Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти (Ковбаса варена (вищ. гот.) - 1570 кг., сосиски варені (вищ. гот.) – 1160 кг.).
Очікувана вартість
214 422,00 UAH
UA-2017-01-20-001833-b 9dfbc910e3984781a451bfa315dba0ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380965092331
kraivo@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380965092331
kraivo@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2017 18:00
Початок аукціону: 06 лютого 2017 15:06
Очікувана вартість: 214 422,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Товар повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України, нормам харчування. Мінімальний термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен складати не менше 85% до загального терміну зберігання. Обов`язкова наявність посвідчення про якість. В документах повинні бути аначені: відомості про виробника (ґатунок; дату виготовлення; термін збереження; документ у відповідності до вимог якого виготовлено продукт; склад продукту його харчову та енергетичні цінність.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2730 кілограми
Ковбаса варена (вищ. гот.) - 1570 кг., сосиски варені (вищ. гот.) – 1160 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів Криничанського району (згідно завантаженого переліку навч. закладів), Криничанський район, Дніпропетровська область, 52300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2017 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сутисський Дмитро Петрович 131 040,00
UAH з ПДВ
131 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Високопоясна Марія Павлівна 152 880,00
UAH з ПДВ
146 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Матвієнко 176 904,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сутисський Павло Дмитрович 214 305,00
UAH з ПДВ
214 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2017 14:58
Електронний підпис
01 лютого 2017 14:57
ДОК.ВІДПОВ.rar
01 лютого 2017 14:57
ДОК.КВАЛІФ.rar
01 лютого 2017 14:57
ЦП ковбаса, сосиски.PDF

Публічні документи

01 лютого 2017 11:35
Електронний підпис
31 січня 2017 11:28
Відповідн.док.rar
31 січня 2017 11:28
Кваліф.док.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сутисський Дмитро Петрович

ФОП Високопоясна Марія Павлівна

ФОП Матвієнко

ФОП Сутисський Павло Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сутисський Дмитро Петрович
#2642010512
Відхилено 131 040,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 07:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Високопоясна Марія Павлівна
#1985918283
Відхилено 146 999,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 12:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Матвієнко
#3021602250
Відхилено 147 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 12:30
ФОП Сутисський Павло Дмитрович
#3581800916
Переможець 214 305,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 19:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сутисський Дмитро Петрович #2642010512

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

10.09.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Дніпропетровського обласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Високопоясна Марія Павлівна #1985918283

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

10.09.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Дніпропетровського обласного ТВ

Документи

09 лютого 2017 12:02
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2017 12:30
Електронний підпис
09 лютого 2017 12:28
мат. колбаса.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сутисський Павло Дмитрович #3581800916

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

10.09.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Дніпропетровського обласного ТВ

Документи

10 лютого 2017 19:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сутисський Павло Дмитрович
#3581800916
214 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 19:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 11:12
Догов¦р 21_2.pdf укладений
22 лютого 2017 11:09
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 08:26
дод._угода_4_3.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 08:25
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2018 08:54
дод. угода 3 до догов. _ 21_2.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 08:53
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2018 15:38
дод. угода 2 до дог. 21_2.pdf зміни до договору
10 січня 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменени условий в связи с продлением срока действия договора, достаточного для проведения процедуры закупки на начало следующего года, в объеме, что не привышает 20% суммы, указанной в договоре, составленном в предыдущем году, если расходы на эти цели утверждены в установленном порядке
Номер договору про закупівлю: 21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменени условий в связи с продлением срока действия договора, достаточного для проведения процедуры закупки на начало следующего года, в объеме, что не привышает 20% суммы, указанной в договоре, составленном в предыдущем году, если расходы на эти цели утверждены в установленном порядке
Номер договору про закупівлю: 21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уменьшение объемов закупки, в частности с учетом фактического объема расходов заказчика
Номер договору про закупівлю: 21-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 21-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 214 305,00
UAH з ПДВ