Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33661 (Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи).
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2017-01-19-000526-a 8e02ba78cd4041b29ad36cff03bbbba4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Машкова Людмила Володимирівна

080444248132 kmkl7.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Машкова Людмила Володимирівна
080444248132
kmkl7.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2017 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2017 14:00
Початок аукціону: 31 січня 2017 12:20
Початок аукціону: 31 січня 2017 12:20
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 – 33661 (Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи).

Наркотичні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 лот
Код ДК 021:2015 – 33661 (Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, Київ, М.Котельникова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Убедительно просим вынести в отдельный ЛОТ препараты: СИБАЗОН, ФЕНТАНИЛ, МОРФИНА гидрохлорид
Дата подання: 20 січня 2017 20:13
Дата відповіді: 23 січня 2017 09:37
Убедительно просим вынести в отдельный ЛОТ препараты: СИБАЗОН, ФЕНТАНИЛ, МОРФИНА гидрохлорид, наличие которых в общем списке дискриминирует права участников процедуры закупки. Основание - Зокон Украины "Про Публічні Закупівлі", ст.3, п.1, п.п.4 - требуется спец. лицензия на хранение и торговлю.
Відповідь: Нагадуємо, що предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з “Порядком визначення предмета закупівлі”, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Порядком, зокрема, передбачено, що з 1 січня 2017 року застосовуються положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку. Це означає, що предмет закупівлі товарів та послуг потрібно визначати за показниками третьої – п’ятої цифр національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (далі – Єдиний закупівельний словник) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином , неможливо винести в окремий лот закупівлю за Вашим проханням, це буде порушенням вимог Закону.
Вимагаємо визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот».
Дата подання: 23 січня 2017 12:31
Дата відповіді: 23 січня 2017 14:03
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю: Код ДК 021:2015 33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (наркотичні лікарські засоби, психотропні речовини та прекурсори) (Ідент. закупівлі: UA-2017-01-05-000045-b), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, Закону України Про публічні закупівлі (Від. Верховної Ради, 2016, № 9 ст.89){Із змінами, згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). Дод. № 3 містить перелік лікарських засобів, в т.ч. наркотичних, реалізація яких потребують ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ: 1. Diazepam 2. Diazepam 3. Trimeperidine 4. Fentanyl 5. Morphine 6. Morphine, combinations 7. Tramadol 8. Tramadol 9. Sodium oxybate 10. Ketamine 11. Phenobarbital 12. Phenobarbital При цьому наркозні препарати для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії, а саме: 13. Thiopental 14. Propofol Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість для учасників, які не мають такої ЛІЦЕНЗІЇ , але пропонують наркозні препарати за конкурентними цінами згідно Закону, на якому ґрунтуються публічні закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням ст. 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), ч. 3 ст. 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), ч. 3 ст. 22. Керуючись ст.18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: Визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нагадуємо, що предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з “Порядком визначення предмета закупівлі”, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Порядком, зокрема, передбачено, що з 1 січня 2017 року застосовуються положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку. Це означає, що предмет закупівлі товарів та послуг потрібно визначати за показниками третьої – п’ятої цифр національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (далі – Єдиний закупівельний словник) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином , неможливо винести в окремий лот закупівлю за Вашим проханням, це буде порушенням вимог Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2017 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРФАРМГРУП 110 531,00
UAH з ПДВ
110 531,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 144 626,50
UAH з ПДВ
144 626,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2017 12:13
Електронний підпис
30 січня 2017 12:12
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 січня 2017 13:31
Пропозиція КМКЛ №7.pdf
30 січня 2017 13:31
КП_Фармація_2017р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРФАРМГРУП

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРФАРМГРУП
#39580810
Рішення скасоване 110 531,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2017 16:01
ТОВ УКРФАРМГРУП
#39580810
Відхилено 110 531,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2017 16:21
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 144 626,50
UAH з ПДВ
03 лютого 2017 16:28

Документи

31 січня 2017 16:06
Протокол ліки.docx

Документи

Документи

03 лютого 2017 16:27
Протокол ліки Ф..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2017 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
144 626,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2017 16:27
Протокол ліки Ф..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 11:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 11:15
ен 13.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 11:14
д. у. 1 дог. Ен - 13.pdf укладений
12 жовтня 2017 10:23
Ен-13.pdf укладений
08 лютого 2017 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: Ен-13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: д.у. 1 дог. Ен т- 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Ен-13
Договір:
Номер додаткової угоди: д.у. 2 дог. Ен-13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2017 — 31 серпня 2017
Сума оплати за договором: 144 624,70
UAH