Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса Молочна в/г, сосиски Молочні в/г фасовані, сардельки Фірмові в/г упак.)
Очікувана вартість
405 000,00 UAH
UA-2017-01-23-002802-b 2e7deee677da4797a36514cb2c9ab537
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Вячеславівна Микулович

+30322382792 ldufk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 02136962
Вебсайт: http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1
Контактна особа: Лілія Вячеславівна Микулович
+30322382792
ldufk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2017 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 09 лютого 2017 12:34
Очікувана вартість: 405 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Ковбаса Молочна в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1500 кілограми
сосиски Молочні в/г фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1500 кілограми
сардельки Фірмові в/г упак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 24 січня 2017 17:03
Дата відповіді: 26 січня 2017 13:57
Чи можливо запропонувати Сосиски Молочні (вищий гатунок) в модифікованому газовому середовищі?
Відповідь: Дякуєм за ваше запитання! Так, Сосиски Молочні (вищий гатунок) в модифікованому газовому середовищі можна нам запропонувати. Відповідні зміни щодо технічних вимог до предмету закупівлі ДК 021:2015 – 15130000-8 - М’ясопродукти (додаток №4 до тендерної документації) будуть внесені до Тендерної документації.
питання
Дата подання: 25 січня 2017 16:49
Дата відповіді: 27 січня 2017 15:57
експерний висновок на проведення дослідження щодо якості проведеної санітарної обробки автотраспорту Уточніть будь-ласка, що це за документ має бути?
Відповідь: Доброго дня! Дивіться, будь-ласка, зміни до тендерної документації в частині Додатку №2 до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 27 січня 2017 17:51
Дата відповіді: 30 січня 2017 16:24
чи можливий еквівалент сардельки фірмові на сардельки по ДСТУ?
Відповідь: Добрий день! Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 4 до тендерної документації.
Якість
Дата подання: 27 січня 2017 22:14
Дата відповіді: 30 січня 2017 17:00
Які дії Замовника,якщо буде по документах запропоновано якісний товар,а насправді при прставці продукція буде під сумнівом?
Відповідь: Добрий день!
Згідно положень п. 6 розділу 3 тендерної документація, після укладання договору за результатами торгів, Учасник пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - переможець), зобов’язаний на кожну партію товару надавати документи, які засвідчують якість товару, відповідно до специфікації предмету закупівлі.
У разі виникнення потреби перевірки якості товару, що буде постачатися, на вимогу замовника або його представника, переможець зобов’язаний документально підтвердити належну якість продукції, а також, провести фізико - хімічні випробування товару у відповідних акредитованих лабораторіях за власний рахунок.
Відповідно до п. 2.3. договору, проект якого викладено у додатку 5 до тендерної документації, замовник має право здійснити повернення отриманого товару без проведення оплати у випадку, якщо його якість не відповідає вимогам.
Згідно п.п. 5.5., 5.6. договору, замовник має право залучати до встановлення якості та відповідності товару відповідних спеціалістів. Вартість досліджень (експертизи) оплачує переможець.
У випадку виявлення товару неналежної якості, переможець зобов’язаний надати замовнику таку ж кількість товару належної якості та сплатити штраф.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-23-002802-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 09 лютого 2017 15:46
Невідповідність продукції
Переможець аукціону в закупівлі UA-2017-01-23-002802-b ФОП Пирч В.В. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: в запропонованому експертному висновку №44 від 11.04.2016 року, виданого Стрийською районною державною лабораторією ветеринарної медицини, проводилось лабораторне дослідження однієї позиції: Сардельки Смачні. Ця позиція не приймає участі в закупівлі.
Стосовно ПП "Оксамит": запропоновано посвідчення про якість №7, де зазначено: виробник ковбасний цех м'ясопереробного ПП "оксамит". Одночасно з цим ПП "Оксамит" опублікувало договір дистрибуції №1 від 05.01.2017 року, відповідно до якого ПП "Гал-Євро-Контракт" являється виробником торгової марки "Леополіс", а ПП "Оксамит" являється покупцем даної продукції (а не виробником).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2017 00:41
Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги на рішення Замовника після оцінки пропозицій можуть бути подані після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Будь ласка, дочекайтеся оприлюднення відповідного повідомлення по одному з учасників.
Номер вимоги: UA-2017-01-23-002802-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 27 лютого 2017 14:54
Відповідність характеристикам предмета закупівлі
Відповідно до протоколу замовника №20 від 20 лютого 2017р. указано, що відсутній експлуатаційний дозвіл чи рішення про державну реєстрацію потужності орендованого приміщення. Відповідно до рішення Упарвління Держпродспоживслужби в м. Львові, виданого 17 лютого є рішення про державну реєстрацію потужності за адресою орендованого приміщення (особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-13-21-1892).
Стосовно довідки про про станню проведену дезінфекцію - в копії санітарног паспорту №16 є відмітка про проведення дезінфекції від 01.02.2017р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2017 23:44
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зберігання харчових продуктів тваринного походження вимагає отримання відповідним оператором ринку експлуатаційного дозволу.
Згідно умов п.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасника торгів повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на вищевказані потужності.
Відповідно до ст.ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з 20.09.2016 року оформлення санітарних паспортів не передбачено, тому замовник у п.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагав подання учасником довідки про проведення останньої дезінфекції у складі тендерної пропозиції.
Крім цього, у вкладиші до санітарного паспорту відсутні підпис та печатка установи, яка проводила відповідні роботи, що суперечить змісту наданого документу.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» документи з тендерною пропозицією повинні бути завантажені учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2017 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пирч Володимир Васильович 225 000,00
UAH з ПДВ
199 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОКСАМИТ" 322 500,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна 297 990,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Агротем 360 900,00
UAH з ПДВ
347 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2017 19:15
документація.pdf

