Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплопостачання
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2017-01-23-000824-b 51bef9498ede4cc8bd4a7794c0f50810
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюра Ірина Вікторівна

380673606030 kopitkiv_school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Копитківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 22564803
Місцезнаходження: 35720, Україна , Рівненська обл., с. Копиткове, Шкільна, 2
Контактна особа: Місюра Ірина Вікторівна
380673606030
kopitkiv_school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2017 20:18
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 Гігакалорія
постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35720, Україна, Рівненська область, с.Копиткове, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Енергопостачальна організація в особі керівника Мельника Сергія Миколайовича
#2780619614
Переможець 480 000,00
UAH
23 січня 2017 20:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 20:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Енергопостачальна організація в особі керівника Мельника Сергія Миколайовича
#2780619614
480 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 14:47
Додаткова угода №6 (2).JPG зміни до договору
26 грудня 2017 14:45
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 14:37
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 14:36
Додаткова угода №5.JPG зміни до договору
26 грудня 2017 14:29
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2017 15:40
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2017 15:39
Додаткова угода №4.pdf укладений
07 листопада 2017 15:33
Електронний підпис укладений
09 лютого 2017 15:13
додаткова угода від 09.02.2017.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 15:11
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 15:47
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 15:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 лютого 2017 15:31
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 09:42
Договір 017.pdf укладений
31 січня 2017 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення зобов'язань замовника на 2017 рік в межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2017 р.
Номер договору про закупівлю: 38/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг. Ст. 36 пункт 5 Закону України про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні асигнування Споживача станом на 01.11.2017 року становлять 267961,43 грн. ( двісті шістдесят сім тисяч дев'ятсот шістдесят одна грн., 43 коп.) в межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2017 рік.
Номер договору про закупівлю: 38/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні асигнування Споживача станом на 01.12.2017 року становлять 316444,43 грн. (триста шістнадцять тисяч чотириста сорок чотири грн., 43 коп.) в межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2017 рік.
Номер договору про закупівлю: 38/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні асигнування Споживача станом на 01.12.2017 року становлять 285340,43 грн. (двісті вісімдесят п'ять тисяч триста сорок грн., 43 коп.) в межах бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2017 рік.
Номер договору про закупівлю: 38/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 480 000,00
UAH