Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо)
Очікувана вартість
287 150,00 UAH
UA-2017-01-20-000482-c ● 3a9d835cfac548ec952f77b1a850c0d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька міська багатопрофільна дитяча лікарня № 5" |
Код ЄДРПОУ: | 05498789 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Новгородська, буд. 28-а |
Контактна особа: |
Дюжник Ірина Олександрівна +380612249414 ekonomist0708@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2017 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2017 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2017 16:25 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2017 12:26 |
Очікувана вартість: | 287 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 435,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість палива згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11880 л
ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2017 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 6 Проект договору.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 5 Згода на обробку персональних даних.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 4 Відомості про учасника.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
20 січня 2017 16:20 |
Тендерна документация бензин (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні питання з закупівлі
Дата подання: 21 січня 2017 12:38
Дата відповіді: 23 січня 2017 13:24
1. Чи можливо змінити місце поставки товару - за адресою Постачальника?
2. Чи можлива зміна умов щодо необмеженого терміну дії карток на термін дії не менше 1 року?
3. Чи можлива зміна умов порядку розрахунків - з відстрочки платежу на передплату?
4. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
Відповідь: Замовник під час складання тендерної документації керувався, зокрема, чинними нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, у тому числі: ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно питання 1.
Місце, кількість, обсяг поставки товарів визначено пунктом 4.3. частини 4 Розділу 1 тендерної документації за предметом закупівлі: СРV за ДК 021:2015 код 09130000-9
Нафта і дистиляти (бензин А-95; бензин А-92; дизельне паливо) та пунктом 1.1. Договору Постачання нафти і дистилятів Виконавець зобов'язується до 31.12.2017 року поставити Замовнику Товари зазначені у пункті 1.2 (шляхом передачі карток або талонів), а Замовник - прийняти і оплатити такі Товари.
Стосовно питання 2.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі визначено Додатком 3 до тенденрної документації, зокрема, передбачено, що термін дії картки або талону необмежений. У разі зміни зовнішньої форми картки, талону або є обмеження терміну дії, Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати Замовником, на інші смарт-карти, талони або штрих-карти.
Стосовно питання 3,4.
Наша установа є бюджетною установою і в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства України. Згідно з ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Враховуючи зазначене, а також те, що відповідного дозволу головного розпорядника бюджетних коштів ми не маємо – відсутні підстави передбачити у договорі попередню оплату товару та відповідно виключити п. 7.2. проекту договору.
Стосовно питання 1.
Місце, кількість, обсяг поставки товарів визначено пунктом 4.3. частини 4 Розділу 1 тендерної документації за предметом закупівлі: СРV за ДК 021:2015 код 09130000-9
Нафта і дистиляти (бензин А-95; бензин А-92; дизельне паливо) та пунктом 1.1. Договору Постачання нафти і дистилятів Виконавець зобов'язується до 31.12.2017 року поставити Замовнику Товари зазначені у пункті 1.2 (шляхом передачі карток або талонів), а Замовник - прийняти і оплатити такі Товари.
Стосовно питання 2.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі визначено Додатком 3 до тенденрної документації, зокрема, передбачено, що термін дії картки або талону необмежений. У разі зміни зовнішньої форми картки, талону або є обмеження терміну дії, Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати Замовником, на інші смарт-карти, талони або штрих-карти.
Стосовно питання 3,4.
Наша установа є бюджетною установою і в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства України. Згідно з ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Враховуючи зазначене, а також те, що відповідного дозволу головного розпорядника бюджетних коштів ми не маємо – відсутні підстави передбачити у договорі попередню оплату товару та відповідно виключити п. 7.2. проекту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" |
262 034,40
UAH з ПДВ
|
262 034,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "ЗАПОРІЖОІЛГРУП" |
269 002,40
UAH з ПДВ
|
264 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Параллель-ОПТ" |
274 280,00
UAH з ПДВ
|
264 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Челендж Трейд |
269 740,00
UAH з ПДВ
|
269 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" #40850156 |
Переможець |
262 034,40
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2017 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2017 12:14
|
Доп угода 1 Договор ТД Трейдингова компанія.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2017 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2017 15:52
|
Договор ТОВ ТД ЗТК (1).pdf | укладений |
20 лютого 2017 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 11.3 Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 53-2210 від 20.02.2017 р. та враховуючи лист ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ від 13.02.2017 № ОИ – 116, у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, сторони домовились про наступне: - змінити ціну за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку та внести відповідно зміни до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 53-2210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |