Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові віконні блоки
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2017-01-19-000431-c 743b97e636614078ade2f3a50d90b9b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шваюк Олег Феодосійович

+380504387218 lutskteplo106@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДКП "Луцьктепло"
Код ЄДРПОУ: 30391925
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20
Контактна особа: Шваюк Олег Феодосійович
+380504387218
lutskteplo106@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2017 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2017 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2017 16:04
Початок аукціону: 06 лютого 2017 13:59
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

106 штук.Загальна площа всіх вікон орієнтовно 321,56
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 шт
металопластикові віконні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Гулака-Артемовського,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  01 травня 2017
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2017 16:08
Вікна- Для переможця (1).doc
19 січня 2017 15:59
Вікна.pdf
19 січня 2017 15:59
Договір поставки50.doc
19 січня 2017 15:59
Для учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутнє технічне завдання
Дата подання: 19 січня 2017 17:28
Дата відповіді: 25 січня 2017 15:26
Прошу додати технічне завдання. необхідні розміри, конфігурація
Відповідь: Період уточнень продовжено до 30.01.2017
Яка у Вас закупіля
Дата подання: 20 січня 2017 16:28
Дата відповіді: 25 січня 2017 15:09
У Вас допорогова заупіля ? чи відкриті торги ? по сумі явно - відкирті торги! Можливо у Вас закупівля послуги - тоді де Дефектний акт???
Відповідь: Згідно ст.2 "Закону України" про "Публічні закупівлі"
наше підприємство підпадає під пункт 1, другого
абзацу.
прошу надати більше інформациї
Дата подання: 24 січня 2017 12:01
Дата відповіді: 25 січня 2017 15:27
прошу надати більше інформациї які мають бути розмери та конфірация також кількість хлухіх та відкривних вікон
Відповідь: Період уточнень продовжено до 30.01.2017
Деталі технічоного завдання
Дата подання: 25 січня 2017 14:54
Дата відповіді: 25 січня 2017 15:29
Просимо надати необхідні для обрахунку деталі технічного завдання(розміри, конфігурацію)
Відповідь: Період уточнень продовжено до 30.01.2017
Технічне завдання
Дата подання: 26 січня 2017 10:23
Дата відповіді: 30 січня 2017 10:16
Період уточнень продовжено до 30.01.2017, а коли будуть надані конфігуряція і розміри вікон?
Відповідь: всі питання по тел.050 337 87 85
Когда будет документация с размерами и характеристиками окон???
Дата подання: 27 січня 2017 12:53
Дата відповіді: 30 січня 2017 10:18
Когда будет документация с размерами и характеристиками окон???
Відповідь: всі питання по тел.050 337 87 85
Тендерна документація
Дата подання: 30 січня 2017 15:17
Дата відповіді: 30 січня 2017 15:53
У відповідності п.3 ч.2 до ст.22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ”Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи вимоги даної статті можна зробити висновок про упереджене ставлення Замовника до інших учасників торгів, що чітко спостергіається у п.3 “Обов'язкові вимоги до продукції” в якому зазначено посилання на конкретну торговельну марку чи фірму. Окремо , прошу звернути увагу на порушення ст.5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ”Про публічні закупівлі”, де чітко визначено, що : 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, п.8 “Обов'язкові вимоги до продукції” містить посилання на наявність місцевого виробництва металопластикових конструкцій, що є грубим порушенням норм чинного законодавства України, яке регулює відносини між учасниками закупівель. Відтак, вимагаємо негайно привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальна площа всіх вікон приблизно 321,56 м.кв.,
Малюнків і креслень в нас немає.Вікна складаються з двох частин: одне глухе друге відкривається.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-19-000431-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АЛКОН, Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 20 лютого 2017 10:26
надана пропозиція не відповідає вимогам замовника
надана пропозиція не відповідає вимогам замовника
Скасована
Дата: 21 лютого 2017 08:46
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-01-19-000431-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АЛКОН, Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 20 лютого 2017 10:41
надана пропозиція не відповідає вимогам замовника
надана пропозиція не відповідає вимогам замовника (склопакет)
Скасована
Дата: 21 лютого 2017 08:46
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-01-19-000431-c.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АЛКОН, Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 27 лютого 2017 12:55
порушення Порядку здійснення допорогових закупівель
На Ваш протокол про визначення переможця від 17.02.2017 р., нами було надано оскарження: "Надана пропозиція не відповідає вимогам замовника" (20.02.2017р.). 21.02.2017 р. винесене рішення Ви скасовуєте, порушуючи при цьому п14.2 "Порядку здійснення допорогових закупівель", а саме: замовник протягом 3 днів розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період замовник повинен опублікувати відповідь на вимогу і (у випадку задоволення вимоги) внести відповідні зміни до умов закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вимога набуває статусу “розглянуто Замовником”, та ініціатор вимоги протягом 2 днів оцінює відповідь “Задовільно”/“Незадовільно”. Якщо відповідь ініціатора вимоги не задовольнила, Вимога автоматично набуває статусу “Звернення” та направляється на розгляд до Комісії з розгляду звернень. Вимога автоматично набуває статусу “вичерпано”, якщо ініціатор Вимоги не оцінив відповіді замовника протягом 3 днів після розміщення такої відповіді.
І знову ж таки сьогодні Ви долучаєте до Системи протокол від 17.02.2017 р. про визначення того ж самого учасника аукціону переможцем. Вважаємо Ваші дії неприпустимими, і просимо аргументувати своє рішення
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 лютого 2017 08:02
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

20 лютого 2017 10:41
лист оскарження

Документи подані скаржником

27 лютого 2017 12:55
лист оскарження

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-01-19-000431-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЧЕРНЮК ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2104920068
Дата подання: 28 січня 2017 12:17
нема даних
немае даних про заказ які розмери яка конфігурация роман анатолевіч не відповідае на телеон
Рішення Комісії:
UA-2017-01-19-000431-c.b1.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2017 12:15
Номер скарги: UA-2017-01-19-000431-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ", Код ЄДРПОУ:39602975
Дата подання: 12 лютого 2017 14:10
Вимога
Повідомляємо про численні порушення тов" інтегра вест" а саме : відсутні документи щодо підтвердження кваліфікації працівників, хоча довідка про працівників налічує 25 працюючих на підприємстві; Відсутні копії паспорта та інд.коду керівника підприємства або уповноваженої особина підписання договору; Відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики; Відсутні сертифікати на профілі ,фурнітуру,склопакети, водовідливи; Вся документація не пронумерована та непропечатана згідно з вимогами тендерної документації. З вищенаведеного вимагаємо прийняти та розглянути нашу вимогу а також прийняти рішення та дискваліфікувати даного учасника за численні порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: cancelled
Дата: 21 лютого 2017 08:46
Номер скарги: UA-2017-01-19-000431-c.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АЛКОН, Код ЄДРПОУ:25092189
Дата подання: 06 березня 2017 16:07
Оскарження.................................
Ми не зауважуємо, а констатуємо конкректні порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Оскільки Ви не дали можливості, скасовуючи щоразу попередні рішення, долучити наше оскарження до Системи в "Комісію для розгляду звернень", і в третє визначаєте того ж учасника переможцем, ми вважаємо за потрібне надати інфомацію про перебіг аукціону, процес визначення переможця, скасування протоколів і інше для аналізу і оцінки правомірності у відповідні інстанції. P.S. Якщо грати, то за однаковими правилами........
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2017-01-19-000431-c.b6.pdf
Дата публікації: 21 березня 2017 17:06

