вінниця, вул. Маяковського, буд. 138, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).»
Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Вінниця протягом години з моменту замовлення товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Вінниця складає: відстань напряму – 130 км; відстань автошляхами – 146 км.
Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, а тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником.
А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним.
Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету КЗ Центр Матері та дитини від «14» лютого 2017р. є незаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК «Ліки України» не відповідають умовам закупівлі, в частині «…Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг».
Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ДАК«Ліки України», як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі.

Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 лютого 2017 13:31
Причина: Відмова від вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2017 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МКП "Вінницька міська аптека" 212 953,14
UAH з ПДВ
189 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 230 791,65
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державна акціонерна компанія "Ліки України" 313 074,64
UAH з ПДВ
313 074,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2017 09:02
Остаточна пропозиція
13 лютого 2017 09:02
ГАРАНТ-ЗН.pdf
08 лютого 2017 18:22
документ.zip
08 лютого 2017 18:22
термоконтейнер.pdf
08 лютого 2017 18:22
пояснення.pdf
08 лютого 2017 18:22
поставка 1 год.pdf
08 лютого 2017 18:22
ПРОМ.PDF
08 лютого 2017 18:22
ФЕНОБ 5 мг.pdf
08 лютого 2017 18:22
ФЕНТ.PDF
08 лютого 2017 18:22
ТІОП-1.PDF
08 лютого 2017 18:22
СИБ-АМП.PDF
08 лютого 2017 18:22
ПРОПОФОЛ-ФАРМ 20025.pdf
08 лютого 2017 18:22
ОМН.PDF
08 лютого 2017 18:22
Н-О.PDF
08 лютого 2017 18:22
КЕТ-Ф.PDF
08 лютого 2017 18:22
ДИТ-Б.PDF
08 лютого 2017 18:22
АТРАК-НОВО.PDF
08 лютого 2017 18:22
АРДУАН.pdf
08 лютого 2017 18:21
Аналогічні договора.pdf
08 лютого 2017 18:21
Аналогічні договора.pdf
08 лютого 2017 18:21
Гарант націнка.pdf
08 лютого 2017 18:21
Гарант поставка.pdf
08 лютого 2017 18:21
Гарант. працівники.pdf
08 лютого 2017 18:21
Довідка корупція.pdf
08 лютого 2017 18:21
Довідка бенефіц.pdf
08 лютого 2017 18:21
уповноважена особа.pdf
08 лютого 2017 18:21
матер-техн база.pdf
08 лютого 2017 18:21
Лист захист.pdf
08 лютого 2017 18:21
Доки.pdf
08 лютого 2017 18:21
ДОВІДКИ.pdf
08 лютого 2017 18:21
Гарантія Кет и Н-О.pdf
08 лютого 2017 18:21
Гарантия атракуриум.pdf
08 лютого 2017 18:21
пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2017 11:38
Гарант лист Інтерхім.pdf
20 лютого 2017 15:28
Ліцензія 2.pdf
20 лютого 2017 15:28
Ліцензія 1.pdf
17 лютого 2017 15:28
Довідка УМВС027.pdf
09 лютого 2017 09:21
Scan.pdf
08 лютого 2017 17:36
Електронний підпис
08 лютого 2017 17:34
договір924.pdf
08 лютого 2017 17:34
витяг.pdf
08 лютого 2017 17:34
Статут.pdf
08 лютого 2017 17:34
паспорт директор.pdf
08 лютого 2017 17:34
Протокол+ наказ.pdf
08 лютого 2017 17:34
гар лист поставки.pdf
08 лютого 2017 17:34
Ліцензія 2.pdf
08 лютого 2017 17:34
Ліцензія 1.pdf
08 лютого 2017 17:34
д-ка про тех як хар.pdf
08 лютого 2017 17:34
стаття 17.pdf
08 лютого 2017 17:34
тех паспорт.pdf
08 лютого 2017 17:34
паспорт апт склад.pdf
08 лютого 2017 17:34
Копія договору оренди.pdf
08 лютого 2017 17:34
пропозиція923.pdf

Публічні документи

08 лютого 2017 14:31
3.1.11. Інші документи.PDF
08 лютого 2017 14:31
3.1.8.Ліцензії.PDF
08 лютого 2017 14:31
3.1.7. Витяг ЄДР 13.01.2017.pdf
08 лютого 2017 14:31
3.1.6. Копія Статуту.pdf
08 лютого 2017 14:31
3.1.3 Ст17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МКП "Вінницька міська аптека"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Державна акціонерна компанія "Ліки України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МКП "Вінницька міська аптека"
#31473118
Відхилено 189 999,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 11:28
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 11:38

Документи

14 лютого 2017 11:28
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2017 11:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2017 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2017 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:04
ДУ 1 ФАРМХОЛДІНГ.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 13:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 09:57
Додаткова угода наркотичні.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 09:47
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 10:29
Додаткова угода.PDF зміни до договору
23 жовтня 2017 10:24
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 13:51
ДОГОВІР укладений
01 березня 2017 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти п.3.3 Розділу 3 Договору №25 від 28.02.2017 року в наступній редакції: Ціна цього договору становить 143 084, 00 грн., з них: загальний фонд – 143 084, 00 грн., тобто зменшується на 23 456, 00 грн.; спеціальний фонд зменшується на 23 460, 00 грн.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися викласти п.3.3 Розділу 3 Договору №25 від 28.02.2017 року в наступній редакції: Ціна цього договору становить 142 148, 00 грн., тобто зменшується на 936,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю про державні кошти №25 від 28.02.2017 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 142 148,00
UAH з ПДВ