Публічні документи

07 лютого 2017 19:22
Пропозиція.pdf
07 лютого 2017 19:22
Відгук.pdf
07 лютого 2017 19:22
7.Договора.pdf
07 лютого 2017 19:22
6.Дсту.pdf
07 лютого 2017 19:22
2.Витяг.pdf
07 лютого 2017 19:22
1.Статут+Зміни.pdf

Публічні документи

07 лютого 2017 20:49
Техпаспорт автомобіля.pdf
07 лютого 2017 20:46
Декларація виробника2.pdf
07 лютого 2017 20:45
Декларація виробника1.pdf
07 лютого 2017 20:45
Протокол досліджень.pdf
07 лютого 2017 20:43
Експертний висновок.pdf
07 лютого 2017 20:38
Проект договору.pdf
07 лютого 2017 20:36
Технічні вимоги.pdf
07 лютого 2017 20:25
Медична книжка 4.pdf
07 лютого 2017 20:24
Медична книжка 3.pdf
07 лютого 2017 20:24
Медична книжка 2.pdf
07 лютого 2017 20:24
Медична книжка 1.pdf
07 лютого 2017 20:23
Копія паспорту та коду.pdf
07 лютого 2017 20:23
Копія паспорту 3.pdf
07 лютого 2017 20:22
Копія паспорту 2.pdf
07 лютого 2017 20:22
Копія паспорту 1.pdf
07 лютого 2017 20:21
Відгук Колпак.pdf
07 лютого 2017 20:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 лютого 2017 09:23
санітарний пасп1.pdf
08 лютого 2017 09:23
сан. паспорт н.pdf
07 лютого 2017 17:54
цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2017 17:54
статут.pdf
07 лютого 2017 17:54
ст 17.pdf
07 лютого 2017 17:54
санітарні паспорта.pdf
07 лютого 2017 17:53
проект договору.pdf
07 лютого 2017 17:53
наявність працівників.pdf
07 лютого 2017 17:53
мед.книжки.pdf
07 лютого 2017 17:53
копія паспорта.pdf
07 лютого 2017 17:53
експертний висновок.pdf
07 лютого 2017 17:53
довідка.pdf
07 лютого 2017 17:53
декларація виробника.pdf
07 лютого 2017 17:53
гарантійний лист.pdf
07 лютого 2017 17:53
відгук.pdf
07 лютого 2017 17:53
виписка.pdf
07 лютого 2017 17:53
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пирч Володимир Васильович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОКСАМИТ"

Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна

ПП Агротем

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пирч Володимир Васильович
#2280513554
Відхилено 199 990,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 14:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОКСАМИТ"
#32282795
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2017 16:53
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна
#3256915187
Відхилено 295 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2017 14:23
ПП Агротем
#31742132
Переможець 347 400,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 16:16

Документи

14 лютого 2017 14:26
Електронний підпис
14 лютого 2017 14:25
Протокол_14.PDF

Документи

15 лютого 2017 16:53
Електронний підпис
15 лютого 2017 16:52
Протокол_16.PDF

Документи

20 лютого 2017 14:23
Електронний підпис
20 лютого 2017 14:21
Protokol_20.PDF

Документи

22 лютого 2017 16:16
Електронний підпис
22 лютого 2017 16:15
protokol_25.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2017 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Агротем
#31742132
347 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2017 16:16
Електронний підпис
22 лютого 2017 16:15
protokol_25.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 13:52
Додаткова угода №_11-Пр ковбаса.pdf укладений
08 серпня 2017 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2017 17:39
Дод.угода №1.PDF зміни до договору
29 травня 2017 17:38
Електронний підпис укладений
06 березня 2017 13:37
Договір_ковбаса.PDF укладений
06 березня 2017 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11-Пр
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № 11-Пр
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 84 982,92
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із неможливістю виконати умови договору в частині запропонованої ціни за одиницю товару.