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2017 12:15
UA-2017-01-19-000431-c.b1.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2017 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ" 450 864,92
UAH з ПДВ
327 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛКОН 398 700,00
UAH з ПДВ
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маньків Богдан Йосипович 450 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко" 424 750,00
UAH з ПДВ
357 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веснянка" 530 000,00
UAH з ПДВ
358 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2017 10:13
Сертифікат AXOR.png
16 лютого 2017 10:13
сертифікат склопакет.jpg
16 лютого 2017 10:13
паспорт директора ст11.JPG
16 лютого 2017 10:13
паспорт дирктора ст6.JPG
16 лютого 2017 10:13
паспорт директора ст5.JPG
16 лютого 2017 10:13
паспорт директора ст2.JPG
16 лютого 2017 10:13
паспорт директора ст1.JPG
02 лютого 2017 12:07
Довідка з ЄДРПОУ ст1.jpg
02 лютого 2017 12:07
Довідка з ЄДРПОУ ст2.jpg
02 лютого 2017 12:07
Витяг ст1.jpg
02 лютого 2017 12:07
Витяг ст2.jpg
02 лютого 2017 12:07
Витяг ст3.jpg
02 лютого 2017 12:07
Витяг ст4.jpg
02 лютого 2017 12:07
Витяг ст5.jpg
02 лютого 2017 12:07
НаказДиректор.PDF
02 лютого 2017 12:07
Статут.PDF
02 лютого 2017 12:07
Цінова заявка 30012017.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 11:21
цінова пропзиція.pdf
03 лютого 2017 11:21
СТАТУТ.rar
03 лютого 2017 11:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 лютого 2017 11:21
Наказ.pdf
03 лютого 2017 11:21
лист-підтвердження.pdf
03 лютого 2017 11:21
Довідка Працівники.pdf
03 лютого 2017 11:21
довідка ОЗ.pdf
03 лютого 2017 11:21
довідка КредоБанк.pdf
03 лютого 2017 11:21
Витяг ЄДР 2.pdf
03 лютого 2017 11:21
Витяг ЄДР 1.pdf
03 лютого 2017 11:21
будліцензія.pdf

Публічні документи

01 лютого 2017 12:38
ЛУЦЬК(1).jpg
31 січня 2017 14:20
2015-09-09 10-18-10_0057.jpg
31 січня 2017 14:19
сканирование0036.jpg
31 січня 2017 14:19
сканирование0008.jpg
31 січня 2017 14:19
2015-09-09 10-16-50_0056.jpg
31 січня 2017 14:19
2015-09-09 10-15-20_0055.jpg

Публічні документи

03 лютого 2017 14:01
10.jpg
03 лютого 2017 14:01
9.jpg
03 лютого 2017 14:01
8.jpg
03 лютого 2017 14:01
7.jpg
03 лютого 2017 14:01
6.jpg
03 лютого 2017 14:01
5.jpg
03 лютого 2017 14:01
4.jpg
03 лютого 2017 14:01
3.jpg
03 лютого 2017 14:01
2.jpg
03 лютого 2017 14:01
1.jpg
03 лютого 2017 10:50
Договори Золочів ВО.pdf
03 лютого 2017 10:50
Акти Лопушне.pdf
03 лютого 2017 10:50
ПДВ.pdf
03 лютого 2017 10:50
Паспорт Торконяк В М.pdf
03 лютого 2017 10:50
ІПН Торконяк.pdf
03 лютого 2017 10:50
Досвід виконання.pdf
03 лютого 2017 10:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2017 10:36
20 Декларація якості.PDF
03 лютого 2017 10:36
15 Сертифікат на вікна.PDF
03 лютого 2017 10:36
13 Лист підтвердження.PDF
03 лютого 2017 10:36
11 Паспорт директора.PDF
03 лютого 2017 10:36
10 Наказ.PDF
03 лютого 2017 10:36
8 Довідка з банку.jpg
03 лютого 2017 10:36
7 Статут.PDF
03 лютого 2017 10:36
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ"

ТОВ АЛКОН

ФОП Маньків Богдан Йосипович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко"

ТОВ "Веснянка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ІДЕЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ"
#36484166
Рішення скасоване 327 600,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 08:46
Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ"
#36484166
Рішення скасоване 327 600,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 08:02
Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ"
#36484166
Переможець 327 600,00
UAH з ПДВ
02 березня 2017 14:56

Документи

02 березня 2017 14:56
вікна.rar

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2017 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"ІНТЕГРА ВЕСТ"
#36484166
327 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2017 14:56
вікна.rar

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Скановане.rar укладений
20 березня 2017 11:32
Договір поставки укладений
13 березня 2017 14:30