Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса Молочна в/г, сосиски Молочні в/г фасовані, сардельки Фірмові в/г упак.)
Очікувана вартість
405 000,00 UAH
UA-2017-01-23-002802-b ● 2e7deee677da4797a36514cb2c9ab537
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Лілія Вячеславівна Микулович +30322382792 ldufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2017 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2017 12:34 |
Очікувана вартість: | 405 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Ковбаса Молочна в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1500 кілограми
сосиски Молочні в/г фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1500 кілограми
сардельки Фірмові в/г упак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2017 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2017 17:05 |
ТД_Ковбаса зі змінами.docx | |
27 січня 2017 17:05 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (із змінами).docx | |
27 січня 2017 17:05 |
Додаток 4 Технічні вимоги (із змінами).docx | |
27 січня 2017 17:05 |
Протокол внесення змін в ТД.PDF | |
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 6.docx | |
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 3 Відповідність вимогам ст.17 Закону.doc | |
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.doc |
27 січня 2017 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2017 17:05 |
ТД_Ковбаса зі змінами.docx
|
|||
27 січня 2017 17:05 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (із змінами).docx
|
|||
27 січня 2017 17:05 |
Додаток 4 Технічні вимоги (із змінами).docx
|
|||
27 січня 2017 17:05 |
Протокол внесення змін в ТД.PDF
|
|||
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 6.docx
|
|||
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 3 Відповідність вимогам ст.17 Закону.doc
|
|||
23 січня 2017 18:55 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 24 січня 2017 17:03
Дата відповіді: 26 січня 2017 13:57
Чи можливо запропонувати Сосиски Молочні (вищий гатунок) в модифікованому газовому середовищі?
Відповідь: Дякуєм за ваше запитання! Так, Сосиски Молочні (вищий гатунок) в модифікованому газовому середовищі можна нам запропонувати. Відповідні зміни щодо технічних вимог до предмету закупівлі ДК 021:2015 – 15130000-8 - М’ясопродукти (додаток №4 до тендерної документації) будуть внесені до Тендерної документації.
питання
Дата подання: 25 січня 2017 16:49
Дата відповіді: 27 січня 2017 15:57
експерний висновок на проведення дослідження щодо якості проведеної санітарної обробки автотраспорту
Уточніть будь-ласка, що це за документ має бути?
Відповідь: Доброго дня! Дивіться, будь-ласка, зміни до тендерної документації в частині Додатку №2 до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 27 січня 2017 17:51
Дата відповіді: 30 січня 2017 16:24
чи можливий еквівалент сардельки фірмові на сардельки по ДСТУ?
Відповідь: Добрий день! Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 4 до тендерної документації.
Якість
Дата подання: 27 січня 2017 22:14
Дата відповіді: 30 січня 2017 17:00
Які дії Замовника,якщо буде по документах запропоновано якісний товар,а насправді при прставці продукція буде під сумнівом?
Відповідь: Добрий день!
Згідно положень п. 6 розділу 3 тендерної документація, після укладання договору за результатами торгів, Учасник пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - переможець), зобов’язаний на кожну партію товару надавати документи, які засвідчують якість товару, відповідно до специфікації предмету закупівлі.
У разі виникнення потреби перевірки якості товару, що буде постачатися, на вимогу замовника або його представника, переможець зобов’язаний документально підтвердити належну якість продукції, а також, провести фізико - хімічні випробування товару у відповідних акредитованих лабораторіях за власний рахунок.
Відповідно до п. 2.3. договору, проект якого викладено у додатку 5 до тендерної документації, замовник має право здійснити повернення отриманого товару без проведення оплати у випадку, якщо його якість не відповідає вимогам.
Згідно п.п. 5.5., 5.6. договору, замовник має право залучати до встановлення якості та відповідності товару відповідних спеціалістів. Вартість досліджень (експертизи) оплачує переможець.
У випадку виявлення товару неналежної якості, переможець зобов’язаний надати замовнику таку ж кількість товару належної якості та сплатити штраф.
Згідно положень п. 6 розділу 3 тендерної документація, після укладання договору за результатами торгів, Учасник пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - переможець), зобов’язаний на кожну партію товару надавати документи, які засвідчують якість товару, відповідно до специфікації предмету закупівлі.
У разі виникнення потреби перевірки якості товару, що буде постачатися, на вимогу замовника або його представника, переможець зобов’язаний документально підтвердити належну якість продукції, а також, провести фізико - хімічні випробування товару у відповідних акредитованих лабораторіях за власний рахунок.
Відповідно до п. 2.3. договору, проект якого викладено у додатку 5 до тендерної документації, замовник має право здійснити повернення отриманого товару без проведення оплати у випадку, якщо його якість не відповідає вимогам.
