Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
297 105,00 UAH
UA-2017-01-19-001297-b ● 49c8748adf984bd1b4dbe008f6c05a40
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Апостолівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40209395 |
Місцезнаходження: | 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65 |
Контактна особа: |
Альона Дмитренко +380963040042 specprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2017 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2017 15:15 |
Очікувана вартість: | 297 105,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 485,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53802, Україна, Дніпропетровська область, м.Апостолове, Визволення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 лютого 2017
—
27 лютого 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2017 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 4_ДОГОВІР ПОСТАВКИ (проект) на закупівлю меблів ЦНАПу.docx | |
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 3_технічні вимоги (3).doc | |
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 3 (2)СПЕЦИФИКАЦИЯ до МЕБЕЛЬ.docx | |
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 2 (1).docx | |
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 1_форма тенд. пропозиції.docx | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан153.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан152.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан151.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан150.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан149.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан148.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан147.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан146.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан145.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан144.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан143.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан142.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан141.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан140.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан139.jpg | |
19 січня 2017 15:45 |
Скан138.jpg |
20 січня 2017 12:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 4_ДОГОВІР ПОСТАВКИ (проект) на закупівлю меблів ЦНАПу.docx
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 3_технічні вимоги (3).doc
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 3 (2)СПЕЦИФИКАЦИЯ до МЕБЕЛЬ.docx
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 2 (1).docx
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
+ додаток 1_форма тенд. пропозиції.docx
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан153.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан152.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан151.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан150.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан149.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан148.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан147.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан146.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан145.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан144.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан143.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан142.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан141.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан140.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан139.jpg
|
||||||
19 січня 2017 15:45 |
Скан138.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строки поставки
Дата подання: 20 січня 2017 15:56
Дата відповіді: 23 січня 2017 08:19
строк поставки товару 27.02.2017 року а на торговому майданчику пропозиції приймаються з 19.01 по 03.03 2017 а аукціон 06.03.2017 року. Уточніть, який строк поставки товару?
Відповідь: Термін подання пропозицій на торговому майданчику відредаговано (див. зі змінами) до 06.02.2017, початок аукціону 07.02.2017. Строк поставки товару залишається без змін так, як зазначено в тендерній документації до 27.02.2017 року.
Материалы
Дата подання: 20 січня 2017 16:38
Дата відповіді: 23 січня 2017 08:29
Добрый день! В спецификации - "параметры ко всей мебели" указан один цвет дсп (1715BS Kronospan), а в тех.характеристиках в пункте "поставка товара" указан другой цвет (К007 Дуб урбан кавовий, К005 Дуб урбан ойстер, або код 112 свтло -сірий , КRONOSPAN). Уточните цвет используемого дсп? Какое описание материалов будет использоваться для производства мебели?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Бажано щоб всі меблі відповідали кольору 1715BS Kronospan (береза), можливо заміна кольору на подібний, аба які вказано технічних характеристиках.
строки поставки товару
Дата подання: 23 січня 2017 10:42
Дата відповіді: 23 січня 2017 11:57
Доброго дня! У тендерній документації строк поставки до 27.02.2017р., у проекті договору до 24.02.2017 р. У п. 2 форми "тендерна паропозиція" необхідно вказати строк поставки Товару до _______________ днів. Поясніть, буль-ласка, який все ж таки строк поставки товару, і скільки днів потрібно вказати в п. 2 тендерної пропозиції?
Відповідь: Вважати за правильним строк поставки товарів, як зазначено в тендерній документації до 27.02.2017, на вказаний термін в проекті договору до 24.02.2017 не посилатись, так як це є проект.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-19-001297-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Арт-Пром, Код ЄДРПОУ:36989671
Дата подання: 22 лютого 2017 13:46
клопотання
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Апостолівської міської ради від 16 лютого 2017р. було відхилено пропозиції всіх учасників, які змагалися за можливість виконати замовлення шляхом зниження ціни, в конкурентних умовах, та прозоро, що і є суттю системи «Прозоро».
Натомість тендерний комітет відхилив пропозиції з низькими цінами, обґрунтовуючи це тим, що не були надані документи в повному обсязі. Можливо це зумовлено не метою раціонального використання бюджетних коштів, а іншою метою.
