Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо)
Очікувана вартість
287 150,00 UAH
UA-2017-01-20-000482-c 3a9d835cfac548ec952f77b1a850c0d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька міська багатопрофільна дитяча лікарня № 5"
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Новгородська, буд. 28-а
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2017 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2017 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2017 16:25
Початок аукціону: 07 лютого 2017 12:26
Очікувана вартість: 287 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 435,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість палива згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11880 л
ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання з закупівлі
Дата подання: 21 січня 2017 12:38
Дата відповіді: 23 січня 2017 13:24
1. Чи можливо змінити місце поставки товару - за адресою Постачальника? 2. Чи можлива зміна умов щодо необмеженого терміну дії карток на термін дії не менше 1 року? 3. Чи можлива зміна умов порядку розрахунків - з відстрочки платежу на передплату? 4. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
Відповідь: Замовник під час складання тендерної документації керувався, зокрема, чинними нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, у тому числі: ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно питання 1.
Місце, кількість, обсяг поставки товарів визначено пунктом 4.3. частини 4 Розділу 1 тендерної документації за предметом закупівлі: СРV за ДК 021:2015 код 09130000-9
Нафта і дистиляти (бензин А-95; бензин А-92; дизельне паливо) та пунктом 1.1. Договору Постачання нафти і дистилятів Виконавець зобов'язується до 31.12.2017 року поставити Замовнику Товари зазначені у пункті 1.2 (шляхом передачі карток або талонів), а Замовник - прийняти і оплатити такі Товари.
Стосовно питання 2.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі визначено Додатком 3 до тенденрної документації, зокрема, передбачено, що термін дії картки або талону необмежений. У разі зміни зовнішньої форми картки, талону або є обмеження терміну дії, Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати Замовником, на інші смарт-карти, талони або штрих-карти.
Стосовно питання 3,4.
Наша установа є бюджетною установою і в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства України. Згідно з ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Враховуючи зазначене, а також те, що відповідного дозволу головного розпорядника бюджетних коштів ми не маємо – відсутні підстави передбачити у договорі попередню оплату товару та відповідно виключити п. 7.2. проекту договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" 262 034,40
UAH з ПДВ
262 034,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "ЗАПОРІЖОІЛГРУП" 269 002,40
UAH з ПДВ
264 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Параллель-ОПТ" 274 280,00
UAH з ПДВ
264 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Челендж Трейд 269 740,00
UAH з ПДВ
269 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2017 12:46
1. Пропозиція.pdf
05 лютого 2017 12:27
Електронний підпис
05 лютого 2017 12:26
ДТ.pdf
05 лютого 2017 12:26
АЗС ПАРТНЕР Паралель.pdf
05 лютого 2017 12:26
A-95.pdf
05 лютого 2017 12:26
A-92.pdf
05 лютого 2017 12:26
24. Свидет.платника.pdf
05 лютого 2017 12:26
23. ВИТЯГ.pdf
05 лютого 2017 12:26
20.Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2017 12:26
20. Статут ТД ЗТК.pdf
05 лютого 2017 12:26
20. Довідка з ЄДРПОУ2.pdf
05 лютого 2017 12:26
19. ВИПИСКА.pdf
05 лютого 2017 12:26
13. договір кожвен.pdf
05 лютого 2017 12:26
13. Договір ВОГНИК.pdf
05 лютого 2017 12:26
10. ВОГ продление.pdf
05 лютого 2017 12:26
10. АЗС ПАРТНЕР WOG.pdf
05 лютого 2017 12:26
5.Паспорт Ермишин.pdf
05 лютого 2017 12:26
5.ИНН Эрмишин.pdf
05 лютого 2017 12:26
4. ПРОТОКОЛ.pdf
05 лютого 2017 12:26
3. НАКАЗ.pdf
05 лютого 2017 12:26
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 лютого 2017 16:08
договора оренди.rar
06 лютого 2017 16:08
06.02.2017 Дитяча № 5.rar

Публічні документи

06 лютого 2017 15:25
Статут Параллель-ОПТ.pdf
06 лютого 2017 15:25
Статистика.pdf
06 лютого 2017 15:25
Справки+список АЗС.pdf
06 лютого 2017 15:25
Справки банк январь.pdf
06 лютого 2017 15:25
Приказы+протоколы.pdf
06 лютого 2017 15:25
НДС.pdf
06 лютого 2017 15:25
Корупція та МВС.pdf
06 лютого 2017 15:25
банкрутство.pdf
06 лютого 2017 15:25
Аналогічні договори.rar
06 лютого 2017 15:25
Scan1.pdf

Публічні документи

06 лютого 2017 12:39
предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Торговий дім "ЗАПОРІЖОІЛГРУП"

ТОВ "Параллель-ОПТ"

ТОВ ЧЕЛЕНДЖ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#40850156
Переможець 262 034,40
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 16:34

Документи

09 лютого 2017 16:33
Електронний підпис
09 лютого 2017 16:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2017 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#40850156
262 034,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2017 16:33
Електронний підпис
09 лютого 2017 16:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:02
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 12:14
Доп угода 1 Договор ТД Трейдингова компанія.pdf зміни до договору
22 лютого 2017 12:12
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 15:52
Договор ТОВ ТД ЗТК (1).pdf укладений
20 лютого 2017 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 11.3 Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 53-2210 від 20.02.2017 р. та враховуючи лист ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ від 13.02.2017 № ОИ – 116, у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, сторони домовились про наступне: - змінити ціну за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку та внести відповідно зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 53-2210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 261 930,30
UAH з ПДВ