Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону "Авангард"
Очікувана вартість
32 062 012,80 UAH
UA-2017-01-19-000542-b 9b68a6786eb14541bbd50a441294d6de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Басараб

+380542225521 ukb@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Роман Басараб
+380542225521
ukb@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2017 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 06 лютого 2017 15:03
Очікувана вартість: 32 062 012,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону "Авангард"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Праці, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45212224-2 — Будівництво стадіонів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Умови розрахунків: 10%
Умови розрахунків: 10%
-: 0%
Строк виконання робіт: 10%
Строк виконання робіт: 10%
-: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-19-000015 ● 6df3ea3223314d1489231256e8ce24cc
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.02.2021 № 57

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.02.2021 № 57



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2017-01-19-000542-b 19.01.2017 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-24 15:22:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону "Авангард" (ДК 021:2015: 45212224-2 — Будівництво стадіонів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-01-19-000542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Чому договір про закупівлю робіт за державні кошти від 02.03.2017 № 5/17 (далі – договір) оприлюднено в електронній системі закупівель без додатків, які є невід’ємною частиною договору?
2. Коли було зареєстровано декларацію про початок виконання будівельних робіт (відповідно до п. 5.1 договору)?
3. Стан виконання умов договору від 02.03.2017 № 5/17 та причини не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти враховуючи, що строк дії договору відповідно до вимог п. 11.1 до 31.12.2017.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-01 10:56:42

Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на запит Державної аудиторської служби України від 24.02.2021 надає пояснення (інформацію) з питань, що виникли в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону «Авангард».

1. Положення про тендерний комітет управління та його склад затверджено наказом начальника управління від 01.08.2016 №П-156. Згідно з п. 2.12 Положення про тендерний комітет управління розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики забезпечує секретар Комітету. Відповідно до наказу від 01.08.2016 №П-156 на час проведення процедури закупівлі по об’єкту «Реконструкція стадіону «Авангард»» та укладання договору про закупівлю робіт за державні кошти секретарем тендерного комітету був начальник планового відділу Басараб Р. Я. При цьому, отримати пояснення від Басараба Р.Я. стосовно оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю за державні кошти від 02.03.2017 №5/17 без додатків, які є невід’ємною частиною договору, не представляється можливим, так як згідно наказу по управлінню від 03.02.2020 №Л-10 «Про припинення трудового контракту» Басараба Р. Я. звільнено 31.01.2020 у зв’язку із закінченням строку трудового контракту (п. 2 ст. 36 КЗпПУкраїни). Необхідно відмітити, що факт порушення абзацу 8 частини 1 ст. 10 Закону про закупівлі в частині не оприлюднення секретарем тендерного комітету Басарабом Р. Я. в системі електронних закупівель у повному обсязі договору про закупівлю робіт за державні кошти від 02.03.2017 №5/17 був відображений в акті від 24.10.2018 №29-40/90-о аудиту ефективності використання коштів державного фонду регіонального розвитку, який проводився контрольною групою територіального управління Рахункової палати по Харківській, Сумській та Полтавській областях (у м. Харків). 2. Згідно вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (в редакції, що діяла на той час) по об’єкту будівництва «Реконструкція стадіону «Авангард» за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 5 декларацію про початок виконання будівельних робіт було зареєстровано в управлінні державного архітектурно-будівельного контролю Сумської міської ради за № СМ083170660157 від 07.03.2017 року. 3. Звіт про виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти від 02.03.2017 №5/17 не оприлюднений, так як на даний час договір не виконаний (рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 25.06.2018 у справі №818/1962/18-26 за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» про застосування заходів реагування, заборонено проведення будівельно-монтажних робіт до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки стадіону «Авангард» щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки). Крім того, всі документи, які стосуються реконструкції стадіону «Авангард», були вилучені в ході обшуку 12.03.2019 на виконання ухвали Зарічного районного суду м. Суми від 04.03.2019 по справі №591/1387/19. Ухвалою Зарічного районного суду м. Суми від 20.04.2019 по справі №591/1387/19 було накладено арешт на документи, належні управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, вилучені під час обшуку 12.03.2019 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-05 13:40:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція стадіону "Авангард" ДК 021:2015: 45212224-2 — Будівництво стадіонів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-01-19-000542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: у який спосіб ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко", як переможцем процедури закупівлі, надані документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 14:17:46

Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на запит Державної аудиторської служби України від 05.03.2021 надає пояснення (інформацію, документи) з питань, що виникли в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону «Авангард».

Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами), та які переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику, передбачено в додатку 7 до тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція стадіону "Авангард" (ДК 021:2015 45212224-2 "Будівництво стадіонів").
Згадані документи переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко» були надані на адресу управління листом від 13.02.2017 №01/191 (додатки до листа: договірна ціна, статут ТОВ «БВКК «Федорченко», інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення від 25.01.2017 №665/08-24, інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення від 25.01.2017 №669/08-24, довідка МВС України МУС №0368112, довідка МВС України МУС №0368117, довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 10.02.2017 №3200/10/18-19-17-10) та листом-поясненням від 13.02.2017 №01/193.
При цьому, всі документи, які стосуються реконструкції стадіону «Авангард», в тому числі і зазначені вище, були вилучені в ході обшуку 12.03.2019 на виконання ухвали Зарічного районного суду м. Суми від 04.03.2019 по справі №591/1387/19. Ухвалою Зарічного районного суду м. Суми від 20.04.2019 по справі №591/1387/19 було накладено арешт на документи, належні управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, вилучені під час обшуку 12.03.2019 року (витяг з опису речей і документів, які були вилучені на підставі слідчого судді, суду від 12.03.2019 на 3 аркушах додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов’язання здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовником - Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради детально опрацьовано вимоги статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником будуть здійснені всі необхідні заходи для недопущення таких порушень в подальшому.

2021-03-12 11:55:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Замовником - Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради детально опрацьовано вимоги статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником будуть здійснені всі необхідні заходи для недопущення таких порушень в подальшому.

2021-07-27 16:13:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2017 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко" 30 198 366,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
1 18 500 000 Документи
ПАТ "Сумбуд" 31 431 069,00
UAH з ПДВ
26 865 000,00
UAH з ПДВ
1.25 21 492 000 Документи
ТОВ ТОПАЗ 30 348 532,80
UAH з ПДВ
26 550 000,00
UAH з ПДВ
1.25 21 240 000 Документи
ПП "Суми-Южана" 29 107 801,10
UAH з ПДВ
26 545 000,00
UAH з ПДВ
1.25 21 236 000 Документи

Публічні документи

02 лютого 2017 18:55
397_СД_Т3-10.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_Т2.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ССР_8.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ССР_7.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ОПР.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ИВР.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_6-1-2.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_6-1-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-6-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-5-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-4-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-3-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-2-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-1-3.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-1-2.pdf
02 лютого 2017 18:55
397_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч9.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч8.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч7.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч6.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч5.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч4.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч3.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч2.pdf
02 лютого 2017 18:55
Трудові ч1.pdf
02 лютого 2017 18:55
Наявність працівників.pdf
02 лютого 2017 18:55
Лист-пояснення.pdf
02 лютого 2017 18:55
Довідка_антиконк дії.pdf
02 лютого 2017 18:55
Штатний розпис.pdf
02 лютого 2017 18:55
Наказ Авангард.pdf
02 лютого 2017 18:55
Витяг з ЄДРЮО.pdf
02 лютого 2017 18:55
Довідка ДПІ.pdf
02 лютого 2017 18:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 лютого 2017 18:55
Статут.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 12:14
Пророз А.PDF
02 лютого 2017 17:25
ОбектА2-6.PDF
02 лютого 2017 17:25
Обект А6-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
ОбектА2-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А6-1-3.PDF
02 лютого 2017 17:25
А6-1-2.PDF
02 лютого 2017 17:25
А6-1-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-6-2.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-6-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-5-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-4-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-3-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-2-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-1-3.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-1-2.PDF
02 лютого 2017 17:25
А2-1-1.PDF
02 лютого 2017 17:25
ПрибА.PDF
02 лютого 2017 17:25
Адмін А.PDF
02 лютого 2017 17:25
АЗЗВ.PDF
02 лютого 2017 17:25
Роз мех А.PDF
02 лютого 2017 17:25
Ресур А.PDF
02 лютого 2017 17:25
Д.ЦА.PDF
02 лютого 2017 17:25
Забезпеч Аван.PDF
02 лютого 2017 17:25
Осн умови А.PDF
02 лютого 2017 17:25
Субп А.PDF
02 лютого 2017 17:25
Статут.PDF
02 лютого 2017 17:25
НАКАЗ.PDF
02 лютого 2017 17:25
Витяг з протоколу.PDF
02 лютого 2017 17:25
Загал. відомості.PDF
02 лютого 2017 17:25
Платник ПДВ.PDF
02 лютого 2017 17:25
Витяг 25.01.PDF
02 лютого 2017 17:25
Виписка з реест.PDF
02 лютого 2017 17:25
Про податки.PDF
02 лютого 2017 17:25
Відпов статут.PDF
02 лютого 2017 17:25
Про бенефіц.PDF
02 лютого 2017 17:25
Про банкрут.PDF
02 лютого 2017 17:25
Не засудж.PDF
02 лютого 2017 17:25
Протягом 3-х неприт.PDF
02 лютого 2017 17:25
Не притяг.PDF
02 лютого 2017 17:25
не внесено ЄДР.PDF
02 лютого 2017 17:25
Від2.PDF
02 лютого 2017 17:25
Відг 1.PDF
02 лютого 2017 17:25
Договор НВК СумДУ.PDF
02 лютого 2017 17:25
Досвід.PDF
02 лютого 2017 17:25
Облад АВАН.PDF
02 лютого 2017 17:25
Кадри.PDF
02 лютого 2017 17:25
Пропоз.PDF

Публічні документи

01 лютого 2017 14:50
Розрахунок прибутку.pdf
01 лютого 2017 14:50
Адмін.витрати.pdf
01 лютого 2017 14:50
Загально-виробничі.pdf
01 лютого 2017 14:50
Відомість ресурсів.pdf
01 лютого 2017 14:50
Договірна ціна з ПЗ.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал6-1-2.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал6-1-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-6-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-6.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-5-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-4-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-3-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-2-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-1-3.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-1-2.pdf
01 лютого 2017 14:50
Локал2-1-1.pdf
01 лютого 2017 14:50
Довідка субпідряд.pdf
01 лютого 2017 14:50
Відгук УКС.pdf
01 лютого 2017 14:50
Договір ПТКЕУ.pdf
01 лютого 2017 14:50
Договір УКС.pdf
01 лютого 2017 14:50
Основні умови.pdf
01 лютого 2017 14:50
Пропозиція Авангард.pdf
01 лютого 2017 14:50
Стаття 17 Закону.pdf
01 лютого 2017 14:50
Статут ТОВ ТОПАЗ.pdf
01 лютого 2017 14:50
Рішення Засновника.pdf
01 лютого 2017 14:50
Наказ про призначення.pdf
01 лютого 2017 14:50
Витяг з реєстру.pdf
01 лютого 2017 14:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 лютого 2017 21:28
умови договору.pdf
02 лютого 2017 21:28
Тендерна пропозиці.pdf
02 лютого 2017 21:28
Т2.pdf
02 лютого 2017 21:27
субпідрядники.pdf
02 лютого 2017 21:27
статут!.pdf
02 лютого 2017 21:27
Свидоцтво реестрации!.pdf
02 лютого 2017 21:27
Свидоцтво податок!.pdf
02 лютого 2017 21:27
Працівники.pdf
02 лютого 2017 21:27
ОПР.pdf
02 лютого 2017 21:27
обладнання.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС6-1-2.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС6-1-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-6-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-5-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-4-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-3-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-2-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-1-3.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-1-2.pdf
02 лютого 2017 21:27
ЛС2-1-1.pdf
02 лютого 2017 21:27
ИВР.pdf
02 лютого 2017 21:27
Засновник!.pdf
02 лютого 2017 21:27
ДЦприбуток.pdf
02 лютого 2017 21:27
ДЦвитрати.pdf
02 лютого 2017 21:27
ДЦ.pdf
02 лютого 2017 21:27
досвід.pdf
02 лютого 2017 21:27
довідки.pdf
02 лютого 2017 21:27
Директор!.pdf
02 лютого 2017 21:27
Банковкая гарантия!.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко"

ПАТ "Сумбуд"

ТОВ ТОПАЗ

ПП "Суми-Южана"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко"
#14005202
Переможець 18 500 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 11:26

Документи

10 лютого 2017 11:26
Електронний підпис
10 лютого 2017 11:25
Проток№6 10.02.17.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко"
#14005202
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 11:26
Електронний підпис
10 лютого 2017 11:25
Проток№6 10.02.17.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2017 16:53
Договір стадіон Авангард.pdf укладений
02 березня 2017 16:48