Вважаю, що якби тендерний комітет хотів розмістити замовлення за найбільш вигідною ціною, для економії бюджетних коштів, він мав можливість звернутися до учасників аукціону. Ми самостійно дзвонили до Дмитренко А. та питали, що треба додати чи змінити у тендерній документації (такі випадки мали місце при моїй участі в інших аукціонах). Натомість нашу пропозицію відхили, посилаючись на відсутність назви виробника продукції, хоча ми додавали Сертифікати відповідності, де чітко прописано, що ТОВ «Арт-Пром» є виробником.
Вважаю що члени тендерного комітету Апостолівської міської ради які є держслужбовцями, повинні були прикласти свої зусилля для отримання результату найбільш економічно вигідної пропозиції для держави.
Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету Апостолівської міської ради на наявність порушень процедури, та цілей проведення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Натомість тендерний комітет відхилив пропозиції з низькими цінами, обґрунтовуючи це тим, що не були надані документи в повному обсязі. Можливо це зумовлено не метою раціонального використання бюджетних коштів, а іншою метою.
Вважаю, що якби тендерний комітет хотів розмістити замовлення за найбільш вигідною ціною, для економії бюджетних коштів, він мав можливість звернутися до учасників аукціону. Ми самостійно дзвонили до Дмитренко А. та питали, що треба додати чи змінити у тендерній документації (такі випадки мали місце при моїй участі в інших аукціонах). Натомість нашу пропозицію відхили, посилаючись на відсутність назви виробника продукції, хоча ми додавали Сертифікати відповідності, де чітко прописано, що ТОВ «Арт-Пром» є виробником.
Вважаю що члени тендерного комітету Апостолівської міської ради які є держслужбовцями, повинні були прикласти свої зусилля для отримання результату найбільш економічно вигідної пропозиції для держави.
Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету Апостолівської міської ради на наявність порушень процедури, та цілей проведення державних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2017 16:21
Тендерний комітет розглянувши зміст Вашого клопотання, повідомляє наступне: Відповідно до вимог п.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Порядок подання тендерних пропозицій., Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали, та вимог п.5 ст. 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Тому будь які доповнення несвоєчасно поданих документів, (кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений відповідно до п.2.ст.21 Закону, про що зазначено в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів) не приймаються та не розглядаються тендерним комітетом.
Нагадуємо, що відповідно до вимог викладених в тендерній документації, а саме:
Тендерною документацією в Додатку 3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на придбання офісних меблів ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі, передбачено що Учасник торгів має заповнити колонку «Відповідність та опис запропонованих товарів» по кожному запропонованому товару, а також обов'язково зазначити виробника та модель товарів, які він пропонує.
Розглянувши надані Вами Технічні вимоги дана інформація відсутня.
Також в тендерній документації відповідно до вимог ст.16 чітко зазначено надання документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору просимо надати скановану копію відгуку від замовника аналогічного товару (Додаток 2, до тендерної документації).
У Вашій наданій пропозиції відсутнє підтвердження виконання аналогічного договору, а саме даний лист-відгук відсутній.
Тому будь які доповнення несвоєчасно поданих документів, (кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений відповідно до п.2.ст.21 Закону, про що зазначено в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів) не приймаються та не розглядаються тендерним комітетом.
Нагадуємо, що відповідно до вимог викладених в тендерній документації, а саме:
Тендерною документацією в Додатку 3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на придбання офісних меблів ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі, передбачено що Учасник торгів має заповнити колонку «Відповідність та опис запропонованих товарів» по кожному запропонованому товару, а також обов'язково зазначити виробника та модель товарів, які він пропонує.
Розглянувши надані Вами Технічні вимоги дана інформація відсутня.
Також в тендерній документації відповідно до вимог ст.16 чітко зазначено надання документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору просимо надати скановану копію відгуку від замовника аналогічного товару (Додаток 2, до тендерної документації).
У Вашій наданій пропозиції відсутнє підтвердження виконання аналогічного договору, а саме даний лист-відгук відсутній.
Номер вимоги: UA-2017-01-19-001297-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Коробка Юрій Іванович", Код ЄДРПОУ:2296007131
Дата подання: 20 лютого 2017 03:24
клопотання про перегляд рішення
неправомірно дискваліфікували не розглянувши документи
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2017 11:34
Розглянувши скаргу-клопотання надану учасником ФОП Коробка Ю.І. про перегляд рішення, вирішили:
- відхилити скаргу в задоволені, як таку що немає законного обґрунтування щодо перегляду та скасування рішення Тендерного комітету від 16.02.2017 року.