Згідно п.п. 5.5., 5.6. договору, замовник має право залучати до встановлення якості та відповідності товару відповідних спеціалістів. Вартість досліджень (експертизи) оплачує переможець.
У випадку виявлення товару неналежної якості, переможець зобов’язаний надати замовнику таку ж кількість товару належної якості та сплатити штраф.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-23-002802-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 09 лютого 2017 15:46
Невідповідність продукції
Переможець аукціону в закупівлі UA-2017-01-23-002802-b ФОП Пирч В.В. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: в запропонованому експертному висновку №44 від 11.04.2016 року, виданого Стрийською районною державною лабораторією ветеринарної медицини, проводилось лабораторне дослідження однієї позиції: Сардельки Смачні. Ця позиція не приймає участі в закупівлі.
Стосовно ПП "Оксамит": запропоновано посвідчення про якість №7, де зазначено: виробник ковбасний цех м'ясопереробного ПП "оксамит". Одночасно з цим ПП "Оксамит" опублікувало договір дистрибуції №1 від 05.01.2017 року, відповідно до якого ПП "Гал-Євро-Контракт" являється виробником торгової марки "Леополіс", а ПП "Оксамит" являється покупцем даної продукції (а не виробником).
Розгорнути
Згорнути
Стосовно ПП "Оксамит": запропоновано посвідчення про якість №7, де зазначено: виробник ковбасний цех м'ясопереробного ПП "оксамит". Одночасно з цим ПП "Оксамит" опублікувало договір дистрибуції №1 від 05.01.2017 року, відповідно до якого ПП "Гал-Євро-Контракт" являється виробником торгової марки "Леополіс", а ПП "Оксамит" являється покупцем даної продукції (а не виробником).
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2017 00:41
Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги на рішення Замовника після оцінки пропозицій можуть бути подані після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Будь ласка, дочекайтеся оприлюднення відповідного повідомлення по одному з учасників.
Номер вимоги: UA-2017-01-23-002802-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 27 лютого 2017 14:54
Відповідність характеристикам предмета закупівлі
Відповідно до протоколу замовника №20 від 20 лютого 2017р. указано, що відсутній експлуатаційний дозвіл чи рішення про державну реєстрацію потужності орендованого приміщення. Відповідно до рішення Упарвління Держпродспоживслужби в м. Львові, виданого 17 лютого є рішення про державну реєстрацію потужності за адресою орендованого приміщення (особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-13-21-1892).
Стосовно довідки про про станню проведену дезінфекцію - в копії санітарног паспорту №16 є відмітка про проведення дезінфекції від 01.02.2017р.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно довідки про про станню проведену дезінфекцію - в копії санітарног паспорту №16 є відмітка про проведення дезінфекції від 01.02.2017р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2017 23:44
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зберігання харчових продуктів тваринного походження вимагає отримання відповідним оператором ринку експлуатаційного дозволу.
Згідно умов п.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасника торгів повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на вищевказані потужності.
Відповідно до ст.ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з 20.09.2016 року оформлення санітарних паспортів не передбачено, тому замовник у п.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагав подання учасником довідки про проведення останньої дезінфекції у складі тендерної пропозиції.
Крім цього, у вкладиші до санітарного паспорту відсутні підпис та печатка установи, яка проводила відповідні роботи, що суперечить змісту наданого документу.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» документи з тендерною пропозицією повинні бути завантажені учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно умов п.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасника торгів повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на вищевказані потужності.
Відповідно до ст.ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з 20.09.2016 року оформлення санітарних паспортів не передбачено, тому замовник у п.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагав подання учасником довідки про проведення останньої дезінфекції у складі тендерної пропозиції.
Крім цього, у вкладиші до санітарного паспорту відсутні підпис та печатка установи, яка проводила відповідні роботи, що суперечить змісту наданого документу.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» документи з тендерною пропозицією повинні бути завантажені учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2017 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пирч Володимир Васильович |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОКСАМИТ" |
322 500,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна |
297 990,00
UAH з ПДВ
|
295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Агротем |
360 900,00
UAH з ПДВ
|
347 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пирч Володимир Васильович #2280513554 |
Відхилено |
199 990,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2017 14:26
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОКСАМИТ" #32282795 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2017 16:53
|
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна #3256915187 |
Відхилено |
295 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2017 14:23
|
ПП Агротем #31742132 |
Переможець |
347 400,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2017 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2017 13:52
|
Додаткова угода №_11-Пр ковбаса.pdf | укладений |
08 серпня 2017 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2017 17:39
|
Дод.угода №1.PDF | зміни до договору |
29 травня 2017 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2017 13:37
|
Договір_ковбаса.PDF | укладений |
06 березня 2017 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 11-Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № 11-Пр |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 березня 2017 — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
84 982,92
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із неможливістю виконати умови договору в частині запропонованої ціни за одиницю товару. |