- відхилити скаргу в задоволені, як таку що немає законного обґрунтування щодо перегляду та скасування рішення Тендерного комітету від 16.02.2017 року.
Номер вимоги: UA-2017-01-19-001297-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Промислова група А.С.Д., Код ЄДРПОУ:34268479
Дата подання: 17 лютого 2017 17:27
неправомірне відхилення
Керуючись Законом України вважаємо неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2017 16:41
відхилити скаргу в задоволені, як таку що немає законного обґрунтування щодо рішення про неправомірне відхилення наданих тендерних пропозицій
Номер вимоги: UA-2017-01-19-001297-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Коробка Юрій Іванович", Код ЄДРПОУ:2296007131
Дата подання: 20 лютого 2017 03:31
оскарження рішення комітету
наявність невідповідності в представленій тендерній документації ФОП Децик Г.Г.яка за результатами оцінки ТК визначена як найбільш економічно вигідною (всього 288619,46 грн)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2017 11:20
Розглянувши скаргу-клопотання надану учасником ФОП Коробка Ю.І. про перегляд рішення вирішили:
- відхилити скаргу в задоволені, як таку що немає законного обґрунтування щодо перегляду та скасування рішення Тендерного комітету
- відхилити скаргу в задоволені, як таку що немає законного обґрунтування щодо перегляду та скасування рішення Тендерного комітету
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-01-19-001297-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Глушко Денис Олександрович, Код ЄДРПОУ:2844804834
Дата подання: 20 лютого 2017 11:49
Дата подання: 20 лютого 2017 11:49
клопотання
неправомірно дискваліфікували не розглянувши документи
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 21.02.2017 №774.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 18:22
Рішення від 21.02.2017 №774.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2017 18:23
Номер скарги: UA-2017-01-19-001297-b.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Борківець Олександр Миколайович, Код ЄДРПОУ:2797014457
Дата подання: 22 лютого 2017 11:02
Дата подання: 22 лютого 2017 11:02
Втрачений сенс системи Прозоро
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Апостолівської міської ради від 16 лютого 2017р. було відхилено пропозиції всіх учасників, які змагалися за можливість виконати замовлення шляхом зниження ціни, в конкурентних умовах, та прозоро, що і є суттю системи «Прозоро».
Натомість тендерний комітет відхилив пропозиції з низькими цінами, обґрунтовуючи це тим, що не були надані документи в повному обсязі. Можливо це зумовлено не метою раціонального використання бюджетних коштів, а іншою метою.
Вважаю, що якби, тендерний комітет, мав мету розмістити замовлення за найбільш вигідною ціною, для економії бюджетних коштів комітет мав можливість звернутися до учасників аукціону, та запропонувати додати необхідні документи (такі випадки мали місце при моїй участі в інших аукціонах). Те що тендерний комітет не робив дій направлених на можливість усунути недоліки учасників з більш низькою ціною (цей висновок роблю на підставі того що до мене з цього приводу ніхто не звертався, а також час який витратив тендерний комітет на розгляд моєї пропозиції 10 хвилин. Я отримав повідомлення в системі про розгляд моєї пропозиції в 15-41, а повідомлення про відхилення моєї пропозиції отримав в 15-51 16 лютого 2017 року.). Різниця між ціною переможця (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕЦИК ГАННА ГРИГОРІВНА 288619,46 грн.) та найнижчою пропозицією (Білоусов Сергій Юрійович 75000,00 грн.) складає 213619, 46 грн. державних коштів.
Вважаю що члени тендерного комітету Апостолівської міської ради які є держслужбовцями повинні були прикласти свої зусилля для отримання результату найбільш економічно вигідного для держави.
Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету Апостолівської міської ради на наявність порушень процедури, та цілей проведення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2017 №842.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2017 14:25
Номер скарги: UA-2017-01-19-001297-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Глушко Денис Олександрович, Код ЄДРПОУ:2844804834
Дата подання: 17 лютого 2017 09:50
Дата подання: 17 лютого 2017 09:50
100% коррупція
Зверніть увагу кого Замовник обрав переможцем, Із 16 учасників 2-є останні із найбільшими сумами мешканці м. Апостолове. Невже жодна з попередніх компаній не відповідала кваліфікаційним вимогам. Замовник навіть не досить вдумливо обгрунтовував свої дискваліфікації, наприклад нам СПД Глушко Д. О. одним із пунктів дискваліфікації вказана відсутність відгуків інших замовників, але вони прикріплені аж 2шт. і навіть окремими файлами із назвою "відгук" не побачити не можна, можно лише хотіти не бачити, інші зауваження теж надумані. Я вважаю, що інші учасники можуть сказати те саме.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 21.02.2017 742 до публікації.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 17:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Білоусов Сергій Юрійович |
254 210,00
UAH
|
75 000,00
UAH
|
Документи |
ЮКОН |
231 100,00
UAH
|
89 000,00
UAH
|
Немає |
Паритет Меблі, Товариство З Обмеженою Відповідальністю |
290 000,00
UAH
|
90 000,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа підприємець "Білоусова Юлія Сергіївна" |
288 875,00
UAH
|
99 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Глушко Денис Олександрович |
197 105,00
UAH
|
122 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
279 900,00
UAH
|
123 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА ПРЕМ'ЄРА" |
242 655,00
UAH
|
125 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Борківець Олександр Миколайович |
149 740,00
UAH
|
139 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
220 446,00
UAH
|
140 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "КОНТРАСТ-М" |
189 000,00
UAH
|
178 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Арт-Пром |
231 903,00
UAH
|
179 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "Коробка Юрій Іванович" |
192 000,00
UAH
|
179 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
194 592,00
UAH
|
184 504,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Промислова група А.С.Д. |
231 300,00
UAH
|
218 514,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИМРІКОВА РАЇСА ЄВДОКИМІВНА |
228 410,00
UAH
|
228 410,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕЦИК ГАННА ГРИГОРІВНА |
290 105,00
UAH
|
288 619,46
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Білоусов Сергій Юрійович #2305101012 |
Відхилено |
75 000,00
UAH
|
13 лютого 2017 16:06
|
ЮКОН #39771422 |
Відхилено |
89 000,00
UAH
|
13 лютого 2017 16:12
|
Паритет Меблі, Товариство З Обмеженою Відповідальністю #35728441 |
Відхилено |
90 000,00
UAH
|
13 лютого 2017 16:15
|
Фізична особа підприємець "Білоусова Юлія Сергіївна" #3343004148 |
Відхилено |
99 000,00
UAH
|
13 лютого 2017 16:18
|
ФОП Глушко Денис Олександрович #2844804834 |
Відхилено |
122 400,00
UAH
|
13 лютого 2017 16:22
|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Відхилено |
123 800,00
UAH
|
16 лютого 2017 15:33
|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА ПРЕМ'ЄРА" #33410877 |
Відхилено |
125 000,00
UAH
|
16 лютого 2017 15:37
|
ФОП Борківець Олександр Миколайович #2797014457 |
Відхилено |
139 900,00
UAH
|
16 лютого 2017 15:48
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" #32140051 |
Відхилено |
140 000,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:10
|
ПП "КОНТРАСТ-М" #32503745 |
Відхилено |
178 500,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:20
|
ТОВ Арт-Пром #36989671 |
Відхилено |
179 000,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:24
|
ФОП "Коробка Юрій Іванович" #2296007131 |
Відхилено |
179 900,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:27
|
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2401800454 |
Відхилено |
184 504,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:48
|
ТОВ Промислова група А.С.Д. #34268479 |
Відхилено |
218 514,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:52
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИМРІКОВА РАЇСА ЄВДОКИМІВНА #2085615698 |
Відхилено |
228 410,00
UAH
|
16 лютого 2017 16:56
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕЦИК ГАННА ГРИГОРІВНА #1809707945 |
Переможець |
288 619,46
UAH
|
16 лютого 2017 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2017 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2017 14:39
|
Скан397.jpg | зміни до договору |
21 березня 2017 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2017 13:49
|
Скан346.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:47
|
Скан345.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:47
|
Скан348.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:47
|
Скан347.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:47
|
Скан344.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:47
|
Скан340.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:17
|
Скан342.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:17
|
Скан339.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:17
|
Скан341.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:17
|
Скан338.jpg | укладений |
03 березня 2017 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з покращенням якості предмету закупівлі, подовжити строки поставки товару на 10 календарних днів. |
Номер договору про закупівлю: | ВАМР-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |